Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Alle reacties Link kopieren
Thee leuk je weer te lezen. dikke knuffel!!



Blue, ook via deze weg van harte gefeliciteerd. Wat voor vlaai heb je? Hele fijne avond!!



Hier ook aan de aardbeien Coetje, lekker.



Blue eyes, lekker pasta salade!



Wij hebben vanavond witlof met ham/kaas uit de oven, gebakken aardappeltjes en worst op.
Alle reacties Link kopieren
He,m'n berichtje is verdwenen. Ik schreef BE, verse muntthee met honing drink ik graag en munt kalmeert idd de maag.

Hier nu een flesje ranja.
Alle reacties Link kopieren
Dank je pippeleurtje! Heb aardbeienvlaai en appelcitroen, ga van de laatste zo een stuk eten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd blue! En lekkere taart heb je!



Ik drink nu groene thee met jasmijn en ga zo een bakje yoghurt met bosvruchtenjam eten.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Elderflower! Vriend heeft net gelukkig de monsterlijke horror afwas gedaan! Heb het erg warm dus zo nog een keer extra douchen denk ik.



Iedereen welbedankt voor de felicitaties, heb me heel erg jarig gevoeld



Flesje water nu. Zou veel overhebben voor een lekkere kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Ik ben schoon en fris uit de douche en kan straks lekker schoon mijn bed in. Vriend heeft ondertussen een glas thee voor me gezet. Een heerlijke english blend. Daar ben ik echt even aan toe!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Klinkt als den gezellige dag gister Blue!



Hier een drukke dag voor de boeg, zometeen eerst met vriend naar de cardioloog, op terugweg langs de action en jumbo.Dan jongste van school halen, gesprekje op school middelste, met jongste naar de tandarts en judo.Tussendoor de bedden verschonen en beneden stoffen en zuigen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat een drukke dag coetje.



Heb je nog leuke dingen gekregen Blue.



Hier een Nutridrink en zo een blikje powerr. Toch weer een stapje dichter bij de 50 ondanks de misselijkheid/minder eten/wel Nutridrink!
Alle reacties Link kopieren
Een drukke dag dus Coetje!



Thee, fijn weer een stapje dichterbij de 50!!

Heb superleuke dingen gekregen. Heel veel kaartjes per post. Van mijn ouders twee hele mooie kruidenplanten in potten. Buitenplanten maar helaas kunnen ze hier niet buiten, vannacht hebben ze al geprobeerd ze weg te halen en de kans op vernieling zou er hier ook in zitten. Die gaan dus in overleg met mijn moeder zometeen naar beste vriendin. Zij heeft wel een tuin en kan tuinieren als de beste. En ze wil er heel graag voor zorgen.



Verder een cadeautjespakket met: supermooie oorbellen, armbandjes, gezichtsborstel, kruidenthee, lipbalsem, waxmelts, een supermooie zachte sjaal en oogpotloden en puntenslijper erbij. En van vriend dus laptoptafeltje. En heb heel veel geld gekregen maar daarvan heb ik dus mijn zwembadbeddengoed en de mantel gekocht



Al met al een zeer geslaagde verjaardag.

Ga straks even naar de Action om te kijken voor een mini-plumeau, voor laptophoekje.
Thee fijn je weer te lezen. En op naar de 50 kilo!

Wat een drukke dag Coetje.

Je verjaardag is dus goed geslaagd Blue. Leuke cadeaus ook!



Vandaag naar een grote kampeerwinkel in de buurt geweest. Wat inkopen gedaan voor de vakantie. En nog een paar slippers

Nu een kop sinaasappelthee.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt allemaal goed Blue!



Garda, hoeveel dagen inmiddels nog tot jullie vakantie ?



Hier nog een Nutridrink en net weer eens Spa lemon cactus gehaald. Staat nu koud te worden in de koelkast en neem ik zo een lekker glas van. En net bij Kruidvat een bolerootje gekocht. Ze stonden voor op de folder en ik heb een zwarte. Ook een zakje mini Twix white gekocht.
Nog 29 dagen geloof ik En morgen komt de mobiele airco. Wij laten ons dit jaar niet weer door de hitte weg jagen. Nu maar hopen dat alle aankopen in de auto passen.



Leuke bolero Thee!



Nu een crystal clear lemon met ijsblokjes.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Garda vakantie-aankopen!

Mmmm lekker sinaasappelthee!!



Spa Lemon Cactus is inderdaad heel lekker! Hebben ze ook bij de Lidl volgens mij, van Saskia. En gaaaaaaaaaaaaaaaf een zwarte bolero!! Heb er twee en kan ze niet meer missen.



De planten zijn paar uur geleden opgehaald en zijn nu veilig en wel en buiten bij beste vriendin. Had even snel wat kleren aangeschoten en samen met haar de planten in haar auto gezet. Daarna kreeg ik de ingeving naar de Lidl te fietsen nu ik toch aangekleed was, had honger! En daar hadden ze ook koffiekruiden/strooisel! Heb twee varianten meegenomen.



Daarna lekker gaan douchen, aankleden en opmaken. Naar de bank en de Action geweest en zo de was aanzetten.
Ik eet tictac's red orange & grapefruit. Ga straks kijken voor een nieuwe fiets.
Alle reacties Link kopieren
Slippers zijn onmisbaar op vakantie ik draag ze trouwens thuis altijd!



Thee, bolero is altijd makkelijk.En wat fijn dat de 50 weer in zicht komt!



Blue, lief dat vriendin je planten heeft geadopteerd!



Blueeyes, leuk een nieuwe fiets.Heb je iets speciaals op het oog?



Controle bij tandarts was goed, geen gaatjes

Vriend is met jongste naar judo, kan ik voor het eten zorgen.Voor oudste en jongste spaghetti met kip, voor middelste, vriend en mezelf een roerbak in oestersaus met soort thaise nasi.
Alle reacties Link kopieren
Net nog een glas lemon-cactus op en wat spekjes. Van die 'ouderwetse' gesuikerde roze/geel exemplaren.



Dadelijk neem ik weer bami. Wel weer hetzelfde maar heb nog en dat smaakt me goed nu en extra kcal van de pindasaus en kroepoek kunnen geen kwaad
Alle reacties Link kopieren
Leuk blueeyes*3 nieuwe fiets! Weet je al een beetje wat je zoekt? Ik heb nu twee jaar een Batavus Old Dutch, heerlijke fiets.



Relaxt Coetje geen gaatjes!!



Wij wilden stokbrood vandaag maar dat was overal op. Bij de Jumbo echter biefstuk in de aanbieding. Dus ik eerst naar de Primera om een pakket te verzenden, naar huis en naar de Jumbo. Daar bij de brievenbus nog even iets op de post gedaan voor mijn zusje.



Het huishouden gaat echter gewoon door dus toen ik thuiskwam kon ik direct de was ophangen. Het zweet parelde op mijn voorhoofd en uit mijn haar, het is echt broeierig plakweer. Dat wordt dus weer extra douchen vanavond laat.



Nu ben ik echter klaar met alles! Vriend doet straks koken en afwassen en het vuilnis en de kattenbak verschonen. En dan vanavond Behind Bars kijken op Discovery.



Flesje ijskoude Chaudfontaine nu.
Alle reacties Link kopieren
Stortregen en onweer!!!! Dat was niet voorspeld voor hier dus een klein cadeautje! ZO gezellig! Natuurlijk meteen de lichtjes en kaarsen aangemaakt. Vriend heeft intussen kattenbak en vuilnis gedaan en is nu met het eten bezig.



Vanmorgen is er hier in het blok volgens mij iemand opgepakt. Heel hard bonzen op de deur, meerdere keren en 'openmaken, politie!' Ik was alleen maar blij dat het hier niet was. Zolang je je gedraagt en gewoon je huur betaalt is er ook vrij weinig aan de hand volgens mij.



Mijn lieve moeder heeft een heel mooie zwart-grijze kussensloop voor mij gehaakt, daar heb ik een sierkussen in gedaan. Foto op fb.
Alle reacties Link kopieren
Een kop koffie en een stroopkoek.
Lekker biefstuk. Mijn favoriete stukje vlees.

Wij hadden kibbeling en patat.



Nu bugles en een tube met alpenkruiden. En een glas water met ijsblokjes.
Alle reacties Link kopieren
Ook lekker Garda!



Fruitsalade.
Alle reacties Link kopieren
Net een grote pan pastasaus gemaakt, deel voor in de vriezer en ander deel maak ik morgen lasagne van.Dochter wordt morgen geopereerd dus ik ben dan bijna hele dag in het ziekenhuis.

Makkelijk als ik dan s'avonds zo de ovenschaal kan vullen.



Nu een koude hertog jan(mag eigenlijk niet met medicijnen, maar ik had er zo'n zin in! )

Zometeen douchen en naar bed, wekker gaat om 5.30u.



Hier was ook flink regen voorspeld maar geen druppel gezien.Wel plakweer!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes voor dochter morgen Coetje

Wens haar een spoedig herstel.



IJsthee zero nu.
Alle reacties Link kopieren
Succes voor dochter coetje!!!



Het was idd plakweer maar daar kwam ik pas achter toen ik met te warme kleding buiten was. Verder geen regen gelukkig.



Net een paar melba's op met plakjes ei + peper/zout/Aromat en een glas lemon cactus. Ga nu een 50/50 inschenken, nee toch eerst een beker bouillon.
Alle reacties Link kopieren
Net toastjes met filet americain gegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven