die knappe meester...

04-12-2015 10:09 825 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de zomer is er een nieuwe leraar op de school van mijn kinderen gekomen. Hij is midden veertig, ik ben dertig. We zijn beiden gescheiden: ik heb twee jongens, hij een dochter. 's Ochtends staat hij vaak in de gang om de kinderen op te vangen en te begroeten, de eerste weken zei hij vrij weinig maar keek me vaak wel lang aan. Ik raak daar altijd verlegen van, buiten een "goedemorgen" kwam er van mijn kant ook vrij weinig.



Nu zit ik ook in de oudercommissie en is het mijn taak om o.a. het sinterklaasfeest te organiseren. Hiervoor had ik zijn hulp nodig, dus we mailden wat over en weer. Vroeg hem of het hem tot dusver bevalt op school, waarna hij terug mailde dat hij mijn inzet erg waardeert. Voor de grap mailde ik terug dat ik daar weinig van merk, aangezien hij zo weinig praat, waarna hij de dag erop (met de directeur naast hem) zei dat hij me heel erg aardig vindt. Tijdens het inpakken van de sinterklaascadeautjes op school kwam hij, toen ik alleen was, ook bij me zitten om een praatje te maken, of hij komt me koffie brengen terwijl hij zich niet laat zien als er andere ouders bij me zitten. Een boel ouders vinden hem een "autist" omdat hij dus zo weinig zegt en vaak alleen starend/observerend in de hal staat. Tegen mij echter zegt hij altijd wel wat, geeft me een glimlach of knipoogt eventjes als ik langsloop. Gisteren gaf hij me een speels tikje op mijn rug, toen ik zijn doorgang belemmerde, met een knipoog erbij, maar vanochtend stonden er wat collega's om hem heen en kwam er alleen een kort "goedemorgen" uit. Wel had ik vanmorgen een mailtje met een :-) en een "ik wens je een hele fijne dag", spontaan.



Flirt deze man nou met me... of niet? Zou het een kwestie van verlegenheid zijn, aangezien hij zo weinig laat merken als er anderen bij zijn? Hij geeft mijn kinderen overigens geen les, dus nu sinterklaas weer bijna vertrekt heb ik ook geen "reden" meer om hem te mailen w.b. de organisatie van sinterklaas etc.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, kom zelf uit een relatie van ruim dertien jaar en ben dus al heel lang uit het spel. Ik heb geen idee of ik er nu van uit kan gaan dat hij me leuk vindt, en hoe ik eventueel ook een stap moet zetten. Ik vind hem inderdaad erg leuk, het is een knappe man om te zien, heel leuk met zijn leerlingen en andere kinderen (zijn unaniem gek op hem), alleen in contacten met andere ouders lijkt hij wat terughoudend te zijn. En moet je eigenlijk wel iets potentieel beginnen/willen met een leraar bij je kinderen op school?



Ik word helemaal gek van mezelf, maar ja... ik vind hem gewoon heel erg leuk en stiekem hoop ik dat hij mij evenzo leuk vindt. Iemand tips, suggesties, schop onder mijn kont?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Ange- schreef op 02 februari 2016 @ 20:56:

P.S. Sorry voor degenen die denken dat Quarter een update heeft gegeven.

Dit was even voor Geek.



Ik wacht al jaren op het vervolg van Schuimspekkie in een ander topic. Zucht, ja... hoe zou het met Schuimspekkie zijn?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jullie quarter?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook stille meelezer. Volgens mij is het "dik aan" tussen TO en haar schoolmeester. Zij tellen vast de dagen al af naar het volgende schoolkamp waar zij als hulpmoeder mee zal gaan...
Alle reacties Link kopieren
Geek: gefeliciteerd! Geniet er maar volop van, zo'n klein popje nog, veel geluk met je gezinnetje!



Quarter: laat je nog eens horen hoe het met je/jullie gaat?!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Quarter waar ben jeeeeee :((((
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Huil ik wil ook een update
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het uit is.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Sorry dat ik zo lang stil ben geweest. Het verlies van mijn oma heeft veel impact op mij, ik heb het er de afgelopen weken heel moeilijk mee gehad. Ook het leeghalen van haar huis vond ik erg confronterend.



En nee, wij zijn niet uit elkaar. Hij is nog steeds ontzettend betrokken en zorgzaam. Het afgelopen weekend zijn we naar Burgh Haamstede geweest om even weg te zijn en uit te waaien. Voor het eerst met zijn tweeën weg. Dat was fijn. Gepraat, lekker gegeten en de omgeving al wandelend verkend. En natuurlijk zoetsappig Valentijn gevierd! Dat had ik echt nodig om weer bij te komen.



Het verbaast me nog steeds dat hij zo zorgzaam is. We waren zo kort samen toen hij met mijn meest slechte ik werd geconfronteerd. De eerste weken kwam hij eigenlijk dagelijks wel langs of belde hij me 's ochtends en 's avonds met opstaan en naar bed gaan. Dat heeft me er ook wel doorheen geholpen. Dat hij er steeds was toen ik het zo moeilijk had geeft me wel vertrouwen voor de toekomst.



Geek van harte gefeliciteerd! ik hoop dat je bevalling goed verlopen is en je een mooie kraamtijd hebt tot dusverre. Wat een fijn nieuws!!



De rest: bedankt voor al jullie reacties en nogmaals excuses voor mijn lange afwezigheid. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
Alle reacties Link kopieren
Fijn van je te horen, Quarter!

En ja, dat hakt erin, meid, ik vind dat ook erg confronterend, zo persoonlijk, maar ook eigenlijk mooi, dat je met zorg die voor haar vertrouwde spulletjes nog een maal door jouw handen laat gaan en daarmee afscheid kunt nemen van alles wat zo bij haar hoorde, he?

Haar hele geschiedenis ligt daarin besloten, en het is ook raar om daar te zijn zonder dat zij daar bij is, vind je niet?



Dat hij nu jouw "slechte ik" heeft gezien is alleen maar goed, en het is je slechte kant helemaal niet, maar je bezorgde, betrokken (misschien wat gestresste) en verdrietige kant, daar is niks mis mee, he!

Dit ben jij ook, en dat mag hij best te zien krijgen van jou, des te "echter" leren jullie elkaar nu kennen.

Dat ie niet weggelopen is zegt genoeg, hahaha, net als samen op vakantie vaak ook veelzeggend is



Echt fijn ook dat jullie er samen ff tussenuit geweest zijn, dat kon je wel gebruiken idd.



Dank voor de update, we werden al ongeduldig!

Ga vooral zo door en ons niet zo lang meer in spanning houden he , ben blij te horen dat het zo goed gaat tussen jullie 2
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk om te lezen dat jullie nog zo blij zijn met elkaar!
Quarter, wat vervelend dat je het zo moeilijk hebt met het verlies van je oma, maar natuurlijk ook heel begrijpelijk. Wel heeeel fijn dat je nieuwe liefde zo betrokken is en blijft. Je hebt denk ik een goede vangst gedaan!



Is er al sprake van dat de kinderen of omgeving van jullie relatie weten?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu quarter??
quote:quarter09 schreef op 07 december 2015 @ 18:09:

Dank! Daar gaan we dan...



En toen was het allemaal begonnen .. De eerste date!



Ik ben blij dat ik heb kunnen voor je. En geweldig dat je die zure spruitjeslucht uit dit topic hebt geblazen met een grote roze wolk vol rozengeur en manenschijn.



Heel veel plezier samen!



Alle reacties Link kopieren
Hier ook een stille meelezer. Ik hoop dat je het verdriet vanwege het verlies van je oma rustig een plekje kunt geven en wat fijn om te lezen dat hij je daar zo mee steunt. Hoe gaat het nu met je/jullie?
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd!
Lees nu je update pas! Fijn dat jullie nog samen zijn!
Hé Quarter, hoe gaat het nu tussen jullie?

Ben benieuwd!!! Dit was zo'n leuk topic
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa update update update!
Alle reacties Link kopieren
Update update update!



Ik begin mij een beetje te vervelen tijdens mijn verlof dus ik heb dringend een update nodig!
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Jaaaaaaa! Ik wil ook weten hoe het met de knappe meester is!
Pfffff echt zooooo flauw.... Eerst om de haverklap posten en nu niks meer?!? Kan echt niet dit!!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een meelezer. Hoe gaat het nu met je Quarter?
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Alle reacties Link kopieren
Wat valt er te updaten dan? Ze kregen elkaar en leefden nog lang en gelukkig..toch?
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 01 juni 2016 @ 07:49:

Wat valt er te updaten dan? Ze kregen elkaar en leefden nog lang en gelukkig..toch?

Ik ben wel benieuwd hoe het verder is gegaan met hen. Hoe de omgeving heeft gereageerd toen de relatie meer zichtbaar werd. Hoe de kinderen er mee omgaan.

Is het inderdaad een 'Nog lang en gelukkig?' Mijn romantische hart zou dat leuk vinden. Helaas houdt de werkelijkheid daar vaak geen rekening mee.
Alle reacties Link kopieren
Quarter hoe is het nu met je als ik vragen mag. Vond dit altijd zo een leuk topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven