Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:TrueColours schreef op 01 juni 2016 @ 17:05:

Geweldig topic dit



Mij is één slaapfeestje van toen ik kind was nog altijd goed bijgebleven. Ik zou bij het meisje blijven slapen samen met een vriendinnetje nadat we met een grotere groep waren gaan schaatsen. Ik had dus twee tassen mee, één met schaatsen en één met slaapspullen. Toen we eenmaal op de schaatsbaan aankwamen, kwam ik erachter dat ik de verkeerde tas had meegenomen naar de schaatsbaan. Stond ik daar met m'n pyjama in m'n handen. Omdat ik geen schaatsen had, mocht het broertje van de jarige niet mee schaatsen zodat ik op zijn schaatsen mocht. Wat voelde ik me lullig. (Ik vraag me nu af waarom er geen schaatsen werden gehuurd). Daar begon het al mee



Toen ik eenmaal op de onwennige hockeyschaatsen stond, moest ik even inkomen. Normaal schaatste ik op kunstschaatsen, dus dit was even wennen. Dat ging niet zonder slag of stoot... Er was een oudere jongen die constant heel hard aan het schaatsen was en al meerdere mensen omver had geschaatst. En net op het moment dat ik onderuit dreig te gaan, daarmee een vriendin vastgrijp en haar in mijn val meeneem, komt hij met bizarre snelheid voorbij geschaatst, rakelings langs de vingertjes van mijn gevallen vriendin.



Ik was blij dat het tijd was voor patatjes, want ik vond het een vreselijke avond. Misschien raden jullie het al, maar die patatjes kwamen er dus 's nachts aan alle kanten uit. Ik werd wakker van het geluid van mijn eigen harde gekots (inclusief keihard boeren en alles wat erbij hoort ) en kwam erachter dat ik ook nog eens in mijn broek aan het poepen was. Ik ben huilend op d'r wc gaan zitten terwijl de moeder van de jarige mijn bed en pyjama verschoonde. De jarige moest tussen haar ouders in en de vriendin en ik in een andere kamer, omdat de lucht niet te harden was. Ik heb een keer s'nachts bij een vriendinnetje de hele wasbak volgekotst... Ik bleef logeren en ik werd zo misselijk s'nachts, en mijn vriendin werd onwijs boos op me en liep maar te snauwen, op een gegeven moment moest ik zo hard kotsen dat het zelfs via mijn neus eruit kwam! En ik mocht het licht niet aandoen dus de eerste keer kon ik de wc niet vinden en kotste in de wasbak, waar alles in bleef staan omdat het afvoerputje vol liep... Ik schaamde me echt dood de volgende ochtend....
Ik fietste een paar jaar geleden 's nachts terug naar huis. Om iets sneller thuis te zijn fietste ik ergens tegen het verkeer (wat er niet was omdat het al zo laat was) in. Daar loopt de weg schuin af, wat sowieso al best wel gevaarlijk is. Maar blijkbaar was het die avond ook nog eens enorm glad geworden, wat ik niet door had! Precies op het moment dat ik koplampen zag en ik tot mijn schrik merkte dat er een politie auto naderde...... Ging ik echt KEIHARD onderuit met fiets en al. Daar lag ik dan, voor de wielen van de politie auto. De politie agente die reed moest natuurlijk stoppen, ze deed haar raampje open en vroeg heel droog "gaat het?" waarop ik "jhaaaa" kreunde (met een overduidelijk zwakke, trillende stem) en zo goed en kwaad als het kon omhoog krabbelde, mijn kapotte fiets oppakte en naar de stoep strompelde.



Ik zal de gezichten van die twee agenten in de auto nooit meer vergeten, die staarden echt zo: naar mij. HAHAHAHAHAHAHA. Waarschijnlijk hebben ze daarna nog een half uur lang gehuild van het lachen en dat neem ik ze niet eens kwalijk.
En het allerrr gênantste wat mij ooit is overkomen is schaam ik me zó extreem voor dat ik het niet durf te delen.
quote:Libra1990 schreef op 01 juni 2016 @ 19:38:

En het allerrr gênantste wat mij ooit is overkomen is schaam ik me zó extreem voor dat ik het niet durf te delen. Tja, nu moet je wel hè!



Als puber werden wij na een feestje opgehaald door de ouders van een vriendinnetje. Ik was zo dronken dat ik mijn adres niet wist en die mensen dus mijn ouders moesten bellen om het te vragen. En toen heb ik ook nog hun auto helemaal onder gekotst
Alle reacties Link kopieren
@libra, ahh kom op vertel!
Tijdens mijn PWS presentatie voor mijn klas, de paralelklas, wat verdwaalde leerlingen uit andere klassen, alle leraren van de HAVO EN een aantal afdelingshoofden ben ik keihard gaan huilen van de stress, ik storte helemaal in en er kwam geen woord meer uit. Mijn presentatie heb ik gelukkig opnieuw mogen doen en ik kreeg daar een voldoende voor.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden kwamen ex en ik terug van vakantie, waren net geland op Schiphol en gingen met de auto richting huis. Ik moest ineens zo nodig plassen dus zei al tegen ex dat hij echt even ergens moest stoppen. We reden op de snelweg en hij stopte bij de Kentucky fried chicken, maar het was nog vroeg en die was dus nog gesloten. Snel weer de auto in, ik dacht misschien kan ik het nog ophouden we waren tenslotte met 15 min thuis.

Dat ging dus echt niet meer en heb zo de hele stoel onder geplast. Erg gênant, ex kwam niet meer bij van het lachen
.
Alle reacties Link kopieren
O ja pff nog een gênant momentje.

Ik was een jaar of 15 en ik had gedronken, was tijdens een zomerfeestje voor jongeren.

Ik kon natuurlijk niet tegen drank dus ik was ook best aangeschoten en misselijk geworden.

Uiteindelijk ging ik naar het huis van een vriendin. Haar ouders waren nog al streng en drinken was helemaal not Done.

Op een gegeven moment moest ik toch echt overgeven daar (wel op het toilet). Haar ouders hoorde dat en vroegen of ik dronken was aan mijn vriendin, toen zei mijn vriendin nee ze heeft anorexia pffffff ze wilde niet vertellen dat ik gedronken had dus vertelde ze dat maar. Vond ik ook zo gênant
.
quote:cilly2 schreef op 01 juni 2016 @ 19:53:

@libra, ahh kom op vertel!



Het is een heel lang verhaal, maar ik kwam ooit thuis van m'n vakantiebaantje iets voor 17:00. Zodra ik de tussendeur van mijn woonkamer open deed, vloog er een enorme zwerm wespen op me af. Het klonk echt alsof er straaljagers door mijn huis vlogen, zoveel wespen vlogen er in mijn woonkamer! Ik had dus een wespenplaag in mijn huis, terwijl ik een wespen fobie heb. Ik rende krijsend (op blote panty voeten aangezien ik mijn lelijke zwarte pumps met blokhakken al uit had geschopt) mijn huis weer uit. Ik was helemaal in paniek en heb bij alle buren aangebeld. Alleen de onderbuurjongen was thuis en ik mocht met zijn telefoon de woningbouwvereniging bellen. Maar aangezien het 16:55 was wilde ze mij niet meer helpen. Dus ik ging (door de paniek) tegen haar schreeuwen. Dat hielp natuurlijk niks. Dus hing ik uit ellende maar op en belde mijn oom. Zodra hij opnam, begon ik keihard te huilen. Allemaal waar de buurjongen naast stond. Die mij dus niet alleen een paniekerige aso begon te vinden maar waarschijnlijk ook nog gestoord en bipolair. Dat was dus allemaal al gênant genoeg. Mijn oom kwam van zijn werk meteen naar me toe en hij had een man met een verdelgingsbedrijf gebeld die 's avonds werkte. Toen die man er eenmaal was gingen hij en mijn oom samen mijn huis in om wat aan die wespenplaag te doen. Ik wachtte buiten op ze. Op een gegeven moment belde mijn oom, dat ze overal gif hadden gespoten en overal hadden gezocht naar wespen. Met tegenzin zei hij: er lagen veel dode wespen in de vensterbanken, onder de bank, op zolder, op je slaapkamer en ehh.. Vooral achter je bed..











Achter mijn bed lag mijn grote roze vibrator in doorzichtige verpakking! En een pakje condooms. Ik zakte ter plekke door de grond! En ik stamelde dat "wat daar lag" een ludiek verjaardagskado was geweest van mijn beste vriendin. Hij kapte het meteen af want het was waarschijnlijk het meest awkward moment van zijn leven. Ik schaamde me zooooooooo erg! Vooral voor die vibrator. Oom + wespenverdelger kwamen ook best wel schaapachtig naar beneden toen ze klaar waren. Echt héél gênant vond ik het!
Alle reacties Link kopieren
Up up up!
music is my life
Alle reacties Link kopieren
Laatst vroeg een kassamedewerker aan me of ik zwanger was... nee dus.
Ohja ik heb ook nog wel een heel genant moment..

Toen ik een jaar of 16/17 was, ging ik mee als vrijwilligster op een clubkamp voor kids van de basisschool. er gingen rond de 40 kinderen mee, en toen iedereen werd ingedeeld in verschillende groepen op de kamers, liep ik een rondje langs alle zalen om te kijken of ik ergens kon helpen. Zo kwam ik op een zaaltje waar 7 meisjes bij elkaar lagen. Toen dacht ik dat ik een jongetje zag (ik zag 'hem' van achteren) en zei iets te enthousiast: "De jongens slapen apart in het zaaltje hiernaast". Totdat 'hij' zich omdraaide en het dus een zij bleek te zijn.. Oh wat schaamde ik me! En het ergste was nog dat haar moeder er ook bij stond, om de spullen uit te pakken. Het was zo'n ongemakkelijk moment, vreselijk. Ik bood mijn excuses aan en wist niet hoe snel ik weer weg moest gaan. Later kwam ik die moeder nog tegen en heb mijn excuses aangeboden, maar ze kon er gelukkig wel om lachen. Maar wat voelde ik me stom op dat moment!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heerlijk om te lezen!



Ik was eens op vakantie in het buitenland en met een groep vanuit het hostel naar een feest gegaan. Ik had nog niet eens veel gedronken, maar was wel erg uitbundig. Dus ik maak een of andere dansmove en ga toch op mn plaat!! Ik heb mezelf heel snel uit de voeten gemaakt en nadat t schaamrood begon te zakken heb ik de rest van de avond aan de andere kant van de ruimte (Gelukkig erg groot ) doorgebracht.



De keren dat ik vol tegen een lantaarnpaal ben gelopen zijn trouwens ook niet meer op een hand te tellen ...
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kotsend uit een kermis attractie komen, dat overkwam mij.

Ook heel gênant. Fijn dat je kinderen dan gewoon doorlopen (wie is die vrouw??? )
Of iemand waarschuwen voor zo'n klein paaltje en er zelf bijna over struikelen..



Oja nog 1, ik liep vorige week in Wildlands in emmen (nieuwe dierentuin) en ik zag wat verderop stokstaartjes. Ik riep enthousiast naar mijn vriendin (die die beestjes echt leuk vindt) 'kijk, daar heb je de stokstaartjes!'

Op dat moment liep er schuin voor ons een medewerkster van het park, die draaide zich om en zei: Het zijn geen stokstaartjes maar prairiehondjes.'

Oh.. Eh, oke.. haha!
quote:sinaasappellikeur schreef op 09 december 2011 @ 10:03:

Wat een gewelidge verhalen staan hier al! Ik heb ook een bijdrage aan dit topic.



We (toen nog vriend en ik) reden terug van 'schoon' oma en hadden daar door oma zelfgemaakt Indisch gegeten. Ik heb een zwakke maag/ spastischedarm en kan maar weinig hebben.

Aangezien het de eerste keer was dat ik bij haar bleef eten en niet meteen moeilijk wilde doen over mijn zwakke maag heb ik dus gewoon meegegeten.



In de auto terug overstemde mijn buikgerommel het gerommel van de auto. Ik verkrampte van de pijn en het zweet brak me uit.



Vriend schrok zo van mijn lijkbleke witte bezwete, verkrampte gezicht dat hij naar het ziekenhuis wilde rijden. NEEEE, gewoon snel naar huis (we moesten nog ongeveer 30 min.)



Tot ik ineens riep. HIER ER AF! HIER ER AF! Vriend gaf een ruk aan het stuur en zodra we bij de afrit stoplichten stonden ben ik uit de auto gesprongen met een stoffen doekje om de ruiten schoon te maken en achter het transformatorhuisje gaan poepen (mega diarree). (iedereen van de andere rijbanen kon me gewoon zien zitten!!)



Vriend stond intussen nog steeds voor het stoplicht, verbaasd, paniek! Hij heeft een u-turn gemaakt en de auto in de berm gezet.



Inmiddels was de druk van de ketel; bij mij en heb ik zo goed en kwaad als het ging mijn billen afgeveegd met het ruitendoekje. Met het schaamrood op mijn kaken ben ik de auto weer ingestapt.



Toen wist vriend meteen wat een spastische darm inhoudt!



Nu bijna tien jaar later, kunnen man en ik er af en toe nog hartelijk omlachen als we voorbij deze afrit rijden.





Oh dit herken ik zo erg!



Ik was op vakantien in Oostenrijk...voelde me al niet zo lekker, toch mee wezen gaan eten. Chinees....met zo'n darm: not done!



Na mijn eerste paar happen had ik zo'n verschrikkelijke pijn, dus half rennend naar de plee...en wat zat ik daar lang:[ schaamde mij dood.

Kwam ik terug...zat 1 tel en weeeer! Rennen naar de wc...en zo ging het nog een paar x door. Oh wat schaamde ik me. Vooral voor mijn beste vriend die altijd een crush op mij had:').



In thailand had ik aardig wat drankjes op en zat al twee jaar zoiets op een glutendieet...maar in thailand was soms niks glutenvrij beschikbaar.



Je raadt het al.



Ik ging half dood die avond! En er waren geen wc's!!! Ik liep met een meisje die ik net 2 dagen zoiets kende en samen met haar zocht ik een plek om alles los te laten. Ik probeerde daarna mijn pokerface op te zetten en weer door te gaan, maar ik ging door mijn diepste dal voor mijn gevoel op dat moment. Aaallles liep eruit en ik had net aan 1 papieren doekje van haar kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend mijn 3 gangen menu tegen de muur van de wc gekotst tijdens eens feest. De wortels zaten tegen de muur, en ik heb me ook leeg gekakt. Ik probeerde degene na mij nog te waarschuwen
Ja en?
Met vriend (nu man) heerlijke sex gehad en een beetje luidruchtig. Bleek de voordeur van mijn flat wagenwijd open te staan. Mijn flatje lag tegenover de lift. Blijkbaar stonden er mensen te wachten want ineens deed iemand mijn deur dicht
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 12 april 2017 @ 23:25:

Met vriend (nu man) heerlijke sex gehad en een beetje luidruchtig. Bleek de voordeur van mijn flat wagenwijd open te staan. Mijn flatje lag tegenover de lift. Blijkbaar stonden er mensen te wachten want ineens deed iemand mijn deur dicht



Ik zie dan helemaal het ongemak van die mensen voor me haha





Ook een keer zoiets gehad. Op verjaardagsfeestje van toenmalige scharrel, er werd véél te veel gedronken. Hij had een mooi wit overhemd aan met opgestroopte mouwen want hij wist dat ik daar van hield. Dat in combinatie met teveel drank zorgde ervoor dat ik hem echt wilde bespringen heel de avond. Nacht komt ten einde en de laatste mensen vertrekken, we bespringen elkaar en echt binnen tien tellen zijn we helemaal naakt van die smerig luide dronken seks aan het hebben op de bank.

Hoor ik achter me opeens "Nou wij gaan dan ook maar, was leuk." Stonden er dus blijkbaar nog allemaal mensen in de kamer ernaast die nu in een rijtje totaal ongemakkelijk richting de voordeur schuifelden.





Gelukkig kende ik ze verder niet maar die scharrel heeft het nog een tijd aan mogen horen haha.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
OMG laFolie wat erg! Maar wel lachwekkend. ..
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFolie schreef op 12 april 2017 @ 23:42:

[...]



Ook een keer zoiets gehad. Op verjaardagsfeestje van toenmalige scharrel, er werd véél te veel gedronken. Hij had een mooi wit overhemd aan met opgestroopte mouwen want hij wist dat ik daar van hield. Dat in combinatie met teveel drank zorgde ervoor dat ik hem echt wilde bespringen heel de avond. Nacht komt ten einde en de laatste mensen vertrekken, we bespringen elkaar en echt binnen tien tellen zijn we helemaal naakt van die smerig luide dronken seks aan het hebben op de bank.

Hoor ik achter me opeens "Nou wij gaan dan ook maar, was leuk." Stonden er dus blijkbaar nog allemaal mensen in de kamer ernaast die nu in een rijtje totaal ongemakkelijk richting de voordeur schuifelden.





Gelukkig kende ik ze verder niet maar die scharrel heeft het nog een tijd aan mogen horen haha.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
In een discotheek met mijn dronken hoofd denken "he, wat is iedereen hier klein" en op dat moment van een verhoging afvallen.

In mijn val greep ik het topje van een meisje voor me en trok dat voor haar gênant omlaag
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic! Lachend op de bank, heeeerlijk!



Ik heb zelf eens een scharrel gehad, de eerste scharrel die echt ontzéttend goed was in bed. Een enorme openbaring en hij ging verhuizen naar Duitsland. God wat was ik verdrietig. Dus - in die tijd nog sms - stuurde ik hem een bericht, bijna een a4tje, met het feit dat hij zo heerlijk was, dat de seks een openbaring was, dat ik zijn tong op mijn poes zou missen, dat ik hem graag overal kusjes zou willen geven zoals hij mij gegeven had.. nou bedenk het maar of het stond erin --> ik had er echt mijn best op gedaan. Het waren toen nog telefoons waar zo'n verzendlijst in stond, als jullie het je nog kunnen herinneren, met bovenaan degene die je als laatst gesmt had. Beste vriend van mijn vader: Jan stond boven aan. Scharrel: Jannes (verzonnen namen, maar jullie begrijpen het idee)... verzonden naar Jan. God ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. Snel erachteraan een sms gegooid dat het van mijn beste vriendin was aan haar scharrel maar dat ze op de verkeerde had gedrukt.... yea sure!
Home sweet home
quote:Novembervakantie schreef op 19 april 2017 @ 23:37:

Geweldig topic! Lachend op de bank, heeeerlijk!



Ik heb zelf eens een scharrel gehad, de eerste scharrel die echt ontzéttend goed was in bed. Een enorme openbaring en hij ging verhuizen naar Duitsland. God wat was ik verdrietig. Dus - in die tijd nog sms - stuurde ik hem een bericht, bijna een a4tje, met het feit dat hij zo heerlijk was, dat de seks een openbaring was, dat ik zijn tong op mijn poes zou missen, dat ik hem graag overal kusjes zou willen geven zoals hij mij gegeven had.. nou bedenk het maar of het stond erin --> ik had er echt mijn best op gedaan. Het waren toen nog telefoons waar zo'n verzendlijst in stond, als jullie het je nog kunnen herinneren, met bovenaan degene die je als laatst gesmt had. Beste vriend van mijn vader: Jan stond boven aan. Scharrel: Jannes (verzonnen namen, maar jullie begrijpen het idee)... verzonden naar Jan. God ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. Snel erachteraan een sms gegooid dat het van mijn beste vriendin was aan haar scharrel maar dat ze op de verkeerde had gedrukt.... yea sure!Men! Dit is echt hartpijn. Heeft hij daarna nog gereageerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven