Afvallen in de avond ;-)

29-05-2016 20:07 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok check, ik weet het allemaal. En het gaat ook goed....overdag.

's Avonds kids op bed, man van huis: en dan weet ik het nog steeds allemaal maar dan gaat het steeds mis.

Herkenbaar?? Helpen we elkaar met dit topic de snaailoze avonden door?



Ik begin vanavond! Er liggen nog hele lekkere koeken in de kast. En daar ga ik vanaf blijven
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii! Zo, gesport op zolder (zweten) en gedoucht en nu op de bank geploft met mijn nieuwe vrienden (worteltjes en humus )

Ff uurtje tv kijken dus dat moet ik qua snaaien overleven.

Vrijdag is hier weegdag dus ik hoop dat ik dan ook iets leuks zie op de weegschaal
Alle reacties Link kopieren
Ik las de kipfilet van yajes, ook errug lekker met een augurkje erin!!!
Zo de avond is voor mij weer voorbij, ging makkelijk vanavond. Nu nog even lekker douchen, ook zonder sporten plak ik en dan lekker naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me in weten te houden en het bij spa rood gehouden.
Goed bezig iedereen, leuk!



Ik had best veel gegeten met avondeten (ovenschotel van bataat, spinazie, witte boontjes, kippendij en mozzarella) dus vanavond alleen een grote beker jasmijnthee genomen.
En hoe gaat het bij jullie? Ik heb vanavond lasagne gegeten en daar zou ik het wel mee moeten kunnen volhouden. Mijn man doet inmiddels ook mee, want anders is het wel heel moeilijk om vol te houden. En ook hij mag wel wat kilo's kwijt.
Alle reacties Link kopieren
hoe gaat het met jullie?? ik was gisteravond zo druk met vanalles en nog wat dat ik niet eens aan snaaien heb kunnen denken (laat staan mijn favo worteltjes op heb kunnen knagen).

op naar het weekend, proberen zo gezond mogelijk te blijven eten. maar we hebben ook een bbq feestje, dus hoop dat daar ook gezonde dingetjes te scoren zijn.

meestal eet ik weinig bij een bbq want of ongezond of niet lekker. maar bij thuiskomst knort mijn maagje en ga ik alsnog de fout in. ga daar zaterdag ook maar eens verandering in brengen.....
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond gesport dus toen alleen water op. Vanavond wordt een grotere uitdaging want ik ben alleen thuis
Alle reacties Link kopieren
whoop whoop halve kilo lichter. das toch wel bijkomend voordeel haha.

ik had vanochtend zo'n lekker tussendoortje, beschuit aardbeien met daarop klein beetje optimel vanille yoghurt. SMULLEN!!! ook wel een idee voor een avond
Kijk, dat is een goede motivatie!
Alle reacties Link kopieren
morgen op naar de bbq. sowieso wat wijntjes maar dat eten....fingers crossed
Vanavond wel een uitdeel zakje chips op en een roerei op een cracker. Niet heel goed bezig, maar moet af en toe kunnen.
Alle reacties Link kopieren
hier 2 avonden SLECHT !vroeg eten door avond4daagse, daardoor weer moe en lusteloos . damned en ging het zo goed
Gisteren 's avonds een vergadering waarbij koekjes langskwamen. Ik heb drie keer nee gezegd. Ik zou wel willen dat als ik 10x nee zou zeggen, ik automatisch als beloning een pond zou afvallen. Maar zo werkt het niet. Ik kom hooguit geen pond aan. Ook fijn, maar op de een of andere manier werkt voorkomen van dik worden niet half zo motiverend als afvallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven