Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in



Cheers!











Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsie schreef op 26 juni 2016 @ 08:49:

[afbeelding]



Ik was toch net bezig, dus dan ook voor jullie!Like like like
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 juni 2016 @ 09:20:

[...]





En je vermoedt echt dat het door de pil komt? En andere variant geen optie? Ik heb ook altijd veel hoofdpijn gehad, maar nu met minipil echt een heel stuk minder.

Dit is alweer een nieuwe pil. Had er een die wordt niet meer gemaakt, toen weer terug naar een oude van een tijdje geleden maar daar werd ik heel sjachie van en nu dus deze.



Zonder pil een jaar of 8 geleden ook geprobeerd maar ja dan ben ik wel veel heftiger ongesteld.
Zo, in rl ook nog effe ontbijtjes gemaakt en gegeten. Ik heb gelukkig niks gemist hier, behalve wat gore foto's.



Zeggen dat je iets zult doen is nog wel iets anders dan het echt doen. Hoe komt het dat je niet ziet dat je dan te ver gaat? Daar verbaas ik me dan weer over.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog even geen ontbijt. De rest ligt nog te pitten



Ik stond om 6.30 al buiten om twee machines was op te hangen. De droger is gisteren overleden en het blijft waarschijnlijk niet de hele dag droog. Vandaar.



En toen ik me daarover op FB beklaagde, belde een vriend vanaf de andere kant van de wereld met wat bemoedigende woorden ... heel gezellig, zat ik toch niet alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik volg je niet Fiets?



Man ligt hier nog op bed. Normaal vind ik dat allemaal prima, maar nu moet er nog van alles. En hij laat zich nergens mee haasten dus wanneer ie uit bed komt wordt er eerst nog een paar uur genikst. En we moeten naar de Mediamarkt en Gamma, er moet nog een enorme vaat gedaan (thnk god halen we straks een nieuwe vaatwasser!) er moet weet ik hoeveel was worden gedraaid en ik wil eigenlijk lekker pannenkoekjes maken maar ik vind het ook weer zo lullig om hem wakker te maken met de kolereherrie van de blender (keuken grenst aan de slaapkamer hier) En ik wil nog ff naar een supermarkt voor wat kleine dingetjes en er moet geprept worden.

Als ie er met een half uur nog niet uit is ga ik sporten. Heb ik niks om me aan te ergeren ook.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hoe gaat het met poging 3 Kittens?



Goedemorgen allemaal.
Jeetje Hats wat moet jij veel op de zondag
Goedemorgen...

Vanmiddag op kraambezoek bij het kitten wat we eind augustus op gaan halen.

Verder een rustige dag, gister al druk genoeg geweest.

Nog 2 weken school, dan is het zomervakantie voor de kinderen. Ik ga eens even kijken of we wifi hebben op de camping, anders ben ik 3 weken niet in het café
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 26 juni 2016 @ 10:01:

Jeetje Hats wat moet jij veel op de zondag Lekker!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ghe er staat wel erg veel 'moeten' in mn post he? Maar bij mij betekent dat ook gewoon vaak 'willen'. Als in 'Moet je nog koffie?' Het enige waar ik echt geen ruk zin in heb is die was. Met man de winkels afstruinen, kokkerellen en sporten valt onder 'willen'.

Op man wachten tot ie eindelijk zijn stinknest uitrolt valt onder GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Relax, Hats! Gewoon de vaat laten staan tot je een nieuwe vaatwasser hebt!



Ik heb de mijne vanmorgen weer eens zelf uit een storing geholpen. De vaat van gisteren bleek niet gedraaid te hebben Het lijkt wel of alles hier tegelijk uit elkaar valt. Score van deze week: nieuwe autoband, lekkende airco waardoor het parket compleet aan gort is. De vloer onder de computerhoek en boekenkast is losgebroken - staat hier en daar recht omhoog. Verder is de droger dus overleden en hou ik de vaatwasser kunstmatig in leven door een sensor onder in de bodem te foppen.
quote:fietsie schreef op 26 juni 2016 @ 09:39:

Zo, in rl ook nog effe ontbijtjes gemaakt en gegeten. Ik heb gelukkig niks gemist hier, behalve wat gore foto's.



Zeggen dat je iets zult doen is nog wel iets anders dan het echt doen. Hoe komt het dat je niet ziet dat je dan te ver gaat? Daar verbaas ik me dan weer over.Overdrijven is ook een vak.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen wat een pestweer weer.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasser laten we bezorgen + plaatsen dus om de vaat zolang te laten staan wordt hem niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Hier is het nu nog droog.

Wij moeten vandaag niks alleen even naar schoonouders want die gaan komend weekend op vakantie en er was iets met de laptop waar man even naar moet kijken.



Maar ik voel me niet lekker. Morgen nog ff een dagje knallen voor de opleiding dus ziek worden is geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Kan je man niet alleen, Dolfje? Dan hoef jij even een dagje helemaal niks - wel zo handig als je morgen moet knallen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen plannen, een bijkom dag want aankomende periode gaat bijzonder druk worden
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 26 juni 2016 @ 10:30:

Kan je man niet alleen, Dolfje? Dan hoef jij even een dagje helemaal niks - wel zo handig als je morgen moet knallen.Ja hij kan best alleen maar ik wil er ook wel even uit.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat de man de 2e kledingkast in elkaar zetten.

Als dat klaar is (vermoed zo tegen 20.00, net als gisteren ) moet ik ik actie komen om die dingen vol te hangen.

Zo niet leuk. Geeft rommel en gedoe.

En ik heb zin in rust. Want ik werd al moe wakker, ondanks vroeg naar bed. Maar ja.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Er is taart over. Wat erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 juni 2016 @ 10:40:

Hier gaat de man de 2e kledingkast in elkaar zetten.

Als dat klaar is (vermoed zo tegen 20.00, net als gisteren ) moet ik ik actie komen om die dingen vol te hangen.

Zo niet leuk. Geeft rommel en gedoe.

En ik heb zin in rust. Want ik werd al moe wakker, ondanks vroeg naar bed. Maar ja. Ik heb gisteren een prachtige kaptafel gescoord op Marktplaats. Man gaat hem straks voor mij naar boven sjouwen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 26 juni 2016 @ 10:40:

Er is taart over. Wat erg. wat voor taart?
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 26 juni 2016 @ 10:46:

[...]



Ik heb gisteren een prachtige kaptafel gescoord op Marktplaats. Man gaat hem straks voor mij naar boven sjouwen.foto
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 juni 2016 @ 10:40:

Hier gaat de man de 2e kledingkast in elkaar zetten.

Als dat klaar is (vermoed zo tegen 20.00, net als gisteren ) moet ik ik actie komen om die dingen vol te hangen.

Zo niet leuk. Geeft rommel en gedoe.

En ik heb zin in rust. Want ik werd al moe wakker, ondanks vroeg naar bed. Maar ja. Wow, je hebt dus rust tot 20.00?! Da's 9 uur!!! Je kan zelfs een terrasje pikken op het Vrijthof, naar de sauna of een strandwandeling maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 26 juni 2016 @ 10:48:

[...]



foto

Zoiets maar dan een ronde spiegel.



When they go low, we go high. (M.Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven