Opzeggen ziggo

30-05-2016 22:03 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet meer terug vinden maar ik kreeg een brief binnen dat de prijs omhoog ging van Ziggo internet & tv. Ergens heb ik toen gevonden dat je dan mocht opzeggen tot 01-06-2016 omdat hun dus een prijswijziging doen. Is dit zo? En waar kun je dat terug vinden en het beste doen anders ga ik dat doen en ga ik over naar iets veel goedkopers....
Alle reacties Link kopieren
Klopt , tot 30-06 kan je opzeggen. Of zeggen dat je op wilt zeggen :D
Alle reacties Link kopieren
quote:_Druifje_ schreef op 30 mei 2016 @ 22:07:

Klopt , tot 30-06 kan je opzeggen. Of zeggen dat je op wilt zeggen :DToptop heb je daar misschien een linkje van. Tot 30 juni nog een maand dus ?
Alle reacties Link kopieren
onze nieuwe provider heeft voor ons Ziggo opgezegd.



Dus eerst een nieuwe provider zoeken. Het overzetten kan een aantal weken. of langer duren. Zij hebben de overstap datum door gegeven aan Ziggo.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 30 mei 2016 @ 22:08:

onze nieuwe provider heeft voor ons Ziggo opgezegd.



Dus eerst een nieuwe provider zoeken. Het overzetten kan een aantal weken. of langer duren. Zij hebben de overstap datum door gegeven aan Ziggo.



Werkt dat ook zo op die manier want moet het wel echt zeker weten dat dat gaat natuurlijk. En dat het echt klopt dat ik kan opzeggen omdat hun de prijzen hebben gewijzigd.

scheelt mij de helft in de kosten en dat vind ik wel even belangrijk om uit de schulden te komen .
zit je er dan al een jaar?
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat een provider prijzen wijzigt ben je contractvrij. Het klopt dus dat je kan overstappen als je dat wilt wegens de prijs.



Als je overstapt zorg dan voor een week overlap (gebeurd meestal automatisch, maar geef het wel aan) zodat je niet zonder diensten komt te zitten.

Heb je ook telefonie via Ziggo, hou er dan rekening mee dat het 2 weken duurt voordat het telefoonnummer over is naar de nieuwe provider.



Mocht je een goedkope provider zoeken kan ik Tele2 aanraden, deze zijn spotgoedkoop, echter zie je dat wel weer terug in de service die ze leveren maar mijn ervaringen met Ziggo zijn niet heel veel beter om eerlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:WD-40 schreef op 30 mei 2016 @ 22:13:

zit je er dan al een jaar?Nee maar heb eerder bij ziggo gezeten en heb toen een brief gehad toen kon ik eerder stoppen wegens prijswijzigingen maar nu ben i de brief kwijt en weet ik dat het er niet in stond vermeld (misschien expres)..
Alle reacties Link kopieren
quote:WD-40 schreef op 30 mei 2016 @ 22:13:

zit je er dan al een jaar?Zelfs als je er nog geen jaar zit ben je uit contract voor een periode na een prijswijziging omdat ze niet op voorhand je contact kunnen wijzigen. Mocht het in de algemene voorwaarden staan dat ze dat wel mogen is het vaak een coulance aanbod vanuit een provider dat ze men een bepaalde periode contactvrij maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gewoon-ik schreef op 30 mei 2016 @ 22:16:

Op het moment dat een provider prijzen wijzigt ben je contractvrij. Het klopt dus dat je kan overstappen als je dat wilt wegens de prijs.



Als je overstapt zorg dan voor een week overlap (gebeurd meestal automatisch, maar geef het wel aan) zodat je niet zonder diensten komt te zitten.

Heb je ook telefonie via Ziggo, hou er dan rekening mee dat het 2 weken duurt voordat het telefoonnummer over is naar de nieuwe provider.



Mocht je een goedkope provider zoeken kan ik Tele2 aanraden, deze zijn spotgoedkoop, echter zie je dat wel weer terug in de service die ze leveren maar mijn ervaringen met Ziggo zijn niet heel veel beter om eerlijk te zijn.Geen telefoon hier. Ik zit zelf met sim only bij Tele2 en vind de service wel goed moet ik zeggen. Zat daar nu ook te kijken en die is inderdaad goedkoper. De rest blijft op minimaal 40 euro per maand zitten. Tele2 nu 37 euro zag ik internet en tv
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 mei 2016 @ 22:10:

[...]





Werkt dat ook zo op die manier want moet het wel echt zeker weten dat dat gaat natuurlijk. En dat het echt klopt dat ik kan opzeggen omdat hun de prijzen hebben gewijzigd.

scheelt mij de helft in de kosten en dat vind ik wel even belangrijk om uit de schulden te komen .



Hoe lang is je contract nog? Wij hadden al jaren alles bij Ziggo, en we konden gewoon opzeggen. Geen idee hoe het precies zit wanneer je nog een lopend contract hebt.



Maar waarom bel je niet gewoon met Ziggo? Helpdesk is meestal erg vriendelijk en behulpzaam.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 30 mei 2016 @ 22:19:

[...]





Hoe lang is je contract nog? Wij hadden al jaren alles bij Ziggo, en we konden gewoon opzeggen. Geen idee hoe het precies zit wanneer je nog een lopend contract hebt.



Maar waarom bel je niet gewoon met Ziggo? Helpdesk is meestal erg vriendelijk en behulpzaam.Kreeg ze net weer niet te pakken wegens drukte of zo. Het contract loopt tot december
Alle reacties Link kopieren
Klantenservice/retentie is al gesloten nu, als je nu belt krijg je de vraag morgen terug te bellen.



Als je belt om op te zeggen krijg je waarschijnlijk hooguit 1 jaar 10 euro per maand korting. Ik zou providers gaan vergelijken en een keuze maken voor de goedkoopste als vooral de prijs belangrijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gewoon-ik schreef op 30 mei 2016 @ 22:26:

Klantenservice/retentie is al gesloten nu, als je nu belt krijg je de vraag morgen terug te bellen.



Als je belt om op te zeggen krijg je waarschijnlijk hooguit 1 jaar 10 euro per maand korting. Ik zou providers gaan vergelijken en een keuze maken voor de goedkoopste als vooral de prijs belangrijk is.Al krijg ik de korting blijft ziggo nog duurder dus daarom wil ik weg
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 mei 2016 @ 22:29:

[...]





Al krijg ik de korting blijft ziggo nog duurder dus daarom wil ik weg Haha ik snap hem Ga dan naar Tele2, wellicht hebben ze zelfs nog wel een leuke aanbieding omdat je ook je mobiele telefoon daar hebt Mocht je snelheid e.d. ook belangrijk vinden stuur me dan even een pbtje. Ivm mijn eigen werk en herkenbaarheid ga ik hier niet al te veel in op snelheid en kennis e.d.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook even naar Telfort, zeker in combinatie met een mobiel.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Gewoon-ik schreef op 30 mei 2016 @ 22:33:

[...]





Haha ik snap hem Ga dan naar Tele2, wellicht hebben ze zelfs nog wel een leuke aanbieding omdat je ook je mobiele telefoon daar hebt Mocht je snelheid e.d. ook belangrijk vinden stuur me dan even een pbtje. Ivm mijn eigen werk en herkenbaarheid ga ik hier niet al te veel in op snelheid en kennis e.d.ik zal je een pb sturen dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 30 mei 2016 @ 22:39:

Kijk ook even naar Telfort, zeker in combinatie met een mobiel.Dat gaat niet want ik kan alleen bij Tele2 een sim only hebben. BKR geregristreerd wegens schulden dan nemen ze je ook niet overal aan voor een sim only alleen tele2 nam mij aan vorig jaar
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Ik heb er gewerkt. Als je belt dat je op wilt zeggen, gaan ze je een aanbod doen.

Als je naar een ander gaat, moet je nog wel je tv opzeggen bij ziggo. Als je bv naar KPN gaat, zegt KPN je telefoon en internet op. Tv niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ga ook opzeggen, ik vind de uitzending gemist waardeloos.

Bedankt voor de tip.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De overgebleven klanten moeten betalen voor de klanten die weggaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 31 mei 2016 @ 08:51:

De overgebleven klanten moeten betalen voor de klanten die weggaan.Sinds wanneer is dat een reden om bij een bedrijf te blijven?
Alle reacties Link kopieren
Het staat niet op de website, ik heb een mail gekregen van ziggo (tussen de reclame).

Overstappen kan je idd ook met overstapservice, wel altijd even controleren en de tv zelf opzeggen.

Mijn contract is ook nog geen jaar maar ik kan ook opzeggen ivm tussentijdse prijswijziging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven