Entertainment alle pijlers

Defqon 1 2016

23-06-2016 10:21 27 berichten
Hoihoi!



Wie van jullie gaat er ook naar Defqon dit jaar??

Gaan jullie een weekend of alleen de zaterdag?

Wij gaan zaterdag en heb er mega veel zin in! Zag dat er nog geen topic was, dus maak ik er een aan!
Alle reacties Link kopieren
Een Maine coon lover en een DQ lover, naar mijn hart! Ik ben er ook op zaterdag.
Okee super! Ja het is was he;) wij gaan later op de middag, willen het einde niet missen!! Baal ervan team westside niet te kunnen zien, die draaien morgen. (Darkraver )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van de black stage, dat vind ik een uurtje leuk en daarna ren ik hard gillend weg hahaha. De eindshows zijn altijd vet, ik ga ook later in de middag.
Nou wie weet zien we elkaar zonder te weten wie we zijn haha! Tot dan
Alle reacties Link kopieren
Hahaha idd wie weet! Heel veel plezier.
Jij ook!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al heeeeeeel lang zin een Qdance party! Ga niet dit weekend maar wens jullie enorm veel plezier, en doe een dansje voor mij....STAMPENNN!
Slowly getting there....
komt helemaal goed!! Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gaan maar ga denk ik toch maar mijn kaartje verkopen. En dat heeft te maken met het weer... Ik vind een lekker zonnetje toch wel heel erg lekker en het ziet er niet naar uit dat die zich gaat laten zien Erg jammer!
Volgens mij gaat het weer nog meevallen! Wij gaan sowieso, poncho"s mee en "gaan met die banaan" ;)
Alle reacties Link kopieren
Een kind van me gaat

Ik ga me morgen op iets heel in- of ontspannends concentreren, zodat ik geen beren en leeuwen op de weg zie en me niet elke keer verbeeld dat de telefoon gaat (slecht nieuw bericht).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:Blablabla27 schreef op 24 juni 2016 @ 14:15:

Volgens mij gaat het weer nog meevallen! Wij gaan sowieso, poncho"s mee en "gaan met die banaan" ;)Dat is eigenlijk ook de juiste instelling!;)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 24 juni 2016 @ 14:18:

Een kind van me gaat

Ik ga me morgen op iets heel in- of ontspannends concentreren, zodat ik geen beren en leeuwen op de weg zie en me niet elke keer verbeeld dat de telefoon gaat (slecht nieuw bericht).Komt vast goed met je kind! Waar ben je bang voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 24 juni 2016 @ 14:22:

[...]



Komt vast goed met je kind! Waar ben je bang voor?Dat ze in de verleiding komt om dingen te doen/nemen die niet goed voor d'r zijn; dat ze niet tegen die dreunende klereherrie kan en last krijgt van migraine en niet 1,2,3, rust kan nemen (naar huis kan).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Haha je dochter vindt die muziek als goed is geen dreunende klereherrie waar je hoofdpijn van krijgt, neem ik aan?

En ja, drugs...die kans zit er natuurlijk wel in! Maar hoeft niet. Ik hoop dat je je niet te druk maakt! Is zonde en ook niet leuk voor je dochter.
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 25 juni 2016 @ 17:23:

Haha je dochter vindt die muziek als goed is geen dreunende klereherrie waar je hoofdpijn van krijgt, neem ik aan?

En ja, drugs...die kans zit er natuurlijk wel in! Maar hoeft niet. Ik hoop dat je je niet te druk maakt! Is zonde en ook niet leuk voor je dochter.

Ik heb alleen gezegd 'veel plezier!'





(en 'ga even uit de drukte als het je teveel wordt, doe geen domme dingen')



En ze was zowaar blij met het waterdicht mapje voor d'r mobiel, dat zelfde mapje dat ze 2 jaar geleden truttig en degelijk vond.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Ooh goed gezegd tegen je dochter en erg lief! Ik denk dat dat mapje nu erg goed uitkomt!
Aaah, jammer van het weer. Ik ga voor Dominator volgende maand...
Nou ik ben alweer wakker. Was super leuk! Wij waren er rond 5 uur, regen regen regen modder bah vies!! Tot het na half 7 ineens open trok en er zelfs een zonnetje was! Wij zijn net voor het einde weer naar huis gegaan. Dit vanwege de drukte op de parkeerplaats etc. Was heel leuk! Hing een goede positieve sfeer.
quote:TheJoker schreef op 25 juni 2016 @ 19:25:

Aaah, jammer van het weer. Ik ga voor Dominator volgende maand...Dominator is ook mega leuk! Have fun!!
Alle reacties Link kopieren
Dochter vond het mooi en gaaf en hoewel de muziek absoluut niet mijn smaak is, zien haar filmpjes (met vuurwerk) er mooi uit.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 24 juni 2016 @ 14:27:

[...]



Dat ze in de verleiding komt om dingen te doen/nemen die niet goed voor d'r zijn; dat ze niet tegen die dreunende klereherrie kan en last krijgt van migraine en niet 1,2,3, rust kan nemen (naar huis kan).Newsflash doet ze 90% kans toch wel. Maar ter geruststelling, de overige 60.000 overleven het ook:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Blablabla27 schreef op 26 juni 2016 @ 09:46:

Nou ik ben alweer wakker. Was super leuk! Wij waren er rond 5 uur, regen regen regen modder bah vies!! Tot het na half 7 ineens open trok en er zelfs een zonnetje was! Wij zijn net voor het einde weer naar huis gegaan. Dit vanwege de drukte op de parkeerplaats etc. Was heel leuk! Hing een goede positieve sfeer.Om 5uur was je er pas? Wow, dat is best wel laat! Dan moet je nog je kluisje, muntjes, eventueel toiletbezoekje, wat drinken en nog wat eten. Vind ik persoonlijk zonde! En dan ook voor het einde vertrekken ivm de drukte op de parkeerplaats ik vind die drukte juist altijd wel gezellig met iedereen en ga dan ook nooit voor het einde weg. Ik ben wel eens wat later(rond half5) wegens omstandigheden op een festival aangekomen. Nou balen, want dat ging veel te snel voorbij!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens wel blij om te lezen dat er een positieve sfeer hing en dat je genoten hebt! Ik schrok alleen een beetje van het late komen en vroege gaan. Maar ieder z'n ding of course

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven