Date stinkt naar zweet

17-06-2016 19:24 163 berichten
Ik heb nu drie keer gedate met een man. Hij ziet er wel aantrekkelijk uit, maar - je voelt 'm al aankomen - hij ruikt heel sterk naar zweet. In het begin dacht ik nog dat het aan de zenuwen lag, maar het is elke date zo. Heel extreem, zelfs als hij zijn jas aan heeft, ruik je die penetrante geur nog. Laatst zaten we in de bios en ik ging bijna over mijn nek. Voelde ook weerstand om hem te zoenen daardoor.



Nu is het echt niet zo dat ik overgevoelig ben voor geur o.i.d. Ik heb dit nog nooit zo extreem gehad bij iemand. Wat zal ik doen; er iets van zeggen of het contact afkappen? Ik vind dit wel een echte afknapper, tegelijk vraag ik mij af of het niet te oppervlakkig is om het contact om die reden af te zeggen.
quote:Eva- schreef op 26 juni 2016 @ 09:29:

[...]



Het is niet zo makkelijk om iemand op zoiets te wijzen. Ik neem aan dat de beste man genoeg mensen in zijn omgeving heeft die dat zouden kunnen doen.

Ik kan mij goed voorstellen dat TO er voor gekozen heeft dit achterwege te laten.Ja maar daar doe je een aanname. En ik snap m wel. Maar ik kies ervoor om dat tegen hem te zeggen. Zo,wil ik in het leven staan. Als principe.
Alle reacties Link kopieren
Ze kan het zeggen als ze dat wil, maar het is niet haar verplichting om dit te doen.



Als je denkt dat hij raar/boos zal reageren, kan je het beter laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 juni 2016 @ 09:31:

[...]





Uit die goddelijke reet van jou? LIKE! -:)
quote:Defietsboer schreef op 26 juni 2016 @ 09:49:

Ze kan het zeggen als ze dat wil, maar het is niet haar verplichting om dit te doen.



Als je denkt dat hij raar/boos zal reageren, kan je het beter laten.Nee dat klopt, al zou ik het best verplicht willen stellen-:)
quote:Defietsboer schreef op 26 juni 2016 @ 09:50:

[...]





Rick Astley komt bij me op boerinnetje!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 juni 2016 @ 01:25:

Ik vind het gewoon heel erg raar en oppervlakkig.



Er zal wel een grote kern van waarheid in mijn opmerking zitten. Waarom trek je het je anders zo aan?Deze vrouw heeft geen behoefte om door te gaan. Heel simpel. Ja, zo gaat dat met daten..
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 juni 2016 @ 09:29:

In je openingsbericht vraag je je nog af of het oppervlakkig is. Nu weet je ineens zeker dat dat niet zo is.



Waarom eigenlijk dit hele topic gestart?



Misschien is er wel iets aan te doen en laat je een 'wel aantrekkelijk' exemplaar lopen. Je hebt toch niet drie keer afgesproken omdat je hem zo lekker vond stinken?Wat wil je eigenlijk met deze post?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 juni 2016 @ 10:03:

[...]





Nee dat klopt, al zou ik het best verplicht willen stellen-:)



Ik snap best je punt alleen vind ik niet dat een date hem daarop móet wijzigen. Anderen in zijn directe omgeving ruiken het vast ook. Vrienden of familie bijvoorbeeld. Zij kunnen het ook zeggen?

Met een date heb je geen verplichting of verantwoordelijk etc.
Ik denk dat je pas weet of je zoiets op de man af zou zeggen wanneer het zich werkelijk voordoet.

Zie het mezelf ook nog niet doen bij een wildvreemde hoor, wel tegen iemand die ik goed ken waarbij dit probleem zich ineens voordoet.

Al snap ik niet waarom je een derde keer date met iemand die de 2 keer daarvoor al stonk. Toch een heftige dealbreaker lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ooze schreef op 26 juni 2016 @ 01:32:

[...]





Niet iedereen is een snuffelbeertje.Even loepen
Alle reacties Link kopieren
TO: 'Wat zal ik doen; er iets van zeggen OF het contact afkappen?'



Lindaatje1960: 'Deze vrouw heeft geen behoefte om door te gaan. Heel simpel'.



Fuck, wat een wijsheid.

I rest my kees.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 17 juni 2016 @ 19:28:

Als ik de zweet van een man niet lekker vind ruiken is het geen goede match.





Precies. Bij sommige mannen vind ik de zweetlucht helemaal niet storend (juist lekker mannelijk ofzo haha) maar bij sommigen krijg ik echt braakneigingen.



Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat hij zich niet goed wast. Mijn ex was heel proper op zichzelf, maar op een gegeven moment kun je oude zweetluchtjes bijna niet meer uit shirts krijgen met de was en iedere keer als je zo'n shirt (schoon) weer aantrekt, worden de luchtjes weer geactiveerd in de oksels zodra het shirt daar warm wordt. Misschien moet je date gewoon eens nieuwe shirts gaan kopen
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik het wel een beetje raar. Je hebt al 3 dates gehad, dus je ziet hem wel als serieus dating materiaal anders was hij niet voorbij de 1e date gekomen.



Dan vind ik het raar dat mensen niet gewoon eerlijk zijn. Zeg gewoon dat je last had van zijn zweet lucht. Ik zou er ook op afknappen, maar ik zou het zeker eerlijk zeggen tegen die persoon. Wat heb je te verliezen als je gewoon de waarheid verteld. Maar je hebt je keuze al gemaakt. Maar ik zou er iets anders in staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven