Mode & Beauty alle pijlers

kokerrok

24-06-2016 21:51 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen, ik hen ff wat styling advies nodig. Ik heb morgen een feestje en nu ben ik van plan een kokerrok te dragen. Ik heb een kokerrok die wat truttig is en die draag ik altijd met een tshirt en sneakers. De kokerrok die in nu aan wil is van denim en dan een beetje destroyed (niet heel veel). Ik vraag me nu af of ik dit sportief combineer of juist met een blouse en pumps. Wat zouden jullie doen? En wat met mijn haar? Los en dan lekker nonchelant of juist heel erg gestyled?
quote:sidneysid schreef op 24 juni 2016 @ 22:59:

[...]





Ik vind dat bij mij oprecht mooier dan alles uit de kast. Ik kan er heel klassiek uitzien qua gezicht. Hoge jukbeenderen enzo. Dit maakt me gewoon wat zachter vind ik.Leuk om te horen. Ga je ook voor de poedertinten die je nu veel ziet?
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 23:00:

[...]



Ik vind met vlecht net iets vrouwelijker en eleganter, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.Ik ook. Niet zozeer sjiek, maar wel feestelijker. Net even meer.
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 23:02:

[...]



Leuk om te horen. Ga je ook voor de poedertinten die je nu veel ziet?Ja mooi is dat als je dat kunt hebben qua huidskleur. Ik ben zelf heel licht, lichte heldere ogen en heel blond en die poederkleuren staan me erg goed. Inderdaad heel zacht en engelachtig. Ik hou ervan.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 23:02:

[...]



Leuk om te horen. Ga je ook voor de poedertinten die je nu veel ziet?



qua kleding bedoel je?

Nee eigenlijk niet. Ik heb best veel kleur in mijn gezicht maar met een "gele " ondertoon (mijn overgrootmoeder was Indonesisch). Maar heb wel blond haar. Ik ben altijd bang dat die poedertinten min er laten uitzien alsof ik geelzucht of een drankprobleem heb
quote:sidneysid schreef op 24 juni 2016 @ 23:07:

[...]





qua kleding bedoel je?

Nee eigenlijk niet. Ik heb best veel kleur in mijn gezicht maar met een "gele " ondertoon (mijn overgrootmoeder was Indonesisch). Maar heb wel blond haar. Ik ben altijd bang dat die poedertinten min er laten uitzien alsof ik geelzucht of een drankprobleem heb Haha ja dan overdrijf je het downplayen een beetje te veel
Alle reacties Link kopieren
Ik draag meestal een casual item en een wat gekleder item bij elkaar.

Qua make up doe ik ook altijd moeite er niet te opgemaakt uit te zien *maar daar gebruik ik dan bizar veel makeup voor*
Dit is wel cool - Bad teacher Cameron Diaz ( kan vast ook wel met een jeansrok )
Ik draag mijn kokerrok met mijn doc's. Maar ook met met mijn naaldhakken. Een T-shirt vind ik er leuk op.
Alle reacties Link kopieren
quote:sidneysid schreef op 24 juni 2016 @ 22:00:

[...]



Een casual chique happening. Feestje in een hippe tent, en ik wil eruit zien alsof ik niet al te hard mijn best heb gedaan.Ik heb de rest niet gelezen van de reacties, maar dit vind ik altijd zo schattig. Ik herken dat wel. Er willen uitzien alsof je niet zo hard je best hebt gedaan, en ondertussen mega veel research en dingen gedaan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:womansintuition schreef op 25 juni 2016 @ 11:39:

[...]





Ik heb de rest niet gelezen van de reacties, maar dit vind ik altijd zo schattig. Ik herken dat wel. Er willen uitzien alsof je niet zo hard je best hebt gedaan, en ondertussen mega veel research en dingen gedaan hebben Nou inderdaad...kost best veel moeite om eruit te zien alsof het geen moeite kost.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 24 juni 2016 @ 22:49:

[img]http://i1085.photobucket.com/albums/j42 ... braid2.jpg[/img]Heel mooi. En ik hou ook heel erg van (in)gevlochten kapsels. Lekker zomers en sexy.. Ik zeg dus, doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:sidneysid schreef op 24 juni 2016 @ 23:22:

Ik draag meestal een casual item en een wat gekleder item bij elkaar.

Qua make up doe ik ook altijd moeite er niet te opgemaakt uit te zien *maar daar gebruik ik dan bizar veel makeup voor*



Herkenbaar, mijn man en kinders snappen ook totaal niet wat ik moet met 25 tinnetjes 'roze' oogschaduw

Ik heb voor een vriendin die 'al die verf op je gezicht maar onzin vindt' eens voor en na foto's van mezelf gemaakt, ze schrok zich lam
Alle reacties Link kopieren
Een mooie losse vlecht is helemaal in.

Vandaag zag ik er diverse meiden mee lopen.

Met een mooie witte blouse en een losse vlecht en een paar mooi gekleurde hakken zie je er niet té maar wel mooi uit
quote:lindaatje1960 schreef op 25 juni 2016 @ 22:05:

Een mooie losse vlecht is helemaal in.

Vandaag zag ik er diverse meiden mee lopen.

Met een mooie witte blouse en een losse vlecht en een paar mooi gekleurde hakken zie je er niet té maar wel mooi uitPrecies. De tijd dat vlechten alleen voor kinderen waren is echt wel voorbij en je look klinkt fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:lindaatje1960 schreef op 25 juni 2016 @ 22:05:

Een mooie losse vlecht is helemaal in.

Vandaag zag ik er diverse meiden mee lopen.

Met een mooie witte blouse en een losse vlecht en een paar mooi gekleurde hakken zie je er niet té maar wel mooi uitDat is wat anders dan een ingevlochten vlecht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 22:13:

[...]





Dat is wat anders dan een ingevlochten vlecht.Dan ben je niet op de hoogte van de laatste mode.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 22:07:

[...]



Precies. De tijd dat vlechten alleen voor kinderen waren is echt wel voorbij en je look klinkt fantastisch!



Beetje creatief is hartstikke leuk om te zien vind ik.

Net dat beetje extra.



En bedankt voor je compliment!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2016 @ 22:47:

[...]





Ja. Ik vind dat een kinderkapsel.Je klinkt als mijn oma vroeger. Hoge schoenen zijn voor mensen met een zwakke enkel. Je rokje is te kort.. je kent het wel, dat soort geneuzel.
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 22:13:

[...]





Dat is wat anders dan een ingevlochten vlecht.



Nee hoor:









https://nl.pinterest.com/pin/314548355205728079/
Ect ect ect.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 25 juni 2016 @ 22:22:

[...]





Nee hoor:



[afbeelding]





https://nl.pinterest.com/pin/314548355205728079/Deze vind ik wel mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 25 juni 2016 @ 22:24:

[afbeelding]Dit vind ik geen losse vlecht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het gevaar van een vlecht is natuurlijk wel dat het kán lijken of je uit de Biblebelt komt.
Prachtig die 2 laatste foto's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven