Mode & Beauty alle pijlers

Leuk of meuk?

22-06-2016 11:01 69 berichten
http://nl.tinypic.com/r/24ech9c/9
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 22 juni 2016 @ 12:10:

De schoenen zijn niet voor onder de Catsuit hoor haha. Die zou ik aandoen onder een spijkerbroek.O fieuw! Ik heb net zulke schoenen in het donkerbruin maar die draag ik niet onder een rok of jurk! Ik dacht al, jeetje, nu snap ik waarom je advies vraagt.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m in het wit ook leuker, geloof ik. Het is met die pakjes wel zo, dat het idd niet in je kruis moet gaan zitten en ik vraag me ernstig af of dit wel goed gaat vallen. Elk mens heeft namelijk andere maten als het gaat om gemeten van anus tot schouders/nek en terug. Die maat is veel minder in standaarden te vangen, denk ik zelf. Ook getuige de vele miskopen die ik zelf heb gedaan op dit gebied, mijn romp schijnt nogal lang te zijn.



Dus ja, ik hoop dat het past! Want ook als het rekt, staat het niet leuk als ie strak zit bij je kruis, denk ik. Ik vind playsuits/catsuits wel leuker dan vroegah tegenwoordig, je hebt echt veel keus daarin. Het is ook in, geloof ik. Laatst was er een topic over iemand met een maatje meer en daar stond een playsuit leuker bij dan ik had verwacht. Dus ik heb ze nog niet in de verdomhoek staan zelf.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 22 juni 2016 @ 15:14:

Ik vind m in het wit ook leuker, geloof ik. Het is met die pakjes wel zo, dat het idd niet in je kruis moet gaan zitten en ik vraag me ernstig af of dit wel goed gaat vallen. Elk mens heeft namelijk andere maten als het gaat om gemeten van anus tot schouders/nek en terug. Die maat is veel minder in standaarden te vangen, denk ik zelf. Ook getuige de vele miskopen die ik zelf heb gedaan op dit gebied, mijn romp schijnt nogal lang te zijn.



Dus ja, ik hoop dat het past! Want ook als het rekt, staat het niet leuk als ie strak zit bij je kruis, denk ik. Ik vind playsuits/catsuits wel leuker dan vroegah tegenwoordig, je hebt echt veel keus daarin. Het is ook in, geloof ik. Laatst was er een topic over iemand met een maatje meer en daar stond een playsuit leuker bij dan ik had verwacht. Dus ik heb ze nog niet in de verdomhoek staan zelf. Ja het kan heel leuk staan. Ik ben ook niet de slankste en het mooiste is dan een catsuit die een beetje losjes zit daar lijk je echt slanker door heb ik gemerkt!
Meuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 22 juni 2016 @ 16:39:

[...]



Ja het kan heel leuk staan. Ik ben ook niet de slankste en het mooiste is dan een catsuit die een beetje losjes zit daar lijk je echt slanker door heb ik gemerkt!

Daar geloof ik al niet in

En een catsuit, of wat voor speelpakje dan ook, waar je kont mooier in wordt, heb ik echt nog nooit gezien
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Meuk
Alle reacties Link kopieren
Die witte vind ik nog wel leuk voor een jong meisje. Met die sandaaltjes van Nephys.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 22 juni 2016 @ 17:36:

[...]



Daar geloof ik al niet in

En een catsuit, of wat voor speelpakje dan ook, waar je kont mooier in wordt, heb ik echt nog nooit gezienHoeft ook niet als je al een mooie hebt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Niet echt mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
ik vind dit model niet zo flatteus, ik heb het idee dat playsuits vaak te kort zijn, zeker als je een langer bovenlijf hebt, het gaat erg snel trekken bij het kruis en dat vind ik echt niet mooi staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 juni 2016 @ 19:08:

[...]





Hoeft ook niet als je al een mooie hebt.

ik heb een prachtige kont, en dat lijkt een hangende olifantenkont in playsuitachtige dingen



Ook modellen die die dingen showen,. laten ze altijd van voren zien, want ook zij krijgen hangkonten
Alle reacties Link kopieren
Slecht gemaakt, zeg. Dat kant zou dus door moeten lopen.
óu sont les neiges d'antan

Ik ken iemand die hem heeft en ik vind hem erg leuk staan. Ze is wel vrij klein, dus hij valt wel iets langer bij haar benen. Zelf zou ik het niet aantrekken, omdat het mijn stijl niet is.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 23 juni 2016 @ 09:39:

Slecht gemaakt, zeg. Dat kant zou dus door moeten lopen.Dat ook, het is een slechte imitatie van wat Cloé bracht voor deze lente/ zomer in zalmroze. Veel en veel mooier. Kan helaas geen plaatje ervan vinden op internet maar er stond een foto ervan in modebladen.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat afschuwelijk. Het is een combinatie van een kleedje en een pakje voor een kamermeisje.
Alle reacties Link kopieren
Veel te kort idd zou zoiets niet meer aantrekken als je boven de 16 bent
Alle reacties Link kopieren
Leuk in het wit! Lijkt me ook fijn zitten met zomers weer, als het losjes valt tenminste. En de diepe V-halzen die je weer veel ziet vind ik erg mooi bij kleine borsten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven