Paardendagen Driesum Wouterswoude

25-06-2016 22:19 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er hier wel eens geweest? Is het wat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 juni 2016 @ 22:49:

Op zaterdag is er toch altijd van alles te doen, ook met paarden?



Dit is het zaterdagprogramma:



ZATERDAG 30 JULI

9.00 DE BOERENDAG

•Boerenmarkt

•Rundveekeuring Noord-Friesland

•Provinciale geitenkeuring Fryslân

•Boerenboelgoed

•Kinderplein met heel veel attracties

•en vele andere activiteiten en muziek



15.00 DE PAARDENKRACHTENSHOW

Vanaf 15:00 uur zullen shows, optredens en demo´s elkaar doorlopend afwisselen op het hoofdterrein. Het absolute hoogtepunt tijdens deze show heeft maar liefst 430 Paardenkrachten!. Kortom; een diversiteit van Paardenkrachten met een gevoel van teamwerk tussen mens en dier.



Rond 22.00 uur zullen de Paardendagen worden afgesloten met een spectaculaire Lasershow.





Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 juni 2016 @ 22:49:

Vergeleken met waar Nouschi woont, is het parkeerprobleem in Driezum peanuts.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:HelgaV schreef op 25 juni 2016 @ 22:49:

Vergeleken met waar Nouschi woont, is het parkeerprobleem in Driezum peanuts.





Ik ben oud Terschellinger. Alle parkeergelegenheden buiten het eiland vind ik een verschrikkelijk probleem.



quote:HelgaV schreef op 25 juni 2016 @ 22:50:

Hebben ze geen weilanden meer openstaan om te parkeren?



Het is al even geleden dat ik daar kwam Jahoor, dat hebben ze ook nog steeds. Maar heb al een paar edities mee gemaakt dat het flink regende en dat er auto's vast kwamen te zitten. Maar als het gewoon droog en lekker weer is, dan is het parkeren geen probleem natuurlijk.
Voor een kind is de zaterdag hartstikke leuk. Veel dieren, springkussen, schmink enz. En dan ook nog vanaf 15u paarden. Geen echte race zoals op vrijdag, maar wel leuke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen auto, dat scheelt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, dit topic staat onder 'Reizen'. Snap ik!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Wij zijn ook weer van de partij. Vandaag ook al even in Dokkum gekeken.
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 22:56:

Ik heb geen auto, dat scheelt Het OV is daar wel echt een ramp, Nouschi. Of maak je er een weekend van?
Alle reacties Link kopieren
Dan nog een vraagje. Kennen jullie camping Stiens? Ik zie dat je niet op zondag aan kunt komen ivm de zondagsrust. Zou het heel christelijk zijn? Kun je daar als goddeloze wel staan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, daar kun je als goddeloze wel staan.
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 22:56:

Ik heb geen auto, dat scheelt Ga je met het openbaar vervoer? Weet je dat zeker? Driesum/Wouterswoude is écht niet te doen met het openbaar vervoer. De 651 is volgens mij de enige bus die daar komt en rijdt in het weekeinde niet. Volgens mij ben je dan afhankelijk van de belbussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 juni 2016 @ 22:57:

[...]





Het OV is daar wel echt een ramp, Nouschi. Of maak je er een weekend van?Nou het plan was een lang weekend. Maar even afwachten wat jullie over de camping zeggen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ken de camping niet trouwens, maar het dorp is zelf niet heel erg christelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 juni 2016 @ 22:58:

Ja, daar kun je als goddeloze wel staan.Is het leuk? Dochter is 9.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 25 juni 2016 @ 22:58:

[...]





Ga je met het openbaar vervoer? Weet je dat zeker? Driesum/Wouterswoude is écht niet te doen met het openbaar vervoer. De 651 is volgens mij de enige bus die daar komt en rijdt in het weekeinde niet. Volgens mij ben je dan afhankelijk van de belbussen.Woont familie in de omgeving dus dat komt wel goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is er geen boerencamping in Driezum of Wouterswoude zelf? Lijkt me net even iets praktischer. Dan hou je het probleem van er komen.
Oh, ik lees net dat het wel goed komt met vervoer naar Driezum.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 juni 2016 @ 23:00:

Is er geen boerencamping in Driezum of Wouterswoude zelf? Lijkt me net even iets praktischer. Dan hou je het probleem van er komen.Dat is een boerencamping in Wouterswoude!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh het heet 'de Stins', sorry.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 23:02:

[...]





Dat is een boerencamping in Wouterswoude!Dat is toch die camping op de schapenboerderij? Volgens mij heb ik de juiste camping voor ogen. Maar die is leuk voor kinderen hoor! Gaat ze vast erg leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 25 juni 2016 @ 23:06:

[...]





Dat is toch die camping op de schapenboerderij? Volgens mij heb ik de juiste camping voor ogen. Maar die is leuk voor kinderen hoor! Gaat ze vast erg leuk vinden.Ja die! Ik ben een beetje bang alleen dat het heel christelijk is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 23:09:

[...]





Ja die! Ik ben een beetje bang alleen dat het heel christelijk is.Valt volgens mij best mee hoor. Die regel hebben meer campings in deze omgeving. Ze zijn hier allemaal verschrikkelijk gereformeerd. Maar dat is ook eerder het dorp zelf dan daadwerkelijk de camping. Maar als goddeloze kan je daar prima zitten hoor, niet te veel over inzitten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de info allemaal!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Camping gemaild. Zal vandaag wel geen antwoord krijgen want rustdag uiteraard
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nog twee campings als het goed is. Boszicht heeft geen zondagsrust, maar weet niet zeker of die nog open is. Het is wel handig slim inderdaad om even contact te zoeken, een groot gedeelte van de deelnemers staat ook op 1 van de campings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven