Zeg me dat het niet zo is

25-06-2016 15:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wil met dit topic..... gewoon even van me afschrijven. Mijn liefste oma ligt op sterven. We zijn er allemaal kapot van.

Ik steek mijn kop in het zand. struisvogelgedrag, ik weet het. Maar de waarheid is zo hard......
Och
Hoe oud is ze?
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Oww, dat doet pijn! Heb het ook meegemaakt....pff.



Sterkte en
Alle reacties Link kopieren
Lieve oma's sterven altijd te vroeg, al worden ze 120.

Sterkte TO.
Verdrietig voor jullie



De dood hoort bij het leven en op een gegeven moment wordt het een balans tussen plezier in het leven en lichamelijk en geestelijk verval. Hoe staat je oma er zelf tegenover?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal.



Ze is 92 en heeft allerlei klachten. Ze is er aan toe om te sterven. Ziet er niet tegenop. Is af en toe nog bij, krijgt morfine, en is de laatste dagen erg van de wereld. Het is goed zo, maar het is het moeilijkst dat ik tot nu toe heb meegemaakt.
quote:milena1 schreef op 25 juni 2016 @ 15:29:

Lieve oma's sterven altijd te vroeg, al worden ze 120.

Sterkte TO.Voor kleindochters wel ja. Maar ik gun het alle lieve gammele omaatjes (inclusief de mijne) om eerder te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:milena1 schreef op 25 juni 2016 @ 15:29:

Lieve oma's sterven altijd te vroeg, al worden ze 120.

Sterkte TO.



Treu!



Probeer elk moment dat je kan bij haar te zijn. Dat zijn voor later hele fijne herinneringen.

De laatste maanden dat mijn oma leefde was ze erg dement en heb ik regelmatig de weekenden voor haar gezorgd, heb hele fijne momenten met haar beleefd! Ik was weer even haar kleine kleindochter. Nu 6jaar later mis ik haar nog hoor, oma's zijn speciaal
Sterkte!! Knuffel!
Alle reacties Link kopieren




Ik heb een jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Het bied me nu troost om te denken 'hier had oma niet bij kunnen zijn als ze nog leefde, maar nu kijkt ze vanaf boven mee'.



Sterkte.
Geniet nog even van de goede momenten samen
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! En probeer nog te genieten van de (goede) momenten dat jullie nog samen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ach lieverd! De tranen springen me in de ogen. Het is 20 jaar geleden maar het voelt nog als de dag van gisteren. Denk nog heel vaak aan haar. Met veel liefde en warmte. Als ik aan oma denk lopen de tranen over mijn wangen maar ik krijg ook een warm gevoel en een glimlach. Het gemis is zo erg en heftig maar wat heerlijk dat je dat mag ervaren, dat je zo'n oma hebt die je dat gevoel geeft!



Heel veel sterkte de komende tijd!
Heel veel sterkte toegewenst!
Heel veel sterke. Jouw lieve oma, tuurlijk wil je er niet aan denken.

Denk aan alle fijne momenten die jullie hadden, en de band die is en zal blijven.

Veel liefs
Alle reacties Link kopieren
Daar zal ik zeker aan denken. Ze zit in mijn hart.



Vandaag is ze erg zwak. Het zal nu niet lang meer duren. Voor haar beter en ik gun het haar ook, maar voor ons verdrietig.
Dat is een mooie plek en ze gaat er nooit meer uit Gedanst. Sterkte vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven