single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Helaas moet onze kanjer nog voor een het... Hij kwam 2 tiende te kort. Hij moet donderdag economie herkansen en hij heeft er flink de pest over in.

Maar goed, nog even flink aan de bak voor hem.

Morgen moet hij om 8:30 op school zijn. Dan moet hij doorgeven welk vak hij gaat herkansen en dan moet hij en wij ondertekenen en dan donderdag op voor de herkansing.

Veel plezier bij de borrel.
he ....jammer! Maar dat gaat hem zeker lukken! Er nog even flink tegenaan en dan relaxen...Wat snel al eigenlijk, die herren? Ik heb eigenlijk geen idee, maar was dat vroeger ook al zo? Zo snel al herkansen? Heel veel succes!

De borrel was ontzettend gezellig.

Alleen zoooo jammer dat er zo weinig mensen waren. Van de ongeveer 90 collega's waren er...ongeveer 10. Droevig he...Wat wel erg leuk was, was dat de baas (die niet mee was) betaalde...dus gratis gedronken en ook nog gegeten. We hebben het er wel van genomen zeg maar. Toch maar vanmorgen alvast op de weegschaal gegaan (in verband met vandaag..hihi), 1 kilo eraf sinds vorige week dinsdag. Langzaam...maar toch. Mijn knul gaat morgen met een paar vrienden naar Utrecht, waar een game toernooi is van het spel wat hij vaak speelt en waar hij voor gevraagd is om mee te doen. Vindt ie hartstikke leuk natuurlijk. Helaas nog even een halve dag werken en dan heeeerlijk weekend.
Ik heb eigenlijk ook geen idee of dat altijd al zo was met herkansingen. Ik heb het zelf nooit gehad.

Vanmorgen is hij naar school geweest. Van zijn klas, 26 leerlingen zijn er 12 nog niet geslaagd. Sommige moeten een her, sommige moeten het jaar over doen. Van de hele school zijn er 80 van de 180 leerlingen niet geslaagd. Ik vind dat echt heel erg veel en het zegt ook wel wat over die school zeg.

Jammer dat er dan zo weinig mensen komen op zo'n borrel. Ik ben daar altijd wel voor in. Al heb ik het etentje van gisteren met ons team ook afgezegd vanwege de examen uitslagen.

Vandaag zijn m'n ouders op vakantie gegaan. Ik hoop dat ze gaan genieten en alles een beetje los kunnen laten.
Oe, dat zijn er inderdaad best veel, die niet geslaagd zijn. Zegt zeker wat over die school. Hopelijk snel afronden en klaar ermee.

het lijkt alsof ze de leerlingen gewoon niet goed genoeg klaar hebben gestoomd voor de examens en ze niet goed hebben geweten wat ze te wachten stond. Ja, echt heel erg jammer van de lage opkomst. En waar ik dan ook weer van baal, is dat dan mensen die niet geweest zijn het eigenlijk niet vinden kunnen dat het management heeft betaald. Pardon? Iedereen was uitgenodigd en het is dan toch ieders eigen keuze om wel of niet te gaan? Ga dan niet lopen zeuren zeg.. Het was alleen niet op initiatief van de managers, maar op initiatief van een paar collega's. Dezelfden als waarmee ik de vorige x ben wezen borrelen. Omdat er toen commentaar kwam dat niet iedereen was gevraagd om mee te gaan en het niet bij iedereen bekend was, hebben ze het nu wel kantoorbreed laten weten en dan nog zo'n kleine opkomst. Het is gewoon nooit goed en mensen moeten iets te zeuren hebben, lijkt het wel.Wij hebben in elk geval een superavond gehad en het er tevens goed van genomen. Want tja, met zo'n klein groepje hadden we flink wat te besteden natuurlijk..hahahaha. Maar merk het vandaag wel zeg...Ik word te oud voor dit soort geintjes..haha.Mijn knul is eigenlijk voor nop naar Utrecht gegaan. Daar aangekomen bleek dat er ineens 2 niet konden, waardoor ze te weinig mensen hadden voor een team om mee te gamen. Toen maar wel even samen het centrum in geweest, maar hij is ook al snel weer naar huis gekomen.

Zonde van het geld..al was hij blij dat hij vanmiddag de wedstrijd gewoon kon zien.

Lekker dat je ouders er even tussenuit zijn. Waar zijn ze naartoe?

Ben zo blij dat het weekend is zeg. Helemaal niets gepland, ook geen honkbal dit weekend. Heerlijk. Heb nu wel voetbal op staan, maar boeit me niet zo, Tsjechie en Kroatie. Vanavond Spanje-Turkije, vind ik leuker denk ik.
Ik heb vanmiddag naar Italië- Zweden gekeken. Viel ook tegen, laatste minuut scoorde Italië de 1-0. Ik had het Zweden eigenlijk wel gegunt.

Jammer zeg dat het gamen niet door ging.

Ach ja mensen hebben altijd wat te zeuren. Het is gewoon nooit goed.

Mijn ouders zijn naar Frankrijk, in een sta caravan van kennissen.

Wij hebben ook niks gepland het weekend. De jongens moeten leren. Zoonlief voor z'n toetsweek en pleegzoon voor z'n her.
Oh heerlijk, net de reistickets voor de vakantie uitgeprint. Nog 21 dagen, dan gaan we al......

Net even kleinigheidjes gekocht, die de jongens morgen aan C kunnen geven in het kader van "vader" dag.

Zoonlief wilde wat geld verdienen, dus die heeft m'n auto gewassen. Pleegzoon zit economie te leren en ik zit languit op de bank België- Ierland te kijken.

Heerlijke luie zaterdag.

Straks lekker groentesoep maken.
Dan krijg je al echt een beetje vakantiegevoel he! ik nog 2 weken werken en dan 3 weken vrij. Heerlijk. We hebben nog zitten twijfelen om weer een paar dagen naar Haarlem te gaan, naar de Haarlem honkbalweek, maar het hotel is echt te duur. Vorige x hadden ze een mooie aanbieding, maar dit x helaas niet. Hier een best lui, wel 3 wassen gedraaid en de bedden verschoont.

Voetbal gekeken. De Belgen hebben het goed gedaan he! Net IJsland gekeken, ik had het wel leuk gevonden als ze hadden gewonnen en straks maar weer kijken hoe Ronaldo het vandaag doet.

Mijn knul heeft morgen toch ineens een wedstrijd. Dit is een wedstrijd die verplaatst is en eerst zou deze niet naar morgen verplaatst kunnen worden omdat de tegenstander geen spelers genoeg zou hebben, maar blijkbaar is dat toch gelukt. Moet naar Vleuten geloof ik.Iedereen flink aan de studie dus bij jou thuis. Hoe lang duurt het dan weer voor er uitslag komt?
Pfff, die studie van pleegzoon valt tegen hoor. Totaal geen motivatie, wat maakt dat wij hem op z'n nek zitten en dat maakt het niet gezelliger in huis. In principe is de diploma uitreiking 29 of 30 juni. Dus voor die tijd moet hij de uitslag hebben.

Hij snapt veel dingen niet, weet veel dingen niet die hij wel moet weten, kortom het gaat moeizaam. Hij heeft 2 proefexamens gemaakt die beiden dramatisch waren....

Hoe ging de wedstrijd van je knul?

Ronaldo was weer niet al te best he gisteren?

Wij vanmorgen een beetje vaderdag gehad. De jongens hadden een cadeautje voor C en zoonlief heeft z'n auto gewassen.

Vanavond eten we lekker zalm met asperges en aardappeltjes in de schil. ( voor de jongens frietjes).
Mmm heerlijk, zalm met asperges.

Balen zeg, dat het niet zo lukt met studeren. Hij kan zeker ook niet meer op school terecht, bij een docent oid? Fingers crossed..

Pfff, het hele team is voor niets naar Vleuten gegegaan. De thuisclub was nergens te bekennen. ongelooflijk. Het ging al heel moeizaam met deze wedstrijd, was al verplaatst en eerder door hen afgezegd, omdat ze geen spelers genoeg zouden hebben.

toen berichtten ze ons ineens gisteren dat zij wel spelers genoeg hadden, dus dat de wedstrijd alsnog doorging en nu dit. Belachelijk he..het is eengrote club en hun heren 1 speelt hoofdklasse, das de eredivisie van de honkbal zeg maar. Het was al lastig om uberhaupt een dag te kiezen, omdat het veld bij hen altijd bezet was. pfff. Zij krijgen nu minpunten, maar de wedstrijd moet nog wel worden gespeeld.

Het lukt allemaal niet he, bij Ronaldo. Wat zal ie ziek zijn geweest van de penalty. Ik heb de was weggewerkt, gestreken en verder weer best lui. GP gekeken en straks voetbal denk ik..Frankrijk gaan we kijken denk ik. Af en toe zappen naar de andere wedstrijd.

Drukke week voor de boeg, mijn directe collega is met vakantie en nu sta ik er alleen voor in ons cluster. Nog even doorbijten...
Wat een pokkeweer he! Bah, lekker door de regen fietsen de hele dag.Ook nog erg druk geweest (behalve op het werk ook thuis): morgen komt het grofvuil en er moest allerlei zooi van de zolder naar beneden..Dan is het echt een hel om zo hoog te wonen zonder lift. Mijn knul had al veel van zolder in huis gezet, maar het moest nog wel naar beneden. Pff, dat vanmiddag na werk en boodschappen nog samen gedaan en morgenochtend heul vroeg moet het dan weer naar buiten, maar het staat in elk geval al beneden. Nu wel kapot! En het is nog lang niet leeg of klaar, maar het is een begin. Ik vind mijn knul erg dapper, dat ie eraan begonnen is :D Lekker (koolhydraatarme) wraps met tonijn (knul) en zalm (ik) gegeten en nu niets meer, pfoeee. Ja, voetbal straks.

Hoe ging het met de studie vandaag?
Hij moest vandaag naar school voor een extra les economie. Daar hebben ze zijn examen doorgenomen en besproken wat hij fout gedaan heeft. Ook heeft hij alles kunnen vragen. Ik geloof dat hij het wel nuttig vond.

Goh, jij hebt je workout wel gehad vandaag zeg????. Goed bezig hoor!

Ik heb ook m'n workout gehad, maar dan lekker in de sportschool.

Wij hebben couscous gegeten met veel groente. Blijken ook erg weinig koolhydraten en calorieën in te zitten.

Volgende week de laatste personal training. Maar we hebben een nieuwe uitdaging.... 24 september meedoen aan de mudmasters met de sportschool. 12 km.... Dat wordt trainen.

Ik heb trouwens een nieuwe spijkerbroek "moeten" kopen. Maat 38.... Die anderen lubberden nu echt.
He wat naar...dat je die nieuwe spijkerbroek moest kopen..hahahaha! Gaaf zeg! Wow, mudmasters..Ik heb foto's gezien van mijn nichtjes, die ook zo fanatiek zijn..pfff, petje af hoor!! Ga jij eigenlijk dit jaar nog mee doen met de 4 daagse? Ook dat schiet alweer op he! Wat goed zeg, zo'n extra les waar je dan je vragen nog kunt stellen etc. Nog even, dan moet ie weer aan de bak.

Couscous heb ik nog nooit gegeten. Misschien ook wel eens een idee. Pfff, ik vind het nu al aardig benauwd, maar dat is nog niets met wat het donderdag schijnt te worden. Zo jammer he, dat het dan 2 dagen bloedheet wordt en dan weer slechter. Gisteren ook een zak met babykleertjes tegengekomen. Ooooh, zo schattig om weer eens te zien! Ik was toen ie echt klein was gek op die boxpakjes, jeweetwel, tricot, aan één stuk met van die voetjes eraan. En dan natuurlijk wel een beetje stoer. Ik zag m voor weer voor me, toen hij zo'n klein kruimeltje was..Niet dat ik baby kriebels krijg hoor, omg echt niet, maar wel heel leuk. Ik ga het maar weer even fris wassen en dan in een doos met deksel weer hup naar zolder, want dat ga ik echt niet weg doen.
Heb je dat allemaal nog bewaard? Ik heb helemaal niks meer van zoonlief van die tijd. Natuurlijk wel een foto boek en een soort dagboek en alle kaarten, maar geen kleertjes oid meer. Dat heb ik allemaal weg gegeven. Alleen nog een minuscuul ajaxshirtje wat nu door een teddybeer gedragen wordt.

Ik kwam vandaag bij de action lowcarb spaghetti, rijst en mie tegen. Morgen eens proberen.

Morgen schijnt het echt lekker weer te worden he! Donderdag ook warm, maar ook al weer onweer. Balen.....

Ik hoop dat het zaterdag droog is. Dan hebben we een dancefeest hier in het dorp met allemaal verschillende dj's. Leuk lijkt me, ben benieuwd.

Vandaag gesprek met de pleegzorgbegeleider gehad. Pleegzoon wil zich graag laten onderzoeken omdat hij een serieus concentratieprobleem heeft en een slaapstoornis. Hij heeft er last van, dus hij wil daar onderzoek naar.
Ik heb niet alles bewaard hoor, maar een paar kledingstukken toch wel. Heerlijk weer was het he. Heb nog even buiten gezeten, lekker, maar helaas trok het toen ook helemaal dicht. Morgen echt bloedheet, dat zal wel niet meevallen..Morgen ook vervolgoverleg over het "ontclusteren", pff, hoop niet dat het te lang gaat duren, de planning is van 2 tot 3, ik ben om 3 uur vrij..Bovendien razenddruk. Vandaag was het mijn korte dag en ik wil dan eigenlijk te veel gedaan hebben in die paar uurtjes. Gekkenhuis.

Ik vond die pasta niet lekker van Action, maar misschien bevalt het jou wel. Vooral de structuur daar kon ik niet aan wennen.

Vandaag ook zoveel zin in pasta, heb volkoren spaghetti met zelfgemaakte pastasaus (voor het eerst in mijn leven zonder pakje, hahaha) gemaakt. Het was heerlijk!Lekker veel knoflook erin. Goed van pleegzoon dat hij aangeeft ermee aan de gang te willen gaan. Morgen is het trouwens zover toch, het herexamen? Duimen dat het goed gaat! Volgens mij wordt het best lekker weer in het weekend, leuk zeg, zo'n dancefeest. Nog voetbal gekeken? Wij net naar Portugal. Wat een wedstrijd zeg!! De goals vlogen je om de oren, geweldig. Gisteren ook enorm genoten van Turkije. Wat zaten we te schreeuwen hier op de bank zeg, whoehaha, daar hoeft Nederland niet eens voor mee te doen. Heerlijk. Weer wennen straks, als het afgelopen is, het EK. Vannacht schijnt het trouwens ook nog wel te kunnen gaan spoken, qua regen en onweer. En erg warm ook, 20 graden ongeveer, pfff, lekker plakken..
Ik vond de spaghetti best te eten. Had hem wel door de saus (zelfgemaakt met roomkaas en een ei) heen geroerd en dat was goed te doen. Ik maak dus al sinds een paar maanden alles zonder pakjes etc. Veel meer smaak vinden ze hier, omdat je natuurlijk kan toevoegen wat je zelf wil, ook qua kruiden. Ook heb ik verse basilicum in de tuin, waarvan ik er veel doorheen doe.

Morgen is de dag voor hem ja... Vandaag had hij een 7,9 voor een oefenexamen, dus dat geeft hoop.

Pfff wat een gedoe he dat onclusteren bij jullie... Vooral met dit mooie weer.

Wij hebben weinig voetbal gezien. Wel samenvattingen, maar niet de hele wedstrijden. Ik vind het wel prima zo. Straks weer de olympische spelen en de Tour, komt dus nog genoeg sport.

Ik doe trouwens niet mee aan de vierdaagse, ik heb niemand om samen mee te lopen dit jaar en alleen vind ik er echt geen moer aan. Daarbij heb ik m'n persoonlijke doel gehaald, 5x uitlopen, dus ik hoef niet meer zo nodig. Maar als er iemand is die wil dan ga ik wel weer mee hoor.
En hoe is het gegaan met pleegzoon? Dat proefexamen geeft inderdaad veel hoop! Hopelijk heeft hij er een goed gevoel bij.

Het ontclusteringsoverleg (pfff, is vast geen echt woord...) viel mee. Eigenlijk zijn we niet veel verder gekomen, want wij vinden dat de managers eerst maar eens met de verschillende beroepsgroepen om tafel moet, ipv steeds alleen met een afvaardiging.

Ik kan en wil niet steeds het woord voeren voor collega's en gelukkig waren er meer die er zo over dachten. Zo is iedereen al een soort van ingedeeld in een team en toen wij die stukken kregen werd er bij gezegd door het management dat wij er verstandig mee om moesten gaan, omdat nog niet het hele verhaal bekend is (maw, niet delen met collega's). Belachelijk toch, terwijl degenen die dat overleg bijwonen geacht worden dat namen hun achterban te doen. Echt, soms....grrrrr.

Maar dus volgende week eerst met al mijn naaste collega's en manager om de tafel, dan kunnen we onze wensen etc. tenminste normaal bespreken. En daarna ben ik op vakantie, dus wat er in die weken gebeurd...hahahaha.

Bij jullie ook zo warm? Hier nog geen spatje regen of donderklap geweest, ook afgelopen nacht niet. Ik zag dat het in de rest van het land behoorlijk tekeer is gegaan, hoe was dat bij jullie? Ik heb nu ook al lang geen pakjes of zakjes gebruikt, maar eet ook niet zoveel waarbij ik dat nodig zou hebben, hahaha. Toch vaak roerbakgroenten, of sla oid..pfff, heb alles tegen elkaar open staan en zit nog te zweten hier..echt vies!! Dat gaat weer een lekker nachtje worden, vrees ik..

Nee, zonder een loopmaatje lijkt mij dat ook echt niets aan, de 4 daagse. En je hebt je doel tenminste bereikt, dus top!

Weet je wat echt fijn is met dit weer...?? Opvliegers....AARGHHHHH!! Vreselijk!!
En hoe is het gegaan met pleegzoon? Dat proefexamen geeft inderdaad veel hoop! Hopelijk heeft hij er een goed gevoel bij.

Het ontclusteringsoverleg (pfff, is vast geen echt woord...) viel mee. Eigenlijk zijn we niet veel verder gekomen, want wij vinden dat de managers eerst maar eens met de verschillende beroepsgroepen om tafel moet, ipv steeds alleen met een afvaardiging.

Ik kan en wil niet steeds het woord voeren voor collega's en gelukkig waren er meer die er zo over dachten. Zo is iedereen al een soort van ingedeeld in een team en toen wij die stukken kregen werd er bij gezegd door het management dat wij er verstandig mee om moesten gaan, omdat nog niet het hele verhaal bekend is (maw, niet delen met collega's). Belachelijk toch, terwijl degenen die dat overleg bijwonen geacht worden dat namen hun achterban te doen. Echt, soms....grrrrr.

Maar dus volgende week eerst met al mijn naaste collega's en manager om de tafel, dan kunnen we onze wensen etc. tenminste normaal bespreken. En daarna ben ik op vakantie, dus wat er in die weken gebeurd...hahahaha.

Bij jullie ook zo warm? Hier nog geen spatje regen of donderklap geweest, ook afgelopen nacht niet. Ik zag dat het in de rest van het land behoorlijk tekeer is gegaan, hoe was dat bij jullie? Ik heb nu ook al lang geen pakjes of zakjes gebruikt, maar eet ook niet zoveel waarbij ik dat nodig zou hebben, hahaha. Toch vaak roerbakgroenten, of sla oid..pfff, heb alles tegen elkaar open staan en zit nog te zweten hier..echt vies!! Dat gaat weer een lekker nachtje worden, vrees ik..

Nee, zonder een loopmaatje lijkt mij dat ook echt niets aan, de 4 daagse. En je hebt je doel tenminste bereikt, dus top!

Weet je wat echt fijn is met dit weer...?? Opvliegers....AARGHHHHH!! Vreselijk!!
Hier heeft het vanmiddag wel even geregend, maar nu gaat het er wel dreigend uit zien, ik vermoed dat het zo wel losbarst.

Pleegzoon is redelijk positief. Volgende week vrijdag weten we het. Toch weer spannend nu hoor. Mocht hij als nog slagen dan is 4 juli de diploma uitreiking.

Wel goed dat jullie nu eerst met het eigen team overleg hebben. Dan heb je tenminste iets om mee te nemen naar die werkgroep.

Vandaag wordt bij ons de knoop doorgehakt over de vorm waarin ze ons in dienst gaan nemen. Ook spannend, ik ben benieuwd.

Ik kook tegenwoordig zelfs de lasagne en Chili concarne zonder pakjes.

Vanavond had ik een pan vol kipfilet, verschillende groenten en krieltjes. Heel simpel, maar de pan was leeg. Er at dan wel een vriendje van zoonlief mee, maar ja, die eet niet zo gek veel.
Oh Scarlet, vanavond toch lekker gegeten. Pizza... Met een bodem van bloemkool (zelfgemaakt), met rauwe ham mozzarella en tomaat en basilicum. Zo lekker... Echt de moeite waard.
Het was een bewogen dag vandaag. Sporten, werken, boodschappen, was, huishouden, hond uitlaten... Iedereen was de hele dag weg vandaag, dus ik mocht de boel draaiende houden.

Zoals ik hier boven als schreef, ook lekker gekookt. Was er wel even een boel tijd mee kwijt om die pizza bodem te maken, maar goed, het was het waard.

Nu lekker weekend. En omdat ik vandaag zo druk ben geweest, scheelt me morgen een hoop werk. Alleen de badkamer morgen even doen.

Vanavond werden we gebeld. Zoonlief kan in de vakantie voor 2 weken 2 folderwijken overnemen. Verdient ie toch nog wat.
Helaas moet ik dat huishouden morgen nog wel even doen..heb wel de was gedaan, dat dan nog wel. Wat was het afgelopen nacht vies he! Qua benauwdheid, bedoel ik..Dat zal komende nacht wel beter zijn, al vind ik dat het nog wel in huis hangt, die warmte.

Hoe heb je het precies gedaan, die pizza met bloemkoolbodem? Lijkt mij ook erg lekker!

Hoe was het op je werk? Is er nu een beslissing genomen?

Wij hebben aanstaande maandag al een overleg met de managers. Mooi.

Nog even een erg spannende week voor jullie met het wachten op de uitslag. Morgen ook eindelijk weer voetbal. Ik mis het gewoon een beetje, hahaha. Mijn knul morgenmiddag honkballen, zondag trouwens ook, dan wel thuis, dus als het goed weer is lekker weer eens kijken. Begin nu wel wat moe te worden, dus denk dat ik zo mijn bed in duik..Hopelijk lekker slapen!
De pizzabodem maak je door bloemkool te raspen ( of heel fijn te snijden, ik heb geen rasp). Halve bloemkool per persoon.

De geraspte bloemkool 5 minuten in een kom in de magnetron.

Daarna uitwringen in een theedoek.

Bedek de overplaat met bakpapier.

Vermeng de bloemkool met 1 ei en 50 gr geraspte kaas P.p.

Maak 2 bodems en druk fijn met de bolle kant van een lepel. Oven voorverwarmen op 180 graden de de bodems 15-20 min. bakken.

Daarna bekleden met wat je lekker vindt en nog 5-10 minuten afbakken.



Bleh, hier regent het nu en dat dance festival is vandaag vanaf 15:00. We gaan er heen als het droog is, duurt tot 23:00 uur, dus we kunnen nog wel even.
Ik ga het zeker binnenkort proberen! Rauwe bloemkool? Zit Zwitserland Polen te kijken met een half, gelijk de 1e wedstrijd al penaltys zeg. Hier regent het ook al de hele middag. Hoop voor jullie dat het nog wel droog gaat worden, maar voor zover ik op buienradar kon zien wel, dus komt vast nog goed! Heel veel plezier in elk geval. Mijn knul is nog onderweg vanuit Groningen, ik zag dat ze hebben gewonnen, dus da's mooi. Als ze volgende week ook winnen zijn ze zo goed als zeker kampioen, erg leuk natuurlijk. Ik heb wat huishoudelijke klusjes gedaan en wacht nu op hem om met het eten te beginnen. Hoop dat ie snel komt..honger!
Het is gelukkig droog gebleven gisteren vanaf een uur of 5. Het was wel een grote modderpoel, maar mega gezellig. Leuke mensen, leuke sfeer. En heerlijk zo'n festival en dan lekker op de fiets naar huis kunnen.

Jouw knul is goed bezig met honkbal he. Gaat lekker.

Wij hebben vandaag een brakke dag. Zelfs geen zin om te koken, dus we hebben eten laten bezorgen.

Ik heb vanmiddag naar Frankrijk- Ierland gekeken, dat was een leuke wedstrijd.
Hahaha, dat hadden wij vandaag ook. Mijn knul had weer een wedstrijd, thuis dit x, dus lekker kijken. Hartstikke gezellig en mooie pot, lekker gewonnen en ook ik had geen zin om te koken, dus ook iets laten bezorgen. Zo uitgekiend dat we tijdens de wedstrijd (Duitsland) konden eten. Perfect. Fijn dat het droog gebleven is en inderdaad super dat je dan gewoon lekker op de fiets naar huis kunt he.

Ik heb nog een beetje strijk, pfff. Was al begonnen, maar toen kwam het eten en de wedstrijd..Misschien kan ik het net klaar hebben voor Belgie begint..denk dat ik maar even stoer ga doen. Morgen het overleg met de managers. Hopelijk een vruchtbaar overleg en zonder al te veel frustraties van onze kant..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven