Mode & Beauty alle pijlers

Binnenkort Eerste tattoo zetten maar een beetje dom geweest

01-06-2016 07:04 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi goedemorgen,



Dinsdag 7 juni gaat er lang gekoesterde wens in vervulling.Dan krijg ik mijn eerste tattoo en daar ben ik heel blij om en nog steeds maar wel zenuwen. Maar omdat het eerste is had ik mijn voorgenomen om de dagen daarna het mijzelf niet druk te maken. Van wege de verzorging en hoe ik mijn voel.



De dag zelf lukt dat nog prima in de ochtend de tattoo zetten daarna niks.Die dag daarna gelijk een dagje Zaandam gepland en ladies night bij pathe. Zelf voorgesteld omdat mijn vriendin het en beetje moeilijk heeft en haar een leuk dagje gunde! Ik snap echt niet dat ik zulke dingen voorstel maar goed.Ga het wel proberen maar ik denk dat ik geen tijd heb om mijn tattoo te verzorgen.Die dag daarna moet ik waarschijnlijk werken.Had gehoopt dat zeker tot die komende maandag uit te stellen maar goed!



Of overdrijf ik gewoon? hebben jullie enkele Dankjewel
verzorgen is toch gewoon bepanthen erop of is er iets veranderd tegenwoordig?

Het is geen operatie ofzo. Volgens mij kun je alles prima doen.
Je bent niet ineens gehandicapt, je hebt een tatoeage. Neem reinigingsdoekjes mee in je tas en een potje vaseline of wat ze je ook adviseren. Opgelost.

Waar je je druk om kan maken.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een uur na het zetten van mijn 2e weer gaan werken... het verzorgen duurt ongeveer 5 minuten per keer en 's ochtends en 's avonds verzorgen is prima
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Ik kreeg (jaren geleden) een soort plastic pleister die een week moest blijven zitten. Daarna enkele keren per dag insmeren met zuurvrije vaseline.

Wat voor verzorgen is jou vertelt?
Een dag na het zetten van de mijne (op mijn rug) ben ik met een backpack de halve wereld over gereisd.



Ging prima, tis geen beenamputatie ofzo.
Hoe groot wordt het? Je hele rug? Dan kan ik me voorstellen dat je tijd nodig hebt voor de verzorging.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je opeens niet meer durfde.
Gaat dit over een tattoo zetten of over een niertransplantatie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, neem deze: 'Thislectic'.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Zoveel werk is het verzorgen echt niet hoor! 2x per dag insmeren en thats it. Je kunt er van alles om doen hoor, maar sauna en zwemmen word afgeraden. Verder is het gewoon een soort schaafwond.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Erg overdreven dit.

Gewoon wat bepathen en reiningsdoekjes in je tas en je kunt het overal schoonmaken.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 01 juni 2016 @ 07:18:

Gaat dit over een tattoo zetten of over een niertransplantatie?Nou, inderdaad. Dat je je niet alvast ziek gemeld hebt op je werk, onbegrijpelijk.
Je wil een week vrij om je tatoeage te verzorgen?!?
Nondeju. Ik zou er minimaal twee weken vrij voor nemen. Je bent nu met de verzorging bezig, maar je moet de impact van een tattoo ook niet onderschatten!
Toen ik mijn eerste tattoo had was ik juist overal direct als de kippen bij om er lekker mee te shinen.
Je overdrijft inderdaad. Enigste wat je hoeft te doen is: Niet gaan wrijven over je tattoo tijdens het douchen en daarna uierzalf erover heen doen, of weet ik veel wat voor zalf je gebruikt, als het maar vet is. En gaan met die banaan.
Alle reacties Link kopieren
wauw, moeten plannen of je dagen er na iets kan doen waarom zou het niet kunnen je arm word er niet afgehakt toch?
Ow ik dacht dat je een tattoo had gezet en dat dom vond.



Daar had ik t dan volmondig mee eens geweest



Zo zonde al die oh zo niet originele tattoos op je lijf. Op t strand zijn ongetattoeerde lijven tegenwoordig in de minderheid.



Word ik vanzelf nog bijzonder
Nou heb ik er zo eentje waarvan twintigers giechelen: Haha mijn moeder/oma heeft er ook zo eentje, waarom hebben oude mensen zo'n kleine tattoo.

Tegenwoordig is de hele arm het gebied (zo mooi!) dus misschien is dar dan anders? Qua pijn. Ik begrijp ook dat die in meerdere sessies komen.
Is dat poliklinisch dan???
Alle reacties Link kopieren
Wie weet heeft ze wel een volledige bodysuit
quote:wyandotje schreef op 01 juni 2016 @ 07:46:

Wie weet heeft ze wel een volledige bodysuit "Ik neem maar 1 tattoo. Das zat "
dan zou ik ook een dagje thuis blijven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven