Hangerige hond

23-07-2007 15:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Een vraagje voor de hondenkenners. Ik heb een nog al stoere reu, net drie weken terug geholpen, maar altijd errug aanwezig, vrolijk, en absoluut geen schoothondje. Hooguit een minuutje, maar dat was dan ook weer genoeg.



Nu waren we gister ergens op bezoek, en hij bleef maar op schoot zitten. Echt hangen. Hij was ook errug rustig. Vandaag weer. Ik werk momenteel thuis, en normaal gesproken ligt ie dan ergens in de buurt, maar nu moest en zou hij op schoot, hoofd op bureau en bij mij zitten dus.



Nu ging ik hem net uitlaten, en hij bleef maar gras eten. Hij heeft twee keer gekotst. Daarna nog een kilo gras gegeten, maar nu niet meer gekotst. Heb nog heel lang gelopen met hem in de hoop dat ie het buiten zou neerleggen, maar helaas, hij bleef alleen maar meer gras eten.



Hij is zaterdag ook naar de trimster geweest, en sindsdien stinkt ie echt naar dierenarts. Alsof ie net geopereerd is ofzo. Hij laat ook ineens voortdurend erg stinkende scheten, en zijn poep is niet dun, maar ook zeker niet dik.



Wat moet ik hiermee. Dierenarts bellen? Of ben ik dan te overbezorgd??
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk dat je naar de dierenarts gaat. Hij voelt zich echt niet lekker. Ik heb het een tijdje geleden met mijn kat gehad. Die was ook zo hangerig... bij de dierenarts werd zijn temp gemeten. Het beestje had over de 41 graden koorts... dat is levensgevaarlijk voor een kat. Misschien heeft jouw hond ook verhoging?



Sterkte...!
Alle reacties Link kopieren
yep.. ik laat het straks even weten...



zit nu toch maar weer achter de pc te werken. met hond opschoot... hij wil nergens anders liggen...
Alle reacties Link kopieren
Gatsie Truckerbabe, goed dat je naar de DA gaat!!

Sterkte, weet hoe rot dit voelt
Alle reacties Link kopieren
Hoi Truckerbabe,



wat vervelend dat hij zich niet zo lekker voelt. Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Veel sterkte!



liefs LL
Alle reacties Link kopieren
Weet je al meer?
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
*; Ach gossie!! Veel beterschap voor je hond!

Ben je al bij DA geweest?
Alle reacties Link kopieren
sorrie voor de late reactie, duurde langer dan verwacht en er kwam nog wat anders tussendoor...



hij heeft buikgriep...

dus heb medicijnen meegekregen, en speciaal voer, en daar moet ie dan van opknappen... hopelijk...
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet eng ernstig. Kan me voorstellen dat jij pas gerust bent als je beestje weer superactief is.
Alle reacties Link kopieren


sorrie voor de late reactie, duurde langer dan verwacht en er kwam nog wat anders tussendoor...



hij heeft buikgriep...

dus heb medicijnen meegekregen, en speciaal voer, en daar moet ie dan van opknappen... hopelijk...





Ach gossie ik hoop dat hij snel weer opknapt altijd zo zielig een ziek dier

.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niks engs dus!
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
nee gelukkig niet ernstig maar wel heel rot



moet hem nu om de paar uur een injectie tegen braken geven. hij krijgt ook pillen en speciaal voer. hoop dat hij snel weer beter is... want het is echt heel rot om je hond zo ziekjes te zien...
Alle reacties Link kopieren
Ah Gos... wel fijn dat het niet iets ergs is. Maar het is inderdaad altijd naar om een dier te zien dat niet lekker is, zo afhankelijk dan.

Ik hoop dat hij gauw opknapt!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het inmiddels met je lieve beessie?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat al weer een stuk beter met heb :)



Hij heeft al weer interesse in andere honden. Dus met uitlaten moet ik errug oppassen, want volgens de dierenarts is het pas weer helemaal over als zijn poep weer goed vast is. Tot die tijd is het nog wel besmettelijk, dus probeer zoveel mogelijk andere honden te ontwijken.



Maar hij is zijn eigen speelse zelf weer gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Ha, fijn!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven