Weeeeer goede vrieden...

29-05-2016 20:57 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar geleden leerde ik een leuke vent kennen. Vanaf de eerste keer dat we elkaar zagen was het een super klik. Al snel mee naar zn ouders en vrienden en veel bij elkaar. Ook fysiek is de klik echt fantastisch. Nu de maar....hij nam weinig initiatief al die maanden, nooit echt op date geweest of iets buiten de deur gedaan samen. Wel veel schik thuis en altijd gezellig, maar verder dus geen dingen als etentje, film, etc.

Gesprek over gehad en nu blijkt dat hij dus teveel aan zn hoofd heeft voor een vaste relatie. Daar is ie nog niet aan toe en bovendien wil hij als zijn huis verkocht is naar het buitenland.

Intussen wil hij ook niets anders dan mij. Ziet hij ons dus eigenlijk als hele goede vrienden met exclusieve benefits en dat wil hij graag zo houden.



Ik heb ook geen verliefde gevoelens meer voor hem dus wil t best voortzetten zoals het nu is, maar ergens baal ik als een stekker. Mijn vorige relatie is nl precies zo gegaan. We gingen door na een aantal maanden zoals het was, dus met exclusieve benefits. Totdat hij iemand anders tegen kwam (dat was ook de afspraak). Hij is nu mijn beste vriend en zijn vriendin vind dat ok dus ben best heel blij dat ik hem ooit heb leren kennen maargoed

In mijn huidige situatie speelt het zoeken naar een relatie dus niet, maar zal het eindigen als hij vertrekt naar het buitenland. Met deze zal de vriendschap ook goed blijven maar ik baal zo dat het weeeeeeer blijft hangen op hele goede vriendschap. En in beide gevallen door alles eromheen, mijn kind, mijn lastige ex, mijn kat, zijn eigen sores...want ik ben heel leuk en tof en bla, daar ligt het nooit aan..........weeeeer goed genoeg voor goede vrienden met exclusieve seks (ja echt)



zucht. Ik geloof er niet meer in..relaties

Ik moest het even kwijt. Baal gewoon.
Nou hij is heel duidelijk, je bent niet leuk genoeg voor een realtie maar neuken is prima.
Het is gewoon niet makkelijk om iemand te vinden die past voor een langdurige relatie, TO. Ja het is balen dat het wéér zo loopt.



Ben je wel kritisch genoeg in je partnerkeuze? Hoe oud ben je? Hoe oud is je kind?
Ik snap het niet, je bent allebei niet verliefd dus wat is dan het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Nee waarschijnlijk ben ik niet kritisch genoeg in mn partnerkeuze..val ik op de verkeerde mannen. Ik had eerder ook wel al gemerkt dat hij nog veel niet verwerkt heeft uit zijn vorige relatie en had daardoor ook wel mn vraagtekens voor serieusheid maar het zijn dus altijd de dingen eromheen. Het ligt nooit aan mij. Maar zo voelt het wel!!!!!

Mijn dochter is 12
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 29 mei 2016 @ 21:09:

Ik snap het niet, je bent allebei niet verliefd dus wat is dan het probleem?



Dit vroeg ik me ook af.



Kan het zijn TO dat het je meer om de relatie te doen is dan om de man zelf? Dat deze man het niet echt voor je is, maar je wel bereid bent met hem een relatie aan te gaan om de relatie?
Alle reacties Link kopieren
Soms krijg je, wat je je als het ware zelf toediend.

.

Dus mijn vraag aan jou, wat dien jij zelf toe?

Is dat een vriendschap?..of een relatie?

.

Als dat een relatie is, zou je die dan van het begin af aan, zo duidelijk mogelijk voor jezelf willen aanduiden, en dat ook nakomen.

Dus..wat houd dat nu in?....hij moet jou vragen, om een relatie dus, zo niet...

Tabee!...tot ziens, en zoek je net zo lang door, tot je wel die man vind, die jou vraagt.

.

Net zolang dus he?...en euhh, niet opgeven, nooit opgeven.

Mijn tip aan jou.



En al dat gedoe met fwb, das allemaal niks joh!..alleen maar ellende.

Dus zet hoog in!...op naar mister "jij gaat mij vragen, en anders noppes".
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Je kat... Ja, dat is ook altijd een enorm complicerende factor in een relatie
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 29 mei 2016 @ 21:16:

Je kat... Ja, dat is ook altijd een enorm complicerende factor in een relatie
quote:_Doortje_ schreef op 29 mei 2016 @ 21:16:

Je kat... Ja, dat is ook altijd een enorm complicerende factor in een relatie Single White Feline
Alle reacties Link kopieren
haha ja hij houdt niet van katten ;p

Ja weet je, ik wil hem niet kwijt ook. De seks is geweldig en we hebben het heel leuk als we samen zijn. Verliefd ben ik nooit lang. Het is meer houden van..graag zijn bij, etc
Alle reacties Link kopieren
En dan nog wat aan alle mensen hier, die altijd zogenaamd voor fwb gaan, hoe is het mogelijk dat je dan verdrietig bent?

Dat snap ik altijd niet.

.

Of je zet hoog in, of je gaat voor vriendschap,...maar neem maar van mij aan, dat vriendschap met een man, drie keer niks is.

En dan ook nog sex.

Lieve heer, slechter kan het niet, vrouwen gaan zich hechten, en nee..mannen doen dit dus niet.

Gewoon niet.

Maar ze vinden het maar mooi makkelijk zo, een mooi neuk patroontje.

Prima hoor, moet jezelf weten..maar hoe meer je eist aan een man, hoe meer hij daarvoor gaat doen.

.

Tenminste als hij je wil.

Anders niet natuurlijk.

Dan blijf je fijn fwb.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer je iets eist van een man, hoe mooier het word,

En nee, dat zit hem niet in je woorden, alswel in je gedrag, mannen zijn als het ware je spiegel.

Hij houd het je voor.



Zo wil jij behandeld worden?..dan krijg je dat ook.

Klaar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Eens met elle.



En Kkaat, als je een volwaardige relatie wilt, begin dan alsjeblieft jezelf wat serieuzer te nemen. Daarmee dus ook wat je wilt en hoe je het wilt. Je hebt niet overal controle over, maar als iemand al in het begin 'onverwerkte relatie gedoe' meezeult, dan moet je toch beter weten dan te blijven hangen hopend op beter? Je trekt een lijn en gaat verder zonder die persoon. Je denkt door seks en wat gezellig bij elkaar hangen dat je afstevent op een geweldige relatie? Daar is echt meer voor nodig. Bijvoorbeeld de ballen hebben weg te lopen als het niet is wat je wilt. Je krijgt echt wat je gelooft en voelt dat je verdient.
Alle reacties Link kopieren
Moet nu even niet denken aan een relatie en weer iemand leren kennen
Alle reacties Link kopieren
en als ik gelijk was weggelopen de laatste keer, had ik mijn beste vriend nu niet gehad en daar ben ik nog dankbaar voor. FWB heeft voor ons goed gewerkt en overgegaan in beste vrienden. Daar ben ik heel dankbaar voor. Ik baal nu vooral dat 'alles om me heen' blijkbaar een probleem is
Dat is het ook, TO. Maar troost je, heel veel alleenstaande ouders hebben hetzelfde probleem.
Alle reacties Link kopieren
ja daarom....ik geloof er niet meer in. Denk dat ik het exclusieve maar van de benefits af haal misschien
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het maar niet, want je baaaalt zo dat het weer eindigt in een vriendschap.

Ook noem je in je OP, de vorige relatie...dus dat was er wel een?

.

Als je blijft liegen tegen jezelf, gaan die mannen nog veel harder liegen.

.

En jij moet er niet meer aan denken, aan een nieuwe relatie?, hij wel denk ik.

Weet het wel zeker!

En in die zin, kun je dus nog wat opsteken , van al die kerels.

Dus aan jou, want totdat jij ophoud met liegen, dat je geen relatie wilt....

Zullen die mannen dat ook gaan doen.

.

En je voor iets meer gaan aanzien, dan nu.

Want tja, vriendschap met een man, waar je sex mee heb gehad, en die nu vertrekt nr het buitenland.?

Hij zit er niet mee.

.

Maar jij wel.

Met de gebakken peren wel te verstaan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Je gaat wel erg makkelijk met relaties om. Alsof het trends zijn ofzo. Hoe doe je dat eigenlijk, geen relatie hebben en wel sex? Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Hoe gaat dat dan, jullie hebben sex gehad en hij vertrekt? En dat jij dan moet zeuren of hij wil blijven? Of nee, dat doe je natuurlijk niet, want dat is zwak, ofzo. Ja, dan ga je echt nooit een echte relatie meer krijgen.



Een relatie, daarin mag je best wat claimen hoor, klaarblijkelijk laat je alles wel erg los fladderen, ja, dan lopen mannen ook weg. Een beetje aan hem plakken, moet wel. Mannen denken allemaal dat ze een hechtingsstoornis hebben en als vrouwen hen niet een beetje zouden helpen, zou de mensheid allang uitgestorven zijn!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Kkaat schreef op 29 mei 2016 @ 22:06:

ja daarom....ik geloof er niet meer in. Denk dat ik het exclusieve maar van de benefits af haal misschienNu denk je echt de verkeerde kant op hoor. Het gaat er juist om dat je jezelf (en daarmee ook die ander) ervan moet overtuigen dat je álles (of in ieder geval meer dan nu) moet geven om een duurzame relatie te kunnen bouwen en onderhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je een voorbeeld geven, ik stond op een dating site, en ik zei ..ik wil trouwen, zo niet, dan hoef je niet te reageren.

Klaar af.

Zo,n 30 haakte eraf!..fijn daar was ik blij mee, want nu kon ik me gaan spitsten op diegene , die serieus waren, en die , net als ik, iets zoeken, waar je bewust keuze,s in maakt.

.

En toen kwam mijn vriendje voorbij, "ja, dat lijkt mij ook nog wel weer wat."

"Dat zou ik ook w eer willen."

.

Ga nu drie maand met hem.

. Wel grappig om te weten, dat ik aan al die mannen meer te bieden had, dan zij aan mij, maar goed, dat zij ik er natuurlijk niet bij.

Wat kan mij dat schelen?....ik ga voor wat ik hebben wil.

Net als dat ik een brood haal bij de bakker en ik vraag om wit, dan wil ik dus geen bruin.

Snap je?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Mannen denken allemaal dat ze een hechtingsstoornis hebben en als vrouwen hen niet een beetje zouden helpen, zou de mensheid allang uitgestorven zijn! Nouja zeg, wat is dit nou weer voor onzin. Spreek voor je vriend, maar niet voor mij a.u.b..
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk best slim van je, Elle. Zo filter je wel de eikels er meteen uit ook. Dat je zegt dat je wilt trouwen en dat alleen mannen die dat ook willen, mogen reageren.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 29 mei 2016 @ 22:11:

Je gaat wel erg makkelijk met relaties om. Alsof het trends zijn ofzo. Hoe doe je dat eigenlijk, geen relatie hebben en wel sex? Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Hoe gaat dat dan, jullie hebben sex gehad en hij vertrekt? En dat jij dan moet zeuren of hij wil blijven? Of nee, dat doe je natuurlijk niet, want dat is zwak, ofzo. Ja, dan ga je echt nooit een echte relatie meer krijgen.



Een relatie, daarin mag je best wat claimen hoor, klaarblijkelijk laat je alles wel erg los fladderen, ja, dan lopen mannen ook weg. Een beetje aan hem plakken, moet wel. Mannen denken allemaal dat ze een hechtingsstoornis hebben en als vrouwen hen niet een beetje zouden helpen, zou de mensheid allang uitgestorven zijn! Klopt sap!..en de man die jou echt leuk vind, vind het leuk dat je "plakt".
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven