Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*















Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 29 mei 2016 @ 20:44:

[...]



Kinderen krijgen omdat je misschien spijt gaat krijgen lijkt mij een hele slechte reden Met het risico dat je dan spijt hebt van je kinderen. Dat lijkt me stukken erger.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 29 mei 2016 @ 20:41:

[...]



Veel mensen denken dat wij later spijt krijgen.

Tsja dat zou kunnen natuurlijk maar ik denk het niet.Jouw keuze. < punt.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 20:47:

[...]



Met het risico dat je dan spijt hebt van je kinderen. Dat lijkt me stukken erger.Misschien een hele boel krijgen dan zit er vast wel eentje tussen die je wel leuk vindt
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 29 mei 2016 @ 20:35:

Zo wij zijn weer thuis, nu bijkomen Was het leuk Ally?
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:dolfje schreef op 29 mei 2016 @ 20:41:

[...]



Veel mensen denken dat wij later spijt krijgen.

Tsja dat zou kunnen natuurlijk maar ik denk het niet.Dat hebben mensen van mij ook wel eens gezegd, maar ik heb nooit kinderen gewild en ben daar tot op de dag van vandaag heel zeker van.
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 29 mei 2016 @ 20:51:

[...]



Misschien een hele boel krijgen dan zit er vast wel eentje tussen die je wel leuk vind Kan de rest op Marktplaats?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 29 mei 2016 @ 20:51:

[...]



Misschien een hele boel krijgen dan zit er vast wel eentje tussen die je wel leuk vind
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 29 mei 2016 @ 20:51:

[...]



Misschien een hele boel krijgen dan zit er vast wel eentje tussen die je wel leuk vind
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 mei 2016 @ 20:52:

[...]





Dat hebben mensen van mij ook wel eens gezegd, maar ik heb nooit kinderen gewild en ben daar tot op de dag van vandaag heel zeker van.Ik snap dat niet zo goed, wat voor nut heeft dat dan om dat te zeggen?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 20:55:

[...]



Ik snap dat niet zo goed, wat voor nut heeft dat dan om dat te zeggen?

Mensen kunnen er slecht tegen als je afwijkt van 'de norm'.

Ik wist al heel jong dat ik geen relatie wilde en heb ook wel een miljoen keer gehoord dat ik daar nog wel anders over zou gaan denken als ik maar eenmaal de ware tegenkwam, of dat ik er vast spijt van zou krijgen.

Die ware kan natuurlijk nog komen, die spijt ook, maar ik gok zomaar dat ik relatievrij blijf.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 20:56:

[...]



Mensen kunnen er slecht tegen als je afwijkt van 'de norm'.

Ik wist al heel jong dat ik geen relatie wilde en heb ook wel een miljoen keer gehoord dat ik daar nog wel anders over zou gaan denken als ik maar eenmaal de ware tegenkwam, of dat ik er vast spijt van zou krijgen.

Die ware kan natuurlijk nog komen, die spijt ook, maar ik gok zomaar dat ik relatievrij blijf.Dat dus, het is voor veel mensen onvoorstelbaar dat je geen kinderen wil. Hetzelfde geldt voor relaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 20:51:

[...]



Was het leuk Ally?ja heel leuk
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 20:56:

[...]



Mensen kunnen er slecht tegen als je afwijkt van 'de norm'.

Ik wist al heel jong dat ik geen relatie wilde en heb ook wel een miljoen keer gehoord dat ik daar nog wel anders over zou gaan denken als ik maar eenmaal de ware tegenkwam, of dat ik er vast spijt van zou krijgen.

Die ware kan natuurlijk nog komen, die spijt ook, maar ik gok zomaar dat ik relatievrij blijf.

Dit.

Waarom zou ik spijt hebben van niet samenwonen?

Ik weet echt wel wat ik zelf wel en niet prettig vind.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 20:56:

[...]



Mensen kunnen er slecht tegen als je afwijkt van 'de norm'.

Ik wist al heel jong dat ik geen relatie wilde en heb ook wel een miljoen keer gehoord dat ik daar nog wel anders over zou gaan denken als ik maar eenmaal de ware tegenkwam, of dat ik er vast spijt van zou krijgen.

Die ware kan natuurlijk nog komen, die spijt ook, maar ik gok zomaar dat ik relatievrij blijf.

Dat zal het wel zijn ja.

Gelukkig heb je gewoon het recht van gedachte te veranderen omdat jij dat wilt, niet omdat men je dan makkelijker in een hokje kan plaatsen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 21:00:

[...]



Dit.

Waarom zou ik spijt hebben van niet samenwonen?

Ik weet echt wel wat ik zelf wel en niet prettig vind.Mijn reactie was op een gegeven moment dat zij nog wel zouden gaan scheiden als ze eenmaal de ware tegenkwamen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 21:01:

[...]



Dat zal het wel zijn ja.

Gelukkig heb je gewoon het recht van gedachte te veranderen omdat jij dat wilt, niet omdat men je dan makkelijker in een hokje kan plaatsen.Maar ik ben niet van gedachte veranderd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 29 mei 2016 @ 20:59:

[...]



ja heel leuk
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 21:02:

[...]



Maar ik ben niet van gedachte veranderd. Jamaarrrr nu pas je niet in mijn hokjeeeeee
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 21:01:

[...]



Mijn reactie was op een gegeven moment dat zij nog wel zouden gaan scheiden als ze eenmaal de ware tegenkwamen.

Goeie



Al durven weinig mensen er nog iets van te zeggen. Ik geloof dat het inmiddels vanzelfsprekend is dat ik single ben.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 mei 2016 @ 20:58:

[...]





Dat dus, het is voor veel mensen onvoorstelbaar dat je geen kinderen wil. Hetzelfde geldt voor relaties.Ik vind dit onderwerpen die zo van jezelf zijn dat ik het altijd vreemd vind als andere mensen er out of the bleu over beginnen. De vraag wanneer wij eindelijk eens een keer aan kinderen beginnen krijg ik door mijn leeftijd gelukkig niet meer. Maar dat was jarenlang anders en heel pijnlijk. Ik ben op een bepaald moment gaan reageren met: ' Weet ik niet, maar wanneer had jij nog seks en was het lekker en hoe hebben jullie het gedaan?' Die vraag ligt voor mij in dezelfde orde, maar wee oh wee! Mijn vraag was not done...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:AllyMcBeal schreef op 29 mei 2016 @ 20:51:

[...]



Misschien een hele boel krijgen dan zit er vast wel eentje tussen die je wel leuk vindt Zo ben ik aan mijn huidige man gekomen
quote:Oudblond schreef op 29 mei 2016 @ 21:06:

[...]



Ik vind dit onderwerpen die zo van jezelf zijn dat ik het altijd vreemd vind als andere mensen er out of the bleu over beginnen. De vraag wanneer wij eindelijk eens een keer aan kinderen beginnen krijg ik door mijn leeftijd gelukkig niet meer. Maar dat was jarenlang anders en heel pijnlijk. Ik ben op een bepaald moment gaan reageren met: ' Weet ik niet, maar wanneer had jij nog seks en was het lekker en hoe hebben jullie het gedaan?' Die vraag ligt voor mij in dezelfde orde, maar wee oh wee! Mijn vraag was not done...



Ja, raar eigenlijk, dat mensen zich daar zomaar mee bemoeien. Ik vind jouw wedervraag prima!

Van mij is iedereen gelukkig gewend dat ik single ben en geen kinderen wil. Maar ik was altijd heel direct als iemand aan mij vroeg of ik geen kinderen wilde. Dat hielp wel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 mei 2016 @ 21:08:

[...]





Zo ben ik aan mijn huidige man gekomen
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 21:04:

[...]



Jamaarrrr nu pas je niet in mijn hokjeeeeee
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk heb ik gewoon niet genoeg mannen gehad.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven