Uitgerekend eerste helft januari 2017

03-05-2016 14:34 602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe gegevens voor in de tabel graag vetgedrukt.



NaamLeeftijdUDj/m?kindjeafsprakenmamakiki1230/3624-121e (huid. partner)Kiwicatz25/311-1meisje1e15-8 20 weken echo159025/321-11e19-8 20 weken echokleinwondertje28/302-1?15-8 20 weken echoFN9223/343-1meisje1e15-8 20 weken echoSophia-9025/293-11e19-8 20 weken echonadine19887-14eRomy3028/287-11e18-8 20 weken echoBloempje18729/268-11e23-8 20 weken echoLady-199322/278-11e28-7 controle & 27-7 geslachtsechoAnoniemlisa843115-11emodji23/2916-11e





Veel sterkte Autumn_87, mssfidler, kloktikt en tara82
Alle reacties Link kopieren
Haha Romy, gelukkig wel iets leuks ja! Veel plezier met het van de daken schreeuwen



Zachte flubberbroekjes klinkt goed voor thuis. Binnenkort eens kijken bij de action dus. Thanks!
Hallo dames,



Wij hebben het van de daken geschreeuwd

Iedereen weet het nu.. en wat een lieve en leuke reactie krijg je dan!!

Het besef komt nu ook steeds en steeds meer..
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gisteren de ''blije doos'' van prenatal opgehaald, superleuke box zeg! Mijn schoonmoeder had hem aangevraagd voor ons. Staan we daar met z'n 2en te smelten bij allerlei baby kleertjes, ooooh wat willen we graag weten wat het word, hihi



Het gevoel begint wat meer op te borrelen. Maar nog erg veel last van rare oprisperingen en maagzuur. Ik kreeg van mijn moeder de tip om even een 1 of 2 kleine slokjes koffiemelk te drinken. Nee het is niet lekker, maar het werkt wel! Ze nam zelf ook slokjes koffiemelk destijds tijdens de zwangerschappen en raad het ook bij iedereen aan. Nouja zolang het werkt



En ik heb nu ook positie broeken via marktplaats gehaald. Wel even wennen hoor, zit wel laag zeg maar, en de band kan ik nu (nog) tot mijn borst omhoog trekken, haha! Maar deze hebben een lekker comfortabel stofje.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn bloempje187 dat iedereen leuk reageert!



Vanaf wanneer krijg je de oproep om de blije doos op te halen? Voor vaderdag had ik me ventje vast een kleinigheidje gegeven een rompertje van de hema met my daddy is my hero. Maar wat ziet het er dan zo klein uit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lady-1993 ! Gezellig dat je meeschrijft en gefeliciteerd! Ik zal je gegevens in de tabel zetten . Schattig dat je dat rompertje voor vaderdag hebt gegeven, ja klein he die kleertjes.



Oh zo leuk he die babykleertjes birdydicted

Wat fijn Romy30 dat je termijnecho goed was! Is toch weer spannend dan he?



Ahh leuk bloempje dat het nu helemaal out in the open is! Heb jij ook niet dat wanneer je het dan verteld aan iemand, je tegelijkertijd niet kunt geloven dat jij het bent die het goede nieuws brengt? Dat heb ik heel erg .



Wij hebben het de afgelopen dagen iedereen verteld in onze omgeving. Het is maar goed dat we het allemaal kort op elkaar hebben gedaan, want het gaat als een razend vuurtje hier in het dorp . Maar die reacties, zo lief en leuk, echt nog leuker dan ik had verwacht, lieve mensen om ons heen .

Met de migraine gaat het erg slecht. Ik heb sinds vrijdag geen moment zonder hoofdpijn gehad en er zijn momenten geweest dat ik me hoofd eraf wilde hakken en dat ik in paniek raak. Maandag maar even bespreken met de verloskundige, dan hebben we de termijnecho, wat ik toch ook weer spannend vind.
Alle reacties Link kopieren
Oh zo fijn om het iedereen te vertellen!! Ik ben zo blij :-) Vandaag ook op mijn werk verteld, superleuk. En nu weet bijna iedereen het dus das fijn. Iedereen reageert zo leuk en lief. Vanavond de laatste vrienden op de hoogte brengen en dan weet iedereen het.



Sophia ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen om je migraine wat draaglijker te maken. Sterkte! En geniet maandag eerst maar van jullie termijnecho, ik vond het heel bijzonder!



Ik wilde misschien nog meedoen met Moeders voor moeders, maar wilde er bewust mee wachten tot de termijnecho. Nu wilde ik me online aanmelden maar met mijn uitgerekende datum kon t waarschijnlijk niet meer. Morgen even bellen om te horen of t nou wel/niet kan. Hoe bevalt het jullie om hieraan mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hey Romy,

Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend; wat leuk!! Wat heerlijk dat het nu bij iedereen bekend is Bloempje! Hier weten vrienden en familie het en een paar collega's van mijn man. Vanavond komt de post op Facebook. Niet dat ik daar nou heel veel mee heb, maar ik heb al twee (bijna 3) kinderen op de basisschool en ik heb geen zin in 30miljoen vragende blikken, en 'ohjah?! echt?!'- gedoe (klinkt wat negatief misschien, maar dat is het echt niet hoor hahaha)



Dus ik zet het er vanavond op, dan weet iedereen het lekker en hoef ij me niet meer in ruime kleding te verschuilen op het schoolplein. Hihihi....



Heb er wel zin in!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een goede meelezer, maar schrijven bijhouden totaal niet! Ik vind het fijn dat er allemaal goede echo's zijn geweest voor jullie! Het nieuws dat wij een tweeling verwachten is bij ons helemaal geland. De combinatie test was helemaal goed en ik ben nu 13 weken. Voel me prima. Eigen kleding past ook nog prima. Buikje lijkt nu net iets te gaan groeien. Niet noemenswaardig nog. We hebben het nu iedereen verteld en wat een super leuke reacties allemaal.

Ik blijf meelezen en probeer zo nu en dan wat te plaatsen!
Alle reacties Link kopieren
Heb je mvm al gebeld, romy? Als de intake al snel plaats kan vinden zijn die 2 a 3 weken dat je nog kan bijdragen mooi meegenomen, lijkt mij dan. Ik pies nu al een aantal weken in dat kannetje. Ga nu de laatste week in, wat heel fijn is, want stiekem wordt ik het een beetje zat



Nadien, jij pakt het gelijk goed aan, dat bekend maken via fb. Succes maandag op het schoolplein
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meer deelnemen aan moeders voor moeders, heb net gebeld.. Ze zei dat je minimaal 5 weken moet meedoen en je kan urine opvangen t/m de 16e week blijkbaar. Fijn birdy dat je er dan bijna klaar mee bent! Voor t goede doel moet je maar denken die laatste week!



Voor jullie ook fijn 1590 dat alles goed is!



Nadine, dat is zeker leuk dat we dezelfde uitgerekende datum hebben! Al zei de verloskundige dat maar 3% van de vrouwen op de uitgerekende datum bevalt hahaha
Alle reacties Link kopieren
Oeh, wij konden een bugaboo van iemand overnemen! Er staat nu dus een kinderwagen in de huiskamer

......gaat nog een rondje lopen......
Alle reacties Link kopieren
Birdydicted haha leuk he! Lekker van genieten!

Wij hebben de joolz ook al een tijd op zolder staan.



Wanneer gaan jullie beginnen aan de babykamer? Bij ons willen de meiden nu al samen op 1 kamer slapen sinds ze het weten. Dat is ook de bedoeling dus heb de babykamer nu alvast vrij hihi :D
Alle reacties Link kopieren
wat leuk hier, allemaal dames die ongeveer even ver zwanger zijn. Ik ben ruim 12 weken zwanger van de derde. ik lees en schrijf graag mee
Hihi wat leuk birdy dat je al een kinderwagen hebt staan!!

Wij hebben het vorige week ook op fb gezet en we hebben zoveel leuke en lieve reactie gehad!!

Wij moeten nu nog een weekje werken en gaan dan lekker op vakantie. Als we terug komen dan zullen we langzaam aan de kamer gaan beginnen. Lekker shoppen en eens oriënteren wat we precies willen. Denk dat ik wel een boek of iets mee neem op vakantie, zodat we alvast eens kunnen kijken :-) Er gaat ook een notitieboekje mee voor namen!

Heb er zin in!!!



Hoe is het trouwens met jullie kwaaltjes? Merken jullie dat ze afnemen??



Woensdag heb ik weer controle bij de verloskundige en dan vrijdag weer een echo!!



Welkom kletskouske! En gefeliciteerd natuurlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen hebben we een afspraak gehad bij de verloskundige in een praktijk ipv in het ziekenhuis. En alles was prima! In eens heel veel informatie erbij gekregen, wat we eigenlijk nog niet echt gehad hadden achteraf... Maar goed lang verhaal kort: mijn uitgerekende datum is ook bijgesteld. Ik ben nu 13wk en 2 dagen ipv 14 wk. (Voor te tabel) Dus komt de uitgerekende datum uit op 1-1-2017! We zagen de baby al flink bewegen op de echo! Gewoon al met de armpjes in de lucht en de handen op het hoofdje! Oef toen drong het écht door en mijn man moest ook even slikken Heel mooi!





Kwaaltjes bloempje? Ik ben nu misselijker dan voorheen... Weinig kunnen eten en vandaag al 2x moeten overgeven om niks :( Voornamelijk eet ik momenteel aardbeien... Haha die zijn niet aan te slepen! Er gaan hier zo minimaal 5 bakken in de week erdoorheen. Maar volgens de verloskundige is het prima dat ik daar veel van eet als het met de rest van het eten niet lukt.



En we krijgen al steeds meer cadeautjes van iedereen! Sokjes (Smelt ), speelgoed en knuffeltjes, rompertjes en tips van leuke baby en zwanger pakketten die je kan aanvragen!
Alle reacties Link kopieren
Ohja ik ga van de verloskundige praktijk ook naar groepsessies. Die zijn elke 4 week en je bent dan met 8 a 12 dames die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Met als doel om elkaar te steunen, vragen stellen waar je misschien zelf nog niet op was gekomen. Ook individuele gesprekken, luisteren naar de hartslag van de baby en de partners mogen ook een keer mee. Verder zijn de echo's en andere afspraken wel apart. Tabel: eerste groepssessie is op 20 juli en dan horen we weer verder tot de 20 week echo :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn he Romy30 nu iedereen het weet! Ik vind het ook zo'n opluchting!



Ahh birdy wat leuk zeg die kinderwagen! Dat vind ik 1 van de leukste baby-artikelen hihi.



Leuk kletskouske dat je meeschrijft en gefeliciteerd :D!



FN92 wij beginnen in september pas aan de babykamer, omdat tot die tijd de kamer nog als studeerkamer wordt gebruikt voor mijn man (doet een avondstudie) .



Lekker zeg vakantie bloempje! Heerlijk samen fantaseren...

Mijn kwaaltjes vallen nog steeds mee (op de migraine na, maar weet niet of dat door de zwangerschap komt).



Fijn dat alles in orde was kiwicatz!



Wij hebben vandaag de termijnecho gehad .. Was echt geweldig mooi, ben nu 3-1 uitgerekend (ipv 5-1). Daarna zijn we samen naar de prenatal gegaan, dat maakte het allemaal nog wat echter . Was echt een geweldige dag!

En iedereen is nu echt op de hoogte, zo fijn en zoveel lieve reacties gehad! Deze week gooi ik het ook op instagram (heb geen fb) en vertel ik het tijdens een bbq van m'n werk aan collega's.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Sophia en Kiwicatz dat jullie een goede echo hadden, zo fijn!



Ik vind het superleuk dat iedereen t nu weet, kun je t er tenminste over hebben.



Wij kunnen de babykamer overnemen van n collega, daar gaan we binnenkort eens kijken of we t wat vinden. Niet dat we daar over na hadden gedacht, maar zij kwam ermee.



Fijne vakantie Bloempje!



Ik heb nog steeds geen kwaaltjes op vermoeidheid na. Houden zo :-)
Wil even met jullie delen dat ik vandaag op controle ben geweest en ik heb het hartje gehoord!!

Vriend was helaas werken, ging er ook niet vanuit dat ze dat vandaag ging doen! Ik mocht het opnemen, en ik heb het al tig keer beluisterd



Vrijdag weer een echo, met hopelijk een mooie foto! Daarna kunnen we heerlijk gaan genieten van onze vakantie! Zaterdag ochtend vertrekken we vroeg.

Ik laat jullie nog wel even weten hoe de echo was!
Alle reacties Link kopieren
Zo wat een mazzel heb jij bloempje met al die echo's :D ! Bijzonder is dat he om dat hartje te horen . Veel plezier alvast voor vrijdag weer!



Trouwens, nog even over mijn 2 sollicitaties die ik had lopen. Ik had besloten dat ik de tweede het leukst vond en daar ook aangegeven dat ik in verwachting ben en 4 dagen wil werken. En ik ben aangenomen . Zó fijn dat er nog bedrijven zijn die zwangere vrouwen in dienst nemen! Ben echt heel erg opgelucht! Ik wilde de baan heel graag, omdat ik nu 3 uur per dag in de auto (en file) zit en straks kan ik gewoon in 40 minuutjes fietsen naar m'n werk.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh bloempje wat ontzettend fijn zeg! Wauw



@sophia super gefeliciteerd met je baan! Kei fijn! En ook wij hebben nu dezelfde uitgerekende datum (al zegt dat helemaal niks:p)



Ik heb vandaag alleen controle, hoop ook een hartje te kunnen horen oid!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Sophia! Gaaf dat je bent aangenomen, heel leuk!



Hoe was je controle FN? Ik kan nu ook al niet meer wachten tot onze volgende maar dat is nog 4 weken ongeveer dus dat duurt nog erg lang.......



We hebben al veel knuffeltjes, rompertjes, kaartjes en cadeautjes gekregen van alle lieve familie en vrienden. Zo leuk! :-)
Alle reacties Link kopieren
@romy ik heb het hartje kunnen horen!! Woehoe



Voor de tabel: 14 juli geslachtsecho
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd sophia! Dat moet dan toch wel een fijn bedrijf zijn
Alle reacties Link kopieren
Jeej 2 dagen geleden bij de verloskundige geweest en alles was goed zelfs het hartje gehoord! Vandaag de termijn echo en ook nekplooi meting. Het was gewoon echt al een baby! Het termijn is nu vast gesteld op 8 januari 2017 en de volgende afspraak is op 28 juli bij de verloskundige. ook gelijk op Facebook gezet en zo fijn dat we het nu van de daken kunnen schreeuwen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven