Geld & Recht alle pijlers

Waarde golf 3 sloperij

22-06-2016 23:18 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze golf 3 uit 1994 heeft het zojuist begeven. Aangezien hij steeds vaker tegen sputteren en lek was geeft de garage (telefonisch) aan dat maken echt niet meer economisch is. Dus willen we hem laten slopen. Wat zou ik nog voor de auto kunnen krijgen en hoe regel ik dat het snelste?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1500 euro gekregen voor mijn corolla uit 2001 met 415.000 km op de teller. Inclusief schade aan wielas ivm aanrijding. Dat was echter een handelaar en geen sloper.



Daarvoor 150 voor Toyota starlet door sloper.
quote:Zalmsnipper schreef op 25 juni 2016 @ 13:53:

Ik heb 1500 euro gekregen voor mijn corolla uit 2001 met 415.000 km op de teller. Inclusief schade aan wielas ivm aanrijding. Dat was echter een handelaar en geen sloper.



Daarvoor 150 voor Toyota starlet door sloper.Maar je kocht vast bij die dealer een auto terug?
550 euro gekregen voor een PT cruiser die total loss werd verklaard
Als je snel wil handelen zonder zelf veel ommekijken ernaar te hebben zou ik het aanbod aannemen dat men je heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 25 juni 2016 @ 16:19:

Als je snel wil handelen zonder zelf veel ommekijken ernaar te hebben zou ik het aanbod aannemen dat men je heeft gedaan.Dat hebben we ook gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met alles rondom auto's al vrij snel denk.... hier wil ik niet teveel tijd aan kwijt zijn. Nu dus op zoek naar een nieuwe auto.... dat is pas een gedoe.... .
Wel leuker dan een auto moeten wegdoen.



Laat je informeren door net net mbt ervaringen.

Afhankelijk van waarvoor en hoe je de auto gaat gebruiken kun je veel vinden dat behulpzaam is.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 25 juni 2016 @ 13:57:

[...]





Maar je kocht vast bij die dealer een auto terug?Nee particulier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven