Gezondheid alle pijlers

Welk soort oordoppen?

26-06-2016 09:07 45 berichten
Hallo Viva forummers,



Na weer een nacht niet kunnen slapen vanwege de buren, ben ik het echt zo zat door het slaapgebrek, dat ik oordoppen wil kopen. Het liefst vandaag nog uit de drogisterij. Ik heb in het verleden van die kneedbolletjes geprobeerd maar die vallen uit mijn oor, krijg ze er gewoon niet in waardoor het pijn doet als ik op mijn zij lig en ze vallen eruit dus terug duwen word nog pijnlijker.



Wie heeft er tips voor fijne oordoppen?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik regelmatig van die foam oordopjes. Even plat rollen en in je oor schuiven.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik van die zachte schuimrubberen, met afgeronde punt. Merk heb ik even niet paraat maar ze hebben een zacht oranje kleur.

Met name door dat afgeronde punt vind ik ze fijn. Je kneedt het puntje iets smaller en dan duw je hem in je oor. Daar zet ie dan wat uit.

Ik heb met deze geen last van pijn.
Alle reacties Link kopieren




Zoiets maar dan bij kruidvat gekocht.
quote:purperklokje schreef op 26 juni 2016 @ 09:18:

Ik gebruik van die zachte schuimrubberen, met afgeronde punt. Merk heb ik even niet paraat maar ze hebben een zacht oranje kleur.

Met name door dat afgeronde punt vind ik ze fijn. Je kneedt het puntje iets smaller en dan duw je hem in je oor. Daar zet ie dan wat uit.

Ik heb met deze geen last van pijn.Dank je wel. Kan ik deze bij het kruidvat vinden?
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat! Paarse silicone dopjes, speciaal voor zijslapers. Voel je niet zitten en dempen goed. Is mijn ervaring en die van mijn man (ik snurk nog wel eens..)
Dank je wel Dolfje.
Alle reacties Link kopieren
Oh en zit n hoesje bij, tegenwoordig heeft die n soort torpedovorm.
quote:CrepeDeFromage schreef op 26 juni 2016 @ 09:16:

Ik gebruik regelmatig van die foam oordopjes. Even plat rollen en in je oor schuiven.Ook foam dus. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel ook degene die dolfje laat zien, ze zijn alleen paars/blauw.
quote:PlayingTheAngel schreef op 26 juni 2016 @ 09:20:

Kruidvat! Paarse silicone dopjes, speciaal voor zijslapers. Voel je niet zitten en dempen goed. Is mijn ervaring en die van mijn man (ik snurk nog wel eens..)Dank je wel, dat klinkt goed. Neem aan afwasbaar, dus meerdere keren te gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel deze

quote:CrepeDeFromage schreef op 26 juni 2016 @ 09:25:

Ik bedoel deze

[img]http://www.oordopjes-kopen.nl/images/pr ... 5_paar.jpg[/img]Deze heb ik ook. Heb je bij kruidvat in doosje met 4 setjes en opbergdoosje.
Alle reacties Link kopieren
quote:CrepeDeFromage schreef op 26 juni 2016 @ 09:25:

Ik bedoel deze

[img]http://www.oordopjes-kopen.nl/images/pr ... 5_paar.jpg[/img]

Ja dit soort! Die van mij hebben toevallig een ander kleurtje maar is precies hetzelfde. Bij elke drogist te koop.



Bij mij werken die andere die hier gepost zijn, met dat "steeltje" niet goed. Ze sluiten niet goed af en doen pijn. Die waxdingen vind ik viezig en doen ook pijn.

Die foamdingen zonder afgeronde punt zijn wel ok, maar bovenstaand model is het fijnst.

Ik vrees dat het gewoon uitproberen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:PlayingTheAngel schreef op 26 juni 2016 @ 09:21:

Ik bedoel ook degene die dolfje laat zien, ze zijn alleen paars/blauw.Ja paars zijn ze.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij vallen die foamdingen juist uut mijn oren. Ik heb ook die paarse met steeltje. Die voel je niet als je op je zij ligy
Ik heb ook van die siliconen oordopjes, die blijven inderdaad goed zitten 's nachts (mits je ze goed in brengt natuurlijk). Ik voel ze wel iets zitten, maar het is niet storend in ieder geval.
Hartstikke bedankt allemaal! Ik koop beide soorten die hier zijn opgegeven. De foam doppen en de paarse siliconen doppen.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kan je snel weer goed slapen
quote:dolfje schreef op 26 juni 2016 @ 09:19:

[afbeelding]



Zoiets maar dan bij kruidvat gekocht.Deze doen bij mij heel veel pijn. Ik gebruikte altijd van die foam dingen; erg fijn. En nu heb ik ze op maat laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Herriestoppers (te koop bij kruidvat), zijn van die gele foamdingen. Andere doen allemaal pijn in mijn kleine oren, ook de gele foamdingen van kruidvat eigen merk. Die herriestoppers voel je niet eens zitten en sluiten geluid af als een malle.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind toch die wasbolletjes echt ideaal. Ik gebruik de roze (orhopax), die knip ik door de helft, kneed ze langwerpig en duw ze in m'n oren. Daarna kun je ze plat duwen zodat je ze niet voelt. En ze vallen bij mij nooit uit mijn oren.
Ik heb ze van Alpine, besteld op Bol.com, gebruik ze ook bijna dagelijks.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 26 juni 2016 @ 10:54:

Ik vind toch die wasbolletjes echt ideaal. Ik gebruik de roze (orhopax), die knip ik door de helft, kneed ze langwerpig en duw ze in m'n oren. Daarna kun je ze plat duwen zodat je ze niet voelt. En ze vallen bij mij nooit uit mijn oren.

Dit!

De bolletjes zijn te groot, ik trek ze ook in tweeen. Ideaal!
...
quote:CrepeDeFromage schreef op 26 juni 2016 @ 10:07:

Hopelijk kan je snel weer goed slapen Dank je wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven