Entertainment alle pijlers

TEEN MOM..........

10-11-2012 18:22 2426 berichten
Vriendelijk verzoek : gelieve dit topic niet vol te zetten met informatie verkregen uit Amerikaans Facebook en/of roddelpers. Deze mededeling is geplaatst op zaterdag 25 februari 2017.



******************************************************************************************************************************

Zit ik even naar TeenMom te kijken (een vervolg), zie ik tot mijn verdriet dat Farrah weer een hondje in huis haalt.



De vorige pup heeft ze 'weggegeven' omdat het 'niet ging'.

Nu heeft ze een Franse Bulldog, als speeltje voor haar dochter van 2 jaar... Als het arme beest plast in de kamer krijgt hij een dreun.

Uitlaten? Wat is dat?

Daar doen we niet aan....



(Het vorige hondje hield ze boven de WC en zei dat hij moest plassen. Dat lukte ook al niet! )



Grrrrrr,
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 16:38
Reden: vriendelijk verzoek
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja Jenelle ook sowieso. Stom zeg.



Maci is inmiddels bijna uitgerekend denk ik, baby nr 3.
Alle reacties Link kopieren
Kailyn en Javi gaan nu echt definitief scheiden! Kail heeft het toegegeven.

Duurde nog lang, eerlijk gezegd. Hoe vaak die onenigheid hadden en dreigden te stoppen met het huwelijk... Wel heel sneu voor Isaac en Lincoln. Hoop dat Javi ze allebei nog mag zien, want ook al is Isaac niet zijn biologische kind, ze hadden wel een echte vader-zoon band.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat zat er aan te komen. Bizar ook hoe snel ze gingen trouwen. En weer zo sneu voor de kinderen..
Kailyn en Javi; triest inderdaad.

Maci is inderdaad binnen nu en een paar dagen uitgerekend van haar derde kind. De jongste dochter (Jayde) wordt volgens mij morgen of overmorgen één jaar. Die zal het best nog druk gaan krijgen haha. Vind het wel leuk voor ze!
Alle reacties Link kopieren
Kailyn&javi: waarom zo snel trouwen en voor kinderen kiezen vraag ik me dan af. Weer een kind die in een gebroken gezin gaat opgroeien. Vond hem trouwens wel echt enorm jaloers en onredelijk. Snap dat dat huwelijk niet gewerkt heeft.
Alle reacties Link kopieren
Kailyn en Javi was een trainwreck waiting to happen. Vooral voor Isaac heel sneu. Is zo een gevoelig jongetje en was zo gehecht aan Javi. Ben bang dat Kailyn geen moeite zal nemen om ze elkaar nog te laten zien. Vind ik haar wel een type voor.. denk dat Javi alleen zijn biologische zoon mag zien.

Waarom trouwen ze allemaal zo snel en beginnen ze zo snel aan de tweede leg?? Zo jong en dan al zo'n zooitje creeëren voor al die arme kids..
Alle reacties Link kopieren
Ja daar kan ik me zo aan irriteren... jenelle, kaylin en leah maken er zo wel een potje van.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze maken er inderdaad allemaal wel een potje van. In die zin zijn de meiden van Teen Mom OG iets terughoudender met tweede kinderen dan de meiden van Teen Mom 2.

Ik zou het op zich ook wel weer snappen als Isaac niet naar Javi gaat hoor. In die zin, hij heeft al zijn dagen bij Jo, bij Kailyn, ga je daar dan ook nog een derde huis aan toevoegen? En hoeveel dagen is hij dan bij Javi? Dat lijkt me voor de structuur in zijn week ook niet best.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik dacht meer aan af en toe een paar uurtjes ofzo? Als hij bijvoorbeeld Lincoln komt ophalen dat hij dan even wat langer blijft om met Isaac te spelen in de tuin. Zoiets? Lijkt me logistiek idd allemaal lastig hoor maar ik zou het zo sneu voor Isaac vinden als hij Javi nooit meer ziet. En andersom ook.. Javi heeft zelfs Isaac op zijn lijf getatoeërd staan. Dus lefde is er wel tussen die twee....
Alle reacties Link kopieren
quote:leahlila schreef op 29 mei 2016 @ 20:47:

Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik dacht meer aan af en toe een paar uurtjes ofzo? Als hij bijvoorbeeld Lincoln komt ophalen dat hij dan even wat langer blijft om met Isaac te spelen in de tuin. Zoiets? Lijkt me logistiek idd allemaal lastig hoor maar ik zou het zo sneu voor Isaac vinden als hij Javi nooit meer ziet. En andersom ook.. Javi heeft zelfs Isaac op zijn lijf getatoeërd staan. Dus liefde is er wel tussen die twee....
Alle reacties Link kopieren
Okay dit ging ff fout...
Alle reacties Link kopieren
Ja daar heb je ook weer gelijk in leahlila. Ik had inderdaad nog niet aan de mogelijkheid gedacht dat hij daar een paar uurtjes met Isaac kan spelen. Al vraag ik me af of Kailyn dat gaat toestaan in haar huis.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop idd dat ze haar negatieve gevoelens jegens Javi opzij kan zetten voor haar oudste zoon.

Laten we het hopen!
Alle reacties Link kopieren
Maci is bevallen! Van zoontje Maverick Reed
I wish I could but I don't want to
Alle reacties Link kopieren
In de aflevering van gisteren vond ik het niet kunnen dat Leah zoveel van haar eigen emoties bij de kinderen neerlegde en ook beloftes ging maken.



Verder was het overduidelijk Hoe Barbara bij Jace een reactie uit probeerde te lokken en dit later ontzettend opblaasde richting Jenelle.
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maverick en Jayde schelen bijna exact 1 jaar. Dat worden gecombineerde verjaardagsfeestjes later.
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe situatie met Leah, Corey en de kinderen is toch voor Leah ook veel beter??

Ze klaagde altijd dat ze de kinderen zo vroeg naar school moest brengen omdat ze ver van de school woonde, en daarom vaak te laat was. En ze wil 50/50 verdeling van de kinderen tussen haar en ex.

Maar zoals ik het begreep heeft Leah de kinderen vrijdag t/m zondag, en dan brengt zij ze naar school maandag. Dan maandag t/m donderdag bij Corey, die brengt ze naar school vrijdag en na school weer bij Leah.

Dat is toch zo 50/50 als je het kan krijgen in een week van 7 dagen?

En zij heeft de weekenden dus ziet de meiden in verhouding ook veel meer, want als ze nu bij Corey zijn zitten ze overdag op school.



Iedereen (behalve Chelsea) is altijd zo negatief.

Maar ik denk ook dat dit door de invloed van MTV/de producers komt.

Die weten natuurlijk precies waar ze op aan moeten sturen en hoe ze het in elkaar moeten knippen en plakken.

Jenelle bijvoorbeeld zie je eigenlijk alleen maar schreeuwen/vloeken en boos, terwijl ze laatst bij zo'n 'na praat' show een stuk leuker overkwam (was met de teenmoms OG en teenmom 2 deelnemers)

En bij Chelsea proberen ze altijd heel erg aan te sturen op problemen met Adam terwijl Chelsea het volgens mij heel goed voor elkaar heeft.
Alle reacties Link kopieren
De meeste teen moms maken er zeker een potje van. Ik vind Chelsea, Maci en Catelynn het goed voor elkaar hebben maar Farrah, Jenelle (bipolair), Amber (met die enge Matt), Leah en Kailyn niet goed bezig. Ruzie maken waar de kinderen bij zijn, drugsgebruik en gewoon onstabiel.

Ik denk wel dat Kailyn zorgt dat Isaac en Javi elkaar kunnen zien. Ze geeft wel veel om de kinderen en Isaac is gek op Javi. Ze doet ook (nu pas, dat wel) erg dr best om met Jo en Vee en hun dochter om te gaan.

Chelsea heeft het goed voor elkaar, en ik vind haar ook leuk, begrijp me niet verkeerd, maar zij heeft wel een goed leventje dankzij papa. Zonder hem was het lang niet zo luxe geweest toen de serie net begon.
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me mateloos aan de moeder van janelle, barbara.

Ik denk dat haar rol enorm onderschat wordt. Vroeger dacht ik altijd dat janelle er een potje van maakte en ze geluk had met haar moeder die alles opvangr. Maar nu heb ik het idee dat barbara absoluut de oorzaak is van haar gedrag. Wat een koud negatief mens. En ze lijkt janelle nu helemaal niet te helpen met haar zoon, het gaat allemaal om moeder. Jace heeft volgens mij ook steeds meer moeite met haar. Nare vrouw bah. Ik snap nu veel beter waar het gedrag van janelle ( die helaas ook op haar moeder lijkt) vandaan komt.

Hebben jullie dit niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel wat je bedoeld ja, maar toch vind ik Jenelle een groter kreng.

Ze heeft wel Jace opgevoed toen Jenelle ging stappen, zoop en blowde.

Maar vind dat ze er nu misbruik van maakt. Al heb ik wel een beetje medelijden met haar, denk dat ze gewoon bang is Jace nooit meer te zien.

Denk dat ze iets te veel denkt dat Jace haar zoon is ipv kleinzoon, wel sneu.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik eerst ook. Nu heb ik het idee dat moeder haar daartoe dreef door haar opvoeding. Ze was niet bepaald liefdevol (incl uitschelden) naar janelle en ze kon niets goed doen. Waarschijnlijk is ze altijd zo geweest naar haar en is janelle zich er naar gaan gedragen.
Nouja moet je nagaan als je jenelle als dochter zou hebben. Altijd onder in vloed van drank, drugs of mannen, om de haverklap zwanger, altijd vechtpartijen etc. Ik zou ook echt geen idee meer hebben hoe ik haar zou moeten behandelen dan.
Alle reacties Link kopieren
De vraag is, waarom is ze zo geworden?

Ik las dat ze een broer en zus heeft die ook met justitie in aanraking zijn gekomen.

Ik vind janelle ook niets, maar ik denk nu dus dat zij een produkt is van de oovoeding van moeder.
Ik denk echt dat ze zo is vanwege al haar stoornissen.
Alle reacties Link kopieren
Kip of het ei verhaal haha.

Ik vermoed dus dat zij die stoornis(sen) mede heeft ontwikkeld door moeder/de opvoeding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven