Verstelbare fauteuil

30-05-2016 13:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al een tijdje op zoek naar een fauteuil die echt lekker zit. De meeste hebben of een te korte zit of zitten gewoonweg niet lekker.

Het liefst willen we een verstelbare (rugleuning naar achter) fauteuil, maar dan kom je uit op van die 'ouwelullenstoelen'.



Ik had deze al gevonden maar die is ver boven budget:



Budget max. 500 euro.



Wat ik ongeveer leuk vind:





Of:





Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de stoelen van Jori erg mooi en die zitten heerlijk, maar ik vrees dat die ook boven budget zijn.
Leen Bakker of zo. Maar ja..dan heb je ook de kwaliteit die bij zo'n prijs past vrees ik...






499,00 euro bij Ikea.
Alle reacties Link kopieren
quote:minka16 schreef op 30 mei 2016 @ 13:22:

Leen Bakker of zo. Maar ja..dan heb je ook de kwaliteit die bij zo'n prijs past vrees ik...Nouuuuu, dat hoeft niet altijd. Oom heeft er eentje van prominent (heul dure stoelentoko) en hij heeft er al een aantal dingen mee aan de hand gehad. Stoel is nu een jaar of 5 gok ik. Service daar is ook zeer belabberd.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg even mee, ben ook op zoek naar zo'n stoel. Had een mooie gezien van Gelderland. 'Aar die lag zo'n €1500,- boven budget
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
Prik:: deze vind ik al in de categorie 'oud' vallen.

Cateautje: nope, te stijf te ikea.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gelijk denken aan stoelen die mijn moeder al 35 jaar heeft, omdat je daar inderdaad met de rugleuning naar achter kan. Lijkt niet op wat je post, maar ik denk: ik post het toch, wie weet vind je het wat.



Zijn leren stoelen van De Sede. Peperduur maar onverwoestbaar (heel dik nekleer) en op marktplaats te krijg voor rond de 200,-. In bruin en zwart verkrijgbaar.











Alle reacties Link kopieren
Dank voor het meedenken Hiltje, maar deze zijn het ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven