Lijf & Lijn alle pijlers

menstruatie na bevalling normaal?

26-06-2016 06:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
8 maanden geleden bevallen, 6 maanden borstvoeding gegeven. Twee weken geleden voor het eerst ongesteld, direct gestart met de pil.

Wat heftiger bloedverlies als normaal, na een week gestopt. Nou prima alles weer op gang dacht ik.

3 dagen bloedvrij dag hevige buikpijn en weer een heleboel bloed. Dag niks, dag weer buikpijn en veel bloedverlies.



Iemand die dit herkend? Is dit normaal?
Na de derde bevalling heb ik een jaar aangerommeld met ongesteld zijn dan weer niet dan weer wel enz. Slikte gewoon de pil. Dacht ook dat het nooit meer goed zou komen. Maar uiteindelijk dus wel.
Alle reacties Link kopieren
balen elke keer als ik blub voel.denk ik oh God bloed! Lastig om elk moment bang te zijn dat ik vol met.bloed zit vooral als ik aan het werk.ben
Onhandig.. Misschien inlegkruisje gebruiken als je aan het werk bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit ook. Na tweeling zwangerschap, na 6 maanden ongesteld geworden en dit duurde minimaal 5 weken. Dag wel, dag niet etc. Uiteindelijk naar de dokter en hij schreef primolut voor. Dat geslikt en daarna enorm heftig ongesteld geworden. Kon niet lopen van de rugpijn de dag ervoor en moest kraamverbanden gebruiken zoveel en om het (half) uur wisselen. Maar dit werd snel beter en heeft dag of 6 geduurd en toen was het over. Dus ik zou contact opnemen met je huisarts. Ik heb dat gewoon telefonisch gedaan. Hij zei dat het normaal was dat het zo raar gaat na een zwangerschap, dus niets om je zorgen over te maken alleen iritant.
Alle reacties Link kopieren
Oké dat kan ik nog.overwegen dank je



Een inlegkruisje werkt niet want het is niet druppels het is ineens een plas en dan weer over.

Echt super onhandig heb er ook veel buikpijn van
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook.nog lang niet ontzwangerd heb nog een beetje streep op mijn buik en.aderen over mijn borsten van de borstvoeding. Wacht het nog wel even twee maandjes af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven