Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Als je wilt rellen doe je het dan wel even in het goede topic?
quote:mjdlh schreef op 25 juni 2016 @ 09:42:

Jeeminee, de volgende reeks foto's wordt gepubliceerd door het Swift/Hiddleston front, meeting the parents:



[afbeelding]



[afbeelding]



Wat ongevoelig van Swift, zo vlak na Calvin Harris. UItmaken vlak na een autoongeluk, en dan dit.

Lage streek, zo komt het over, bitchy en gemeen. Ik ken haar niet maar dit soort acties maken dat ik haar heel negatief ga zien. En dan die Tom gebruiken, dat ook nog. Die arme man, weet niet dat hij gemanipuleerd wordt.
quote:Maleficent schreef op 18 juni 2016 @ 07:20:

Ik vind haar sowieso nogal overgewaardeerd. Onbegrijpelijk dat ze zoveel verdiend met zulke slechte muziek.Mijn dochters vinden haar en haar muziek leuk, zijn ook naar een concert van haar geweest. Maar mijn dochters zijn tieners en dat blijkt wel de doelgroep te zijn. Volwassenen nemen Taytay volgens mij niet echt serieus qua muziek. Ik vind Tom met zijn 35 jaar ook meer het type dat op een vrouw valt, niet op zo'n meisje.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 25 juni 2016 @ 10:27:

Als je wilt rellen doe je het dan wel even in het goede topic?En dat is?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 25 juni 2016 @ 10:25:

Omdat hun moeder gestoord is?



'Anouk wilde haar vriend ook een zwangerschap laten meemaken.'



De vader is Dominique Schemmekes (21), met wie de 40-jarige zangeres sinds begin vorig jaar samen is



Dit zegt ook al genoeg : http://www.mediacourant.n ... gt-ode-aan-anouk-in-dwdd/







zijn genoeg onbekende vrouwen die dit ook doen maar oke
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 25 juni 2016 @ 10:59:

[...]









zijn genoeg onbekende vrouwen die dit ook doen maar oke Goed argument om niet in te grijpen. Jij snapt het. Niet.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 25 juni 2016 @ 11:02:

[...]





Goed argument om niet in te grijpen. Jij snapt het. Niet.zie ik eruit alsof het mij wat kan schelen
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 25 juni 2016 @ 11:02:

[...]





Goed argument om niet in te grijpen. Jij snapt het. Niet.



Ingrijpen? Bij een moeder die prima voor haar eigen kinderen zorgt.



Jeugdzorg krijgt het al niet eens voor elkaar om te voorkomen dat kinderen van balkons worden gegooid of gewurgd worden door hun eigen moeder.



Bespaar ons daarom je moralistisch gebral en verdiep je eens in de werkelijke problematiek waarmee jeugdzorg te kampen heeft.



Zucht....
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Vera8 schreef op 25 juni 2016 @ 11:31:

[...]





Ingrijpen? Bij een moeder die prima voor haar eigen kinderen zorgt.



Jeugdzorg krijgt het al niet eens voor elkaar om te voorkomen dat kinderen van balkons worden gegooid of gewurgd worden door hun eigen moeder.



Bespaar ons daarom je moralistisch gebral en verdiep je eens in de werkelijke problematiek waarmee jeugdzorg te kampen heeft.



Zucht....dit dus +1
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 25 juni 2016 @ 09:51:

Zou jeugdzorg nu niet eens langsmoeten bij Anouk en haar zes 'kindjes van voorbijgangers'?



Hahahaha.



En nu terug naar de echte wereld.
quote:swifty schreef op 25 juni 2016 @ 10:38:

[...]





Wat ongevoelig van Swift, zo vlak na Calvin Harris. UItmaken vlak na een autoongeluk, en dan dit.

Lage streek, zo komt het over, bitchy en gemeen. Ik ken haar niet maar dit soort acties maken dat ik haar heel negatief ga zien. En dan die Tom gebruiken, dat ook nog. Die arme man, weet niet dat hij gemanipuleerd wordt.Kijk, jij snapt het. Het is gewoon heel sneu voor Tom. Hij mag nog altijd komen uithuilen
Lieke van Lexmond en Bas van Veggel hebben elkaar het jawoord gegeven in het romantische Italië. Dat bevestigt de manager van het pasgetrouwde stel aan RTL Boulevard.
Alle reacties Link kopieren
Jegh, walchelijk. Ik wil een Hiddleswift-ban.
Ach Hiddleswift heeft maar te maken met 1 ding. Het begint met een s en eindigt op x.



Zie deze foto, zegt genoeg



Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 25 juni 2016 @ 10:45:

[...]





Mijn dochters vinden haar en haar muziek leuk, zijn ook naar een concert van haar geweest. Maar mijn dochters zijn tieners en dat blijkt wel de doelgroep te zijn. Volwassenen nemen Taytay volgens mij niet echt serieus qua muziek. Ik vind Tom met zijn 35 jaar ook meer het type dat op een vrouw valt, niet op zo'n meisje.Ik snap dat ik de doelgroep niet ben maar los daarvan maakt ze nou niet bepaald klassiekers. Commercieel gezien is het een slimme meid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Amber Heard















Alle reacties Link kopieren
Nick Schilder en zijn Kirsten trouwen op Ibiza



Voor Nick Schilder en zijn vriendin Kirsten is het een spannende dag. De torteltjes treden op het Spaanse eiland Ibiza in het huwelijk.



Over de ceremonie is nog niet veel bekend. De Volendamse zanger heeft zijn management opgedragen om pas na het jawoord wat details los te laten. In ieder geval zijn de kinderen van het koppel, de vijfjarige Nikki en de driejarige Julian, bij de bruiloft aanwezig. Ook Nicks 'wederhelft' Simon Keizer is van de partij.



Tien jaar

Nick en Kirsten zijn al meer dan tien jaar bij elkaar. Vorig jaar juli vroeg de zanger haar ten huwelijk. Dat gebeurde vlak bij de Dijk in Volendam, de plek waar ze voor het eerst gezoend hebben.



Nieuwe huis

In maart liet Nick nog weten dat hij en Kirsten niet eerder tijd hadden voor een huwelijk. “We waren de afgelopen jaren druk met twee kinderen op de wereld zetten en ons nieuwe huis”, zei hij destijds. “Voor ons is dit het juiste moment om te trouwen. Ik vind het een mooi gegeven dat de kinderen erbij zijn en het bewust kunnen meemaken."
Alle reacties Link kopieren
Relatiebreuk doet Mariska van Kolck nog pijn



Mariska van Kolck is nog steeds niet helemaal over de breuk met haar ex Hans heen. Na acht maanden heeft de musicalactrice er nog steeds verdriet van.



"Ik was heel erg verliefd op Hans, voelde me zó prettig bij hem, hoewel hij veertien jaar ouder was", aldus Mariska in de Telegraaf. "Wat heb ik van die man gehouden. Eerlijk gezegd hou ik nóg van hem."



Ander in het spel

Mariska en Hans beëindigden in november hun relatie na twee jaar. De twee lieten destijds weten op een fijne, volwassen en liefdevolle manier uit elkaar te gaan, maar dat is volgens Mariska niet helemaal de waarheid. Hans zou namelijk een ander hebben gehad.



Wegrijden

"Er is iets gebeurd, dat zó pijnlijk was, dat ik niet anders kon doen dan wegrijden", zegt Mariska daarover. "Ik wist: dit gaat nooit meer goed komen. Misschien heeft hij mij ook láten wegrijden. Er was me al verteld dat Hans al handje in handje liep met een ander. Hij kon nu meteen door naar de volgende."



quote:mjdlh schreef op 26 juni 2016 @ 09:36:

Amber Heard



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]Aandachtshoer.
quote:Star schreef op 26 juni 2016 @ 10:18:

[...]





Aandachtshoer.Fijn is dat, dat als je wellicht slachtoffer bent van huiselijk geweld, je niet eens het voordeel van de twijfel krijgt en ook nog eens uitgescholden wordt.
quote:maylina schreef op 26 juni 2016 @ 10:31:

[...]





Fijn is dat, dat als je wellicht slachtoffer bent van huiselijk geweld, je niet eens het voordeel van de twijfel krijgt en ook nog eens uitgescholden wordt.Ik vind haar ook een aandacht vragend misbaksel.
Even. Terug naar de huwelijken...waar blijven de foto s van lieke-bas en nick-kirsten? Niks uitgelekt? Heel fijn voor ze dat sowieso...maar een dag later een plaatje. Delen kan toch wel?
quote:maylina schreef op 26 juni 2016 @ 10:31:

[...]





Fijn is dat, dat als je wellicht slachtoffer bent van huiselijk geweld, je niet eens het voordeel van de twijfel krijgt en ook nog eens uitgescholden wordt.



Dat is toch schering en inslag op deze topics? Oordelen over celebs? Doe nou niet of mijn opmerking zo bijzonder is.



En trouwens, het maakt voor mij geen verschil in hoe sympathiek ik iemand vind, stel ze is inderdaad slachtoffer geworden van huiselijk geweld.



En andersom net zo goed natuurlijk, je zal maar beschuldigd/uitgescholden worden van huiselijk geweld en niks gedaan hebben.
Het is een vrij land, dus leef je uit. Maar ik vind het nogal een verschil of je Kim Kardashian uitlacht omdat ze voor de zoveelste keer in haar gigantische blote kont poseert of dat je een mogelijk slachtoffer van huiselijk geweld wegzet als aandachtshoer.
quote:maylina schreef op 26 juni 2016 @ 12:00:

Het is een vrij land, dus leef je uit. Maar ik vind het nogal een verschil of je Kim Kardashian uitlacht omdat ze voor de zoveelste keer in haar gigantische blote kont poseert of dat je een mogelijk slachtoffer van huiselijk geweld wegzet als aandachtshoer.Het gaat mij helemaal niet om dat huiselijk geweld, daar begin jij over. Ik vind het hele mens gewoon naar. Net als dat filmpje met die verontschuldigingen vanwege die hondjes. Aandachtstrekkerij als je het mij vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven