Entertainment alle pijlers

The walking dead: bakvissen-topic

25-05-2016 21:25 3002 berichten
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.









Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: waiting dead

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear the walking dead

Comics: link 1, link 2, link 3

(werkende links volgen)
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie deze al gezien? Echt heel leuk gedaan!

https://www.facebook.com/ ... 5/videos/929308900518996/
Alle reacties Link kopieren
Even druk geweest , en wat mis je dan een hoop. een topic verder en nicks die veranderd zijn pffff.

ik ga maar stoppen met werken denk, heb ik meer tijd om jullie bij te houden
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 29 mei 2016 @ 08:48:

[...]





Ik zal m'n dochter eens vragen als ze tegen de middag wakker wordt

(En ze snapt niets van mijn TWD hobby, haha, erg stom! Dus ze zal wel zuchten straks )Mijn dochter van 15 vindt hem echt niets (idd zuchten en maham....) maar die is meer van Tatum Chandler
Jja! Ik heb jullie gevonden! Even dit topic bijlezen hoor! (Het oude topic laat ik maar even voor wat het is nu)
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 29 mei 2016 @ 19:51:

[...]



Mijn dochter van 15 vindt hem echt niets (idd zuchten en maham....) maar die is meer van Tatum Chandler Channing Tatum?
Oke ik ben bij! Op dit topic dan. Wat hoor ik nou over een fb groep? Where do i sign up?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 29 mei 2016 @ 20:12:

[...]





Channing Tatum?
Alle reacties Link kopieren
quote:mapressa schreef op 29 mei 2016 @ 20:14:

Oke ik ben bij! Op dit topic dan. Wat hoor ik nou over een fb groep? Where do i sign up?Je kan ff Liadan of ZeezoutCaramel pb-en voor de link
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 29 mei 2016 @ 20:16:

[...]











Channing Tatum.... daar vind ik nou niks aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:mapressa schreef op 29 mei 2016 @ 20:14:

Oke ik ben bij! Op dit topic dan. Wat hoor ik nou over een fb groep? Where do i sign up?
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht op jullie, hoor! Kom er maar bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 29 mei 2016 @ 20:37:

[...]









Channing Tatum.... daar vind ik nou niks aan.Ach.....daj heeft het over haar dochter, een vijftienjarige vergeef je zoiets nog wel
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 29 mei 2016 @ 20:55:

[...]





Ach.....daj heeft het over haar dochter, een vijftienjarige vergeef je zoiets nog wel horrormonen hé
Alle reacties Link kopieren
Reactie op mijn vraag aan 16- jarige bakvis.



Ik: "Kijk, chandler van TWD, wat vind je van hem?"

Zij: (Zuchtend en rollend met ogen) "meh".







Net was Norman Redus heel even in Hawaii five-o, dat kijkt mijn man, ik bakvis liever hier. Maar hij zei het me wel even, lief he
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 29 mei 2016 @ 20:57:

[...]



horrormonen hé Haha, die smileys beschrijven in ieder geval wel volledig mijn dochter
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
en er nog bij, maar gelukkig ook deze:
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 29 mei 2016 @ 20:55:

[...]





Ach.....daj heeft het over haar dochter, een vijftienjarige vergeef je zoiets nog wel Nou ja, als puber kun je niet verantwoordelijk gehouden worden natuurlijk, maar er zijn ook hordes volwassenen die hem sexy vinden. Hij is een paar jaar geleden ook uitgeroepen tot Sexiest Man Alive door People. Ik zie het niet.
Alle reacties Link kopieren
Norman in Hawaii five-o:



verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 29 mei 2016 @ 21:03:

[...]





Nou ja, als puber kun je niet verantwoordelijk gehouden worden natuurlijk, maar er zijn ook hordes volwassenen die hem sexy vinden. Hij is een paar jaar geleden ook uitgeroepen tot Sexiest Man Alive door People. Ik zie het niet.



Ja, die pubers hebben nog geen volledig ontwikkelde performale kwab of zoiets? (Ik noem het thuis altijd zo, maar het is vast iets anders )

Ja, dat was ook zo! Sexiest man, ik zie het ook echt niet! Gelukkig dat smaken verschillen!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 29 mei 2016 @ 21:05:

Norman in Hawaii five-o:



[img]http://i.imgur.com/8hQAeVx.png[/img]

Ja die aflevering heb ik laatst speciaal opgezocht. Teleurstelling dat ie maar 5 min mee deed



Al is de hoofdrolspeler ook niet slecht: Alex O'Loughlin. Maar eigenlijk iets te netjes voor mij
Wow. I wish I could speak whale.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven