Mode & Beauty alle pijlers

Pittige kleding moet mogen?

24-06-2016 01:04 125 berichten
Zojuist heb ik een aflevering van hotter than my daughter gezien. Wauw, wat een lef.



Ik heb daar toch wel respect voor. Lekker schijt aan alles, heerlijk. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen, als ik nu iets aantrek denk ik vaak wat zou een ander daarvan vinden. Wat ik vaak hoor is dat 'maarjaatje je ziet er altijd netjes uit'.



Ik vind die kledingadviezen in dat programma trouwens totaal waardeloos. Ik denk eerder dat we met zn allen wel wat pittiger gekleed mogen gaan eigenlijk, wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje33 schreef op 24 juni 2016 @ 09:03:

Tuurlijk straal je iets uit maar vaak word geroepen het staat je niet, maar dan is het ik vind het niet mooi maar als ik iets niet mooi vind kan een andere iets wel staan ik hou ook niet van ordinair maar blijkbaar voelen mensen zich op hun gemak wie ben ik dan om daar iets van te vinden ?

Ik vind dat je best over straat kan ook In gotic kleding of in een leren jurk en oke je moet wel tegen opmerkingen of starende blikken kunnen.

Maar om nou gelijk te zeggen dat mensen een psychische stoornis hebben ?

Ik draag aparte kleding omdat ik niet van doorsnee hou maar wel van apart hoeft niet altijd iets achter te zitten...

Ik draag ook een jurk met spiderman erop ik vind dat leuk anderen misschien niet maar ik zit daar niet mee en ik zou me ook niet laten ,veranderen ook niet Door zo'n programma



Dat vind ik juist leuk! Ik denk dat mensen meer bedoelen dat de types die bijna naakt over straat gaan wat te compenseren hebben en heel graag aandacht willen. Blote tieten en geen onderbroek aan-types zeg maar. Alternatieve kleding vind ik zelf heel wat anders en ook niet echt bij het programma passen, wat toch vooral gericht is op ordi 'te ver gaande' kleding; heel veel bloot etc. Ze hebben ook meerdere gothics, hippies, 'slonzen' (basic tshirt en spijkerbroek, haar in staart) en 'jonge geklede' moeders (herinner me een mevrouw die alles in het roze droeg oid?) behandeld. Vind ik vrij onzinnig eigenlijk. Laat die mensen toch!



Er is een meisje op mijn werk die altijd opvallende makeup heeft, ben echt jaloers dat ze dat durft. Volgens mij heeft die elke kleur Kat Von D/Mac lipstick in huis.. Vandaag had ze een beetje paarsachtige lippenstift, stond haar heel goed, ze is altijd perfect gestyled, past mooi bij haar haar en kleding etc. Die zou door dit programma ook zo behandeld kunnen worden; want teveel makeup, te opvallende haarkleur, allemaal té. Vind ik juist niet, staat haar juist mooi, maar het valt op, dus dat mag dan blijkbaar niet
quote:Maarjaatje schreef op 24 juni 2016 @ 09:08:

Natuurlijk laten ze in dat programma extremen zien. Maar dan nog zie ik liever iemand die aandacht aan haar kleding & uiterlijk besteed, al dan niet aso, dan iemand die het totaal niet uitmaakt, geen moeite er voordoet er leuk uit te zien. Die zie ik dagelijks, en dat kan ik dan weer niet begrijpen.Sommige mensen vinden "er leuk uitzien" niet belangrijk. En eigenlijk hebben ze gelijk. Het is beter om leuk te zijn dan er leuk uit te zien.
quote:Nonny schreef op 24 juni 2016 @ 13:46:

[...]



Sommige mensen vinden "er leuk uitzien" niet belangrijk. En eigenlijk hebben ze gelijk. Het is beter om leuk te zijn dan er leuk uit te zien.

Het hoeft natuurlijk ook niet of-of te zijn, want en-en kan ook heel goed.



Persoonlijk zie ik zelden een grijze muis vrouw met een sprankelende persoonlijkheid, dus enige relatie tussen uiterlijke presentatie en innerlijk gevoel over jezelf is er volgens mij wel degelijk
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 13:59:

[...]



Het hoeft natuurlijk ook niet of-of te zijn, want en-en kan ook heel goed.



Persoonlijk zie ik zelden een grijze muis vrouw met een sprankelende persoonlijkheid, dus enige relatie tussen uiterlijke presentatie en innerlijk gevoel over jezelf is er volgens mij wel degelijkIk zie vaak het omgekeerde. Hoe meer aandacht voor het uiterlijk hoe vlakker en simpeler de ziel.
quote:Nonny schreef op 24 juni 2016 @ 14:10:

[...]



Ik zie vaak het omgekeerde. Hoe meer aandacht voor het uiterlijk hoe vlakker en simpeler de ziel.Dus een elegante verzorgde vrouw is in jouw ogen vlak en simpel of geldt dat slechts voor de wat ordinairdere vrouwen onder ons?
quote:iris1969 schreef op 24 juni 2016 @ 14:18:

[...]



Dus een elegante verzorgde vrouw is in jouw ogen vlak en simpel of geldt dat slechts voor de wat ordinairdere vrouwen onder ons?Nee natuurlijk niet. Maar vrouwen die zo met hun uiterlijk bezig zijn dat ze liever thuis blijven dan zonder make-up de deur uitgaan, dat gaat mij te ver. Of 1000 euro in de maand uitgeven aan kleding en verzorgingsproducten. Veel bezig met het uiterlijk en het innerlijke vergeten. Dat zie ik vaak. Pubergedrag.
quote:Nonny schreef op 24 juni 2016 @ 14:26:

[...]



Nee natuurlijk niet. Maar vrouwen die zo met hun uiterlijk bezig zijn dat ze liever thuis blijven dan zonder make-up de deur uitgaan, dat gaat mij te ver. Of 1000 euro in de maand uitgeven aan kleding en verzorgingsproducten. Veel bezig met het uiterlijk en het innerlijke vergeten. Dat zie ik vaak. Pubergedrag.Zie jij dat vaak, ja? Ik ken echt niemand die zo is.
quote:SallySpectra schreef op 24 juni 2016 @ 14:30:

[...]



Zie jij dat vaak, ja? Ik ken echt niemand die zo is.Dat kan.
quote:Nonny schreef op 24 juni 2016 @ 14:39:

[...]



Dat kan.
quote:SallySpectra schreef op 24 juni 2016 @ 14:47:

[...]



Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist totaal niet het idee dat deze vrouwen 'precies doen waar ze zin in hebben'

Er komt vaak uit dat het super onzekere, zich niet de moeite waard voelende dames zijn (niet allemaal, maar de meesten wel) Ze vertonen bijna allemaal (extreem) compensatiegedrag

Persoonlijk vind ik dat Gordon deze mensen, ondanks dat hij er ook om moet lachen, toch met respect weet te behandelen.

Dit in tegenstelling tot in sommige andere programma's van hem.... Dat kan ik dan wel weer waarderen.



Het make over team doet haar taak naar mijn mening heel erg slecht. De dames zien er, na make over, steevast véél ouder uit. En daarnaast; er zit nog wel iets tussen uber sletterig over straat gaan enerzijds en er als een vrome kerkganger anderzijds, uitzien.

Laat die dames zoveel mogelijk in hun waarde. Kies kapsel en kleding dat er een stuk acceptabeler uitziet, maar gooi de 'stijl' van deze dames niet helemaal aan de kant.



Heb nog maar zelden gezien dat zo'n dame echt tevreden is met het resultaat, terwijl ik denk dat iets minder trashy/ bloot/ vul maar in ook al een hele verbetering kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nonny schreef op 24 juni 2016 @ 14:10:

Hoe meer aandacht voor het uiterlijk hoe vlakker en simpeler de ziel.Heel herkenbaar!
Die vrouwen hebben naar mijn gevoel in 80% van de gevallen allemaal een trauma: slechte jeugd, mishandeling in het huwelijk, vechtscheiding met veel vuile was etc. En daarna zijn ze helemaal loos gegaan. Dat is niet lak hebben aan alles en iedereen, dat is coping en echt niet goed in je vel zitten. Niet altijd he, maar toch vaak heb ik de indruk.



En het eindresultaat, vaak een kort-pittig kapsel en ouwelijke kledij. Of een vrouw in een jumpsuit waarvan je denkt: met zo een snit komt helemaal niemand weg. En een keer een vrouw met bril die enkel haar bril terugkreeg om het resultaat in de spiegel te zien. Gaat ze die catwalk op zonder bril. Sorry maar in het dagelijkse leven heeft dat mens nu eenmaal een bril, doe dat nu niet weg voor het plaatje.
quote:Snoesje666 schreef op 24 juni 2016 @ 12:39:

Maar het is toch nóóit goed wat dames dragen ?

Kuitbroek/afritsbroek/korte broek/bermuda/skinny jeans/piede wiepen.......



Trek aan waar je je lekker bij voelt en houd tepels en bilnaden binnenboord, dat is alles waar ik op hoop.Precies! Het is toch nooit goed.
https://www.google.nl/sea ... i30j0i8i30i19.Y47JjiLtCXU



Ik vind Kendall Jenner heel mooi. Aangezien ze model is wordt van haar veel meer getolereerd dan van de gemiddelde vrouw maar.. Ik vind het alsnog geen gezicht. Sorry. Dit is toch iets te pittig naar mijn smaak. De jeans vind ik wel heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nonny schreef op 24 juni 2016 @ 14:26:

[...]



Nee natuurlijk niet. Maar vrouwen die zo met hun uiterlijk bezig zijn dat ze liever thuis blijven dan zonder make-up de deur uitgaan, dat gaat mij te ver. Of 1000 euro in de maand uitgeven aan kleding en verzorgingsproducten. Veel bezig met het uiterlijk en het innerlijke vergeten. Dat zie ik vaak. Pubergedrag.





Er is een wereld van verschil tussen een grijze muis en het type vrouw dat jij beschrijft.

Wat is er is met er leuk uit willen zien? Ik houd van kleding, make-up, sieraden en schoenen maar voer graag een goed gesprek en heb een brede algemene ontwikkeling. Ook ga ik gerust zonder make-up een dagje winkelen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gezellig met de verkoopster gekletst bij de Milo.

Over elkaars nagels, ze had ze superleuk gelakt, verschillend en toch bij elkaar passend.

Mensen kunnen dat ordi vinden, maar het stond in mijn ogen gewoon leuk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 24 juni 2016 @ 13:17:

[...]





Ik woon in die omgeving, maar ik zie ze ook nooit.



Wel een paar weken geleden op de Geleense kermis geweest. Je ziet voornamelijk oude jeans óf eentje met gaten, een lubberend shirt en een parka of kort jack. Sneakers eronder, vettige kop haar erboven, nauwelijks make-up óf extreem veel. Jonge meiden standaard met lang, steil haar.

En dan heb ik 98% van de kermisbezoekers omschreven.



Noem je ook een kermis op . Ik vraag mij serieus af waar die mensen het rest van het jaar zijn, dan zie ik dat niet



En je vergeet nog de mevrouwen in te strakke lycra bodysuits met panterprint-en-strass steentjes met bijbehorende (bad)slippers
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Martinimeisje schreef op 24 juni 2016 @ 11:20:

[...]





Volgens mij in Brabant en Limburg, aan het taaltje te horen..



Overigens denk ik bij die vrouwen over het algemeen niet aan 'schijt hebben aan alles en lekker jezelf zijn', maar juist aan 'hoe zorg ik dat ik aandacht krijg/opval/mensen het idee geef dat ik schijt heb aan alles'.



Ja hoor...

Ga eens in Maastricht kijken daar lopen de meeste vrouwen juist zeer goed gekleed.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mij maakt het niet zoveel uit wat mensen dragen. Al kan kleding wel een beetje aangeven in welke groep je valt, dus het kan wel een verschil maken bij mijn eerste indruk van iemand. Ik vraag me best wel af wat mensen van mij denken op het eerste gezicht, ik draag graag Pokémon/andere nerderige game t-shirts/bandshirts, misschien zijn er wel mensen die dit not-done vinden en me opgeven voor zo'n programma.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 24 juni 2016 @ 09:12:

Vooral die afleveringen van die dames die zonder ondergoed gaan winkelen en dan de hele tijd gaan bukken om spullen te pakken. En die arme pubers ernaast.

Dat vind ik niet normaal. In een supermarkt zijn ook jonge kinderen die ongevraagd met zo'n vrouw die zo nodig denk sexy te zijn geconfronteerd worden. En zelf wil ik dat ook niet zien.

Wat zou er gebeuren als een man zoiets zou doen? Volgens mij wordt die meteen (terecht) als een exhibitionist opgepakt. En van deze vrouwen 'moeten' we het maar accepteren?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:VanilleNoire schreef op 25 juni 2016 @ 22:14:

Mij maakt het niet zoveel uit wat mensen dragen. Al kan kleding wel een beetje aangeven in welke groep je valt, dus het kan wel een verschil maken bij mijn eerste indruk van iemand. Ik vraag me best wel af wat mensen van mij denken op het eerste gezicht, ik draag graag Pokémon/andere nerderige game t-shirts/bandshirts, misschien zijn er wel mensen die dit not-done vinden en me opgeven voor zo'n programma.



Lekker Pokémon dragen als jij dat wilt. Waar bestel je ze ?

Bij Large heb ik ook ideale jurkjes voor mijn nichtje gevonden, dark én schattig tegelijk.







Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als je het schijt hebt aan je eigen kinderen die zich voor je schamen en terecht niet met je over straat willen omdat iedereen je moeder aanstaart dan ben je toch echt wel egoistisch en alleen maar met jezelf bezig.
quote:Snoesje666 schreef op 26 juni 2016 @ 09:23:

[...]





Lekker Pokémon dragen als jij dat wilt. Waar bestel je ze ?

Bij Large heb ik ook ideale jurkjes voor mijn nichtje gevonden, dark én schattig tegelijk.



[img]http://m.large.nl/alice-in-wonderland-g ... 6/?image=1[/img]



[img]http://m.large.nl/alice-in-wonderland-f ... 8/?image=1[/img]Mijn vriendin schaamt zich gelukkig niet voor me, dus ik mag het dragen :D O.a. bij Large inderdaad! Erg fijne webshop, ik ben daar backstage member. Kost een tientje per jaar, en dan heb je gratis verzending, goodies en kortingen
Alle reacties Link kopieren
Ik zie HTMD niet altijd. De vrouwen die ik zag waren hetzelfde type. Met naar mijn mening een vreemd idee van "sexy".

Beetje zielige types. Meestal met een treurig verleden. Is die "sexy" kleding bij hen een manier om aandacht te vragen? Of om te zeggen: "ik mag er zijn"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven