Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
quote:chocoladerijstwafel schreef op 12 april 2014 @ 12:22:

hij doet m'n bh uit...



Sta ik daar toch met allemaal kleingeld geplakt op m'n tiet. Sta niet snel ergens van te kijken maar ik denk dat ik hier toch wel een heel vreemd gezicht had getrokken
Alle reacties Link kopieren
quote:freexx schreef op 05 mei 2014 @ 16:29:

Ohh wat heb ik wat zitten grinniken om dit topic, ook maar mijn bijdrage dan...



Ik was al niet zo'n kermisattractiefan, maar eenmaal overgehaald om mee in zo'n wilde kermisattractie te gaan. Zo eentje die met van die arme van boven naar beneden gaat en ook nog eens ronddraait.. En jawel hoor, daar voelde ik de kots al op komen en nog voordat ik na kon denken was het er ook al uit, bij iemand in d'r haar.. Ik zie d'r hand nog in haar haar pakken om te voelen wat erin was geland.. Oef wat was ik blij dat dat apparaat nog even doorging
Cum non tum age
In een paar dagen het hele topic gelezen, tranen met tuiten gelachen!



Jaren geleden had ik eens een date, toen ik er bijna was smste ik nog even. Kom ik de hoek om zie ik een jongen staan met zijn telefoon nog in zijn handen. Ik erop af, hand op zijn schouder, drie klappende zoenen op zijn wangen. Hij keek wel grappig, bereleuk enzo maar toch... Ik zei, je lijkt helemaal niet op de foto.



Die jongen die drie meter verderop stond wel

Aardige jongen, niks geworden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje stuurde via messenger "Hoi "naam van zijn vriendin", ik heb iets voor je. Kon het niet laten een selfie te maken".

Ik twijfelde even of hij iets lolligs naar zijn vriendin had gestuurd en het wilde delen met me. Maar daar hebben we een app voor op whatsapp, dus ik was erg bang voor een foto van zijn piemel ofzo...

Snel via whatsapp laten weten dat hij mij aan het berichten was (want met messenger risico op foto die ik echt niet wil zien), maar het kwaad was al geschiedt.

Ik heb geprobeerd hem gerust te stellen... Gesprek gewist en screenshot gemaakt dat ik het gesprek heb gewist, maar dat is niet aangekomen.

Hij heeft me geblokkeerd. Arme knul....
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft je geblokkeerd dat vind ik dan weer apart ja tuurlijk hij schaamt zich kapot, maar contact breken?
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 mei 2016 @ 14:55:

Hij heeft je geblokkeerd dat vind ik dan weer apart ja tuurlijk hij schaamt zich kapot, maar contact breken?



Damage control. Hij zegt dat hij het niet was. Heeft geen idee wie het heeft verstuurd en snapt niet hoe het kan, omdat hij geen messenger op zijn telefoon heeft.

Ik denk dat hij geen idee had hoe het anders op te lossen. Maar ik speel mee. Doe alsof ik het geloof. Heb geadviseerd om zijn wachtwoord te veranderen. Dus ik vind het geen probleem. Hij was gewoon lichtelijk in paniek, denk ik.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
quote:justanobody schreef op 13 maart 2013 @ 19:34:

ik heb ook een genant verhaal vind ik...



ik en een hele goede vriend van mij die spraken een keer af, we hadden het al de hele week over sexuele dingen...

hij wilde dus eigelijk wel seks met me en ik eerst ook maar toen ik dus bij hem was haakte ik af...

de laatste 10 minuten heeft hij me over kunnen halen om hem te pijpen, ik was al de hele dag bang dat zijn moeder dan binnen zou komen ofzo.

dus ik pijp hem eindelijk komt zijn moeder ineens binnen... o.O

wij dus snel naar zijn laptop kijken (er stond een film op) maar die stond op pauze....

blijkbaar had ik ook een wondje gemaakt op zijn eikel met mijn beugel :$



ikzelf schaam me er nu best voor en niemand mag het weten uit mijn klas



(het ergste is dat hij ook nog de lelijkste uit de klas is)



Je klinkt heel erg jong.

En dit klinkt ook niet als een leuke of grappige seksuele ervaring. Als je zin hebt om iemand te pijpen, ook als het de lelijkste jongen van de klas is, dan moet je dat natuurlijk lekker doen. Maar als je er geen zin in hebt, laat je dan niet overhalen om het toch te doen. Ook als jullie al de hele tijd over seks praten: als jij geen zin meer hebt, dan doe je het lekker niet.



Je bent geen nobody en ook niet just a, dus zomaar iemand.

*knuffel*
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 30 mei 2016 @ 20:32:

[...]





Damage control. Hij zegt dat hij het niet was. Heeft geen idee wie het heeft verstuurd en snapt niet hoe het kan, omdat hij geen messenger op zijn telefoon heeft.

Ik denk dat hij geen idee had hoe het anders op te lossen. Maar ik speel mee. Doe alsof ik het geloof. Heb geadviseerd om zijn wachtwoord te veranderen. Dus ik vind het geen probleem. Hij was gewoon lichtelijk in paniek, denk ik.



Ja op die manier kan het ook wel begrijpen. Best sneu ook :( Ik kan het mezelf niet voorstellen zo iets per ongeluk naar de verkeerde te sturen, maar het kan altijd natuurlijk.



Hopelijk is hij snel over zn schaamte heen
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig topic! Ik heb er eentje van een vriendin van mij. Op zaterdagmiddag liep ze door de stad. Het was mooi weer en markt, dus lekker druk. Op een gegeven moment viel het haar op dat iedereen met een big smile naar haar keek. Zij helemaal in d'r nopjes en het zelfvertrouwen groeide met de minuut. Totdat iemand tegen haar zei dat er wat in haar haar zat. Bleek ze dus heel de tijd met zo'n plakstrip die in bikinibroekjes zitten in d'r haar te lopen, van de bikini die ze net had gepast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zomerbloem23 schreef op 30 mei 2016 @ 21:11:

Wat een geweldig topic! Ik heb er eentje van een vriendin van mij. Op zaterdagmiddag liep ze door de stad. Het was mooi weer en markt, dus lekker druk. Op een gegeven moment viel het haar op dat iedereen met een big smile naar haar keek. Zij helemaal in d'r nopjes en het zelfvertrouwen groeide met de minuut. Totdat iemand tegen haar zei dat er wat in haar haar zat. Bleek ze dus heel de tijd met zo'n plakstrip die in bikinibroekjes zitten in d'r haar te lopen, van de bikini die ze net had gepast. Want ze had t bikinibroekje over haar hoofd aangetrokken?
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me niet. Zal iets geweest zijn als bepakt met tassen en een hand vol bikini's een pluk haar uit je gezicht moeten vegen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een keer zeer enthousiaste sex met mijn ex, wat resulteerde in een penisbreuk ik schrok me rot toen hij ineens begon te kermen en ik zag dat het 1 groot bloedbad was gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden en zijn we later getrouwd en al dus hij heeft het me wel vergeven gelukkig.. maar wat voelde ik me vreselijk rot zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 30 mei 2016 @ 21:52:

Ik had een keer zeer enthousiaste sex met mijn ex, wat resulteerde in een penisbreuk ik schrok me rot toen hij ineens begon te kermen en ik zag dat het 1 groot bloedbad was gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden en zijn we later getrouwd en al dus hij heeft het me wel vergeven gelukkig.. maar wat voelde ik me vreselijk rot zeg Dat was wel erg enthousiast, was je rodeo aan t rijden
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik fietste ik de schemering langs een huis waar ik een prachtige uil zag zitten op het dak. Super! Ik had nog nooit een uil gezien. Snel naar huis gefietst om een verrekijker t e halen en terug te fietsen. Het uiltje zat er nog steeds, gelukkig. Bij inspectie met de verrekijker bleek het uiltje van steen te zijn... Snel naar huis gefietst, in de hoop dat de bewoners me niet hadden gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:batjang schreef op 30 mei 2016 @ 23:49:

Ik fietste ik de schemering langs een huis waar ik een prachtige uil zag zitten op het dak. Super! Ik had nog nooit een uil gezien. Snel naar huis gefietst om een verrekijker t e halen en terug te fietsen. Het uiltje zat er nog steeds, gelukkig. Bij inspectie met de verrekijker bleek het uiltje van steen te zijn... Snel naar huis gefietst, in de hoop dat de bewoners me niet hadden gezien.Hhahhaahahahahaa!!! Prachtig!!! Zou ook echt iets voor mij zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:batjang schreef op 30 mei 2016 @ 23:49:

Ik fietste ik de schemering langs een huis waar ik een prachtige uil zag zitten op het dak. Super! Ik had nog nooit een uil gezien. Snel naar huis gefietst om een verrekijker t e halen en terug te fietsen. Het uiltje zat er nog steeds, gelukkig. Bij inspectie met de verrekijker bleek het uiltje van steen te zijn... Snel naar huis gefietst, in de hoop dat de bewoners me niet hadden gezien.
quote:batjang schreef op 30 mei 2016 @ 23:49:

Ik fietste ik de schemering langs een huis waar ik een prachtige uil zag zitten op het dak. Super! Ik had nog nooit een uil gezien. Snel naar huis gefietst om een verrekijker t e halen en terug te fietsen. Het uiltje zat er nog steeds, gelukkig. Bij inspectie met de verrekijker bleek het uiltje van steen te zijn... Snel naar huis gefietst, in de hoop dat de bewoners me niet hadden gezien.







Mijn bijdrage: Ik zat in een nogal labiele periode, m'n relatie oa was net uit, en op mijn werk ging het niet super. Ik had een functioneringsgesprek wat niet goed verliep. Ik barstte in tranen uit, wilde m'n neus snuiten, en dacht dat ik een zakdoekje in m'n zak had. Maar dat bleek een meegenomen inlegkruisje te zijn.. In mijn emoties had ik dat pas door toen ik m aan m'n neus zette. Ik vergeet nooit de blik van m'n leidinggevende..
Alle reacties Link kopieren
Dat geloof ik meteen ja.. en badjang wat schamen dat je dat beeldje voor een echte uil aanzag
Oh wat een heerlijk topic dit!!
quote:Shanika schreef op 31 mei 2016 @ 01:18:

[...]









Mijn bijdrage: Ik zat in een nogal labiele periode, m'n relatie oa was net uit, en op mijn werk ging het niet super. Ik had een functioneringsgesprek wat niet goed verliep. Ik barstte in tranen uit, wilde m'n neus snuiten, en dacht dat ik een zakdoekje in m'n zak had. Maar dat bleek een meegenomen inlegkruisje te zijn.. In mijn emoties had ik dat pas door toen ik m aan m'n neus zette. Ik vergeet nooit de blik van m'n leidinggevende..
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic dit



Mij is één slaapfeestje van toen ik kind was nog altijd goed bijgebleven. Ik zou bij het meisje blijven slapen samen met een vriendinnetje nadat we met een grotere groep waren gaan schaatsen. Ik had dus twee tassen mee, één met schaatsen en één met slaapspullen. Toen we eenmaal op de schaatsbaan aankwamen, kwam ik erachter dat ik de verkeerde tas had meegenomen naar de schaatsbaan. Stond ik daar met m'n pyjama in m'n handen. Omdat ik geen schaatsen had, mocht het broertje van de jarige niet mee schaatsen zodat ik op zijn schaatsen mocht. Wat voelde ik me lullig. (Ik vraag me nu af waarom er geen schaatsen werden gehuurd). Daar begon het al mee



Toen ik eenmaal op de onwennige hockeyschaatsen stond, moest ik even inkomen. Normaal schaatste ik op kunstschaatsen, dus dit was even wennen. Dat ging niet zonder slag of stoot... Er was een oudere jongen die constant heel hard aan het schaatsen was en al meerdere mensen omver had geschaatst. En net op het moment dat ik onderuit dreig te gaan, daarmee een vriendin vastgrijp en haar in mijn val meeneem, komt hij met bizarre snelheid voorbij geschaatst, rakelings langs de vingertjes van mijn gevallen vriendin.



Ik was blij dat het tijd was voor patatjes, want ik vond het een vreselijke avond. Misschien raden jullie het al, maar die patatjes kwamen er dus 's nachts aan alle kanten uit. Ik werd wakker van het geluid van mijn eigen harde gekots (inclusief keihard boeren en alles wat erbij hoort ) en kwam erachter dat ik ook nog eens in mijn broek aan het poepen was. Ik ben huilend op d'r wc gaan zitten terwijl de moeder van de jarige mijn bed en pyjama verschoonde. De jarige moest tussen haar ouders in en de vriendin en ik in een andere kamer, omdat de lucht niet te harden was.
Alle reacties Link kopieren
Een wat minder zielige (ik heb nog altijd medelijden met de 8-jarige ik) is dat ik 's nachts moest plassen als kindzijnde en naar beneden liep. Ik ging zitten, trok mijn broek naar beneden en liet het lopen. Tot ik het ineens warm voelde worden op mijn enkels en ik écht wakker werd. Stond ik midden in de woonkamer te plassen! Ik had me vergist in welke deur ik moest hebben. Ik zie me nog staan onder de douche midden in de nacht en mijn moeder die mijn doorweekte Pippi Langkous pyjama in de was gooit.
quote:TrueColours schreef op 01 juni 2016 @ 17:09:

Een wat minder zielige (ik heb nog altijd medelijden met de 8-jarige ik) is dat ik 's nachts moest plassen als kindzijnde en naar beneden liep. Ik ging zitten, trok mijn broek naar beneden en liet het lopen. Tot ik het ineens warm voelde worden op mijn enkels en ik écht wakker werd. Stond ik midden in de woonkamer te plassen! Ik had me vergist in welke deur ik moest hebben. Ik zie me nog staan onder de douche midden in de nacht en mijn moeder die mijn doorweekte Pippi Langkous pyjama in de was gooit.







Ook een wc-blunder, maar dan als volwassene: Ik was onderweg naar huis en moest ENORM nodig plassen, ik hield het bijna niet meer. Toen ik thuis was stormde ik de gang in, ondertussen mijn broek naar beneden hijsend, ik haal de wc net op tijd. Ik plof neer op de pot en laat het lopen..... blijkt de klep naar beneden te staan! Zit ik dus bovenop de klep te kletteren.. Het liep in m'n schoenen, maar stoppen ging gewoon echt niet meer..
Alle reacties Link kopieren
Oef Shanika, dat is zo erg he. Dat je zo nodig moet dat je niet meer kan stoppen.



Ik herinner me nu trouwens nog wat gênants (er komt een hoop naar boven nu en ik weet niet of ik er blij mee moet zijn ) Ik was een dagje weg met mijn sportclubje en op het park was een speeltuin. Ik moest eigenlijk plassen, maar we zouden bijna gaan verzamelen en mochten tot die tijd spelen. Dus ik ging liever nog even door met spelen. Maar toen ik van een verhoging af sprong (zeker wel 2 meter hoog) begaf m'n blaas het en plaste ik in mijn broek. Gelukkig kon ik het nog stoppen, maar ik schaamde me dood en ben naar de wc gerend en heb daar alles geprobeerd te deppen. De rest van de tijd met een vest om mijn middel heel gelopen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven