Baby- en Kinderkleding deel 8

17-04-2016 13:13 3043 berichten
Hier alweer deel 8 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



-Belle-dochter feb. 2012

maat 110-116Bengeliezoon maat 98zoon maat 56/62boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Bubbelwijndochter

maat 146/152dochter

maat 134/140_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 56Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

maat 98dochter maart 2016

maat 68/74Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 110/116Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92babyzoon op komstKikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 62modus_zoon maat 104-110zoon maat 92-98nicole123zoon maat 110dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 98-104zoon jan. 2016

maat 68-74oureazoon jan. 2016

maat 62Pavotzoon mrt. 2012

maat 104dochter feb. 2014

maat 92pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 92-98siska74zoon sept. 2014

maat 86-92sofietje83zoon

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98







Tabel en topic staan open voor nieuwe input en meeschrijvers
Zijn ze lastig met terugzenden? Zo nee, dan beide maten bestellen
Alle reacties Link kopieren
Heb de blauwe besteld in 110-116, we gaan zien hoe hij valt hopelijk meer als 116. Vind deze al leuk sinds de collectie uit is, maar vond hem te duur toen. En in het najaar met een legging en vestje oid vind ik hem leuker dan de roze/groene.

En nu ga ik op mijn handen zitten! Ik ga geen sale meer bekijken enz. Dochter heeft ook echt genoeg nu dit was het enige waar ik al lang op zat te azen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Avondzon schreef op 25 juni 2016 @ 08:09:

Zijn ze lastig met terugzenden? Zo nee, dan beide maten bestellen Kost 6,95 of gratis maar dan krijg je het aankoopbedrag op een waardebon terug. En dat vind ik teveel nu. Volgens mij draagt dochter van een vriendin nu 122-128 van c&o en die is 7, dus denk dat de 110-116 wel goed moet zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik had die enquete ook gehad... Ik wil toch liever korting sparen... Stuur zelden iets retour... Dus hoop dat ze dat niet veranderen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aangegeven dat ik wil sparen en gratis verzenden en retourzenden wil ik koop er niet heel vaak, dus sparen gaat langzaam bij mij.
Ik wil bij een bedrijf 1x verzendkosten betalen. Dus of het verzenden kost geld, met gratis retouren, of het verzenden is gratis boven een x-bedrag en retourneren is op eigen kosten.
Spaarsystemen vind ik superstom.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop wegens de retourkosten en het spaarsysteen eigenlijk liever niet bij kleertjes. Ik vind het retourzenden ergelijk met die waarbon en die spaarkaart vind ik ook maar lang duren. Ik sta nu op 2 stempels en nul tegoed volgens mij dus ik bestel nu gewoon daar niet meer. Want ik heb er jaren ver gedaan om van dat tegoed af te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Avondzon schreef op 25 juni 2016 @ 08:31:

Spaarsystemen vind ik superstom.



Ik ben gek op spaarsystemen.

Gaf me behoorlijk wat korting aan 't begin van dit seizoen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
En ik ben gek op tegoed. Want ik vergeet, bewust, dat dat tegoed komt door een retour.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit besteld bij Kleertjes omdat de kosten me tegenhielden. Ik vind betalen voor terugsturen echt niet leuk. Zalando vind ik niet zo makkelijk eigenlijk, allemaal gratis en snel en zonder gedoe. En als je daar een keer voorschiet, krijg je dat echt snel terug.
Hallo?!
Hier hetzelfde als Doortje, nooit besteld op Kleertjes. Ik ben meer van het makkelijk retourneren, zoals bij H&M. Al moet ik zeggen dat ik voor de kinderen haast nooit iets hoef terug te sturen. Tot heden alleen 1 paar schoenen, die waren zo breed, daar pasten wel twee voeten in.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zalando juist gedoe, moet je weer iets uitprinten etcetera. Wehkamp nog het makkelijkst die komen het zo fijn ophalen



Net als gatti vind het ik tegoed wel fijn. Gevoel alsof ik voor niks winkel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb paar merken die ik eigenlijk blind kan kopen... Dus retour niet... Dan is kleertjes best makkelijk en gaat de waardebon nog best snel.... Had 1 keer iets wat eigenlijk niet goed was.... Maar was zo stom om alle kaartjes er al afgeknipt te hebben dus ja die kon niet terug.

Wehkamp bestel ik eigenlijk nooit vanwege de verzendkosten... Bestel bij wehkamp alleen maar luiers en evt babyvoeding... Zalando af en toe... Maar vaak hebben ze daar dan net minder keus bij bepaalde merken die ik wil dus kinderkleding koop ik er zelden... Laatste keer wel geretourneerd had iets besteld en zag het daarna op andere website 15 euro goedkoper en kon niet meer annuleren dus toen teruggestuurd. Dat vond ik een te groot verschil
Ik vind de jurkjes heel leuk, Belle! En de blauwe vind ik sowieso de leukste
Kak, de jurkjes zijn de smaak van mijn dochter, maar op kleertjes.com niet meer in haar maat! Als iemand nog een goede tip heeft voor deze jurken, dan hoor ik het graag. Mt 122-128-134
En met korting graag
Ik had die enquete ook.

Sparen voor korting is wel leuk, maar het retour sturen voor eigen rekening vind ik vervelend. Dus dan kies ik toch voor gratis versturen en retourneren.

Ik koop er nu alleen als ik zeker weet dat het goed is, en dus minder dan ik soms zou willen.

Kleertjes vind ik trouwens soms nog best wel prijzig, andere website's zijn soms goedkoper, maar ze hebben wel een groot assortiment! En dat vind ik dus weer top.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden. Even een vraagje aan jullie.

Heeft iemand van jullie wel eens een jasje bij next besteld? Hoe vallen de maten?

Mijn zoon zit in 104 en nu hebben ze de maat 98/104 en 104/110

Ik twijfel welke ik zal nemen. De normale kleding valt volgens mij wel groot.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Als het een jas is voor de rest van het jaar: 98/104. Voor de komende winter: 104/110. Maar ik doe er - persoonlijk - dan graag een beetje langer mee en wil de gok niet nemen dat 'ie met een groeispurt niet ineens te klein is.
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst een zomerjas voor zoon in maat 92-98 besteld terwijl hij maat 92 draagt. Die is te klein.... Maar dat is echt een uitzondering. Meestal valt het zo groot als de grootste maat van de combi, dus 98-104 valt als 104.
Alle reacties Link kopieren
Het is een zomerjas. De jasjes vallen dus ook wat ruimer?

Ik heb het voordeel dat ik de jas nog door kan schuiven naar zn kleine broer.

Hij is best een smal ventje dus een te ruime jas zal niet mooi staan.

Ik heb ook altijd problemen met broeken. Zelfs de skinny broeken zitten baggy.

Iemand daar nog een tip voor?
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Name-it x-slim valt heel smal. Maar mijn smalle zoon vindt broeken met smalle pijpen helemaal niet lekker zitten. Tumble n Dry heeft ook smalle modellen. In de taille zit meestal voor mijn zoon het probleem, maar met knoopband elastiek is het altijd wel in te snoeren. Ik koop broeken bij WE, C&A en joggingbroeken met denimlook bij H&M. Verder draagt hij graag joggingbroeken.
Alle reacties Link kopieren
Vallen h&m joggingbroeken smal? Ik ben zindelijkheidstraining aan het doen... Word er redelijk gek van... Hij kan het gewoon maar wil niet... Het niet kunnen praten helpt niet... Maar goed als hij koek chips brood oid wil kan hij het ook dus dat moet geen probleem zijn. Hij heeft alleen heel aantal broeken die hij niet zelf kan doen dus misschien is joggingbroek wel handiger zeker op creche.... Heb nu een kaart geknutseld voor stickers met hier en daar een kadootje (lang leve playmobil) en aan het eind iets wat hij geweldig vind... Tot nog toe valt de motivatie tegen
Alle reacties Link kopieren
H&M joggingbroeken vallen niet heel smal, maar die 3 voor 2 zijn ook niet ontzettend breed. Ze vallen niet van mijn zoon's kont af. Voor zindelijkheidstraining en de eerste tijd op school zijn joggingsbroeken of pull ups sowieso fijn, want dan kunnen ze alles zelf doen.

Ik weet niet hoe oud jouw kind is, maar mijn oudste wilde echt niet. Pas toen hij niet naar school dreigde te kunnen, en zijn vriendjes wel, werd hij zindelijk. Mijn jongste kan het wel, maar is ook niet gemotiveerd. Die is ook fysiek gewoon nog wel klein (kan niet zelf op een wc gaan zitten, kan niet snel een broek uit doen) dus die kan sowieso niet 'zelfstandig'. Jongste is net 2 overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven