Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Gefeliciteerd Dorii goed gedaan !! Op naar de 120 !
Super knap van je dorii zet hem op de komende weken.



Ik wil ook weer vaker gaan zwemmen
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Dorii!!



En nog bedankt voor nogmaals je lijstje met dagmenu's!
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden!

Geen probleem Ilja, hopelijk heb je er wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens evt nog een tip voor wie t nog niet wist:



In Pom Bär chips zitten weinig punten. Eigenlijk vooral omdat ze heel licht zijn. Ze zijn in kleine (uitdeel) zakjes te koop bij AH en in 1 zo'n zakje zit voor 3 punten aan chips.

Deze eet ik dus we eens als ik punten over heb en s avonds trek heb in iets lekkers
Lekker Ilja ik bewaar je tip even ben op dit moment aan het rond kijken voor lekkere eiwit rijke tussendoortjes of snacks gewoon voor de lekker. Maar dan kom je al snel in de hoek van koolhydraat arm en dat is gelijk weer een stukje duurder. Hoewel ik denk dat het laag in ww punten zit.
Ik pak liever een bak kwark dan een zakje chips want ik ga dan heel snel de grens over zo van ach nog een zakje kan geen kwaad .

Zit er momenteel even helemaal een beetje naast , vandaag 10 punten over en nergens zin in :( kan morgen ook niet gaan wegen moet naar ouderavond op school .
Pretzel morgen nieuwe dag nieuwe kansen



Ik moet eerlijk bekennen dat chips niet 1 van de dingen is die ik kan blijven eten, chocolade daar in tegen of chocolade rozijnen
Alle reacties Link kopieren
Oooh, chips! Dat is juist mijn zwakte!

En dan heb ik ook nog eens last van bodemdrift, die zak gaat dan leeg hoor!

Daarom haal ik eigenlijk nooit chips in huis.

Maar wel een goeie tip, die pombar! Heb de laatste weken na het eten eigenlijk geen trek of zin in iets, dus heb de tips nog niet nodig!



Morgen weer een dag Pretzel!

Dan weer de schouders eronder, komt helemaal goed!

Misschien kun je vast je punten voor morgen invoeren zodat je zeker weet dat je uitkomt?
Zet hem op vandaag Pretzel
Dankjewel Single en Dorii eerlijk gezegd ben ik na zaterdag niet meer in het ritme gekomen . Vandaag inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen en ga ook nu alles invoeren moet weer overzicht krijgen komt goed !



Jullie ook succes het gaat zo goed bij jullie beide zet hem op !
Alle reacties Link kopieren
Dorii, wat een mooi resultaat!! Knap hoor!



Fijn Single dat je bent gaan zwemmen.



Balen Pretzel dat het ritme even zoek was. Ging het vandaag weer beter?



Ilja, met jou ook alles goed?



Ik ben weer 4 ons lichter. De 75 komt in de buurt! Mijn man weegt al jaren tussen de 73 en 75 kilo (en is een kop groter ) en hij heeft me een verrassing belooft wanneer ik lichter weeg dan hij. Dus wij gaan nu elke zaterdag na elkaar op de weegschaal. Ik vind het een mooie challenge om binnenkort te gaan winnen!

Hier gaat het allemaal wel aardig. Het weekend iets te veel op (net boven mijn weekpunten), maar nu weer goed in het ritme. Ik merk dat nieuwe gewoontes echt gaan inslijten. Traktaties op het werk laat ik bijvoorbeeld moeiteloos staan of er zijn collega's zo lief om naast taart ook iets van fruit te trakteren. Zo had ik deze week op het werk heerlijke kersen bij de koffie. Doen ze overigens niet speciaal voor mij hoor, maar ik heb een groep hele sportieve collega's die ultraslank zijn en weinig suiker, vet etc eten.
Wat een leuke uitdaging Samarkant ben benieuwd wat die voor verrassing heeft als het zo ver is.
Alle reacties Link kopieren
Ja Single, ik ook! Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat mijn verwachtingen soms wat te hoog zijn



Wat is het weer heet hè? Ik merk dat ik gelijk weer enorm vocht vasthoudt. En echt moeite om te eten, nergens echt trek in behalve in ijs. Ik neem een perenijsje vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat gaat iedereen goed hier, knap!! Er zijn weer wat mijlpalen gehaald lees ik.



Hier een weekend op een festival geweest, drie dagen metal, biertjes en modder maar ook niet al te gezond eten. Helaas dus ook wel weer iets aangekomen maar dat viel te verwachten. Heb ook geen punten bijgehouden maar ben maandagochtend meteen weer goed begonnen. Hopelijk zit ik aankomend weekend (ik weeg op zaterdag) weer op mijn gewicht van vorige week.

Ik vind die tip van de pombar chips wel erg fijn, zal voor van het weekend eens een zakje halen. Mijn dochter lust ze vast ook wel en die krijgt meestal wat chips in het weekend, Dan kunnen we het mooi samen delen.

Ik zag net in de supermarkt trouwens overheerlijke chocolade liggen, ik ben er nog wel heel gevoelig voor merk ik. Ik moest me inhouden om geen reep te halen (johnny doodle salty caramel), maar heb mezelf gezegd eerst eens thuis op te zoeken hoeveel punten daar in zitten. Ik gok een heleboel dus denk niet dat ik het ga halen haha.
Menx als je je mobiel mee neem kan je het artikel scannen en zie je vaak gelijk hoeveel punten het is en dan leg je hem weer terug



Ik ben met vlagen ook nog wel heel erg gevoelig voor dingen. Vandaag erg moe door de onrustige nacht en dan is het wel een gevecht om niet naar de suikers en het zoet te grijpen.
Alle reacties Link kopieren
Menx, en hoeveel punten was het?? Ik heb nu sinds augustus vorig jaar geen Tony Chocolenely meer op. Dat was echt mijn valkuil en ik at zeker twee repen per week (stiekem, als ik alleen thuis was ). Ook echt teveeeeel punten!
hier maar 1 onsje afgevallen maar heb het gevoel door die warme dagen vocht vast te houden. Werk de tabel voor mijzelf wel later bij.
Alle reacties Link kopieren
Hee Single, hoe was je weegdag vandaag? Weer een mooi resultaat?

edit: onze berichten kruisten elkaar. Eraf is eraf! Volgende week weer een klapper!



Hoe gaatie Pretzel? Weer in het ritme kunnen komen?



Wat een leuke challenge Samarkand! Ben heeeel benieuwd naar die verrassing. Je komt al dicht in de buurt! :D



Tony chocolade..

Dat at ik ook stiekem ja, vreselijke gewoonte..

Het stomme is dat ik niet per se voor zoet ga. Meestal als ik een zwak moment heb, kan het me geen bal schelen wat ik eet. Als het maar ongezond is.



Ik heb niet zo'n lekker weekje. Qua punten enzo wel, maar qua zelfbeeld wil het ff niet zo lekker.

Maandag en dinsdag was ik trots op die -20 kilo, maar vanaf woensdag is dat een zo'n beetje omgeslagen naar:

'Poehpoeh, 20 eraf, big deal. Je moet er nog minimaal 50, dikke.'

Ik ben even niet mijn eigen vriend deze week. En ik vind het heel moeilijk om die gedachtes te stoppen.

Blegh!
Dorii



Ik herken die gedachten wel. Ik ben nu ook 14 kg kwijt en soms ben ik er trots op en soms b er nog ik boos op mijzelf dat ik het zo uit de hand heb laten lopen.

Ik durf niet eens uit te rekenen wat ik nog moet afvallen voor ik in de buurt van een gezond bmi kom.

Probeer eens op de momenten dat je wel trots ben op jezelf dat eens op te schrijven en neer te zeten wat dit gewichtsverlies met je doet. Kleinere kleding maat, meer energie etc en pak dan lijstje er bij als je last heb van die gedachten.



Ik moet eerlijk bekennen die chocolade nog nooit te hebben gegeten

Geloof dat ik er ook maar nooit aan moet beginnen.



Ik ben voor deze week blij dat ik hem onder die 120 heb kunnen houden. Heb het ook iets laten vieren door niet te tellen.

Van de week weer eens wat meer groene thee gaan drinken om het vocht kwijt te raken en morgen zwemmen.



Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Thanks Single, dat vind ik een goeie tip

Ga ik doen!

En inderdaad, blijf uit de buurt van die chocolade! Haha!



Ik doe dit weekend niet zoveel. Ben moe en voel me niet 100%, dus ik hang gewoon lekker thuis.

Misschien dat ik morgen ook maar ga zwemmen, misschien moet ik het gewoon doen!



Heb afgelopen week wel weer eens lekker gewinkeld trouwens!

En, GROTE overwinning, twee korte broeken gekocht!

Elke zomervakantie zit ik te balen in mijn lange broeken (dun stofje, maar toch).

Nu goed geslaagd voor 2 korte spijkerbroeken voor op vakantie, yessss!

Dat gaat in ieder geval op het lijstje, want hier was ik best heel trots op!
Dorii wat goed korte broek zover ben ik nog niet



Durf je niet te zwemmen? Of is het een mentale kwestie om jezelf in een badpak/bikini te lopen?
Ben er nog hoor maar beetje druk op het moment, zit gelukkig weer in het ritme inderdaad .

Jullie allemaal veel succes de komende week !
Alle reacties Link kopieren
Het is een combinatie van dingen denk ik, Single.

Gun mezelf de tijd niet, moet elke keer die drempel weer over om mezelf in badpak te hijsen...

Maar zie nu dat het wedstrijdbad morgenochtend alleen open is voor kinderen die oefenen voor zwemles.. -__-

Dan ga ik maandagochtend maar denk ik.



Ik dacht ook nog niet klaar te zijn voor de korte broeken en als ik eerlijk ben, vind ik mijn benen er écht nog te dik voor.

Maar we gaan naar Italië, ik vond dat ik mezelf maar eens een schop onder mijn kont moest geven en draag ze toch alleen in het buitenland (en misschien in de tuin ).

Op die manier durf ik het aan. En mocht ik in korte broek op een foto staan, is dat ook gelijk weer motivatie om na de vakantie lekker verder te ww-en
Alle reacties Link kopieren
Dorii!

Wat een goede tips van je Single! Zo lees je elke keer terug hoe ver je al bent gekomen en wat t met je doet. Hang in there!

En goed van je, die korte broeken!



Tony Chocalony...mjam!! Ik zag laatst zo'n heel klein reepje liggen bij de kassa. Was volgens mij 14 gram ofzo? Klein in ieder geval. Heb even snel uitgerekend hoeveel punten dat zou zijn en schrok me wild! Voor mij voorlopig geen Tony



Ik heb me vanmorgen gewogen, 1,2 kilo eraf! En daarmee meteen 2 doelen voor mijzelf behaald nl: onder de 80 en onder de 79, aangezien ik vorig jaar rond deze tijd 79 woog.



Mijn weekpunten ga ik bewaren voor wonsdag tm vrijdag ivm Rock Werchter waar ik naartoe ga!

Verder veel snoeptomaatjes, komkommer, vezel crackers, fruit, rijstwafels, plakjes augurk in een pot, zakjes pom Bär chips, blik groentesoep ed mee voor op de camping, dan kan ik op t festival terrein wat lekkers eten waar wat meer punten in zitten



Succes iedereen deze week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven