Entertainment alle pijlers

De nieuwe K3: Hanne, Klaasje en Marthe

06-12-2015 21:46 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze; het nieuwe topic!



Ik was net bezig te typen dat het toch wel een heel druk concertschema is voor de nieuwe K3: telkens nieuwe shows, drie op een dag, tot in april geloof ik.

Hopelijk trekken ze dat vocaal en fysiek.



Josje is er direct goed ingestapt, maar had natuurlijk wel het voordeel van twee ervaren collega's.

Toch denk ik dat Josje het vocaal en danstechnisch erg goed heeft gedaan.



Zouden Hanne, Klaasje en Marthe het gaan volhouden? Bij het Rode Neuzen-optreden waren ze de uitputting nabij...
De toekomst is niet meer wat het was
Volgens mij is Marthe ook echt de katalysator. In clips doet ze lekker mal en in j ebt de bom zie je ook dat ze de andere meiden steeds uitdaagt tot lekker mal doen, gewoon omdat het kan. super leuk. Je zou maar zo'n leuk baantje hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwmetstippen schreef op 17 juni 2016 @ 13:29:

Ik vind ze elke keer dat ik ze zie weer beter worden:



http://studio100.com/be/n ... e-studenten-marathonradio



Met live band, achtergrondzangeressen en zo mooi zuiver gezongen.



Ze hebben het inderdaad goed gedaan.

Helaas vind ik Klaasje in haar solostukken van Ushuaia een minder prettig geluid hebben ondanks dat ik haar wel een sympatieke meid vind.

Ik vind het wel weer prima klinken wanneer ze met zijn drietjes zingen overigens
quote:Faranya schreef op 15 juni 2016 @ 17:56:

dan kan je net zo goed ergens anders gaan uit huilen. ik heb een andere mening dan jij, maar daarom kun jij me nog niet van een forum willen bannen. dat is nogal vreemd, dat je dat in je hoofd haalt. maar blijkbaar heb ik een moeke op d´r teentjes getrapt, nou zet de cd maar weer op dan en zing van o la la, oye oya en zo, zelf je traantjes drogen en weer lachen.
Alle reacties Link kopieren
Iemand anoniem blijven afkraken heeft niet zoveel met een andere mening te maken, maar meer met een gebrek aan respect. Dat je iemand niet mag moet je allemaal zelf weten maar waarom je constant negatief commentaar moet hebben snap ik niet. Waarom zou je een K3 topic opzoeken als je alleen maar wilt vertellen wat voor slet je Josje vindt? Dat dat jouw mening is moet je helemaal zelf weten, mijn mening daarover is dat je schijnbaar jaloers bent (immers, als jij een mening over iemand mag hebben dan mag ik dat toch ook? ). Maar waarom je er op terug moet blijven komen snap ik niet. Je noemt iemand anders aandachtsgeil, maar je doet zelf alles wat aan de definitie van 'aandachtsgeil' voldoet, ook lekker logisch.



Maar goed, ga maar verder met al het negatief commentaar, schijnbaar heb je het nodig om de dag door te komen.
jammer faranya dat je maar bezig blijft tegen mij. Ik heb net zoveel recht als jij om op dit topic te reageren. wat je verder zegt vind ik onzin. Jouw waarheid is de mijne niet. Ik zou zeggen ga door met je leven en negeer mij gewoon. is voor iedereen fijner
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is K3 op NPO1 te zien in Nederland Muziekfeest. Een programma wat ik normaal graag oversla, maar nu nemen we het op. :-)
Vanavond om 21.05 is het afscheidsconcert van k3 op vtm. Ik weet alleen niet of je dat in Nederland ook kan kijken... misschien via de website?
Alle reacties Link kopieren
Klaasje heeft de mooiste ogen. En dat mooie volle haar... , ze is gewoon prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Vind deze K3 ook veel leuker, ze vormen een eenheid. Meer oogcontact, groepknuffelen etc. Die oude K3 was meer josje erbuiten en die andere 2 vormden dan wel meer een eenheid. En het gevoel dat josje het meer voor zich zelf deed dan voor de kids.
Alle reacties Link kopieren
Nu trosmuziekfeest en op vtm afscheidsconcert.
quote:moonlight schreef op 24 juni 2016 @ 19:38:

Vind deze K3 ook veel leuker, ze vormen een eenheid. Meer oogcontact, groepknuffelen etc. Die oude K3 was meer josje erbuiten en die andere 2 vormden dan wel meer een eenheid. En het gevoel dat josje het meer voor zich zelf deed dan voor de kids.



Valt mij ook op. Aan het begin had ik wel wat het idee dat Marthe en Klaasje meer naar elkaar toe trokken en Hanne er een beetje buiten viel, maar nu helemaal niet meer. Ik zie nu 3 hechte vriendinnen, leuk om te zien.

Josje is inderdaad altijd een beetje een buitenbeentje geweest. Misschien ook omdat ze er later bij is gekomen. De nieuwe meiden zijn met z'n 3en tegelijk gestart en dat is denk ik wel een voordeel. (en dan nog moet er wel een klik zijn natuurlijk maar dat zit wel goed geloof ik)
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook superknap dat Klaasje zich als Nederlandse staande houdt tussen Vlaams management en een Vlaamse groep. Het is toch even anders dan je gewend bent. Ook lijkt Kristel mij best een strenge coach.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven