Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 3

26-05-2016 19:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.
Hatsjikideee...
Howww buik in. Mannen.

Alle reacties Link kopieren
Haha Pin, wat klinkt dat allemaal leuk, quality time in je eentje! Ben jaloers hoor. Uitslapen zolang als je wil, eten wanneer je wil. Lijkt me echt lekker een keertje. Vind het echt super dat je dat doet. Kun je het 'buitenlands' al een beetje verstaan? Hoop dat je bij mij in de buurt zit want hier is het heerlijk weer!

Cardine, ik had dus last van vermoeidheid in het begin. Dat heeft best wel even geduurd. Verder merkte ik eigenlijk meteen voordelen. Maar ik vind de avonden zonder drank ook vaak saai. Gelukkig kan ik dat hier ook gewoon zeggen. Ik vind de smaak lekker, het gevoel lekker en ik kan gewoon erg genieten van drank. Het idee dat ik dat nooit meer zou mogen, kan ik nog niet aan. Maar ik weet dat het slecht is. En daar maak ik me enorm zorgen over. Ik denk dat iedereen z'n eigen redenen heeft om te stoppen/ te minderen. Ik heb bijvoorbeeld geen historie van erg gênante dingen doen met drank op dus dat is voor mij geen reden. Maar ik maak me echt zorgen om m'n gezondheid.
Cardine welkom, fijn dat je mee komt schrijven!



Pindaatje geniet ervan, klinkt heerlijk!



Verder enorme ego post, over 13 dagen de sleutel van m'n nieuwe dromen paradijs!!! Het is even doorbijten de komende weken maar daarna wordt het fantastisch. Ik kan wel huilen! Maar het zijn tranen van geluk!
Alle reacties Link kopieren
[img]http://[/img] wat fijn
Hatsjikideee...
Bellaaaa wat mooi!!! Dan kn je gaan aftellen. Jeuh!



Dora waar heb je last van dan? Of ben je bang voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doppinda schreef op 31 mei 2016 @ 20:02:

Howww buik in. Mannen.

Hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bella- schreef op 31 mei 2016 @ 21:01:

Cardine welkom, fijn dat je mee komt schrijven!



Pindaatje geniet ervan, klinkt heerlijk!



Verder enorme ego post, over 13 dagen de sleutel van m'n nieuwe dromen paradijs!!! Het is even doorbijten de komende weken maar daarna wordt het fantastisch. Ik kan wel huilen! Maar het zijn tranen van geluk!Bel, wat goed!!! Kun je al iets meer loslaten?
quote:ldbieepl schreef op 31 mei 2016 @ 21:19:

[...]



HahahahahaHet heeft niks geholpen. Lig alleen op de kamer.
quote:ldbieepl schreef op 31 mei 2016 @ 21:20:

[...]



Bel, wat goed!!! Kun je al iets meer loslaten?



Ik zal het proberen.

Het is de helft groter dan nu.

Het is fantastisch gezellig! Gaat een echt (t)huis worden!

Dat heb ik ruim 10 jaar zeker niet gehad....

En mijn dromen kan ik daar uitgebreid voortzetten!



Ps. Exit ex weet natuurlijk van niks, ga ik hem ook niet vertellen. Is ie eindelijk echt officieel ex. Denk momenteel erg weinig aan hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doppinda schreef op 31 mei 2016 @ 21:56:

[...]



Het heeft niks geholpen. Lig alleen op de kamer.Nu al??????? Meid, buik in en ren naar de bar!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bella- schreef op 31 mei 2016 @ 22:12:

[...]





Ik zal het proberen.

Het is de helft groter dan nu.

Het is fantastisch gezellig! Gaat een echt (t)huis worden!

Dat heb ik ruim 10 jaar zeker niet gehad....

En mijn dromen kan ik daar uitgebreid voortzetten!



Ps. Exit ex weet natuurlijk van niks, ga ik hem ook niet vertellen. Is ie eindelijk echt officieel ex. Denk momenteel erg weinig aan hem.Wat gaaf joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:dora-wee schreef op 31 mei 2016 @ 20:35:

Haha Pin, wat klinkt dat allemaal leuk, quality time in je eentje! Ben jaloers hoor. Uitslapen zolang als je wil, eten wanneer je wil. Lijkt me echt lekker een keertje. Vind het echt super dat je dat doet. Kun je het 'buitenlands' al een beetje verstaan? Hoop dat je bij mij in de buurt zit want hier is het heerlijk weer!

Cardine, ik had dus last van vermoeidheid in het begin. Dat heeft best wel even geduurd. Verder merkte ik eigenlijk meteen voordelen. Maar ik vind de avonden zonder drank ook vaak saai. Gelukkig kan ik dat hier ook gewoon zeggen. Ik vind de smaak lekker, het gevoel lekker en ik kan gewoon erg genieten van drank. Het idee dat ik dat nooit meer zou mogen, kan ik nog niet aan. Maar ik weet dat het slecht is. En daar maak ik me enorm zorgen over. Ik denk dat iedereen z'n eigen redenen heeft om te stoppen/ te minderen. Ik heb bijvoorbeeld geen historie van erg gênante dingen doen met drank op dus dat is voor mij geen reden. Maar ik maak me echt zorgen om m'n gezondheid.Ja saai is het soms wel, maar wordt echt minder, alhoewel.....
Wat klink je sterk Bella! Heerlijk om te lezen. En zo fijn niet meer aan ex denken.

Wat een grote plannen. VEt!



Komt niet eens in me op om naar de bar te gaan. Volgens mij is dat hier ook niet echt.

Heb goeie wifi. hahahaha blij mee.
Als je maar blij bent Pindaatje, of het nou met WiFi of aan de bar is!

Van WiFi krijg je in ieder geval geen kater



Dank dames! Zal blij zijn als ik een maand verder ben.

Maar het is het dubbel en dwars waard!
Alle reacties Link kopieren
Keuken nodig Bel, gratis af te halen he

En als alles een beetje snel gaat ook nog 45 dozen
Alle reacties Link kopieren
Heb je veel spul?Hoe wil je de verhuizing doen. Heb een goed en goedkoop bedrijf gevonden. Ik ga met veel spul voor 500 naar Brabant. reistijd 152 km Is echt niet duur.

Maar ik zelf ook groot rijden, dus dat kan ik je ook aanbieden.
Lief van je LD Vrienden gaan me helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ben echt blij voor je Bel, een nieuwe start en.......plek voor
Alle reacties Link kopieren
Bella! Wat goed dat je een nieuwe plek hebt, super! De helft groter is veel zeg. En exit ex is een beetje uit de picture? Lijkt me ook goed nieuws.
Ja dat scheelt heel veel, echt de helft groter, heerlijk!

Exit ex is uit de picture ja, drie weken pas maar de maand ervoor heb ik hem ook nauwelijks gezien. Ik wil geen contact meer met hem.
Alle reacties Link kopieren
Goh en hij zoekt ook geen contact met je? Ik denk op een afstandje dat het echt stukken beter met je gaat hè? Houwen zo.
Dora nee hij zoekt tot op heden geen contact, ik denk dat ie dat nog wel gaat doen, hij liked nog steeds alles wat ik op instagram zet, maar ik denk ook dat ie doorheeft dat ik nu echt helemaal klaar met hem ben. Ik ben nergens op social media nog 'vrienden' met hem en ik kijk er ook niet naar. Het interesseert me werkelijk geen reet meer wat ie nog doet. Wat een rust en ruimte geeft dat!!
Alle reacties Link kopieren
Als eerst Bella gefeliciteerd! Ik heb heel jouw verhaal "meegelezen. Respect.



Doppinda Wat knap dat je een uitje voor jezelf hebt geboekt. Ik zit helaas voor mij werk geregeld alleen in een hotel. Ik vind het altijd heel eenzaam, maar dat is dan ook natuurlijk geen vrije keuze zoals bij jou. Ik hoop dat je genoten hebt!



Wining. Wat knap 6 weken niet drinken.... Ik moet het nog maar zien te redden! Wat heeft jij doen besluiten om wel weer te gaan drinken?



Dora-Wee. Heel herkenbaar. Ik geniet (genoot) ook altijd van mijn drankjes. Ik vind het ook gewoon lekker/ gezellig en ontspannen. helaas vind ik het heel lastig om het bij een enkel drankje te houden Ook ik maak mij zorgen om mijn gezondheid want een enkel drankje kan geen kwaad maar die drankjes na die enkele wel....



Gisterenavond wederom niets gedronken. Echt heel lastig heb ik niet gehad. Ik was ook pas rond kwart over 8 's avond, na sporten/ werk, thuis dus dat scheelde natuurlijk ook wel. Om half 10 ging mijn kaarsje uit en ik ben rond 10 uur in slaap gevallen. Helaas wel heeeeeeel onrustig geslapen. Rond half 6 uur moest manlief gaan werken en toen ben ik nog diep in slaap gevallen. Ik kon de wekker wel vermoorden om half 7
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je nachtje weg Pinda? Heerlijk in je eentje! Heb ik ook vaak gedaan, ook voor werk.

Cardine wat goed van je! Vanavond slaap je vast beter!
Het was leuk om even weg te zijn. Fijn Ff alles vergeten. Zo lijkt t dan.

Was van korte duur. Man man wat een dag.

Maar we hebben echt heerlijk weer zeg!!ik zit buiten met av bier en chips.

Vannacht in eigen bed weer beter slapen. Jeuh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven