Whatsapp chat bewaren

31-05-2016 23:58 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Hoe kan ik een Whatsapp chat bewaren zodat deze herleesbaar is als het mobielenummer van iemand wordt verwijderd?

Kun je dat zowiezo wel bewaren?
Ja, je moet even de functie opzoeken "chat emailen"

Je kunt dan de hele app-geschiedenis naar jezelf toemailen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 01 juni 2016 @ 00:01:

Ja, je moet even de functie opzoeken "chat emailen"

Je kunt dan de hele app-geschiedenis naar jezelf toemailen.Ik zoek me rot op mijn iPhone, maar kan dat nergens vinden.
In je appwisseling gaan staan. Dus de app met Pietje openen.

Links boven in heb je drie stippeltjes boven elkaar staan. Als je die aanklikt, zie je 'm
Rechts bovenin, sorry
Alle reacties Link kopieren
Op mijn Android klik ik op de 3 puntjes rechtsboven, selecteer 'meer' en dan zie ik die optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 01 juni 2016 @ 00:07:

In je appwisseling gaan staan. Dus de app met Pietje openen.

Links boven in heb je drie stippeltjes boven elkaar staan. Als je die aanklikt, zie je 'mGeen drie stippeltjes boven elkaar linksboven in de chat. Wel rechtsonder maar dat is om een foto te maken.
Je hebt gelijk, "meer" zit er nog tussen.



Lastig switchen de hele tijd tussen forum en chat
Gewoon naar exporteer chat. Moet je echt zo zien als je op de naam klikt.
Alle reacties Link kopieren
Ook niet rechtsboven. Het is een iPhone 4.
Is app niet op iedere foon hetzelfde dan? Da wis ik nie....



Iemand met een appel in de zaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 01 juni 2016 @ 00:13:

Is app niet op iedere foon hetzelfde dan? Da wis ik nie....



Iemand met een appel in de zaal?Helaas niet hetzelfde lijkt het. Ik heb wel die drie stippeltjes, maar dat is zo smal gemaakt dat ik of de microfoon start of een foto. Kom er met mijn (toch echt geen dikke) vingers niet op.
quote:Zoebie schreef op 01 juni 2016 @ 00:17:

[...]





Helaas niet hetzelfde lijkt het. Ik heb wel die drie stippeltjes, maar dat is zo smal gemaakt dat ik of de microfoon start of een foto. Kom er met mijn (toch echt geen dikke) vingers niet op.Ben je al op de naam gaan staan dan? Dan zie je allerlei opties waaronder dus exporteer chat.
Alle reacties Link kopieren
Chat openen, op de naam bovenin klikken, naar beneden scrollen en daar vind je 'exporteer chat'
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam het is wel gelukt door jou tip dat je het ook kan mailen.

Even op Internet zoeken naar whatsappchat mailen en walla.... het is gelukt.

Zo gaat dat dus op een iPhone.



Mocht je een chat willen bewaren kan je die ook naar jezelf e-mailen:



Open de WhatsApp chat dat je wilt e-mailen.

Tik in de navigatiebalk op de naam van het contact of groepsonderwerp.

Ga naar beneden en tik op Exporteer chat.

Kies eventueel voor de optie Voeg media bij of e-mail het gesprek Voeg media niet bij.

Selecteer de Mail app (of tik op *Meer voor andere opties).

Voer je e-mailadres in en tik op Stuur.



Nu moet het nog even binnenkomen in mijn mail.
Alle reacties Link kopieren
Ohw sorry. Alle mooie reacties en ik zag ze niet.

Mijn excuses.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt. Heb het voor alle zekerheid eerst met de chat van mijn man geprobeerd.

En dat ging goed, dus nu met de chat van mijn vriendin.

Dank jullie allemaal voor het meedenken. Ben er super gelukkig mee.
Nâh mooi!



Weer iemand gelukkig op dit forum
Alle reacties Link kopieren
soort gelijke vraag ...kan dat ook met sms berichten toevallig? Krijg het zelf niet voor elkaar namelijk. Mijn schoonzus heeft nog een zeer oud exemplaar Samsung en wil graag de berichten van onze overleden schoonzus bewaren maar ik kan haar er niet mee helpen. Zou het via het kaartje nog een optie zijn ?
In het uiterste geval zou je screenshots kunnen maken. Of desnoods foto's van je telefoonscherm.

Weet niet hoe het met sms werkt...
Alle reacties Link kopieren
Bij apple heb je de mogelijkheid om sms'jes door te sturen naar een ander nummer of om de tekst uit een sms te kopiëren en bv in een mail te plakken. Moet wel per sms apart. Kan vast ook bij andere merken.
Alle reacties Link kopieren
quote:love2dance schreef op 01 juni 2016 @ 10:46:

soort gelijke vraag ...kan dat ook met sms berichten toevallig? Krijg het zelf niet voor elkaar namelijk. Mijn schoonzus heeft nog een zeer oud exemplaar Samsung en wil graag de berichten van onze overleden schoonzus bewaren maar ik kan haar er niet mee helpen. Zou het via het kaartje nog een optie zijn ?Kun je ze niet kopiëren en dan plakken in b.v. whatsapp, mail of notities.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor late reactie ????. Kopiëren en plakken / mail ( zit er niet op) gaat niet...is echt een toestel uit het jaar nul . Kan ook geen whatsapp ofzo op. ( nog een oude uitklap model van Samsung...ik had zo'n zelfde 11 jaar geleden ????) Ik ga de andere opties nog eens proberen als ik haar weer zie. Dank jullie wel voor het meedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven