Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje gezocht

31-05-2016 23:06 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een jurkje voor een bruiloft nu heb ik een gaaf jurkje gezien maar die gaat ruimschoots boven mijn budget, helaas! Nu ben ik op zoek naar iets wat erop lijkt.

*link verwijderd*

Dit is het jurkje waar het over gaat. Heeft iemand een idee waar ik z'n soortgelijk jurkje zou kunnen vinden?
anoniem_161605 wijzigde dit bericht op 06-09-2018 18:22
14.66% gewijzigd
En zoiets?? Heeft ook een contour maar veel mooier!



[img]http://ukcdn.usablenet.com/img/c/gw_136 ... ge4xxl.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
























Ben alleen een beetje vergeten te kijken hoeveel ze kosten en waar ze te koop zijn.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die waar Jovani bij staat het mooist. Maar die zal wel duur xijn.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:polala schreef op 01 juni 2016 @ 00:39:

En zoiets?? Heeft ook een contour maar veel mooier!



[img]http://ukcdn.usablenet.com/img/c/gw_136 ... ge4xxl.jpg[/img]
quote:Sapsorrow schreef op 01 juni 2016 @ 01:04:

Ik vind die waar Jovani bij staat het mooist. Maar die zal wel duur xijn.Sommige zijn in de sale voor 200€. Andere kosten nog rond de 700€.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miu schreef op 01 juni 2016 @ 01:07:

[...]





Sommige zijn in de sale voor 200€. Andere kosten nog rond de 700€.O oeps. De andere jurken, een aantal, zijn via ali-express te bestellen, die zijn toch niet zo duur? Ik heb het vaker, dat ik in een winkel het duurste artikel mooi vind. Terwijl ik eigenlijk nooit dure kleding koop.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kost de jurk die To wil eigenlijk, het voorbeeld bedoel ik.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 01 juni 2016 @ 01:14:

[...]





O oeps. De andere jurken, een aantal, zijn via ali-express te bestellen, die zijn toch niet zo duur? Ik heb het vaker, dat ik in een winkel het duurste artikel mooi vind. Terwijl ik eigenlijk nooit dure kleding koop.Nee via Ali express niet. Tenminste ik koop daar altijd van alles maar geen kleding. Wat ik zelf koop is niet duur.
quote:Sapsorrow schreef op 01 juni 2016 @ 01:15:

Hoeveel kost de jurk die To wil eigenlijk, het voorbeeld bedoel ik.Geen idee maar rond de 800€ gokje hoor. Al vind ik het zelf nog geen 80 waard. Welk merk is het?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miu schreef op 01 juni 2016 @ 01:32:

[...]





Geen idee maar rond de 800€ gokje hoor. Al vind ik het zelf nog geen 80 waard. Welk merk is het?Ongeveer 600 euro. Weet zo niet van welk merk dit jurkje is.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 01 juni 2016 @ 00:00:

[...]





Ja de eerste die ik plaatste is erg mooi, rest is beetje trashy sletterig, maar geen idee wat TO nu wil, de mooie sjieke elegante of meer trashy stijl. De eertse is ook 300 euro of zo, rest is 40 euro.Ik stem voor de meer sjieke en elegante stijl :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 01 juni 2016 @ 01:07:

[...]





[afbeelding]Very chic.
quote:swifty schreef op 01 juni 2016 @ 00:06:

[afbeelding]



Deze is echt mooi. Mooie hals, kleuren en motief. Jammer dat ik zoiets niet aan kan.

Als het mooie stof zou zijn dan kan zo'n jurk zelfs mooi afkleden.
quote:Sapsorrow schreef op 01 juni 2016 @ 01:02:



de rest verwijderd. Het is de bovenste. [/url]]



Ben alleen een beetje vergeten te kijken hoeveel ze kosten en waar ze te koop zijn.



Het lijkt alsof ze een kastje onder haar kin heeft hangen. Iets minder breed laten hangen dat goud.

Misschien oogt dat iets mooier. Het oog wil ook wat, maar wat ziet het oog het liefst?



Bij asos zie ik vaak een paar er uit springen. Dat zijn meestal ook de duurste.
Alle reacties Link kopieren
Nou phoe vind meeste van de jurken hier een stuk beter dan het voorbeeld van TO. Zou echt niet zeggen dat die jurk meer dan 300 euro kost :O

Smaken verschillen gelukkig
Het valt niet binnen het bestek van dit topic. Maar van dit merk hebben ze - vergeleken met die 800 euro - heel mooie jurken. Deze zijn voor de plusmaten, maar ze hebben ook voor reguliere. Jammer van het materiaal. Maar het zijn wel mooie plaatjes.

https://www.zalando.nl/da ... ?assortment_area=plussize



Zoals deze voor 115 euro Enkele jurken voor regulier zijn er ook in plussize en omgekeerd.

Alleen Zalando wil ik liever niets bij bestellen. Wehkamp gaat veel vlotter en sommige jurken hebben ze daar ook. Maar veel minder en daarom gaat het afleveren sneller. Bij Zalando moet er soms een doos uit Oostenrijk komen die al een ander deel van Europa heeft aangedaan.
In een ander topic wou je graag dit jurkje, toch?







Mijn smaak is heel anders is en mijn bijdrage aan jurkjes zullen dan ook de plank misslaan vermoedelijk. Dussss succes verder en laat je weten wat je gaat dragen?
Nou, als ik Zara en Mango kijk dan zie ik heel leuke tops en jurken staan.

Ik zou zeggen. Googelen op "Borstplaat" en plaatjes verzamelen.

Ga een paar fournituren zaken binnen en kijk naar leuke stoffen en zo. Ze hebben meer.



Ga met jouw jurken plaatjes naar een Turks naaiatelier (hier gelezen dat die er zijn) en kijk wat die eventueel buiten aan de hanger aan het rek heeft. Doe navraag wat het kost om zo'n jurk te maken.

Of zoek naar sieraden die op de borstplaat lijken. Slabber formaat en Osmaanse kunst maakt wel eens zoiets - geloof ik. Deze jurken passen niet in confectie.



EDIT: Bonprix heeft ze ook. Chi Chi London is ook een merk wat erg mooie en betaalbare jurken heeft. Staan bij Asos en Zalando. Ik heb hier trouwens ook een top (nieuw van de kringloop en ongedragen) en een mooie rok die ik wil veranderen in een jurk, maar er liggen nog zoveel andere dingen. Een Turk die kan naaien. Die weet misschien hoe het moet. Kan hij je verwennen met een mooie jurk.





https://www.bouffante.nl/ ... x/kraagjes-kraagkettingen
Deze gevonden na google op dolly parton jurken.

Toen kwam deze, maar ziet er niet goedkoop uit. https://www.dollyscollection.nl/joseph-ribkoff/

Met een koninklijke sjerp er op. Dan kom je een heel eind. Dus veel succes met verder zoeken. Misschien dat op wiki een lijst met ontwerpers staat. Dan kom je vanzelf ui op van alles uit de googel-doos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 01 juni 2016 @ 13:33:

[...]





Het lijkt alsof ze een kastje onder haar kin heeft hangen. Iets minder breed laten hangen dat goud.

Misschien oogt dat iets mooier. Het oog wil ook wat, maar wat ziet het oog het liefst?



Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook niet zo mooi maar het lijkt wel een klein beetje op wat To wil. Ik zou voor een andere jurk gaan, de jurk van To ziet er ook een beetje stijfjes uit ofzo. Het lijkt alsof, als je die aantrekt en hij zit een beetje strak, dat je je nauwelijks nog kunt bewegen. Ik vind dat niet handig bij een grotere maat, dan staat het meestal leuker als er wat zwiert en zwaait.



Maar hee, op de modepijler, werkt men op bestelling. Dat vind ik er ook zo leuk aan eigenlijk. Kijken of ik iets kan vinden wat men mooi vind. Mode is me met de paplepel ingegoten en is toch altijd een interesse gebleven. Al volg ik de trends niet echt (ben ik te eigenzinnig voor), ik vind het altijd leuk nieuwe mode te zien. En om hier te kijken wat men mooi vindt.



Jij hebt ook veel interesses, he pumps, ik kom jou ook overal tegen. Ik fladder over alle pijlers eigenlijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-


Deze is betaalbaar en staat bij Wehkamp. Het is wel Beachwear, maar het lijkt me oogverblindend dat goud op het strand. Voor de matsprijs van 45 euro is het de jouwe. Mooie oorbellen en het kan niet meer stuk. Gouden muiltjes er onder.

Hoe hoger, hoe feestelijker. En een gouden clutch niet te vergeten.



Maar zelf vind ik deze toch stiekem leuker. Maar lijkt meer op bos en natuur dan op edele metalen.





Deze cluts is de kluts kwijt en past niet bij. Dus... bekijk het zelf maar.

Dit kan weer wel. Van Mango voor het geval dat het echt mooi gevonden wordt.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch iets heel anders geworden wat ik uiteindelijk heb uitgekozen. Een blauwe jurk van Rinascimento. Mocht er iemand ooit een feestelijke en betaalbare jurk zoeken, ik kan je dat merk aanraden. Hebben erg leuke jurkjes.



Bedankt voor het meezoeken en meedenken. Kom je toch weer op andere ideeën en sites die ik nog niet bezocht had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven