En toen was het over....

20-06-2016 18:52 551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 12,5 jaar is het uit, ben ik afgedankt voor een jonger exemplaar. En ik weet even niet meer waar ik met mezelf heen moet.



Eerst was het "iemand waar hij zo goed mee kon praten, die zo goed begreep waarom hij niet lekker in zijn vel zat". Omdat hij in een mannenwereld werkt ging ik er van uit dat het een man was. Uiteindelijk hadden we een paar heftige gesprekken en kwam het hoge woord eruit. Hij wou alleen zijn, rust hebben. Dus hij heeft zijn boeltje gepakt en is naar zijn ouders vertrokken, ik mag zolang ik wil in ons huis blijven. En we zouden vrienden blijven, er was echt geen andere vrouw.



Gisteren kwam het hoge woord eruit: "iemand" was een vrouw. 15 jaar jonger dan ik. En het ergste: ik wist het de eerste keer dat ik haar zag, het was zo duidelijk dat ze hem wilde! Ik heb het hem verteld maar "ik hoefde me geen zorgen te maken, ik wist toch dat hij geen andere vrouw wilde". En ik vertrouwde hem blind! Omdat ik hem al die jaren blind kon vertrouwen. Al die jaren heeft hij niet naar andere vrouwen gekeken, ze deden hem niets!



En het ergste is dat ik precies weet hoe het gegaan is, ik heb het op de beveiligingscamera's van zijn zaak gezien, hij heeft de app nota bene zelf op mijn telefoon geïnstalleerd! De film draait steeds opnieuw in mijn hoofd: eerst luisteren, dan steeds iets dichter bijkomen zitten. Even over zijn hand en arm wrijven. En ondertussen begrijpt ze het allemaal zo goed. Hoe hij al jaren niet lekker in zijn vel zit, zichzelf is kwijtgeraakt. Dat het goed is dat hij er met haar over praat (en dus niet meer met mij!). En iedere keer een klein stapje verder. Even zijn been aanraken. Af en toe een grapje maken zodat hij lacht en zich weer vrolijk voelt. Dicht bij hem gaan staan. Hem een knuffel geven. Een voorzichtige zoen op de wang. Een zoen op de mond....



En ik heb alles laten gebeuren. Hoe kon ik zo dom zijn! Terwijl ik op mijn werk zat kon zij rustig haar gang gaan en ik kon niets doen! De ene week hebben we het over onze vakantie en wat we zullen gaan doen, de week erna is alles kapot.



Ik weet het gewoon even niet meer.... het ene moment wil ik hem wel smeken om terug te komen en het andere moment wil ik hem nooit meer zien. Ik geloof hem als hij zegt dat er niets is gebeurd voordat hij de bom liet vallen. Maar ik weet wel dat hij erna meteen naar haar toe is gerend.



Gelukkig ben ik financieel niet van hem afhankelijk, dus ik red me wel. Maar ik voel me gewoon zo verraden!
Alle reacties Link kopieren
quote:toxic666 schreef op 24 juni 2016 @ 21:05:

[...]





Wat ga je dan doen met die drie telefoonnummers die je hebt "gescoord" van die best leuke niet al te dronken mannen?



Niks, die gaan de asbak gewoon in.



TO ga lekker even een weekje weg. Laptopje mee, boeken mee en even alles op een rijtje krijgen. Je gaat inderdaad veel te snel.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik weg gegooid.



Ben vanavond weer geweest. Voelt toch een beetje als thuiskomen, voor mijn relatie zat ik gewoon 4 dagen op een TT-camping feest te vieren. In mijn relatie was dat over want ex wilde niet. Wilde niet eens een avondje naar de TT-nacht.

En nu gaat hij ineens wel, flapdrol



Mijn emoties jojo-en inderdaad alle kanten op. Vooral 's nachts heb ik daar last van. Maar ik merk wel dat ik nog lol kan hebben zonder hem. Ik haal oude vriendschappen weer aan en krijg steun van bijna alle kanten.

Volgens mijn ex ben ik ook nog meer dan welkom bij zijn familie, maar ik loop daar niet zomaar meer binnen. Hij heeft me in de steek gelaten, is binnen een paar dagen vanuit mijn bed in haar bed gedoken met hun medeweten en steun (want "als hij maar gelukkig is" ) dus als ze dat menen mogen ze naar mij toe komen!
Hard is dat he. Ook logisch dat ze hem niet laten vallen. Maar als mijn zoon of broer zoiets zou flikken zou ik hem er toch echt wel iets van zeggen.

Herkenbaar m'n ex-man tig jaar geleden kon na de scheiding wel ineens op vliegvakantie. En bedrijfsideeen van mij uitvoeren. Ervoor was alles te moeilijk blijkbaar of te eng.

Wat fijn dat je weer sexi (normaal wss) topjes aan kunt. En je tuin doen op jouw manier.

Wat is dat toch met mensen dat ze door jaloezie van de ander dan kleding niet dragen of ergens niet meer heen gaan. Zo sluipt er van alles een relatie binnen dat je bij zon breuk denkt wtf waarom deed ik dit of dat niet meer.

Nadeel van zon avond in Assen is t thuiskomen. Dan ben je zo alleen. Stilte. Moe en dan vliegt alles op je af. Gewoon lekker gaan slapen. Dan voel je je t snelste ietsje beter. Wat mij dan hielp als ik niet kon slapen. Is tegen mezelf zeggen: ik ben heel ontspannen en ik ga lekker slapen en alles komt goed. Zo lang t nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, nu kan er ineens wel leuk worden gedaan. Met mij wilde hij nooit. En de manier waarop hij het over facebook heen gooit, met grapjes over zijn nieuwe relatie. Kom op zeg klootzak, je hebt me ingeruild voor een ordinaire kopie waaraan de helft nep is! Dan hoef je mijn neus niet ook nog eens er in te drukken.



Edit: iets te herkenbare quote weggehaald.
Ik denk eerlijk gezegd dat als mensen zoiets lezen zo snel na een breuk, men t voornamelijk zielig vinden haha. Zo denk ik wel iig als ik zoiets zou lezen.

Sws Ff ontvolgen lijkt me handig voor je. Geen energie in stoppen in zon lambal.
Ik zou zo'n commentaar op facebook ook triest vinden, en niet voor jou TO.

Wat laat hij zich kennen zeg..
Alle reacties Link kopieren
Dat begin ik ook steeds meer te zien. Dit is echt typisch een midlife crisis. Met alle bijbehorende tekenen.

Naja, behalve motor gaan rijden, want dat deed hij al

Hij denkt met zijn lul. Niet dus. Ik denk te veel. Ben de boel aan het uitzoeken. Wil niet te veel details geven vanwege de herkenbaarheid, maar hij zit straks na verkoop van ons zijn huis met een ton aan schuld en kan niet in de schuldsanering.



Maar goed, hij wil het zo, dus hij lost het zelf maar op. Ik doe het niet meer. Ik kan nu sparen voor mijn eigen huisje. Hoop dat er snel wat leuks op mijn pad komt. Zit wel met hond en motor natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 25 juni 2016 @ 07:31:

Inderdaad, nu kan er ineens wel leuk worden gedaan. Met mij wilde hij nooit. En de manier waarop hij het over facebook heen gooit, met grapjes over zijn nieuwe relatie. Kom op zeg klootzak, je hebt me ingeruild voor een ordinaire kopie waaraan de helft nep is! Dan hoef je mijn neus niet ook nog eens er in te drukken.



Edit: iets te herkenbare quote weggehaald.



Met jou wilde hij dat nooit dan mag je blij zijn dat jullie uit elkaar zijn. Het gaat toch om jou?

Waarom pijnig jij jezelf door op Facebook te kijken? Hij drukt jou neus er niet in, dat doe jezelf. Ga uit zijn hele doen en laten weg...hou het bij jezelf. Als iemand niet meer wil dan afstand nemen, jezelf losmaken van hem. Met jouw pijn en al, wat erg is maar daar ga jij doorheen om te helen en te groeien. Als een ex ineens weg is, weet je gewoon even niet meer wie je bent.



Hoe is het met jou?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ben behoorlijk tegen hem uitgevallen gisteren. Kom ineens wildvreemde mensen tegen die menen me van alles over hen (en met name haar ) te moeten vertellen. Blehg, hou die lui bij je. Ik wil het niet weten. Ik heb hem een behoorlijke veeg uit de pan gegeven hierover, en dat was een beetje teveel van het goede, dat geef ik eerlijk toe (heb hem ook excuses aangeboden). Vanavond met iemand over alles gepraat en er is me heel veel duidelijk geworden. Ga nu het contact tot het minimum te beperken en hou het zakelijk. Had hem al op Facebook geblokkeerd. Gezamenlijke dingen die we eerder hadden afgesproken heb ik afgezegd, omdat hij met alle geweld ook zou komen en haar mee gaat nemen. Hoe minder ik hem zie of hoor hoe beter. Nu druk met het zoeken naar een eigen plekje.



Ik eet wel weer. Heb nog steeds geen trek maar moet toch om mezelf denken. Slaap ook al iets beter gelukkig. Ik merk dat ik echt rust nodig heb, ook lichamelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft er wel de vaart in zitten dan als mensen al dingen te vertellen hebben over ze.

En verder wel herkenbaar hoor. Ik word nog steeds door wildvreemden aangesproken over mn ex en zn geval.

Wat een kul om dingen te vertellen over hun aan ons.

Mensen houden van dramas zo lang het maar bij n ander is..

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo gek dat je tekeer ben gegaan, meid en dan nog je excuses aanbieden.. Ik snap dat je het chique wil houden maar een beetje ventileren kan geen kwaad! Nouja ik hoop dat de rust snel terug keert en dat jij dan zoetjes aan verder gaat, independent strong woman. Je komt er wel.. We komen er allemaal wel. One way or another
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 27 juni 2016 @ 22:00:

Ben behoorlijk tegen hem uitgevallen gisteren. Kom ineens wildvreemde mensen tegen die menen me van alles over hen (en met name haar ) te moeten vertellen. Blehg, hou die lui bij je. Ik wil het niet weten. Ik heb hem een behoorlijke veeg uit de pan gegeven hierover, en dat was een beetje teveel van het goede, dat geef ik eerlijk toe (heb hem ook excuses aangeboden). Vanavond met iemand over alles gepraat en er is me heel veel duidelijk geworden. Ga nu het contact tot het minimum te beperken en hou het zakelijk. Had hem al op Facebook geblokkeerd. Gezamenlijke dingen die we eerder hadden afgesproken heb ik afgezegd, omdat hij met alle geweld ook zou komen en haar mee gaat nemen. Hoe minder ik hem zie of hoor hoe beter. Nu druk met het zoeken naar een eigen plekje.



Ik eet wel weer. Heb nog steeds geen trek maar moet toch om mezelf denken. Slaap ook al iets beter gelukkig. Ik merk dat ik echt rust nodig heb, ook lichamelijk.



Dan nog excuus aangeboden...

Het is logisch dat jij hem die veeg gaf.

Ben je ook aan toe, je rust, je eigen plekje met zo min mogelijk je ex in jouw buurt.

Liever helemaal niet meer, lijkt mij, wees blij dat je het nu gaat inzien.



Zegt alles dit. Met alle geweld komen en haar meenemen?? Totaal geen inlevingsgevoel?? Zou je ook nooit meer moeten willen. Zo een 'prins' . Jouw verdriet gaan verwerken en veel liefde voor jezelf! Dat wat je nog voelt naar hem toe is alleen maar voor jou. Geef dat gevoel aan jezelf.





Sterkte en een dikke
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Goed dat je weer gaat eten. Dan voel je je wat beter en kunt t beter handelen.

Geeft niks dat je je scheur los hebt getrokken. Lijkt me logisch. Jij hebt ook gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Was een gevalletje verkeerde plaats verkeerde tijdstip, en ik moet me niet zo laten provoceren, maar ik ben inderdaad maar een mens. En het heeft mijn hoofd een stuk helderder gemaakt. Heb nu voor de 2e nacht op rij eindelijk weer redelijk geslapen.



Womansintuition, het ging over dingen die zij heeft gedaan om hem bij me weg te krijgen. Iets wat hij steeds tegen mij ontkent heeft. Eigenlijk denk ik dat hij echt niet kan geloven dat zij zo is. Maar ja, hij heeft haar ook gezoend voor hij het echt uitmaakte en weg ging, dus hij is ook een vreemdgaande klootzak. Komt wel hard binnen om het zo te zien staan.

Maar dat is niet mijn zaak meer, hij komt er nog wel achter.
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat zij hem 'gedwongen' heeft?

Ik snap dat je dit nog niet wil zien maar dan stelt een relatie niet al veel voor. Het stort zo in. Een man zou niet zomaar bij zijn lief weggaan. Geloof ik niet. Ik zou denken, zoals nu dan, dat kon er in zitten. Als je terugdenkt?



Ik zou nooit meer omkijken.

Zo makkelijk gebeurde dit. Jij bent een kanjer van een kerel waard. Die zich door niets laat tegenhouden. Dan heb je houvast aan elkaar. Ze zijn er wel hoor. Dat voel je. Nu heb jij het idee komt omdat ze hem meetrok. En over die dingen zou hij ook alarmbellen hebben gekregen. Hij heeft hersens. Zie hem niet als dat hij erin getrapt is. Ik verdedig haar niet hoor, integendeel, beiden wisten ze dat jullie een relatie hebben.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook dat ze veel moeite heeft gedaan om hem te verleiden, vrouwen kunnen gevaarlijke wezens zijn. Mááár meneer wist en voelde heus wel dat het niet oké was waarmee hij bezig was.



Kijk het begint (vaak) met een gedachte; Wow dat is een leuke vrouw/man!

Maar als je relatie je heilig is dan laat je het bij dergelijke gedachten en dan ga je bepaalde gevoelens niet voeden door onjuist contact. And so on, and so on..



Hoe was jullie relatie eigenlijk? ( weet niet of deze vraag al gesteld is )
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer ik terug kijk hoe meer ik zie wat er mis is gegaan.

Hij keek wel naar me maar zag me niet echt.Hij hoorde me praten maar luisterde niet naar wat ik zei, bedacht zelf wat ik wel gezegd zou hebben. En dat was niet wat ik zei.



Heb hem vanavond toch weer even gesproken. Hij mist me. Niet verliefd, maar anders. Heb hem verteld dat ik rust van hem nodig heb. Dat iedere keer dat hij contact zoekt, hij de wond open trekt en ik niet kan genezen. En dat hij me de kans moet geven om te genezen en verder te gaan met mijn leven. Hij snapt het, dus voorlopig minimaal contact, alleen als het echt nodig is.
Dat missen van hem kan ook verklaard worden uit schuldgevoel. Misplaatst weliswaar.

Zolang hij contact heeft met jou kan hij checken of je nog okay bent. En als zijn geweten weer even gesust is, kan hij weer verder...

Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. In elk geval: doe vooral wat jij nodig hebt (doe je ook, dat lees ik hoor). Hij zorgt voor zichzelf, moet jij ook vooral doen. Ik vind je nog steeds heel erg dapper.
Alle reacties Link kopieren
Vannacht weer redelijk geslapen. Wordt helaas nog steeds wel veel te vroeg wakker, maar sta niet meer op mijn benen te tollen van vermoeidheid. Ook op werk gaat het weer beter, kan mijn hart ook zo vaak ik wil uitstorten bij mijn collega's.

En ze zeggen hetzelfde als jullie, ik moet voor mezelf kiezen, hem even niet meer zien.



En ik kan zelfs af en toe weer lachen, zat vanmorgen in de auto weer mee te zingen met mijn favoriete liedje
Dat gaat snel
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat idd snel. Fijn hoor. Maar realistisch ook?
Alle reacties Link kopieren
Het zijn maar kleine momentjes, dat ik de pijn even niet zo erg voel.



Net op de site van de woningbouw gekeken. Ik heb vorige week op 2 woningen ingeschreven en ben bij allebei 2e.

Dit gaat veel sneller dan verwacht. Zo duurt het niet heel lang voor ik een eigen huisje heb en ergens voelt dat toch wel heel goed....
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 29 juni 2016 @ 16:15:

Vannacht weer redelijk geslapen. Wordt helaas nog steeds wel veel te vroeg wakker, maar sta niet meer op mijn benen te tollen van vermoeidheid. Ook op werk gaat het weer beter, kan mijn hart ook zo vaak ik wil uitstorten bij mijn collega's.

En ze zeggen hetzelfde als jullie, ik moet voor mezelf kiezen, hem even niet meer zien.



En ik kan zelfs af en toe weer lachen, zat vanmorgen in de auto weer mee te zingen met mijn favoriete liedje



Kijk muziek doet wonderen!

Wat leuk voor je!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk jouw eigen plekkie!

Ver weg van dat vreemdgaande gedoe.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Dreamchild schreef op 29 juni 2016 @ 17:31:

Net op de site van de woningbouw gekeken. Ik heb vorige week op 2 woningen ingeschreven en ben bij allebei 2e.

Dit gaat veel sneller dan verwacht. Zo duurt het niet heel lang voor ik een eigen huisje heb en ergens voelt dat toch wel heel goed....

Kan zelfs zijn dat de 1e het aanbod niet aanneemt of niet voldoet aan de criteria.

Gaat het nog sneller...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven