Ruzie over seks

25-06-2016 13:19 2170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn bijna 9 jaar samen. We hebben een goede relatie. We hebben in al die jaren nog nooit echt ruzie gehad, we praten onze problemen meestal goed uit. Vorig weekend hebben we echter schreeuwende ruzie gehad over een erg intiem onderwerp. We hebben al langer problemen in bed, zowel de kwaliteit als kwantiteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan. We doen beiden nog weinig moeite voor elkaar in bed.



Vorig weekend hadden we al een tijdlang niet gevreeën met elkaar, hij had zin in een vluggertje, ik vond dat hij best wat meer moeite mocht doen. Hij heeft mij afgewezen met dat woorden dat het niet moet als ik altijd zo moeilijk doe. De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. Ik was zo gekwetst dat ik terug heb gezegd dat hij mij toch niet kan bevredigen omdat zijn penis te klein is (hij heeft hier veel complexen over, en ik wist dat ik hem hiermee ging kwetsen). Het was een ontzettend kinderachtige opmerking, die helemaal niet waar is, ik was zo kwaad dat ik hem wilde kwetsen. Ik schaam mij hier ook voor. Ik heb direct mijn excuses aangeboden, hij wilde er niet naar luisteren en negeert mij al een hele week. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet dat ik door het stof moet terwijl hij ook heel wat gemene dingen heeft gezegd en dat het gesprek nu alleen hierover kan gaan.



Ik weet niet wat ik wil met dit topic. Ik heb niemand waarmee ik het kan bespreken. Ik weet niet hoe we beiden van het gekwetste gevoel af kunnen raken en hoe we verder moeten gaan. Weet iemand raad?
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 15:37:

[...]





Nee je hebt gelijk Iris. Een goede poging deze kutopmerking op te lossen zou bestaan uit een pollepel stof of 4, een lingeriesetje, de kinderen een avond uit logeren, een goede mindset en hem half naakt opwachten bij de deur.



Het onderliggende probleem wordt zo op z'n minst weer aanpakbaar.Dat zou voor mij een geile poes act zijn en dat doe ik dus niet. Alleen als ik in een geile poes bui ben, maar dan is het geen act.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 25 juni 2016 @ 15:46:

[...]



O ja. Want hij begon TO zomaar te zoenen en te strelen omdat hij zin had in seks met de vrouw van wie hij houdt. Wát een hork zeg, ongelofelijk. Ik stomp altijd als gezoend wordt in de ochtend... Slapen die kinderen eens uit, gaat ie dat doen.
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 15:45:

[...]





In het kader van de opmerking van TO naar haar man is piemeltje extra stom ook hahaJa daarom , was NIET de bedoeling. Snel veranderd .
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2016 @ 15:36:

Maar denken jullie echt dat als een man zegt dat hij wil klaarkomen, dat hij het alleen over zichzelf heeft? Dan zit er niet zomaar een beetje mis op deze mooie zomerochtend, maar diep en metersdiep in de seksuele relatie, wat mij betreft. Als mijn oppert dat hij alleen even wil klaarkomen, dan heeft hij het écht niet over zichzelf, anders komen we weer bij het handwerk



Ja, na 9 jaar ken ik mijn man. Er wordt mij hier verweten dat ik niet wilde meegaan met de flow, maar hij was degene die direct wilde overgaan op penetratie (vandaar zijn zin "ik heb zin"). Hij is degene die stopte met strelen en kussen. Hij wilde dat ik hem hielp klaarkomen (met hand, mond), maar als ik dit niet wilde, mocht ik ook wel even in positie gaan liggen. Bovendien worden de kinderen niet wakker van het douchen (badkamer is ver van hun kamer), maar zouden ze wakker worden omdat het te lang duurt. Ik douch mij altijd als ze nog in bed liggen en ze worden hier nooit wakker van.



Waarom ik niet door het stof wil? Ik wil wel door het stof (ik ben zeker verkeerd geweest!), ik wil niet alleen door het stof. We hebben beiden fouten gemaakt. Ik wil de eerste stap zetten (ik ben hiertoe verplicht!), maar ik verwacht ook iets van hem terug.
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2016 @ 15:45:

[...]





Nou, met was zij wilde waren de kinderen hoogstwaarschijnlijk wakker geworden. Is dat wat zij wilde? Sowieso geen seks?



overigens zegt ze ook dat de opmerking, die intens gemeen was, niet waar is. Voor TO's man is nu dus ook nog de vraag: heeft ze al die tijd liggen faken? Is hun hele seksuele relatie, waarin hij zo z'n best gedaan heeft, sowieso een leugen? Hebben ze ooit wel lekkere seks gehad? En als ze dan gelijk aangeeft dat het niet waar is, is ze dán eerlijk?

het gaat wel even wat dieper dan 'oeps, sorry, zo bedoel ik het niet schat'Het erge is dat ze het wel zo heeft bedoeld, het was haar bedoeling hem zo hard mogelijk te raken.
quote:prik schreef op 25 juni 2016 @ 15:43:

[...]



Nou, inderdaad. Ik heb de afgelopen tien pagina's gelezen en verbaas me over de kortzichtigheid van sommige forummers. Hoe kun je je partner met opzet tot in het diepst van zijn ziel kwetsen, en dan verwachten dat met een 'sorry' alles weer koek en ei is?

Volgens mij verwacht niemand dat hier. Ik in ieder geval niet. Mijn oplossing is de boel uitpraten, goedmaken, knuffelen en dan seks als ze dat beiden willen.



En voor het structurele probleem denk ik dat therapie een goed idee is.
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 15:46:

[...]



Dat zou voor mij een geile poes act zijn en dat doe ik dus niet. Alleen als ik in een geile poes bui ben, maar dan is het geen act.

Jeetje, echt? Ook als dit de manier is om je (door jou tot op het bot vernederde) man weer nader tot je te krijgen? Ook niet als de rest van je (schijnbaar verder goede) relatie er vanaf hangt?



Noem me naïef, maar ik zou mezelf nooit zo ver boven ons samen als stel (gezin zelfs) stellen als de huidige situatie een rechtstreeks gevolg is van mijn eigen actie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 15:50:

[...]





Ja, na 9 jaar ken ik mijn man. Er wordt mij hier verweten dat ik niet wilde meegaan met de flow, maar hij was degene die direct wilde overgaan op penetratie (vandaar zijn zin "ik heb zin"). Hij is degene die stopte met strelen en kussen. Hij wilde dat ik hem hielp klaarkomen (met hand, mond), maar als ik dit niet wilde, mocht ik ook wel even in positie gaan liggen.



Waarom ik niet door het stof wil? Ik wil wel door het stof (ik ben zeker verkeerd geweest!), ik wil niet alleendoor het stof. We hebben beiden fouten gemaakt. Ik wil de eerste stap zetten (ik ben hiertoe verplicht!), maar ik verwacht ook iets van hem terug.



Waarom dat voor wat, hoort wat?

Doe jij nu gewoon jouw deel en zie wat er vanuit hem komt.

Je moet er aan willen werken omdat jij dat wil en niks verwachten.
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 15:50:

[...]





Ja, na 9 jaar ken ik mijn man. Er wordt mij hier verweten dat ik niet wilde meegaan met de flow, maar hij was degene die direct wilde overgaan op penetratie (vandaar zijn zin "ik heb zin"). Hij is degene die stopte met strelen en kussen. Hij wilde dat ik hem hielp klaarkomen (met hand, mond), maar als ik dit niet wilde, mocht ik ook wel even in positie gaan liggen.



Waarom ik niet door het stof wil? Ik wil wel door het stof (ik ben zeker verkeerd geweest!), ik wil niet alleendoor het stof. We hebben beiden fouten gemaakt. Ik wil de eerste stap zetten (ik ben hiertoe verplicht!), maar ik verwacht ook iets van hem terug.

Wow zijn gedrag in bed was echt grof!



Ik snap dat je wil dat hij ook zijn verantwoordelijkheid voor zijn deel wil nemen, maar ik vrees dat het nog wel even duurt voordat hij jou vergeven heeft en ook naar zijn deel wil kijken.
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 15:50:

[...]





Ja, na 9 jaar ken ik mijn man. Er wordt mij hier verweten dat ik niet wilde meegaan met de flow, maar hij was degene die direct wilde overgaan op penetratie (vandaar zijn zin "ik heb zin"). Hij is degene die stopte met strelen en kussen. Hij wilde dat ik hem hielp klaarkomen (met hand, mond), maar als ik dit niet wilde, mocht ik ook wel even in positie gaan liggen.



Waarom ik niet door het stof wil? Ik wil wel door het stof (ik ben zeker verkeerd geweest!), ik wil niet alleendoor het stof. We hebben beiden fouten gemaakt. Ik wil de eerste stap zetten (ik ben hiertoe verplicht!), maar ik verwacht ook iets van hem terug.Om de onderliggende problemen aan te pakken zul JIJ eerst het probleem dat je er bovenop hebt gegooid moeten oplossen. Overigens zie ik niet waarom hij door het stof zou moeten. Een simpel gesprek over wat jullie willen in bed lijkt me genoeg. Voor jou zie ik alle reden om door het stof te gaan, en ik snap niet dat je dat niet over hebt voor hem, je relatie en je gezin.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juni 2016 @ 15:40:

[...]



Zo dan.

Ze heeft, geeft ze ook toe, bewust iets geroepen waar ze hem mee kon kwetsen. Dat is geen krachtterm, he. Dat is meer in de orde van " lekker voor je dat je moeder ziek is " ipv " achterlijke idioot " .

En ik vraag me ook af of ze het niet meent. Dan had ze het alsnog niet moeten zeggen, maar ik denk dat ze gezegd heeft wat ze vindt.

Ik weet niets over zijn IQ, misschien beledigt ze hem daarmee juist nog erger.



Tijdens ruzies zeggen mensen heel nare dingen; dat is bekend.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 25 juni 2016 @ 15:54:

[...]



Ik weet niets over zijn IQ, misschien beledigt ze hem daarmee juist nog erger.



Tijdens ruzies zeggen mensen heel nare dingen; dat is bekend.Nu doe je net of iemand daar geen controle over heeft en je het mensen niet kunt aanrekenen wat ze tijdens een ruzie zeggen.
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 15:51:

[...]



Jeetje, echt? Ook als dit de manier is om je (door jou tot op het bot vernederde) man weer nader tot je te krijgen? Ook niet als de rest van je (schijnbaar verder goede) relatie er vanaf hangt?



Noem me naïef, maar ik zou mezelf nooit zo ver boven ons samen als stel (gezin zelfs) stellen als de huidige situatie een rechtstreeks gevolg is van mijn eigen actie.Ik hoop dat mijn partner snapt dat een geile poes act een toneelstukje is en dat hij dan helemaal niet begeerd wordt maar voor de gek gehouden wordt en ik hoop dat hij dan liever heeft dat ik geil doe als ik geil ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 15:50:

[...]





Ja, na 9 jaar ken ik mijn man. Er wordt mij hier verweten dat ik niet wilde meegaan met de flow, maar hij was degene die direct wilde overgaan op penetratie (vandaar zijn zin "ik heb zin"). Hij is degene die stopte met strelen en kussen. Hij wilde dat ik hem hielp klaarkomen (met hand, mond), maar als ik dit niet wilde, mocht ik ook wel even in positie gaan liggen. Bovendien worden de kinderen niet wakker van het douchen (badkamer is ver van hun kamer), maar zouden ze wakker worden omdat het te lang duurt. Ik douch mij altijd als ze nog in bed liggen en ze worden hier nooit wakker van.



Waarom ik niet door het stof wil? Ik wil wel door het stof (ik ben zeker verkeerd geweest!), ik wil niet alleen door het stof. We hebben beiden fouten gemaakt. Ik wil de eerste stap zetten (ik ben hiertoe verplicht!), maar ik verwacht ook iets van hem terug.



Dus..... hij had geen zin om " echt " te vrijen, maar wilde dat jij hem een handje hielp, begrijp ik het zo goed?

En dat wilde je niet?

Effe neuken was optie twee? Toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 15:50:

[...]





Ja, na 9 jaar ken ik mijn man. Er wordt mij hier verweten dat ik niet wilde meegaan met de flow, maar hij was degene die direct wilde overgaan op penetratie (vandaar zijn zin "ik heb zin"). Hij is degene die stopte met strelen en kussen. Hij wilde dat ik hem hielp klaarkomen (met hand, mond), maar als ik dit niet wilde, mocht ik ook wel even in positie gaan liggen.



Waarom ik niet door het stof wil? Ik wil wel door het stof (ik ben zeker verkeerd geweest!), ik wil niet alleendoor het stof. We hebben beiden fouten gemaakt. Ik wil de eerste stap zetten (ik ben hiertoe verplicht!), maar ik verwacht ook iets van hem terug.



Je verwijt ons dat we er niet bij waren en het niet hebben gezien, maar elke keer dat de wending van dit topic je echt niet zint kom je met een fliebertje extra informatie. Hij heeft zus of zo gezegd, hij deed dit of dat... Het lijkt alsof je probeert me alsnog mee te krijgen in jouw visie terwijl ik het, op basis van door jou gegeven informatie, toch echt anders zie. Als je wil dat wij meedenken gebaseerd op het hele gebeuren, wees dan gewoon direct volledig in je verhaal. Desnoods gebruik je quotes.



Voor het gezamenlijke probleem hoef je ook niet in je uppie door het stof. Wel voor het probleem dat je zelf hebt veroorzaakt. Ik heb je nog nergens zien zeggen dat je dat wil en hoe je dat gaat/zou willen doen.



Je hoeft van mij echt niet als naakten pitspoes door het huis te dartelen, verzin je eigen wijze welke voor jou acceptabel is. Maar ik lees nergens van jouw kant actie. Wat mij weer bevestigd in het beeld dat ik op dit moment heb van de situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 25 juni 2016 @ 15:54:

[...]



Ik weet niets over zijn IQ, misschien beledigt ze hem daarmee juist nog erger.



Tijdens ruzies zeggen mensen heel nare dingen; dat is bekend.



Ik kan me echt niet voorstellen dat je bewust en berekenend iets zegt in een ruzie om degene waar je van houdt zo hard mogelijk te kwetsen en dat is wel wat TO heeft gedaan.

Ik kan daar echt niet bij.



Dat in ruzies mensen gekwetst worden, lijkt me logisch, maar als je dat blijkbaar zo berekenend doet vind ik dat toch behoorlijk heftig hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2016 @ 15:45:

[...]





Nou, met was zij wilde waren de kinderen hoogstwaarschijnlijk wakker geworden. Is dat wat zij wilde? Sowieso geen seks?



overigens zegt ze ook dat de opmerking, die intens gemeen was, niet waar is. Voor TO's man is nu dus ook nog de vraag: heeft ze al die tijd liggen faken? Is hun hele seksuele relatie, waarin hij zo z'n best gedaan heeft, sowieso een leugen? Hebben ze ooit wel lekkere seks gehad? En als ze dan gelijk aangeeft dat het niet waar is, is ze dán eerlijk?

het gaat wel even wat dieper dan 'oeps, sorry, zo bedoel ik het niet schat'Dit. Al praten ze de hele onderliggende boel door en aanvaardt man de excuses van TO. Die opmerking neem je echt nooit meer weg. Hoe kan die man ooit nog sex hebben met TO zonder twijfel over zijn lichaam en zijn presteren? TO heeft er voor gekozen haar man te kwetsen, te pakken op de plek die het meest zeer doet. Ze heeft de doodsteek toegediend.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 15:50:

[...]





Waarom ik niet door het stof wil? Ik wil wel door het stof (ik ben zeker verkeerd geweest!), ik wil niet alleen door het stof. We hebben beiden fouten gemaakt. Ik wil de eerste stap zetten (ik ben hiertoe verplicht!), maar ik verwacht ook iets van hem terug.Welke fouten verwijt jij je man ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 15:57:

[...]



Ik hoop dat mijn partner snapt dat een geile poes act een toneelstukje is en dat hij dan helemaal niet begeerd wordt maar voor de gek gehouden wordt en ik hoop dat hij dan liever heeft dat ik geil doe als ik geil ben.Word je niet geil van met je man bezig zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 25 juni 2016 @ 15:54:

[...]





Tijdens ruzies zeggen mensen heel nare dingen; dat is bekend.



Ja? En? Dus?

Dat maakt zoiets minder erg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:retrostar schreef op 25 juni 2016 @ 15:54:

[...]



Ik weet niets over zijn IQ, misschien beledigt ze hem daarmee juist nog erger.



Tijdens ruzies zeggen mensen heel nare dingen; dat is bekend.Yep ik ben wel eens een kutwijf genoemd, niet leuk, maar ik dacht toen veel ergere dingen over hem .
quote:Annelaure schreef op 25 juni 2016 @ 15:58:

[...]



Word je niet geil van met je man bezig zijn?Nee niet als ik nul procent geil ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 15:58:

[...]





Je verwijt ons dat we er niet bij waren en het niet hebben gezien, maar elke keer dat de wending van dit topic je echt niet zint kom je met een fliebertje extra informatie. Hij heeft zus of zo gezegd, hij deed dit of dat... Het lijkt alsof je probeert me alsnog mee te krijgen in jouw visie terwijl ik het, op basis van door jou gegeven informatie, toch echt anders zie. Als je wil dat wij meedenken gebaseerd op het hele gebeuren, wees dan gewoon direct volledig in je verhaal. Desnoods gebruik je quotes.



.Amen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2016 @ 15:45:

[...]





Nou, met was zij wilde waren de kinderen hoogstwaarschijnlijk wakker geworden. Is dat wat zij wilde? Sowieso geen seks?



overigens zegt ze ook dat de opmerking, die intens gemeen was, niet waar is. Voor TO's man is nu dus ook nog de vraag: heeft ze al die tijd liggen faken? Is hun hele seksuele relatie, waarin hij zo z'n best gedaan heeft, sowieso een leugen? Hebben ze ooit wel lekkere seks gehad? En als ze dan gelijk aangeeft dat het niet waar is, is ze dán eerlijk?

het gaat wel even wat dieper dan 'oeps, sorry, zo bedoel ik het niet schat'+999
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 25 juni 2016 @ 15:57:

[...]



Nu doe je net of iemand daar geen controle over heeft en je het mensen niet kunt aanrekenen wat ze tijdens een ruzie zeggen.Ach ja, soms doet iemand je heel erg pijn met zijn gedrag en dan ga je er vol in omdat je even de macht wil hebben om hem te raken. Zo ontstaan ook buiten je huwelijk de ergste ruzies, bijvoorbeeld burenruzies. Het is niet slim maar iedereen is weleens kokend kwaad geweest. Met mij maak je ook niet snel iets goed, maar dat komt dan meer omdat ik de persoon in kwestie niet meer vertrouw, niet vanwege het waarheidsgehalte van zijn mening.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven