Hoeveel jongens?

23-02-2016 18:38 296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriendin zei laatst tegen mij dat jongens niet snel een relatie willen met een meisje die al veel seks heeft gehad met verschillende jongens. Ik ben 17 jaar en heb seks gehad met 9 jongens. Waarvan 2 in een relatie.

Ik krijg makkelijk aandacht van jongens, maar ik wil niet overkomen als een slet.



Is 9 jongens veel voor mijn leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Het hangt af van welke waarde je aan sex hangt. Ik hecht er grote waarde aan en geloof niet in sex om de leuk. Daarvoor is het mij veel en veel te intiem.



Sex is geweldig, het meest intense gevoel, zeer krachtig iets en daarmee maakt het mensen kwetsbaar....vrouwen en mannen.



Nou ja das mijn mening.
--
Alle reacties Link kopieren
quote:tinnifin schreef op 06 april 2016 @ 21:13:

Het hangt af van welke waarde je aan sex hangt. Ik hecht er grote waarde aan en geloof niet in sex om de leuk. Daarvoor is het mij veel en veel te intiem.



Sex is geweldig, het meest intense gevoel, zeer krachtig iets en daarmee maakt het mensen kwetsbaar....vrouwen en mannen.



Nou ja das mijn mening.



Dat snap ik wel.

Maar kun je je voorstellen dat een ander dat onderscheid wel kan maken?
quote:tinnifin schreef op 06 april 2016 @ 21:13:

Het hangt af van welke waarde je aan sex hangt. Ik hecht er grote waarde aan en geloof niet in sex om de leuk. Daarvoor is het mij veel en veel te intiem.



Sex is geweldig, het meest intense gevoel, zeer krachtig iets en daarmee maakt het mensen kwetsbaar....vrouwen en mannen.



Nou ja das mijn mening.Maar doe je dan nooit eens een vluggertje oid voor de lekker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ryan_GG schreef op 05 april 2016 @ 14:35:

[...]





Dat seks leuk is, daar gaat dit helemaal niet over. En dat is vrijwel zeker ook niet het werkelijke antwoord. Maar ik vroeg ook niet om een antwoord. Ze moet bij zichzelf te rade gaan. En hoeft dat verder niet hier te vermelden.



Om toch op je in te gaan:

volgens mij is er nog maar heel weinigs leuks aan als jij 17 bent, nog op school zit en met 9 jongens sex hebt gehad. Da's ook wel de reden dat ze die vraag hier op Viva stelt.. ze begint enigszins te ontwaken dat er iets niet klopt.



Waarom zou seks minder leuk zijn als je 17 bent dan als je 20 bent?



Als haar omgeving zo reageert zoals mensen hier reageren, dan zou ik ook aan mezelf gaan twijfelen.
quote:Sinjoren schreef op 29 maart 2016 @ 11:09:

[...]





Aww... how cute Niks schattigs aan hoor. Van pro tot pro.
quote:tinnifin schreef op 06 april 2016 @ 21:13:

Het hangt af van welke waarde je aan sex hangt. Ik hecht er grote waarde aan en geloof niet in sex om de leuk. Daarvoor is het mij veel en veel te intiem.



Sex is geweldig, het meest intense gevoel, zeer krachtig iets en daarmee maakt het mensen kwetsbaar....vrouwen en mannen.



Nou ja das mijn mening.



Ik zie sex ook als waardevol en alles wat jij omschrijft, behalve het 'om de leuk want veel te intiem'.

Ik was er vroeger daarom niet gierig mee. Maargoed, ik ben dan ook niet zo angstig aangelegd en was redelijk in control.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe zeker aan vluggertjes en sex om de leuk maar alleen als ik een partner heb die commitment aangaat. Ik heb ook casual sex gehaf dat gaf mij op lange termijn vooral een leeg gevoel. Daarom afgeschaft.
--
quote:Het-groepje schreef op 06 april 2016 @ 21:30:

[...]

Niks schattigs aan hoor. Van pro tot pro.



Tuurlijk snoes - 1 april was vorige week weet je .



Maar goed om wat ambitie te zien!
Alle reacties Link kopieren
Vooral niet druk maken over wat andere er van vinden.

Ik ben 23 en heb 20 bedpartners gehad. Lekker belangrijk.

Het gaat andere mensen geen drol aan met hoeveel mensen jij de lakens heb gedeeld. ( hou het ook gewoon lekker bij jezelf!)

Mensen in een vaste relatie hebben vaker seks dan vrijgezellen.



Zorg goed voor jezelf, doe het veilig, laat je testen en zorg ervoor dat het mannen/jongens zijn waar je een leuke klik mee hebt! Iemand die lief voor je is en jou goed behandeld.

Als je het gaat doen om er bij te horen, voel je je inderdaad rot achteraf. en dat is nou juist precies hoe je je niét hoort te voelen na de seks.

en misschien nog wel het belangrijkste.. Jij moet zélf die keuze maken. Niet je laten beïnvloeden door andere. Als jij seks wilt dan moet jij daar voor kiezen.
quote:anoniem280320161445 schreef op 23 februari 2016 @ 18:51:

Je ziet dit verschijnsel ook onder de niet/laagopgeleide meisjes, uit de lagere sociale milieus. Klopt dit bij jou ook?



Wat een vooroordeel of heb je zelf hier onder zoek naar gedaan! Echt een schandalige opmerking!



Zeker nog nooit op een studentenvereniging of studentenfeestje geweest????

Bah!!!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Nu ik 30++ ben: ik zou willen dat ik er vroeger meer had gehad. Al die verloren tijd met vaste verkeringen, domdomdom.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja als jij dat fijn vond, als mannen zoveel hebben zijn te stoer en wij de hoer.

Mannen tellen er vaak veel vrouwen bij en vrouwen er een paar af haha leugentje om eigen best wil big deal pff

Lekker voor jezelf houden, is jouw lijf niet niet die van een ander.

Doe het wel veilig,haha 7 x kans anders op ziektes natuurlijk,

Maar dat weet je zelf al

Liefs
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2452016 schreef op 30 april 2016 @ 13:48:

[...]





Wat een vooroordeel of heb je zelf hier onder zoek naar gedaan! Echt een schandalige opmerking!



Zeker nog nooit op een studentenvereniging of studentenfeestje geweest????

Bah!!!



Ja dat heeft me opleiding en achtergrond te maken, jezus wat een domme uitspraak zeg,

Wat je bent zelf zeker hoog opgeleid? In je grote bak neerkijkend op mensen die minder geschoold zijn?

Geloof me de lijn is dun hoor, mensen met zulke uitspraken hebben een papiertje maar sociaal zijn ze waardeloos.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik de meesten van de dames die hun aantallen hebben genoemd. Op mijn 17e had ik er 4 gehad, alleen maar vriendjes. Daarna 4 jaren vrijgezel geweest en ervan genomen. Mijn teller stond op mijn 21ste op 24 bedpartners. Nu nog steeds overigens, gezien ik nu 3 jaar een relatie heb.



Vraag aan TO is of ze een topic heeft geopend omdat ze zich niet goed voelt over haar seksuele ervaringen of omdat ze door haar omgeving wordt afgekeurd. Dat is voor mij nogal een verschil.



Ik had in mijn vrijgezelle periode twee goede vriendinnen die al jaren een relatie hadden. Zij hadden 1 of 2 bedpartners gehad. Opgeven moment ben ik gestopt met het vertellen van mijn avonturen, omdat ik afkeurende blikken kreeg. Zij hadden veel vaker seks dan ik vanwege hun relatie, maar ik had het gewoon met verschillende mannen.
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Overigens deed ik het alleen met toeristen, dus anoniemer kan niet. Niemand wist wat ik deed, behalve mijn vrienden
Hakuna Matata
quote:spinnetje_ schreef op 31 mei 2016 @ 23:28:

Volgens mij heb ik de meesten van de dames die hun aantallen hebben genoemd. Op mijn 17e had ik er 4 gehad, alleen maar vriendjes. Daarna 4 jaren vrijgezel geweest en ervan genomen. Mijn teller stond op mijn 21ste op 24 bedpartners. Nu nog steeds overigens, gezien ik nu 3 jaar een relatie heb.



Vraag aan TO is of ze een topic heeft geopend omdat ze zich niet goed voelt over haar seksuele ervaringen of omdat ze door haar omgeving wordt afgekeurd. Dat is voor mij nogal een verschil.



Ik had in mijn vrijgezelle periode twee goede vriendinnen die al jaren een relatie hadden. Zij hadden 1 of 2 bedpartners gehad. Opgeven moment ben ik gestopt met het vertellen van mijn avonturen, omdat ik afkeurende blikken kreeg. Zij hadden veel vaker seks dan ik vanwege hun relatie, maar ik had het gewoon met verschillende mannen.Oh ik vond het juist leuk om het vrijgezelle leven van mijn vriendin aan te horen! Vond het zelfs stiekem een beetje jammer toen ze van 1 van die scharrels haar vaste vriend maakte, dag verhaaltjes
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 31 mei 2016 @ 23:57:

[...]





Oh ik vond het juist leuk om het vrijgezelle leven van mijn vriendin aan te horen! Vond het zelfs stiekem een beetje jammer toen ze van 1 van die scharrels haar vaste vriend maakte, dag verhaaltjes







Dat was bij mijn vriendinnen wel even anders inderdaad ;)
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Ik moest meteen aan een TEDtalk denken. Wat maakt het allemaal in hemelsnaam uit hoeveel bedpartners je hebt gehad en wanneer je voor het eerst seks hebt gehad, echt lekker boeie



Wat maakt het uit dat je vroeg van de pizza hebt gesnoept en dat je liever vaak een goedkope om de hoek haalt ipv één keer een chique in dat mooie restaurant aan tafel. Seriously, Who cares?!?



Sex needs a new metaphore



De enige belangrijke dingen zijn:

Geniet van je pizza

Loop geen voedselvergiftiging op

En zorg dat je niet te dik wordt
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem280320161445 schreef op 23 februari 2016 @ 18:51:



Je ziet dit verschijnsel ook onder de niet/laagopgeleide meisjes, uit de lagere sociale milieus. Klopt dit bij jou ook?Wat een bullshit. Uni meisjes zijn over t algemeen veel makkelijker! Uit deze categorie heb ik ze ook t meest geneukt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op heel wat studenten feestjes geweest, en daar werd er niet zo moeilijk over gedaan.



Drank is ook niet goed voor je maar dat drink je ook omdat je het lekker vind.

En als je sex nou ook lekker vind gewoon doen.



Het is inderdaad nog steeds waar als je als vrouw met meerdere mannen naar bed gaat ben je een slet, en voor mannen is het stoer.

Dat zal niet zo gauw veranderen denk ik maar gewoon genieten.
Je leeft maar 1 keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven