Ruzie over seks

25-06-2016 13:19 2170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn bijna 9 jaar samen. We hebben een goede relatie. We hebben in al die jaren nog nooit echt ruzie gehad, we praten onze problemen meestal goed uit. Vorig weekend hebben we echter schreeuwende ruzie gehad over een erg intiem onderwerp. We hebben al langer problemen in bed, zowel de kwaliteit als kwantiteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan. We doen beiden nog weinig moeite voor elkaar in bed.



Vorig weekend hadden we al een tijdlang niet gevreeën met elkaar, hij had zin in een vluggertje, ik vond dat hij best wat meer moeite mocht doen. Hij heeft mij afgewezen met dat woorden dat het niet moet als ik altijd zo moeilijk doe. De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. Ik was zo gekwetst dat ik terug heb gezegd dat hij mij toch niet kan bevredigen omdat zijn penis te klein is (hij heeft hier veel complexen over, en ik wist dat ik hem hiermee ging kwetsen). Het was een ontzettend kinderachtige opmerking, die helemaal niet waar is, ik was zo kwaad dat ik hem wilde kwetsen. Ik schaam mij hier ook voor. Ik heb direct mijn excuses aangeboden, hij wilde er niet naar luisteren en negeert mij al een hele week. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet dat ik door het stof moet terwijl hij ook heel wat gemene dingen heeft gezegd en dat het gesprek nu alleen hierover kan gaan.



Ik weet niet wat ik wil met dit topic. Ik heb niemand waarmee ik het kan bespreken. Ik weet niet hoe we beiden van het gekwetste gevoel af kunnen raken en hoe we verder moeten gaan. Weet iemand raad?
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 10:01:

[...]





Zij heeft te horen gekregen dat ze slecht is in bed van hem. Ik speculeer niets. Hij vindt dat hij voetbal kan gaan kijken. Zij wil praten over zijn opmerkingen dat hij haar slecht vindt in bed. Moet zij daar dan zelf die excuses alleen voor aanbieden.



Sorry schat, ik ben slecht in bed, sorry dat ik voorspel wil, sorry dat ik het daarna niet bij mijzelf even afmaak.Nee, hij zei dat ze passief was. Ze hoeft geen excuses aan te bieden voor haar bedprestaties, zelfs niet zouden ze weer gaan praten. Wel voor de opmerking waar ze hem bewust mee heeft geschopt.
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 10:03:

Als hij dat namelijk gezegd heeft, dat ze slecht is in bed doordat ze passief is, ze niet moet verwachten dat hij meer doet dan 2x aaien en dat ze het daarna zelf maar af moet maken, vind ik zelf dat ze al veels te ver door het stof is gegaan.Dat heeft hij niet gezegd.
Met dit topic komen we het weekend wel door.
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 10:04:

[...]



Nee, hij zei dat ze passief was. Ze hoeft geen excuses aan te bieden voor haar bedprestaties, zelfs niet zouden ze weer gaan praten. Wel voor de opmerking waar ze hem bewust mee heeft geschopt."dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. "
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 09:38:

Zij had natuurlijk ook als eerste kunnen gaan zwijgen.



De man wil weer een vluggertje, zij wil graag eerst langer opwarmen en wordt na de al langere periode geen seks niet zomaar ineens weer opgewonden en in the mood omdat hij zijn broek toevallig al op zijn knieen weer heeft hangen van 2x aaien.



Vervolgens verwijt hij haar egoïsme, dat ze gewoon op haar rug ligt en afwacht wat hij doet.



Nogal raar om dat haar te verwijten als ze júist niet zomaar plat wil gaan liggen om hem te ontvangen, maar samen graag kijkt hoe ook zij zin gaat krijgen. Dat is volgens hem blijkbaar gecompliceerd gedoe en:



dat dat niet eerlijk is van haar om van hem te verwachten dat hij haar altijd maar opwindt (want dat kan ze toch zelf) en afmaakt.



De vraag is wat er mis gaat waarom zij niet meer in de stemming komt door hem. En als ik zijn handelingen zie, dan zijn er meer vrouwen die er spontaan van gaan opdrogen als een man elke keer alleen die vluggertjes wil. En soms staat er te veel druk op van die man om zelf maar snel even opgewonden te raken, is er niet meer dat vertrouwen, die overgave mogelijk aan hem.



En daar kan zij natuurlijk erg gekwetst door raken dat hij haar seksualiteit iets vindt dat ze zelf maar mee moet dealen omdat het allemaal te gecompliceerd zou zijn en ze zelf maar opgewonden moet worden en ze heb bij haar zelf maar af moet maken.



En dan kan je natuurlijk een week gaan zwijgen, zorgen dat er geen enkel gesprek mogelijk is, zodat excuses van zijn kant ook niet mogelijk zijn en alle romcoms op televisie gaan volgen.



Wat heb je aan seks als de man jou niet op wil winden, hem er droog bij jou in wil stoppen na 2x aaien en hij vindt dat je na zijn snelle vluggertje maar je hand tussen je eigen benen moet frutten om het zelf maar af te maken.Dit dus. Dat lees ik ook.
quote:Paekzwart schreef op 26 juni 2016 @ 10:08:

[...]





"dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. "Dat stond niet in het gedetailleerde verslag dat allesomvattend zou zijn. TO heeft verdere vragen over het missen van dat soort info compleet genegeerd, ik denk dus dat ze iets heeft geroepen toen ze zich aangevallen voelde. Net als met het in positie liggen ed.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 26 juni 2016 @ 09:46:

[...]



Volgens mij gaf ze aan dat ze wilde douchen, met als risico dat de kinderen wakker zouden worden en dat er van seks helemaal niets meer zou komen. Dat klinkt toch echt niet of ze (aangaf dat ze) uitgebreid wilde vrijen hoor.



Dit dus.



Ik snap ook niet zo goed waarom de eerste keer na een tijd geen seks perse een intensieve vrijpartij moet zijn TO?

Juist als seks stroef loopt, moet je weer ergens beginnen en die drempel is bij jullie blijkbaar hoog. Waarom dan niet met een vluggertje om de 'druk van de ketel' te halen zodat je van daaruit weer verder kan bouwen?



Zeg eens eerlijk, zelf vind je het op seksueel gebied eigenlijk wel prima om niet zo actief te zijn op het moment en heb je er ook niet zoveel zin in. Dat druipt er vanaf en dat kan, maar ga dan niet zeggen dat je graag een vrijpartij met alles er op en er aan wil. Je wil er gewoon vanaf zijn.



Zijn manier van reageren is niet normaal, maar ik denk dat ook hij best door heeft hoe jij er in staat. En jij weet dat ook, anders had je wel meer gedaan dan wat je nu doet, ook qua praten.



Wat een situatie zeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marloes85 schreef op 26 juni 2016 @ 09:26:

Dit idd, en je gaat alleen in op de vragen en suggesties waarin staat dat je hem nu zou moeten pijpen of een andere sexuele moet verrichten terwijl er zoveel meer is gezegd. Erg jammer.



Ik heb wel mijn excuses aangeboden, gezegd wat ik verkeerd gedaan had, gezegd dat zijn piemel voor mij heel goed is. (al drie maal deze week).

Je hebt gelijk, ik mocht ook nog op zijn gezicht gaan zitten.
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 10:11:

[...]



Dat stond niet in het gedetailleerde verslag dat allesomvattend zou zijn. TO heeft verdere vragen over het missen van dat soort info compleet genegeerd, ik denk dus dat ze iets heeft geroepen toen ze zich aangevallen voelde. Net als met het in positie liggen ed.





Haar tekst: "we beginnen ruzie te maken en deze duurt 5 minuten", is uitgebreider geweest dan de paar zinnen die ze heeft getypt. Ik weet niet hoeveel jij in 5 minuten ruzie maken zegt maar ik denk dat zo'n gesprek wel 20 A4 tjes vol zou kunnen zijn. Ik kan mij wel situaties voorstellen daarin.



Ze vertelde in die post het zo goed mogelijk omschreven precieze begin, waarbij het verleden en hun eerdere ervaringen ook een rol speelt en die later ook terugkomen in de postings en waarbij ze de ruzie van 5 minuten probeert samen te vatten waar het ongeveer misging. Jouw verzoek tot een algeheel gedetailleerd verslag waar álles in staat, dat is niet iets wat je bij dit soort zaken goed kan gebruiken, tenzij er een opname van het gesprek was, een video, en je het gehele verleden van beiden kent, alleen en met elkaar om te kijken wat ze bedoelen. Dat gaat niet op die manier geheel. Je kan er iets mee, meer details helpen, maar vaak ontbreekt juist het belangrijkste stuk, anders zouden ze er wel samen uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 09:55:

[...]



Eerlijke excuses gaan prima eenzijdig.



Het spijt me dat ik X heb gezegd, ik zei het omdat ik me aangevallen voelde door je opmerking dat ik passief ben in bed, wat bij nader inzien best kan kloppen. Ik zei dat omdat ik je wilde kwetsen, het is echter absoluut niet waar. Ik ben oprecht van mening dat je penis de juiste maat heeft en dat je mij ermee kunt bevredigen. Ik wil graag samen kijken hoe we dit kunnen oplossen want op deze manier komen we geen stap verder.



Hoppa, echte excuses ipv een slappe sorry. En prima eenzijdig te doen. Als hij dan de dag erna nog steeds niks heeft gezegd zou ik het gaan hebben over dat als hij geen deel neemt aan het gezinsleven hij misschien maar elders moet verblijven tot hij er klaar voor is.



Voor mij staat voor dit is opgelost heel het passief/hork in bed hier los van. Ik ga niet speculeren over hoe zij hun seksleven ervaren.Heb ik gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: stuur de kinderen uit logeren, ga naar een hotel zonder tv/wifi en laat zien dat je hem én jezelf en dús jullie seksleven serieus neemt en dat je er wat aan wil doen. Maak excuses in de zin van: ja ik heb geprobeerd om je zo hard mogelijk te kwetsen, dat wil ik helemaal niet doen maar het zit mij ook hoog. Geef het een echte kans! Wil hij niet? Jullie huwelijk wordt er niet leuker op dus het is hem vast ook wat waard.
Go green, fuck a vegetarian
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je gekwetst terwijl hij waarschijnlijk gewoon de waarheid zegt? Een man die van je houdt zal nooit je bewust kwetsen met opmerkingen over seks, weet bijna wel zeker dat er dus waarheid in zit in wat hij je verwijt. Hij moet je gewoon kunnen zeggen hoe hij jou ervaart in bed, zonder dat jij hem vervolgens dan maar omlaag haalt door over zijn kleine piemel te beginnen.

Hij voelt zich duidelijk de laatste tijd niet "gewild" door jou als zijn vrouw zijnde. En hij geeft dit dus met bepaalde uitleg aan. Je kunt daarnaast ook best gewoon een vluggertje aan hem geven, waarom niet? Het is toch ook prettig als je hem blij hebt/houdt? En de volgende keer maak je dan wel weer meer tijd voor elkaar.

Ik zeg je wel...deze opmerking die je maakte over zijn kleine piemel, dit zal hij nooit meer vergeten. Niet om je te kwetsen, maar je hebt hiermee iets kapot gemaakt bij hem waardoor hij je niet meer zal vertrouwen. Zijn complex zal nu mega groot worden en je zult dit altijd moeten blijven aanhoren..dit is zodanig kwetsend dat zijn eigen vrouw dit tegen hem gezegd heeft, dat hij dit niet meer zal kunnen vergeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fargo_ schreef op 26 juni 2016 @ 10:21:

[...]





Heb ik gedaan.Dit is zodanig kwetsend voor een man dat hij geen boodschap heeft aan jouw 'excuses'. Hij weet dat je hem hiermee bewust wilde raken, dit is het meest lage en meest pijnlijke wat je hem (in zijn geval) naar zijn hoofd kon werpen. Dat is niet met een week over zoals je hoopt, accepteer maar vast dat hij dit je waarschijnlijk altijd na zal gaan dragen bij iedere ruzie over seksuele problemen die er nog zal komen....wel of geen excuses, de woorden zitten nu in zijn hoofd
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 23:47:

[...]





Jawel, TO heeft ergens letterlijk gezegd dat hij aan de onderzijde van normaal zit maar zij daar nooit een probleem mee heeft gehad. Dat ze hem gewoon voelt.



Nou ja, in the end gaat het erom of ze er problemen mee heeft of niet.



Op mij komt het over dat piemel van man wel 'klein' is, wel voelbaar. Maar klein.



Wellicht dat het onvoldoende bevredigend is voor haar...?
Een kleine penis waar je altijd weinig van voelt waardoor je op die manier niet bevredigt raakt, dat is geen probleem zolang hij wel ook graag aan de wensen van de vrouw denkt om haar regelmatig genoeg te bevredigen dan op andere manieren. Vindt hij dat ook nog eens te passief, te gecompliceerd, iets waar ze zelf maar voor moet zorgen en is 2x aaien het maximum, wordt het wel erg lastig.
quote:Fargo_ schreef op 26 juni 2016 @ 10:21:

[...]





Heb ik gedaan.Dus hij gaat weg of?
quote:Defrona schreef op 26 juni 2016 @ 10:35:

[...]





Dit is zodanig kwetsend voor een man dat hij geen boodschap heeft aan jouw 'excuses'. Hij weet dat je hem hiermee bewust wilde raken, dit is het meest lage en meest pijnlijke wat je hem (in zijn geval) naar zijn hoofd kon werpen. Dat is niet met een week over zoals je hoopt, accepteer maar vast dat hij dit je waarschijnlijk altijd na zal gaan dragen bij iedere ruzie over seksuele problemen die er nog zal komen....wel of geen excuses, de woorden zitten nu in zijn hoofdDan kan hij er net zo goed mee stoppen.
Overigens zat vrouwen hier op het forum die weg zouden zijn bij een vent met een, in hun ogen, te kleine penis. Dit omdat die vrouwen zeggen dát ze niet bevredigd raken daardoor. Dezelfde vrouwen die dan gaan zeggen dat het zo erg is dat TO dat nu in die 9 jaar 1x heeft gezegd, dit nadat hij ook nog eens aangaf dat ze zelf maar voor haar eigen opwinding moest zorgen en afmaakt.
quote:Fargo_ schreef op 26 juni 2016 @ 07:59:

[...]





We hebben niet gepraat. Ik heb mijn excuses aangeboden, mijn man zijn reactie “Dat heb je al gezegd, en nu moet je zwijgen want het is voetbal.” Ik: “De match is toch gedaan?” Hij “Binnen vijf minuten begint de voorbeschouwing voor de volgende match.” Ik: “Ik wil het gerust nog een paar keer zeggen, want het spijt mij echt. Wat kan ik doen om het goed te maken?” Hij *zwijgt* Ik: “vind je niet dat er dingen gezegd zijn waar we eens rustig moeten over praten?” Hij *zwijgt*. Ik: “We kunnen het ook op een rustig moment plannen. Zou je dit willen?” Hij *zwijgt* Ik: “Ik kan iets regelen met de kinderen zodat we rustig kunnen praten.” Hij: “Je hebt al genoeg gezegd.” Ik: “En dan gaan we maar zwijgend naast elkaar zitten voor de rest van het EK?” Hij neemt de zapper uit mijn handen, waarmee ik de TV heb stilgezet en zet het volume luid.



quote:

Lovestar schreef op 25 juni 2016 @ 15:27:

Nou nou, niet afdoen aan het gevoel van TO uiteraard. Maar serieus wil ik het per se niet noemen. Ze hebben te weinig seks omdat ze hun seksgebruiksaanwijzing nog niet aan elkaar uitgelegd hebben. Dat is met elkaar praten, geven en nemen en gewoon vaker seks hebben opgelost.



Wat ik wel serieus vind, is dat er in de relatie wederkerigheid lijkt te ontbreken en dan voornamelijk uit TO's kant (maar dat is dan gebaseerd op haar reacties in het topic). Wat is er aan de hand dat je niet wat vaker je man zijn zin geeft en dat hij dan ook wat vaker over de brug komt? En waarom wilt ze niet door het stof? (overigens nog een keer excuses aanbieden is een goede TO. Icm een eerdere opmerkingen van een forummer dat het laag was van je om uit rancune zo'n verschrikkelijke opmerking te maken die je ook niet eens meent om hem te raken)



Ik zal hem voortaan wat vaker pijpen, dan heb ik pas recht om ook iets te willen in bed.

Ik had geen zin in een vluggertje omdat we al een tijdje niet meer gevreeën hadden. Ik heb dit eerlijk aangegeven, wat is daar in hemelsnaam verkeerd aan?

quote:

Lovestar schreef op 25 juni 2016 @ 15:33:

Nav deze een vraag aan TO: negeert hij jou uit kinderachtigheid denk je of omdat je op zijn pik ziel getrapt heb?

Flauw grapje om een beetje de luchtigheid erin te houden



Hij is gekwetst en boos.

quote:

Lovestar schreef op 25 juni 2016 @ 16:13:

Maar wat wil je nu van ons? Er komt namelijk nu een 'ja maar' discussie op gang. Ging je nu mee met de flow: ja of nee? En er is niks mis met je man even zijn zin geven. Het is niet zo dat ie je verkracht ofzo. Er zit hier iets onder.....Weet je zelf wel wat het is en wil je ons hiervan deelgenoot maken?

Jij wilde douchen (even los ervan of de kinderen er wakker van worden of niet.....Want misschien worden de kinderen wel wakker wanneer hij doucht.) Hij niet. En toen zei ie dus dat jij gecompliceerd doet??

Waarom wil je niet door het stof? Wil je wel, alleen......Ja, maar. STOP!

Dat de seks in jullie relatie niet loopt is iets waar jullie beide iets aan moeten doen. Maar dat jij een kutopmerking maakt heeft hier niets mee te maken. Daar moet JIJ en alleen JIJ ALLEEN het fiksen. Wat snap je hier niet aan?

Waarom wil je dat hij iets terug doet/geeft, op iets wat jij moet goed moet maken door iets wat jij gezegd?



Seks is meer dan mijn man af en toe zijn zin geven.

Omdat we met twee ruzie hebben gemaakt, met twee schuld hieraan hebben (los van mijn opmerking). Hij moet niets doen om mijn opmerking goed te maken, dat heb ik niet gezegd. Een blowjob neemt het probleem niet weg.

Quote:

Lovestar schreef op 25 juni 2016 @ 16:22

Overigens kaart je wel iets aan wat ik steeds meer bij je beproef.

Jij hebt het gevoel dat wij het verhaal zo draaien dat het in het straatje van man past. Dat is eigenlijk best lullig onaardig omdat forummers ook heus wel tussen de regels kunnen lezen en een voorstellen kunnen maken dat het wellicht anders gelopen is irl. Waarom trek je het zo aan dat je je aan het verdedigen ben? Wat jij gedaan hebt, is gewoon echt heel erg naar. Incasseer dat. En bedenk dan samen met ons hoe je het goed kan maken met je man.



Iemand zei het eerder al....Jij wilt dat het gaat op jouw manier, waarom eigenlijk?

En in het geval dat je man gekwetst heb zoals jij dat gedaan heb, zou ie van mij blowjobs op request voor het leven krijgen. Maar jij wilt er niet eens 1 geven.....Waarom niet? Waarom hou je je poot zo stijf?



Omdat ik een rotwijf ben zeker



Lieve Fargo, waarom moet dit zo? Kan je mij uitleggen wat het is dat je zo aangevallen voelt dat je best cynische opmerkingen plaatst. Mij raakt het niet, want ik heb geen betekenisvolle relatie met jou. Behalve als betrokken forummer die in the end wil dat jij, je man en je gezin gelukkig zijn.

Ik heb het idee dat je van je afbijt, niet eens zozeer om mij te raken. Maar die cynische houding komt volgens mij bij jou ergens dieper vandaan.....?



Dat je zo reageert, bevestigt mijn gevoel dat er meer aan de hand is bij jou, wat wellicht voelbaar is, maar niet aan de oppervlakte is (dus waar jij bewust van ben). Je gaf eerder al een onaardige opmerking aan een andere forummer, wat onnodig was. Zou je ons willen vertellen wat deze situatie met je man met JOU doet? Je hebt daarnaast een topic geopend om hulp en advies te krijgen (toch?) van forummers? Welk doel heb je hierbij?



Ik vind het jammer dat het gesprek niet gelopen is zoals je gewild had. Zo te horen was hij er nog niet klaar voor, wilde hij voetbal kijken oid. Was er nog niet aan toe. Het enige wat je nu kan doen is hem die ruimte geven en laten merken dat je 'beschikbaar' bent voor een gesprek. Hopelijk neemt hij de uitnodiging een keer aan of komt hij uit zichzelf.



Ik was iets voor je aan het zoeken en denk dat dit misschien iets voor je is. Het is niet veel, maar wel iets over hoe (romantische) relaties in de basis opgebouwd zijn. Als je het interessant vind, wil ik wel meer relevante informatie voor je opsnorren

Contextuele theorie

(Bron: Google)



Nogmaals, onaardig zijn is niet nodig. Ik ben van mening dat de meesten hier het beste met jou voor hebben.
Maar Fargo, er zijn vast dingen die wij hier met zijn allen nu denken die niet kloppen of die jij zelf als ernstig of minder ernstig ervaart. Hopelijk kom je er uit met je man.



Ik denk dat naast nu vooral bezig zijn met hoe je een gesprek met hém krijgt, je ook voor jezelf misschien nog meer kan verduidelijken waarom jij de seks niet echt leuk meer vindt en het voor jou niet meer werkt.



Je zal elkaar weer tegemoet moeten gaan komen, van beide kanten, denk je dat dat nog gaat lukken, nu hij ook niet meer met jou praat? Is hij vaker iemand die gewoon liever zijn eigen gang gaat en maar voetbal wil kijken? Je omschreef namelijk dat jullie er normaal altijd wel uitkomen namelijk?
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 09:46:

[...]



Doe effe normaal, ook mannen zijn welkom, Viva heeft zelfs de seksistische slogan aangepast. Jij bent hier de gefrustreerde en bent op de man aan het spelen.[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2016 11:53
Reden: offtopic en op de man
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 10:40:

Dus hij gaat weg of?



Hij doet maar waar hij zin in heeft. Dit doet hij nu ook.

Hij heeft nog geen aanstalten gemaakt om te vertrekken.
[...]



Ik ben niet vies van een fittie, maar aangezien het topic vind ik het hier niet zo gepast.



Zouden jullie elkaar hier op dit topic met rust willen laten?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2016 11:57
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Defrona schreef op 26 juni 2016 @ 10:29:

Waarom ben je gekwetst terwijl hij waarschijnlijk gewoon de waarheid zegt? Een man die van je houdt zal nooit je bewust kwetsen met opmerkingen over seks, weet bijna wel zeker dat er dus waarheid in zit in wat hij je verwijt. Hij moet je gewoon kunnen zeggen hoe hij jou ervaart in bed, zonder dat jij hem vervolgens dan maar omlaag haalt door over zijn kleine piemel te beginnen.

Hij voelt zich duidelijk de laatste tijd niet "gewild" door jou als zijn vrouw zijnde. En hij geeft dit dus met bepaalde uitleg aan. Je kunt daarnaast ook best gewoon een vluggertje aan hem geven, waarom niet? Het is toch ook prettig als je hem blij hebt/houdt? En de volgende keer maak je dan wel weer meer tijd voor elkaar.

Ik zeg je wel...deze opmerking die je maakte over zijn kleine piemel, dit zal hij nooit meer vergeten. Niet om je te kwetsen, maar je hebt hiermee iets kapot gemaakt bij hem waardoor hij je niet meer zal vertrouwen. Zijn complex zal nu mega groot worden en je zult dit altijd moeten blijven aanhoren..dit is zodanig kwetsend dat zijn eigen vrouw dit tegen hem gezegd heeft, dat hij dit niet meer zal kunnen vergeten.



Hij zei dit niet bij een goed gesprek aan tafel, hoor, maar in het heetst van de strijd toen ze juist initiatief nam tot meer voorspel, zodat zij er ook van kon genieten. Hij vond dit teveel gedoe, en er waren dus wel degelijk verwijten van zijn kant ipv een constructief gesprek om dingen beter te laten worden.



En het gaat niet om 'een' vluggertje, maar om vele vluggertjes (9 van de 10 keer, geeft TO hierboven aan). Tenslotte denk ik dat zij zich ook helemaal niet gewild voelt, als het bevredigen van haar te veel gedoe is.



Denk dat je wel gelijk hebt over het niet meer vergeten van die opmerking, maar zo onschuldig en goedwillend als jij hem ziet, zie ik hem niet.
Welja joh, tampontouwtje. Ga nog ff door met je topicvervuiling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven