Vakantiehuisje donderdag-zondag gezocht

31-05-2016 22:50 36 berichten
Na weer een avond googlen en nog steeds niets gevonden....

ik zoek een huisje voor het lange weekend van 16 juni, waar we dus al donderdag in kunnen.



De meeste parken kan je alleen op maandag of vrijdag aankomen.



De locatie maakt niet eens zo heel veel uit.

Mag ergens aan de kust, maar bijv ook Brabant.

Het liefst willen we wel iets op een park zodat er meer kinderen zijn om mee te spelen.



Wie heeft de gouden tip?
Maar ik ga slapen. Kijk morgen weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Molecate bijvoorbeeld een 4-persoons bungalow gevonden op Park Landgoed Ginkelduin (Utrechtse Heuvelrug).

Aankomst op donderdag, vertrek op maandag. Zondag is geen vertrekdag, maar als je 's avonds pas naar huis zou rijden lijkt me dat niet zo'n probleem. Voor 4 personen 330 euro. Voor 20 euro extra zijn de bedden bij aankomst opgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ginkelduin is heel erg leuk. Kan je prima een lang weekend zitten.
Alle reacties Link kopieren
Villa park Eureka (twente), leuk voor kinderen en als je belt is er volgens mij veel mogelijk

http://www.villapark-eureka.nl
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dan perse op een park? Is een particulier huisje niet veel makkelijker als je zo aan die datum gebonden zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 31 mei 2016 @ 23:28:

Nee nog niet geboekt.

Maar die site kustbungalow had beter kuststacaravan kunnen heten....Het is overal zo dat ze een stacaravan een veel mooiere naam geven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 31 mei 2016 @ 23:24:

[...]

Mijn ervaring is dat zelfs bij een midweek begin december er nog andere kinderen waren . Maar bij een b&b wss niet.Nou, succes met het boeken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij Landal kun je buiten de vakanties om ook op donderdag aankomen. Moet je even bellen.
quote:himalaya schreef op 01 juni 2016 @ 07:36:

[...]





Nou, succes met het boeken.B3dankt
quote:cochise schreef op 01 juni 2016 @ 00:41:

Waarom wil je dan perse op een park? Is een particulier huisje niet veel makkelijker als je zo aan die datum gebonden zit?

Omdat een huisje van een particulier betekend geen andere kinderen.

En we vinden bijv een indoor speelgel3genheid wel fijn. Wij lekker zitten met een drankje, kind aan het spelen.
quote:sjansje schreef op 31 mei 2016 @ 23:42:

Ik heb bij Molecate bijvoorbeeld een 4-persoons bungalow gevonden op Park Landgoed Ginkelduin (Utrechtse Heuvelrug).

Aankomst op donderdag, vertrek op maandag. Zondag is geen vertrekdag, maar als je 's avonds pas naar huis zou rijden lijkt me dat niet zo'n probleem. Voor 4 personen 330 euro. Voor 20 euro extra zijn de bedden bij aankomst opgemaakt.Die is leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven