Wachten op bericht

24-06-2016 13:18 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, lichtelijk overdreven want het is niet echt wachten.. Toch baal ik ervan omdat je wel hoopt op een berichtje. Heb sinds enkele weken contact met een leuke vent, hij is al een paar keer blijven slapen en als we samen zijn is het superleuk. Allebei enthousiast en vol verhalen naar elkaar, niet van elkaar af kunnen blijven enz. Hij is ontzettend open en vertelt dus veel.



Ben zelf trouwens ook niet zo'n apper, maar een kort berichtje over en weer vind ik wel fijn. Nu alweer de vierde dag stilte.. ook geen reactie op mijn (luchtige) berichtje van gisteren. In principe hebben we het wel gehad over as zaterdag om elkaar weer te zien. Hij zou nog laten weten of hij kon vanwege werk en afspraken. Hoe moeilijk is het nou om gewoon even te laten weten of en zo ja hoe laat het doorgaat? Heb mijn eigen leven, vrienden en vermaak me anders ook wel prima. Maar zou het superleuk vinden om hem weer te zien, dus hou er toch rekening mee. Zo de neiging om maar weer een app te sturen of morgen doorgaat.. Maar vind eigenlijk dat hij ermee moet komen en ik wil hem ook niet pushen. Graag of niet zoiets. Maar wat is dit jammer!
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Losjes lijken door te negeren...

Ja dat werkt vast heel goed.



Toen mijn man en ik met elkaar daten belden we elkaar gewoon...ik naar hem en hij naar mij. Dat heet interesse tonen. Heel normaal gedrag.

Als hij allergisch zou zijn geweest voor hoe ik contact maakte dan was hij mij gewoon niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Plannen zijn gewijzigd. Vandaag helemaal geen leuke dingen doen, lig in het ziekenhuis! Gisteravond een aanrijding gehad en met ambulance afgevoerd. Flink beurs en moet blijven ter observatie.

Hij komt straks langs, was gewoon ontzettend druk.
Klaar mee
Oh gossie!!



Sterkte zeg, en beterschap!
quote:lindaatje1960 schreef op 24 juni 2016 @ 22:11:

[...]





Het zou mij duidelijk zijn. Deze gozer heeft er geen trek meer in.

En deze gozer weet écht wel dat zij wél wil.



Je gaat er toch niet acherheen lopen huppelen?

Als een man je écht leuk vindt en ziet zitten maken ze er werk van



Dat ben ik deels met je eens. Als dit een contact is opgedaan op het www kan ik me zo voorstellen dat de prioriteit in het begin minder is. Je hebt ieder je eigen leven. Tenminste zo ervaar ik het. Zelf heb ik een contact wat is gegroeid en nu na een jaar serieus is geworden. We spraken elkaar soms een paar dagen niet ondanks dat als we elkaar zagen er wel aantrekkingskracht was.Een man vindt het net zo goed fijn om gerespecteerd en gewaardeerd te worden en te merken dat je het fijn vindt om hem te zien of te spreken. Contact wat heftig begon, eindeloos appen met de meest fantastische teksten haakten soms van het ene op het andere moment af. En logisch dat hou je met werk en mogelijk privé met kids doodleuk niet vol. Tenminste ik niet.



To geeft zelf aan dat ze hem graag ziet.

Dan denk ik doe er niet al te ingewikkeld over, blijf je gewoon jezelf. Als hij niet wil of vaag blijft aan haar de keus om door te gaan of niet.
quote:Buffie schreef op 25 juni 2016 @ 10:12:

Plannen zijn gewijzigd. Vandaag helemaal geen leuke dingen doen, lig in het ziekenhuis! Gisteravond een aanrijding gehad en met ambulance afgevoerd. Flink beurs en moet blijven ter observatie.

Hij komt straks langs, was gewoon ontzettend druk.



Oh jee wat naar

Sterkte en hoop dat je snel naar huis mag
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!! Ennuh, wie heeft nu weer het eerst contact opgenomen?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik het een teken dat hij niet zo geinteresseerd is.



Sterkte met het beter worden! En als er een knappe dokter rondloopt...
Hij reageert dus wel als er echt iets aan de hand is?

Hij heeft dus wel tijd om te reageren.

Hij heeft zelf aangegeven om langs te komen of heb je dat gevraagd?

Dat niet reageren van de dagen ervoor is geen goed teken. Zelfs de drukste man met de drukste baan heeft tijd voor iemand die hij leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal. Komt wel weer goed, mag waarschijnlijk vanmiddag naar huis.



Ik had een gemiste oproep toen ik mijn telefoon weer kreeg gisteravond. Toen heb ik hem via de app laten weten wat er gebeurd was. En ja toen reageerde hij wel en hij komt dus zo langs. (is onderweg nu)

Ik zie wel hoe dit verder gaat. Ga inderdaad geen onnodige hoop meer hebben, het is graag of niet.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 14:14:

Bah sinds er WA bestaat vind ik daten echt niet meer leuk. Nog een manier waarop je niet gewoon lekker jezelf kunt zijn qua communiceren, omdat je bang bent om anders te claimend over te komen



Wat is er toch gebeurd met gewoon netjes en fatsoenlijk met elkaar omgaan en communiceren?



In jouw geval zou ik hier zooooo klaar mee zijn: jou 4 dagen laten bungelen is gewoon onbeschoft. Dat je überhaupt nog zin in die gast hebt.



Mee eens, "moderne tijden"...



Ik zou niets meer sturen en lekker zelf een plan maken. Als hij jou leuk genoeg vindt begrijpt hij dat en zal hij heel snel een afspraak met je maken.





Edit: mosterd en sterkte TO!
Ik heb niet alles gelezen, maar ik hoop dat je inmiddels leuke plannen gemaakt hebt en dus niet op hem zit te wachten vandaag?



Ik zou helemaal niks meer gestuurd hebben na dat laatste appje en allang begonnen zijn met mijn zaterdag volplannen met activiteiten.



Als hij maar niet denkt dat ik nog tijd heb voor hem wanneer hij niks meer laat horen. Wachten tot het laatste moment betekent bij mij dat ik al plannen gemaakt heb met anderen. Dan gaat het dus niet door. Op vrijdag zou hij al veel te laat zijn om nog op de afspraak terug te komen. Dit heb ik laatst nog zo toegepast op een potentiële date van mij! Die gek keek aardig op zijn neus. Hij is het gewend dat vrouwen achter hem aanlopen en op hem wachten en dacht duidelijk dat ik dat ook zou doen. Ik had allang zijn nummer verwijderd.
Oh ik loop achter zie ik. Beterschap TO!



Maar goed. Als hij gisteravond pas de moeite nam om te bellen.. Zou het van mij al niet meer hoeven vandaag. En dat zou ik ook tegen hem zeggen. Laat het voortaan op tijd weten of je wel/niet kan. Je hebt het nooit te druk om eventjes wat te laten horen dus dat is een nonsense excuus.
Alle reacties Link kopieren
En heb je er nog over kunnen praten met hem? Als je weinig hoord komt het over dat ie jou alleen ziet als 'zijn flirt/schatje'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven