wat zijn jullie hobby's?

26-06-2016 02:11 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort meer tijd voor mezelf, heel fijn, en ik ben op zoek nar inspiratie voor een nieuwe hobby, en ik vraag me af wat jullie hobby's zijn. Sporten is niet mijn ding.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Forummen blijkt echt helemaaaal de bom te zijn.
Ik haak, kleur-voor-volwassenen, schrijf, zentangle, tuinier, lees, netflix, zing, speel gitaar, piano, zeil, slackline, longboard, schaats, doe bordspellen. Dit in fases, afhankelijk van tijd, humeur, seizoen. En toch krijg ik het voor elkaar me soms te vervelen ;)
Paardrijden, skiën en reizen zijn denk ik mijn 'echte' hobby's. Daarmee bedoel ik dat ik er veel tijd aan besteed, bewust voor spaar, uitgebreid in verdiep, etc.



Verder mag ik graag tuinieren, wandelen, fietsen of zwemmen (bij mooi weer ben ik zoveel mogelijk buiten te vinden ), uitgebreid koken, taarten bakken, of lezen. Ook interieur en make-up/mode vind ik leuk (bij slecht weer vermaak ik me ook wel) en anders is er altijd nog Netflix/de uitgebreide filmdatabase die mijn man heeft aangelegd in de loop der tijd



Of het vivaforum
Alle reacties Link kopieren
Mijn hobby's zijn, yoga, moes/tuinieren, lezen, festivals en feesten bezoeken, pinteresten over allerlei dingen zoals voeding, ayurveda, wooninrichting etc etc



In de winter ga ik graag skiën, maar omdat dat maar een week per jaar kan niet echt een hobby.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Lezen, tekenen, schilderen, tuinieren, koken, fotografie, muziek en yoga. En in de winter maanden wat meer gamen en breien en koekjes eten.
Muziek maken (piano, klavecimbel, gitaar), tuinieren & moestuin, taarten bakken, haken, breien, naaien. Postcrossing en postzegels verzamelen. Poweryoga doe ik bij vlagen. En verder ga ik graag wandelen, fietsen of een dagje met de trein eropuit.



Hmmm, zo teruglezend ziet mijn lijstje er best mutsig uit. Nou ja, ben misschien ook wel een muts ;) .
Alle reacties Link kopieren
Jaa postcrossing
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Haken, naaien, ik wil gaan handletteren, schrijven, fotograferen.
Hallo?!
Ik lees veel interieur blogs en boeken. YouTube makeup filmpjes kijken.
Alle reacties Link kopieren
Paardrijden, lezen, kickboksen, koken. De eerste twee kom ik eigenlijk door drukte nog maar weinig aan toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op tuinieren, lezen, knutselen en mozaïeken. De laatste tijd ben ik helemaal into vogelhuisjes mozaïeken ik geef ze weg aan mijn cliënten.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 26 juni 2016 @ 07:21:

Ik lees veel interieur blogs en boeken. YouTube makeup filmpjes kijken.Nog tips voor leuke blogs? Ik vind dat ook interssant.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Tvp, studie bijna afgerond..
Ik hou van wandelen, forummen (of course), mijn onmogelijk maar megacute katjes en mijn grootste hobby is zingen. Dat doe ik al jaren, vooral opera/klassiek.

Ik hou ook erg van muziek en boeken lezen vind ik ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Paleontologische archeologie, hersenchirurgie, painting by numbers, punniken (wie doet dat nog?), veiligheidsspelden verzamelen (overblijfsel uit de punkperiode), Engelse kasteeltuinen bezoeken en suikerzakjes van death metal bands verzamelen (dat gaat nog niet zo hard).
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Netflix, forum, muziek, kleuren, persoonlijke ontwikkeling/ psychologie, wandelen,
quote:elfjetwaalfje schreef op 26 juni 2016 @ 08:49:

Paleontologische archeologie, hersenchirurgie, painting by numbers, punniken (wie doet dat nog?), veiligheidsspelden verzamelen (overblijfsel uit de punkperiode), Engelse kasteeltuinen bezoeken en suikerzakjes van death metal bands verzamelen (dat gaat nog niet zo hard).Oh wat een mooie dingen maak je!

Alle reacties Link kopieren
Lezen

Fantasy series kijken

Fantast festivals en fiars bezoeken

Kleuren /knutselen
Lezen, festivals, concerten, haken en tekenen en kleuren. Ouwe meuk opknappen.
En koken!
Elpee's verzamelen en beluisteren;

Kringlopen en tweedehands/antiek/brocante markten afstruinen;

Schrijven;

Naaien (sinds gisteren pas )

Fotograferen (maar dat doe ik echt te weinig)

Meubels opknappen

Koken en bakken (doe ik ook echt te weinig)
Alle reacties Link kopieren
Koken, YouTubers volgen, paardrijden en alles daar omheen, de sims spelen en dan huizen bouwen, filmpjes ervan maken, bewerken en op YouTube zetten, Hotfixen, shoppen op Aliexpress.
Alle reacties Link kopieren
* Kleuren voor volwassenen en de bijhorende facebook groep volgen. Zo leer je veel nieuwe dingen kennen.

* Puzzelen op tablet omdat ik zo de randen kan uit sorteren, doe ik in t echt niet zo graag

* Denksport boekjes invullen (sudoku en zoekplaatjes zijn m'n favorieten)

* Nieuwe dingen uitproberen in de keuken (man moet gluten en lactose vrij eten en vaak bedenken we gewoon wat we willen eten en zoeken we op internet hoe we t kunnen maken)

Bij bovenstaande muziek beluisteren.

* Lezen, doe ik elke avond in bed. Ik lees van alles.

* Mediteren, doe ik ook elke middag. Heerlijk om ff gewoon te liggen en niets te moeten.

* Aan t water zitten. Gewoon zitten en genieten vd natuur. Vaak komen mensen me vragen of het wel gaat. Net of nietsdoen niet mag.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Drummen, tekenen/schilderen en mijn gigantisch uit de hand gelopen parfumtic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven