Zwanger! Uitgerekend eind oktober / begin november

15-02-2016 13:31 1988 berichten
NaamLeeftijd1e/2eUitgerekendGeslachtBevallenNajaar201627/301e15 oktober meisje4 oktober eatsportLOVE30/321e17 oktober jongen15 oktober Mamii24/231e25 oktober jongen18 oktober dicha32/392e25 oktober jongen18 oktober Ennel25/291e23 oktober jongen19 oktober Louise3030/381e15 oktober jongenSmaak198629/291e16 oktober jongen24 oktober Eefsz26/251e24 oktober jongen25 oktober Rammama1e22 oktober jongen28 oktober Bottom31/351e24 oktober meisje30 oktober Fiona201229/331e23 oktober meisje1 november Klaber24/241e25 oktober meisje8 november Libel25/301e31 oktober meisje



Strandbal , Zeepaardje03 , Appel005



Juultje17 & Denala, wegens lang niet meeschrijven hebben we jullie uit de tabel gehaald. Als jullie er in terug willen zijn jullie uiteraard weer van harte welkom!



Om de tabel te wijzigen: gebruikersnaam & wachtwoord oktnov2016
anoniem_276243 wijzigde dit bericht op 21-11-2016 15:06
Reden: Volgorde aangepast naar geboortedatum kindjes
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
It's a boy



De gynaecoloog had n goede dag was heel aardig!!

Binnen twee tellen lagen daar een piemeltje en twee balletjes, zelfs vriendlief herkende het hahaha!



Verder was alles goed, heel uitgebreide echo. Bloeddruk en urine waren ook goed!



Over 4 weken na de voedvrouw voor de Suikertest en over 6 weken weer naar de gyn.



Gaf wel het advies minder te gaan werken ivm mijn rugpijn.

Morgen even aankaarten bij de manager.



vrijdag lekker shoppen, vind het zo leuk nu hahaha!



Last best zeggen ze he
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed is! Jaaa nog een jongetje! Leuk!! Nu lekker gaan genieten van al het shoppen.



Goed dat je het meteen met je manager gaan overleggen. Goed aan jezelf en de kleine denken!



Dicha wat vervelend allemaal! Hopelijk kun je er toch van genieten ondanks alle vervelende klachten.

Ik vind t juist super snel gaan! Tijd vliegt voorbij (helaas)
Alle reacties Link kopieren
Aaah leuk Eefsz, gefeliciteerd!

En wat fijn dat alles goed was.



Ja Ennel, dat lukt gelukkig wel, heerlijk het drukke getrappel daarbinnen. En ik probeer wel bewust te genieten hoor, zeker omdat het de laatste keer is dat ik het mee zal maken.
Alle reacties Link kopieren
Eefsz jaaaa leuk gefeliciteerd!! Nou nog een jongentje in de tabel leuk. Nu gaan genieten en shoppen!! Haha.



Dicha wat vervelend zeg, daar gaat het dus ook niet echt heel goed.

Probeer idd van de leukw dingen te genieten.

Ik krijg ook steeds meer last van mn bekken pfr kan soms geen klein stukje meer lopen.. baal er goed van dus goed in de gaten houden.

Hebben jullie ook zo last van de banden? Ik zelfs soms als ik lig. En als ik loop moet ik soms even gaan zitten want die steken zijn echt niet fijn! Dan zakt het vaak wel weer..



Wij zijn er denk ik uit over de geboorte kaartje hihi... hij is erg leuk.. binnenkort envolpppen bestellen dan kunnen we rustig aan adressen erop schrijven.

Ik ga volgende halve dagen proberen te werken ze verwachten dat ik daarna weer hele ga werken maar ben bang dat dat er niet in zit. Hoop dat ik dit ga volhouden.. maar wil heel graag proberen kan altijd nog zeggen oke lukt me niet.



Gister geregistreert partnerschap van mn zusje en vandaag mn ouders 35 jaar gettouwd dus feestdagen. Gister niet veel gedaan maar sliep al half 7.. dus hopelijk hou ik het vandaag iets meer vol. Vanavond uit eten en daarna na een feest soort concert hier in de buurt. Eventjes heen zou niet mega lang vol kunnen houden.



Ik vind trouwens de dagen/weken ook voorbij gaan! Haha gelukkig maar kan niet wachten tot oktober maar valt me echt reuze mee allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Gefelicitwerd eefz ! Nog een boyyyyy leuk !!



Gefeliciteerd met je ouders en zusje ! Altijd leuk zulke dagen. Alleen wel heel vermoeiend.



Ik heb sinds 4 dagen enorme rugpijn gisteren bij de fysio geweest. Al mn spieren zitten knetter vast. Bij ons bij de h&m niet zulke leuke aanbiedingen. Maar met dit mooie weer lekker jurken aan. Heb er daar zat van en vind dat echt heerlijk zitten.
Alle reacties Link kopieren
Eefsz! Gefeliciteerd een jongen. Zo leuk dat je het nu weet!



Hier op mijn vakantie kan ik me niet meer voorstellen hoe het was om te werken. Ene dag ben ik lekker actief en loop ik een bergwandeling van 3 uur en heb ik daarna nog energie. Andere dagen ben ik niet vooruit te branden en kan ik de hele dag plat liggen met een boek. Dat zijn momenteel mijn 'zorgen' haha. Lekker nog 1 week.



Meiden die veel klachten hebben denk aub goed aan jezelf. Je werk krijgt gewoon jouw uren vergoed van het uwv als je (deels) ziek wordt gemeld. Ik heb zoveel meiden om me heen gezien die te lang door lopen voor de "baas". Al die nare complicaties. Dat wil je niet! Zorg goed voor jezelf en neem je rust! Veel sterkte met alle kwaaltjes. Nog maar een kleine 4 maandjes en we zijn MAMA
Alle reacties Link kopieren
Geniet nog lekker van je vakantie bottom ! En idd de werkgever krijgt alles gewoon vergoed. Dus dames lekker nu aan jullie zelf denken. We krijgen het straks nog druk genoeg.. ( natuurlijk leuk druk)
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie nog bottom! Valt t mee in de hitte?



Fijne dagen gehad najaar?



Gesprek met manager was goed! Ik mag geen zware bewoners meer verzorgen. Zodra de hele zorg me te zwaar wordt mag ik therapeutisch gaan werken.

Hij vond t knap dat ik t al zo lang volhield hadden er nog niet veel gered op mijn doelgroep bewoners.



Vandaag gaan shoppen, hebben qua spullen al veel! Boxkleden maxicosi lakentjes matrassen dekentjes en alles gekocht!

Kleertjes eigenlijk geen, tis allemaal zomerspul!

Daar nog ff mee wachten dus.

Nu alles verstoppen zodat niemand het ziet



Ik meende dat er iemand in de groep het geslacht niet wilde weten?!

Is diegene bijgedraaid hahaha??



Fijn weekend dames!!
Alle reacties Link kopieren
Bottom, nog een hele fijne vakantie geniet er lekker van! En nu nog maar niet aan werk denken haha.



Ja klopt verloskundige zegt ook je bent maar 1x 9 aanden zwanger en je kan het niet ovet doen. De 1 is met 5 weken uitgeschakelt en de andere huppelt nog vrolijk rond met 40 weken. Maar ik voel me dan zo zeur en aanstellet en wil me collegas niet in de steek laten. Maargoed nu met mezelf afgesproken ga proberen te werken wil het niet dan heel erg jammer maar dan blijf ik thuis en ga ik extra genieten van de kleine. Is dan niet anders! Ga niet meer zo lang op mn tenen lopen, kan trouwens ook niet merr!



Eefsz fijn dat jou gesprek goed ging. In de zorg is het ook mega zwaar en is niksxraars aan dat je een stap terug moet doen. Fijn dat ze mee willen werken! Hopelijk gaat het daarna beter met je rug.



Wij hebben leuke dagen gehad alleen heel vermoeiend. Ben echt dood op en moeten morgen nog een dag.. dan geven mn ouders aan familie een klein feestje vanwegen hun trouwdag.. normaal help ik heel veel en vind lastig om dat nu uit handen te geven maargoed mn man zou nu helpen zei die en houd me wel in de gaten haha.



Ooh eefsz wat leuk zeg dat jullie zo goed geslaagd zijn! Voelt het nu allemaal echter? Haha alles goed verstoppen mogen de andere nog niet zien dat jullie een jongetje krijgen?

Geniet er lekker van!!



Haha ja ik dacht ook dat een iemand het geslacht niet wou weten?! Nu weten we het allemaal en kunnen we lekker fantaseren over onze jongentjes en meisjes!! Haha
Alle reacties Link kopieren
Najaar, hoef je niet therapeutisch te gaan werken als je ziek bent?

Ik wel, tot 34 weken gewoon en al is het helpen waar ik kan of computerwerk ofzo..



Ja we willen het stil houden veel mensen vragen gewoon niks, vind ik fijn!

Schoonfamilie blijft pushen, vind ik heel vervelend.

Zeggen ze weer ja je krijgt n jongen he we weten t!

Ik vind t zo vervelend, het is mijn keuze om het stil te houden hebben ze te respecteren vind ik!



Ik denk idd ook dat ik dit jaar mijn verjaardag niet vier.

Geen zin in al dat bezoek dat ik moet gaan bedienen.. Veel te veel werk! Haha



Ja het word echt nu he, vind het veel leuker!

Vanochtend liep ik de kamer in waar alle spulletjes staan en het boxkleed lag me al aan te kijken zou zo het ledikantje op willen zetten om gewoon op te kunnen maken



Hebben jullie trouwens aerosleep matras/topper?

En waarom wel/niet...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben destijds wel een aerosleep gekocht. Gewoon matrasje van de ikea en daarover een aerosleep dekje met aerosleep hoeslakentjes.

En waarom we er voor hebben gekozen, ja gewoon het idee denk ik. Toch het gevoel dat het veiliger is.

Alleen voor het ledikantje trouwens. De eerste weken willen we een wiegje gebruiken, maar daar hebben we geen aerosleep bij. Ik ga er vanuit dat de kleine zich nog niet zo snel omdraait.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben idd ook aerosleep.

Wilde eerst los matrasje en de topper maar dat was duurder dan aerosleep matras met topper.

En voordeel van ons matras is dat de hoes afneembaar en wasbaar is.

Vind ik toch een fijne bijkomstigheid haha!
Eefsz, leuk een jongen! Heerlijk hè, dat je dan wat gerichter kan gaan shoppen. Fijn dat ze op je werk zo goed reageerden. Volgens mij wilde Eatsportlove het geslacht eerst niet weten, maar ik weet het niet meer zeker. Vind je het niet moeilijk om het geheim te houden?



Dicha, wat naar dat je je zo slecht voelt. Doe rustig aan, wel een beetje om jezelf denken



Najaar, ik heb ook vaak last van mijn banden, vooral als ik (te)veel gedaan heb. Gisteren heb ik het hele huis gesopt en schoongemaakt, met rugpijn/buikpijn tot gevolg. Vandaag dus even rustig aan doen.



Wij zijn nog niet echt bezig met de geboortekaartjes. Mijn man vindt het allemaal maar onzin dus daar moeten we nog even verder over discussieren



Wij krijgen ook aerosleep, omdat we het bedje van iemand overnemen (weinig gebruikt, dus incl. matras e.d.).
Alle reacties Link kopieren
Wij geen aero sleeper. Bewust niet voor gekozen omdat het kindje de eerste 10 dagen er niet op mag slapen omdat er veel gaten in zitten ivm met warm houden van dr baby. En mocht het kindje zich nog niet warm kunnen houden naar 10 dagen dan heb je alsnog een andere matras nodig. En je mag hem maar op 30 graden uitwassen. Mocht de baby een ongelukje krijgen krijg je dat er moeilijk uit. En ik denk zulke dingen hadden ze vroeger ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook geen aero sleeper. Heb een gewoon matras en een gewone topper. Als blijkt dat onze kleine man een Buikslaper wordt kan ik alsnog een aero topper aanschaffen.



Vandaag Ff bij de Hema gekeken naar een Voedingskussen. Ga hem toch bestellen op mamaloes. Scheelt de helft in prijs!



Eergisteren heeft mijn vriend de kleine voor het eerst gevoeld! Hij vond het heel apart er raar haha. Maar wel super leuk!
Alle reacties Link kopieren
@ Mamii, ik was m gewoon op 60 graden.

Ik heb m heel toevallig gisteren alvast weer in de was gehad, gaat prima. Maar ik houd me sowieso nooit zo aan was voorschriften
Alle reacties Link kopieren
Eefsz, ik ga nu deze week 3uurtjes per dag werken kijken hoe dat gaat. Ze willen daarna wel weer dat ik voorledig ga werken maar ben bang dat ik dat zowizo niet ga volhouden! Mja iedereen zegt om me heen luister echt goed naar je lichaam hoor dus dat ga ik ook zeker doen!

Wel vervelend dat iedereen je zo lopen puchen om het te vertellen. Jullie keuze klaa moeten ze maar accepteren toch. Wel lastig hoor. Ik zou het niet kunnen haha.



Wij hebben geen aero sleeper. Ik vind de prijzen belachelijk duur daarvan en dacht ja vroeger hadden ze het tocj ook niet. Nagevraagd in de winkel voor info en we kwamen op een andere goed matrassje uit. Die zit er een beetje tussenin kwa prijs enz.

Vrienden van ons haar broertje maakt matrassen dus daar na gevraagd en ook daar kwamen we op conclussie dat we het nu niet nodig vinden en de voor en nadelem naast elkaar gezet.



Fiona, oohja ik ken het van de banden. Alleen ik word er zelfs snachts door wakker. Of ookal heb ik nog niks gedaan dn heb ik er soms veel last van. Maar heel veel om me heen zeggen ook ooh je buik is gegroeit zeg de afgelopen dagen en zelf ook dat idee dus zou bes daardoor kunnen komen.

Haha vind je man geboortekaartjew onzin? Oooh lastig dan he.. van vrienden hebben wij van 1 kindje ook geen kaartje gehad hadden ze geen geld voor.. beetje ingewikkelde situatie maar zei baald er nogsteeds van en ik vind het ook jammer hoor. Hoort er toch wel beetje bijvind ik. Jammer dat jullie er niet allebij hetzelfde over denken!
Alle reacties Link kopieren
Dames die nog een goedkope voedingskussen willen? Bij de kruitvat zijn ze nu in de aanbieding. Kussen 15 euro en hoes uhmm 5 of 10 euro?!

Trouwens nog meer leuke dingetjes hydrofyle doeken ect.. ik ga vanmiddag is rond neuzen!
Alle reacties Link kopieren
Ik was van plan het zelfde bericht te posten haha. Toevallig ik heb gauw een voedings kussen opgehaald
Alle reacties Link kopieren
Haha toevallig mamii helaas was ik te laat ze hadden hier haast niks meer. Heb wel een hoes voor maxi cosi gehaald 5euro alleen twijfel ik of dat wel echt handig is. Maar dacht voor 5 euro wil dat nog wel..
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer zeg ! Ik ben ook naar verschillende winkels geweest. Zijn gauw op. Ik vind ze wel ideaal die hoezen voor over de maxi cosi. Mocht de kleine eens spugen kun je de hoes uit wassen.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt ik zag het vanmorgen pas moest toen eerst werken en daarna even geweest maar had geen auto thuis dus ga straks nog even snel naar een andere wie weet hebben we geluk. Ja daarom had ik hem toch maar meegenomen haha. Ze hadden nog een roze dus geluk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vandaag ook gekocht bij de Kruidvat. Meteen 2 hoezen erbij. Ook de badcape en hydrofiele luiers gehaald. De maxi cosi hoezen hadden ze hier alleen nog maar in het roze helaas. Niet geschikt voor een jongetje hihi.
Alle reacties Link kopieren
Ennel, haha fijn dat je geslaagd bent. Hier was veel weg ook bij andere kruitvat. Heb wel een leuke badcape de groenachtige mooie kleur kan ook wel goed voor meisje haha. Ik wou hydrofile doeken halen maar helaas op.

Haha roze kan toch best voor een jongen? Nee grapje doe maar niet.



Wie hebben inmiddels opvang geregelt?

Wij zijn gister bij een gastouder geweest en vonden we erg leuk daar. Dus denk dat wij daar 2 dagen gebruik van gaan maken.

Ze hebben een hele grote tuin met van allerlei speeltoestellen, grote gebouw waar ze keuken, douche, grote speelruimte met allerlei spelletjes ect en boven paar slaapkamers waar de kids alleen op een kamer kunnen slapen. En Geen tv!! Wat ik dus echt ideaal vind. Kids kunnen niet zeuren om een tv of hun denken ooh ga maar tv kijken. Dit zit een beetje tusssen kinderdag verblijf en gastouder in want veel is natuurlijk in huis.

En 1dag past mijn schoonouders op en mijn moeder misschien nog halve dag of dat manlief halve dag thuis werkt!

Vind wel fijn dat we iets hebben gevonden veel zaten al vol en ook hier echt net geluk gehad!
Alle reacties Link kopieren
Oh dan moet ik ook eens naar de Kruidvat!

Heb nog geen Voedingskussen maar ben al een paar keer snachts wakker geworden van de pijn door het buikslapen.



Ik heb de opvang al geregeld! Al bij week 15.. Ik werk onregelmatig, dus heb maandag en dinsdag opvang bij gastouders (niet bekend welke waarschijnlijk eerste keuze in ons dorp), woensdag kan mijn schoonmoeder oppassen donderdag pak ik als vrije dsg en vrijdag kan mijn moeder oppassen!



Hier gaat het op het werk weer lekker,

Merk wel dat ik 's avonds heel moe ben, gister ben ik om 21.15 in slaap gevallen maar vanochtend om 6.15 toen de wekker ging was ik gelukkig fit!



Hebben jullie ook vaker honger?

Gister rond 17.30 gegeten en om 20.30 had ik gewoon echt super erge honger!

Een cracker gegeten en toen was het goed maar Pfff, was gewoon echt een honger gevoel geen 'ik heb zin in iets lekkers'..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven