Vraag het Hayek......

24-06-2016 23:45 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op veler een verzoek is hier dan de nieuwe rubriek "Vraag het Hayek". Je kunt hier terecht voor een gegarandeerd bot antwoord op een hopelijk niet al te snuggere vraag. Zie het als een soort Lieve Mona. Alleen dan niet lief. En niet Mona......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 02:03:

[...]



Doe jij maar.

Ik voel altijd enige gene bij staffen,Gewoon doen. Je moet er even doorheen maar als je er eenmaal doorheen bent word je een pro!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 02:10:

[...]



Gewoon doen. Je moet er even doorheen maar als je er eenmaal doorheen bent word je een pro!Ik ga oefenen
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 02:11:

[...]



Ik ga oefenenGood luck
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Hayek? Wil je vurkering? Met mij?
aan het typen...
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 00:46:

[...]



Verkleed je als Mao.Vet! Dan kan ik ze eisen. Mwahaha!
Hayek, gisteren liep ik door het bos en nu heb ik overal jeukende bultjes.

Ik heb wel kleine beestjes met vleugels gezien op de plekken waar nu een bultje zit. Heeft dat misschien met elkaar te maken?

Moet ik nu naar de dokter? Had ik me moeten laten inenten voor ik naar het bos ging?

Valt mijn been er nu af of ga ik dood?

Ik zit er echt mee. Help.
Hayek, ben je wakker?

Ik moet echt antwoord. Het jeukt zo! Mag ik krabben? Of gaat het dan infecteren? Of erger nog, verspreid ik het op die manier door heel mijn lichaam? Krijg ik dan overal bulten?
Hayek?

Is het besmettelijk? Kan mijn man zich nog laten vaccineren? We hebben elkaar wel aangeraakt, maar ik weet niet of ik met een bultje tegen hem aan ben gekomen. Of kan het zich ook via de lucht verspreiden? Ik bedoel zonder die vliegende beestjes he! Ik ben niet dom!
Heb ik in deze broek een dikke kont?
Ben jij selma?
Ik ben vreemdgegaan met mijn buurman, maar heb het wel veilig gedaan. Maar nu ben ik zwanger. Ik hou van mijn man, ik wil hem niet kwijt. Hij is de ware. Help, wat nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 01:13:

Lieve Hayek



Waarom erger ik me? En wat kan ik er aan doen?Omdat er zoveel redenen zijn om je te ergeren. Wijn is het antwoord.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:14:

Wat vind je nou echt van je eigen advies, is het popiejopiepraat of .. nee niks anders. Laat maar, geen vraag.Ik geloof dat ik m'n eigen topic minder serieus neem dan jij.......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 25 juni 2016 @ 07:52:

Hayek? Wil je vurkering? Met mij?Wat heb je te bieden?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 25 juni 2016 @ 08:42:

Hayek, gisteren liep ik door het bos en nu heb ik overal jeukende bultjes.

Ik heb wel kleine beestjes met vleugels gezien op de plekken waar nu een bultje zit. Heeft dat misschien met elkaar te maken?

Moet ik nu naar de dokter? Had ik me moeten laten inenten voor ik naar het bos ging?

Valt mijn been er nu af of ga ik dood?

Ik zit er echt mee. Help.Ik mag geen medisch advies geven, maar ik vrees dat deze SOA niet te genezen is.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 25 juni 2016 @ 08:51:

Hayek, ben je wakker?

Ik moet echt antwoord. Het jeukt zo! Mag ik krabben? Of gaat het dan infecteren? Of erger nog, verspreid ik het op die manier door heel mijn lichaam? Krijg ik dan overal bulten?Ik was nog niet wakker nee. Als je krabt, kunnen de beestjes eruit komen, dus dat is wel goed........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 25 juni 2016 @ 08:57:

Hayek?

Is het besmettelijk? Kan mijn man zich nog laten vaccineren? We hebben elkaar wel aangeraakt, maar ik weet niet of ik met een bultje tegen hem aan ben gekomen. Of kan het zich ook via de lucht verspreiden? Ik bedoel zonder die vliegende beestjes he! Ik ben niet dom!Ik vermoed dat je door je man bent geïnfecteerd. Ik raad je aan om z'n telefoon eens door te spitten op verdachte berichtjes........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 25 juni 2016 @ 09:09:

Heb ik in deze broek een dikke kont?Dat heeft niks met die broek te maken.........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doppinda schreef op 25 juni 2016 @ 10:28:

Ben jij selma?Ja
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 25 juni 2016 @ 10:45:

Ik ben vreemdgegaan met mijn buurman, maar heb het wel veilig gedaan. Maar nu ben ik zwanger. Ik hou van mijn man, ik wil hem niet kwijt. Hij is de ware. Help, wat nu?Neem met allebei een liefdesbeebie!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 11:00:

[...]



Neem met allebei een liefdesbeebie!Ja dat zou ik graag willen, maar mijn man is jaren geleden gesteriliseerd. Dit was voor ik hem leerde kennen, hij heeft al 3 volwassen kinderen. Hij is wat ouder dan ik, namelijk 65, ik ben 22. Ik ken hem omdat hij de vader van mijn beste vriendin is.
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 10:55:

[...]



Omdat er zoveel redenen zijn om je te ergeren. Wijn is het antwoord.Is wijn wel vaker het antwoord? ( anticiperen op dingen die wellicht nog komen)
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 10:56:

[...]



Wat heb je te bieden?€2000,-
aan het typen...
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 10:59:

[...]



Ja
Mijn buurvrouw vertelde me net dat die vliegende beestjes muggen geweest kunnen zijn en dat je daar idd jeukende bulten van kunt krijgen. Maar ze verspreiden ook SOA's? Heb ik die SOA dan wel van mijn man, aangezien hij niet mee was in het bos? Of heb ik die muggen van thuis meegenomen in mijn auto?

Wat als ik nu een SOA heb van iemand anders?

En wat moet ik zoeken in de telefoon van mijn man? Ik snap het niet. Het telefoonnummer van het ziekenhuis? Wat is daar voor verdachts aan? Wist hij dat ik een SOA zou krijgen als ik naar het bos zou gaan? Moet ik nu opgenomen worden in het ziekenhuis?

Weet jij waar de telefoon van mijn man ligt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven