Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Daar kwamen mijn vriendinnen en ik ook heel vaak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 juni 2016 @ 08:43:

Oooow ik was gek op Mac & Maggie!



[afbeelding]Idem; kan me nog goed mijn zwarte cirkelrok herinneren.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook met uitgaan heel vaak een soort strak kort gilletje gedragen met een bijpassende hoge hotpants.

De stof was met een krijtstreepje, en dan van die hoge, over de knie sokken aan. (alles van Mac&Maggie uiteraard)

ik had ook een kort tuinbroekjurkje van hun, daar deed ik een korte strakke top onder en dan weer die lange sokken uiteraard.



Dat was het dan helemaal in die tijd!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb nog een paar Mac & Maggie items die ik zorgvuldig koester!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een zwarte broek met hele wijde pijpen die aan de bovenkant heel hoog en strak zat.

Een herenkostuumbroek maar dan heel vrouwelijk.



Beetje wat Madonna in die tijd droeg in videoclips als Vogue, dat soort kleding kon je toen wel kopen bij M&M.

Zo gaaf vond ik die stijl.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren














Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren








Als je iets kocht dan kreeg je zo'n hele mooie dikke folder mee, met prachtige foto's.

En die deed ik dan weer in mijn agenda enzo. Ik kan me deze foto's ook echt weer herinneren nu ik ze zie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een Mac&Maggie topic?
Wat had ik een hekel aan Mac & Maggie! Ik stond een keer halfnaakt in het pashokje toen een verkoopster ineens het gordijn opentrok, omdat ze dacht dat ik een top wilde jatten. Stom mens.
De Mac & Maggie! Mijn vriendinnen en ik kwamen daar zo vaak en kochten af en toe wat. (kleedgeld was niet toereikend genoeg. ) Met uitgaan was je nogal cool als je helemaal in MM had uitgedost! Waarom bestaan ze eigenlijk niet meer?
Wanneer was de Mac & Maggie? Want ik ben van 1983 dus had in de 90's kleedgeld maar kan me die naam totaal niet herinneren.

Wel de miss selfridge die bestaat ook niet meer.
De Mac and Maggie was jaren 80 en begin 90. Ik ben van eind jaren 70 en ze bestonden nog toen ik begon met uitgaan.
O joh en t hoogst haalbare compliment? Als n jongen tijdens t uitgaan tegen je zei "jij bent echt n mac&maggie meisje". Mooi en beetje apart. Zoiets.
Jaaa de mac and maggie! Kom terug!
Alle reacties Link kopieren
Lois Lane liep er ook vaak in.
Alle reacties Link kopieren
Mac & Maggie was leuk als 16 jarige. Als ze ik me nu in die kleding zou hijsen, dan ben ik klaar voor hotter than my daughter ????.
quote:vergrootglas schreef op 24 juni 2016 @ 22:28:

Mac & Maggie was leuk als 16 jarige. Als ze ik me nu in die kleding zou hijsen, dan ben ik klaar voor hotter than my daughter ????.Nou, dan denk ik toch echt dat je naar een andere winkel bent geweest, M&M was allesbehalve ordinair.
quote:Maleficent schreef op 24 juni 2016 @ 09:41:

[afbeelding]



[afbeelding]



Als je iets kocht dan kreeg je zo'n hele mooie dikke folder mee, met prachtige foto's.

En die deed ik dan weer in mijn agenda enzo. Ik kan me deze foto's ook echt weer herinneren nu ik ze zie.Hier precies 't zelfde! Ik bewaarde al die folders en plaatjes en kan me ernog veel herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
BET Awards - be prepared voor lelijke outfits en mensen die je niet bekend zijn



Janelle Monae (zangeres)





Jesse Williams (acteur)





Meagan Good (actrice) - wow, is dit gewoon een slechte foto of heeft ze wat uitgespookt met haar gezicht?





Tracee Ellis Ross (actrice en dochter van Diana) - van het kapsel tot de jurk een dikke NOPE





Samuel L. Jackson

Alle reacties Link kopieren
Alicia Keys heeft bij Trijntje afgekeken. Ennuh, geen make-up, gewaagd.





2 Chainz (rapper)





Gabrielle Union (actrice)





Nandi Mgnoma (zangeres) - nooit van gehoord maar geplakt voor de jurk. Apart ding....

Alle reacties Link kopieren
Quvenzhane Wallis (actrice)





Yvette Nicole Brown (actrice)





Anthony Anderson (acteur)





Karrueche Tran (model, maar vooral bekend als ex van Chris Brown) - ik vind die randjes bij de haargrens vaak niet zo mooi. Wat ik nog veel erger vind is als er krulletjes met dat baby hair op het voorhoofd geplakt worden





French Montana (rapper en ex van Khloe K)





Letoya Luckett (was in een ver verleden lid van Destiny's Child)

Alle reacties Link kopieren
Beyonce met rapper Kendrick Lamar





Taraji P Henson (actrice)





Zangeres Tinashe





Actrice Regina Hall

Alle reacties Link kopieren
Gelukkig wordt de trend van doorschijnend en cut outs hier ook met verve doorgezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven