Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.



Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:



-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1



Wat raden jullie nog meer aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nieuwe seizoen van OITNB echt wauw

Zit briljant in elkaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 24 juni 2016 @ 22:28:

[...]





Ik zou gewoon doorkijken.JA inderdaad. En Piper is ook zoooo irritant, maar ik vond haar altijd al een beetje een Trojaans paard om ook andere, meer boeiende karakters aan bod te laten komen. Want ja, een serie met ALLEEN POC vrouwen, daar kijkt niemand naar (volgens TV makers). Ik vind het net goed dat de blonde geprivilegieerde vrouw waar we ons mee zouden moeten kunnen vereenzelvigen eigenlijk een zeikwijf is, en ik veel benieuwder ben naar Poussey of de Dominicanen.
Waarom schreeuw je ALLEEN POC? En wat betekent poc?
Net de laatste aflevering van OITNB gekeken.

Poeh. Dit seizoen was echt weer geweldig. Seizoen 3 vond ik ook een beetje tegenvallen maar 4 is weer heel sterk. Helaas weer een hele poos wachten.

Nu weer verder met the Following.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 juni 2016 @ 22:31:

Ik twijfel nog of ik het nieuwe seizoen ga kijken...



Denk dat ik liever eerst het nieuwe seizoen Call the Midwife kijk, dat vond ik veel leuker.

Ik vond OITNB best vermakelijk hoor, maar niet heel briljant ofzo.Ik vind het jammer dat de seizoenen daarvan maar zo kort zijn, want ik vind het echt een geweldige serie.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 juni 2016 @ 23:08:

Waarom schreeuw je ALLEEN POC? En wat betekent poc?POC = People of Color
Alle reacties Link kopieren
Penny Dreadful
Ik heb trouwens genoten van het nieuwste seizoen OitNB, maar was helaas wel gespoilerd. En dat vond ik erg jammer. Naja, nu weer een jaar wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet wanneer de nieuwe afleveringen van Pretty Little Liars op netflix staan? Ik dacht dat het afgelopen week weer zou beginnen maar staat er nog niet op.



OITNB ook al afgekeken, nu weer lang wachten. Call the midwife ook gezien, weer erg mooi.



Wat is Penny dreadful voor een serie?
Ik heb de afgelopen weken 4 seizoenen The Tudors gekeken en gisteren laatste seizoen Orange is the New black uitgekeken. Ben vandaag maar aan iets luchtiger begonnen: Grace & Frank. Is echt van een totaal andere orde maar het zijn korte afleveringen die lekker luchtig wegkijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 25 juni 2016 @ 15:15:

[...]





POC = People of Colorja, en ik wilde alléén typen, als in 'énkel' om er de nadruk op te leggen, maar de 'é' toets werkt niet op mijn werkcomputer. Ik was niet aan het schreeuwen hoor!
quote:mimami schreef op 25 juni 2016 @ 20:47:

Wie weet wanneer de nieuwe afleveringen van Pretty Little Liars op netflix staan? Ik dacht dat het afgelopen week weer zou beginnen maar staat er nog niet op.



OITNB ook al afgekeken, nu weer lang wachten. Call the midwife ook gezien, weer erg mooi.



Wat is Penny dreadful voor een serie?





Ze zouden weer proberen een week achter Amerika aan te lopen, en dan elke week een.



28 juni zou de eerste hier dan uitgezonden worden. Of dat echt gaat gebeuren geen idee. Want ze staan niet in de lijst te verschijnen series.
Alle reacties Link kopieren
Oh grutjes, ik ben bij de laatste drie afleveringen van House aangekomen... Dat wordt vast grienen. Alleen kijken dus. Ik bewaar ze voor volgende week....
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er Breaking Bad gezien? Ik wilde deze net kijken, maar vind het eerste stuk zo saai, moet ik verder kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 25 juni 2016 @ 23:19:

Wie heeft er Breaking Bad gezien? Ik wilde deze net kijken, maar vind het eerste stuk zo saai, moet ik verder kijken?Het blijft saai.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 25 juni 2016 @ 23:33:

[...]



Het blijft saai.Ok dank je
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 25 juni 2016 @ 22:34:

[...]





Ze zouden weer proberen een week achter Amerika aan te lopen, en dan elke week een.



28 juni zou de eerste hier dan uitgezonden worden. Of dat echt gaat gebeuren geen idee. Want ze staan niet in de lijst te verschijnen series.Dank je, dan houd ik het in de gaten volgende week
Alle reacties Link kopieren
Even over Breaking bad... Ik vond het allerminst saai. Super serie. Spannend, zwarte humor, verrassend verhaal. Ik was verslaafd. Maar ieder eigen smaak.

Ben ook gek van OITNB. Vorige week seizoen 4 er doorheen gejast. Nu weer afkicken .
Flinke tegenvaller ...dacht dat homeland 5 seizoenen had op Netflix.jammer dat ik op m'n geplande homeland avondje erachter kwam dat ik naar de laatste Aflevering van seizoen 4aan t kijken was.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegenDruppie schreef op 23 juni 2016 @ 22:37:

[...]





Ja, echt. Was ook in shock van de laatste twee afleveringen.



Ben nu bij de laatste aflevering van oitnb.

Pff die vorige aflevering was wel heftig op het eind zeg, voor het eerst zitten janken bij deze serie. Als ik het moet geloven is deze laatste ook erg heftig dus, ben benieuwd!
quote:pamelacourson schreef op 24 juni 2016 @ 22:16:

Bij Dexter vond ik de eerste 2 seizoenen geweldig, maar 3 kwam ik niet doorheen. Geen idee waarom...



Seizoen 3 werd steeds ongeloofwaardiger met vaak slecht acteerwerk. Zo jammer.



Kijk nu zelf Call the Midwife..

Met zoon kijk ik The Bridge en met man Sherlock.

The Bridge bijna af, eens verzinnen wat we daarna gaan kijken. Al zoveel gehad. Outlander vast ongemakkelijk voor een jongen van 15? Veel seks-scenes las ik?
Call the Midwife heb ik gisteren afgekeken, ik vind het een heerlijke serie...

Bij Masters of Sex zit ik midden in seizoen 2 en ik ben er een beetje klaar mee



Ik ben daarom aan Bloodline begonnen, heb nu 2 afleveringen gezien en ik ben nieuwsgierig naar de rest!



Tussendoor kijk ik nog steeds Modern Family, maar daar ben ik bijna doorheen
Klaar met OITNB Ik wil meer!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 27 juni 2016 @ 11:29:

[...]



Outlander vast ongemakkelijk voor een jongen van 15? Veel seks-scenes las ik?



Ja, het eerste seizoen wel.

Tweede seizoen veel minder maar die staat niet op Netflix.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 25 juni 2016 @ 23:33:

[...]



Het blijft saai.Vind ik niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven