Blauwe wereldbol Candy crush saga

23-06-2016 21:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag : sommige Candy crush spelers hebben een blauwe wereld bol links boven in hun begin scherm waar je kan zien bij welk level je bent. Als je erop klikt kun je spelen voor extra goud staven. Ik heb de wereld bol niet.. Weten jullie hoe ik hieraan kan komen ??
Alle reacties Link kopieren
Hij was er ineens. Update al gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook. Geen idee hoe hij er gekomen is
En hebben jullie de kaarten van het WWF ooit ergens vandaan gehaald? Ik heb nooit ontdekt hoe ik die kon sparen. Verder ben ik helemaal rond, alleen mis ik 2 kaarten uit een tijdelijke kast. Balen, want die kan ik nooit meer sparen!
Net update gedaan, geen wereldbol te bekennen. Jullie bedoelen toch in het overzicht waar alle lopende spellen in staan?
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook dat je geen vrienden meer kan vragen om je vrij te spelen? Ik kan de vraag wel versturen, maar die komt niet aan. Of hij komt wel aan, maar dan krijg ik het antwoord niet. Mijn vader heeft hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 23 juni 2016 @ 22:11:

Hebben jullie ook dat je geen vrienden meer kan vragen om je vrij te spelen? Ik kan de vraag wel versturen, maar die komt niet aan. Of hij komt wel aan, maar dan krijg ik het antwoord niet. Mijn vader heeft hetzelfde.



Bij mij duurt het regelmatig heel lang voor het verzoek aankomt. Soms kan ik de verzoeken niet versturen omdat er iets mis is met de FB-verbinding. Mijn zus ontvangt sowieso niks meer.



Zelf kon ik geen levens meer ontvangen op mijn mobiel (wel op mijn laptop via FB), inmiddels mondjesmaat weer wel.

2 anderen die het spel spelen gaan gewoon telkens vanzelf door bij die stationnetjes.



Er zitten behoorlijk wat bugs in de laatste tijd.
En kunnen jullie dan ook kaarten ruilen of delen?


Sorry... Ik heb het continue over Trivia Crack.. Snapte er al de ballen van..
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 23 juni 2016 @ 22:19:

[...]





Bij mij duurt het regelmatig heel lang voor het verzoek aankomt. Soms kan ik de verzoeken niet versturen omdat er iets mis is met de FB-verbinding. Mijn zus ontvangt sowieso niks meer.



Zelf kon ik geen levens meer ontvangen op mijn mobiel (wel op mijn laptop via FB), inmiddels mondjesmaat weer wel.

2 anderen die het spel spelen gaan gewoon telkens vanzelf door bij die stationnetjes.



Er zitten behoorlijk wat bugs in de laatste tijd.



Ik kan ineens ook niet meer inloggen op een ander candy crush account. Vroeger logde ik in op een ander fb-account op mn ipad en dan kon ik mezelf vrijspelen of levens sturen. Als ik dat nu doe, blijft ie consequent naar mn eigen candy crush account gaan. Best jammer.



Ik ontvang ook geen levens meer, maar alleen nog extra zetten. Mijn vader kan ik uberhaupt niks meer sturen. Ik heb ooit aangevinkt dat er niet meer gevraagd moet worden om iets naar hem te versturen en nu is hij gewoon niet meer te vinden als ik iets wil sturen. Maar hij staat ineens wel weer in het lijstje als ik vrienden wil vragen om me vrij te spelen. Logisch!
Alle reacties Link kopieren
Vreemd hoor haha ! Ja ik heb de update gedaan maar kwam geen wereldbol, zoooo jammer !! :(
Alle reacties Link kopieren
Simpel trucje om telkens weer opnieuw levens te krijgen:

Je levens zijn op, ook je vrienden hebben geen levens meer gestuurd. Ga naar de instellingen van je telefoon of tablet en zet de datum 1 dag naar voren, ga dan weer naar je app en wacht tot je levens weer op vijf staan. Ga nog niet spelen! Zet eerst de datum terug naar vandaag. Daarna kan je weer vijf levens verspillen. Dit kan je eeuwig doen. Denk er wel om dat wanneer je je klok van automatisch tijd en datum instellen afhaalt, het weer terugzet als je uitgespeeld bent. Met elke tijdswisseling gaat je device een beetje achterlopen namelijk.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:niienkeek schreef op 24 juni 2016 @ 09:26:

Vreemd hoor haha ! Ja ik heb de update gedaan maar kwam geen wereldbol, zoooo jammer !! :(Ik heb ook geen wereldbol.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, suzyqfive. Ga ik eens uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Echt zo jammer ! Waarom sommigen de bol wel krijgen en anderen niet ... Zou je het ook ergens na kunnen vragen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven