Entertainment alle pijlers

Anouk met haar toyboy..

22-02-2016 18:14 378 berichten
Erg verrassend is het niet maar Anouk is weer single mom. Haar toyboy Dominique (21) had toch niet meer zoveel zin in een huis vol kinderen (en een [...]40jarige) En het leek hem nog wel zo leuk een eigen kindje te hebben. Prima idee,waarom niet? dacht [..]Anouk en baby nr 6 is bijna daar. Jammer alleen dat de relatie al weer over is....[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2016 18:39
Reden: schelden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 25 juni 2016 @ 17:16:

[...]





Waarom? Zolang de kinderen de liefde krijgen die ze verdienen en zij financieel kan zorgen dat die niets te kort komen zie ik niet waar iemand het lef vandaan haalt een 'ongelooflijke egoist' te noemen.



Bovendien heeft ze geen kinderen genomen, maar gekregen.



Precies... Ik vind Anouk een tof wijf en ik ben er van overtuigd dat zij heel veel liefde heeft voor al haar kinderen!

Vanwaar die behoefte om een mening te hebben over mensen die het anders doen dan jij/jullie?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Verder eens met hooch en aureel!!



Laat die vrouw toch! Ze vreet toch niet van je?

Nou dan!!



Iets met hoge bomen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Java schreef op 26 juni 2016 @ 00:48:

Als ik vriendinnen was met Anouk, zou ik constant struikelen over de namen van haar kinderen, die qua uitspraak verschrikkelijk veel op elkaar lijken:



Elijah, Jelizah, Jesiah, Sion wat wil je met deze namen??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Libra1990 schreef op 26 juni 2016 @ 09:50:

[...]



Kom op zeg.. Een paar matige hitjes scoren in Nederland? Hebben wij het over dezelfde vrouw? De Anouk waar ik het over heb heeft toch echt wel de status "superster". Toen ik opgroeide was zij het helemaal. Ook ik was als kind een fan van haar en haar nummer, Nobody's wife. Het hele album was en is goed, die werd bij mij thuis veel gedraaid. Ik heb haar in 1998 trouwens nog zien optreden op Parkpop! Helemaal geweldig vond ik dat als 7 jarig meisje. De rest van het publiek vond dat ook. In de jaren daarna zijn echt wel meer dan "een paar" nummers van haar grote hits geworden. Veel albums verkocht. Héél veel mensen kwamen en komen naar haar optredens.



Anouk is miljonair en kan met een minimaal aantal optredens per jaar voor haarzelf en haar kinderen zorgen. Anouk ís echt onwijs succesvol. Ik snap niet hoe je dat kan wegwuiven alleen omdat je haar geen goed rolmodel vindt die slechte keuzes maakt.



Een tokkie met een paar hitjes.. Really? Mensen zouden echt eens wat verder moeten leren kijken dan al hun vooroordelen. Anouk is m.i. de ultieme feminist. En of ze het goed of minder goed doet met haar kinderen, kan ik gewoon niet beoordelen. Want ik ken haar en haar kinderen niet. En het blijft sowieso altijd een subjectief waardeoordeel. Laten we voorzichtiger zijn met het altijd maar vormen en uitspreken van dit soort vooroordelen. Mensen mogen het anders doen dan de rest, en dat hoeft écht niet per definitie slecht te zijn.





Volmondig mee eens!!!!



Tokkie met matige hitjes

Really
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameHooch schreef op 26 juni 2016 @ 08:06:

Anouk is gewoon Anouk en doet het op haar manier. Hoe zij haar leven inricht zou mijn keuze niet zijn, maar ik moet zeggen dat hoe ik mijn leven inricht haar keuze ook niet zou zijn. Andere mensen, andere wensen. En om er nou vanuit je eigen perspectief afkeurend over te zijn dat ze nu van 4 verschillende vaders kinderen heeft, zegt meer over jou dan over haar. Om nou de hele toestand van de wereld er bij te gaan halen is al helemaal onzinnig, dat zou geen enkel weldenkend mens een kind op de wereld zetten, of het er nou 1 of 6 zijn.

Dat je een mening hebt over moeders die kinderen van verschillende vaders heeft is jouw mening, mag je hebben, maar moet dat echt zo negatief geuit worden? Dat het verwarrend voor de kinderen is lijkt me sterk, ze weten echt heus wel wie hun eigen vader is en wie de vader van de andere kinderen is. Ik vind het wel wat hebben van de beruchte hippiemoeder uit mijn jeugd, op ons dorp. Vijf kinderen van 5 vaders, en het was daar altijd heerlijk om te zijn. Alles kon en mocht, binnen de kaders die zij gesteld had omdat ze wel geloofde in wát regels bij de opvoeding. En het was ook altijd reuze gezellig als één of meerdere vaders over de vloer waren. Zij had goed contact met alle vaders. Zo'n type lijkt Anouk mij ook, nog nooit wat gelezen over vechtscheiding, slecht contact tussen de ouders (en dat wordt breed uitgemeten als de pers daar lucht van krijgt). Misschien niet het ideale plaatje voor velen, maar de kinderen hadden het een stuk slechter kunnen treffen zeg maar.mooi gezegd/geschreven
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft ook al jaren een pleegdochter in huis.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Eindeloos schreef op 26 juni 2016 @ 10:03:

[...]





wat wil je met deze namen??





Ben jij het? Dé eindeloos die zó begaan was met de Deijsjes en Barbie niet tokkie mocht noemen?

Die alle Fernando's en Priscilla's prachtig vond, en het woord tokkie niet in de mond nam?



En dan is de familie Deijus níet tokkie en Anouk wél?

Anouk is een rockchick. Een selfmade woman en een rasartiest. Haar imago is níet tokkie en als je dat verschil niet ziet, dan weet ik het ook niet meer.



En die namen: tja, die passen gewoon bij haar en het feit dat ze mixed- race kindjes heeft.

Mijn smaak is het ook niet, maar dit 10 miljoen x liever dan Damian en Kayleigh om maar wat te noemen.
. Zo'n type lijkt Anouk mij ook, nog nooit wat gelezen over vechtscheiding, slecht contact tussen de ouders (en dat wordt breed uitgemeten als de pers daar lucht van krijgt).





Dit is natuurlijk niet waar. Of ben je het maandenlang openlijk modder gooien tussen haar en Dox vergeten? Dat was gewoon een ordinaire straatruzie.

Dat schijnt inmiddels wel weer koek en ei te zijn overigens.



Verder ben ik het met je eens hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 26 juni 2016 @ 10:09:

[...]





Ben jij het? Dé eindeloos die zó begaan was met de Deijsjes en Barbie niet tokkie mocht noemen?

Die alle Fernando's en Priscilla's prachtig vond, en het woord tokkie niet in de mond nam?



En dan is de familie Deijus níet tokkie en Anouk wél?

Anouk is een rockchick. Een selfmade woman en een rasartiest. Haar imago is níet tokkie en als je dat verschil niet ziet, dan weet ik het ook niet meer.



En die namen: tja, die passen gewoon bij haar en het feit dat ze mixed- race kindjes heeft.

Mijn smaak is het ook niet, maar dit 10 miljoen x liever dan Damian en Kayleigh om maar wat te noemen.Ja dan houdt het voor ons Eindje al op hè. Verder helemaal eens met je post.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het geld, de tijd en de ruimte had, had ik nog wel een paar kinderen willen krijgen.

Ik heb me bij elk kind afgevraagd of ik het ook alleen zou kunnen. En dat kan ik.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:brb33 schreef op 26 juni 2016 @ 10:42:

[...]





De term "superster" is zwaar overdreven want buiten Nederland kent niemand Anouk. Haar bekendheid is dus behoorlijk relatief.

Mevrouw had ooit de kans om wereldwijd door te breken en heeft dat - zoals te verwachten - verknald door stront eigenwijs te zijn..



Als je objectief naar Anouk kijkt is het gewoon een tokkie, maar dan wél eentje met geld. Had ze dit niet gehad dan was het een bijstandsmoeder geweest met 6 kinderen van 4 verschillende vaders. Bovendien eentje met een drugs/alcohol-probleem.Want??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 10:44:

[...]





Want??Omdat iedereen die niet kan zingen in de bijstand komt denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 10:44:

[...]





Want??Met zes kinderen kun je toch niet werken Nous, dat snap je zelf toch ook wel .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 26 juni 2016 @ 10:47:

[...]



Omdat iedereen die niet kan zingen in de bijstand komt denk ik Dan ben ik gedoemd, de enige wie mijn zangkunst waardeert is mijn dreumes.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja tuurlijk, stom stom stom
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:brb33 schreef op 26 juni 2016 @ 10:42:

[...]





De term "superster" is zwaar overdreven want buiten Nederland kent niemand Anouk. Haar bekendheid is dus behoorlijk relatief.

Mevrouw had ooit de kans om wereldwijd door te breken en heeft dat - zoals te verwachten - verknald door stront eigenwijs te zijn..



Als je objectief naar Anouk kijkt is het gewoon een tokkie, maar dan wél eentje met geld. Had ze dit niet gehad dan was het een bijstandsmoeder geweest met 6 kinderen van 4 verschillende vaders. Bovendien eentje met een drugs/alcohol-probleem.



Ik weet het verhaal achter de internationale doorbraak niet, maar stel dat het waar is wat jij hier zegt, dan heeft ze gewoon het volste recht om het te verknallen en stronteigenwijs te zijn. Doet ze niemand kwaad mee.



Er is een groot verschil tussen een tokkie en stronteigenwijs. Ik vind haar handelen enorm verfrissend, zeker afgezet tegen alle doorzonreacties hier.



Dat wel hebben van geld, is geheel haar eigen verdienste he, voor de duidelijkheid. Dus het hele 'anders zat ze als drugsverslaafde in de bijstand met 6 kinderen' slaat als een tang op een varken. Ze zit niet in de bijstand, juist omdat ze haar eigen plan getrokken heeft en niet geluisterd heeft naar al die meningen. Er was dus helemaal geen 'had ze dat geld niet gehad'. Het is niet dat iemand die zak met geld voor haar deur heeft gezet en dat dat haar redding was ofzo.
quote:brb33 schreef op 26 juni 2016 @ 10:42:

[...]





De term "superster" is zwaar overdreven want buiten Nederland kent niemand Anouk. Haar bekendheid is dus behoorlijk relatief.

Mevrouw had ooit de kans om wereldwijd door te breken en heeft dat - zoals te verwachten - verknald door stront eigenwijs te zijn..



Als je objectief naar Anouk kijkt is het gewoon een tokkie, maar dan wél eentje met geld. Had ze dit niet gehad dan was het een bijstandsmoeder geweest met 6 kinderen van 4 verschillende vaders. Bovendien eentje met een drugs/alcohol-probleem.Oh je kent haar?
Alle reacties Link kopieren
quote:brb33 schreef op 26 juni 2016 @ 10:42:

[...]





De term "superster" is zwaar overdreven want buiten Nederland kent niemand Anouk. Haar bekendheid is dus behoorlijk relatief.

Mevrouw had ooit de kans om wereldwijd door te breken en heeft dat - zoals te verwachten - verknald door stront eigenwijs te zijn..



Als je objectief naar Anouk kijkt is het gewoon een tokkie, maar dan wél eentje met geld. Had ze dit niet gehad dan was het een bijstandsmoeder geweest met 6 kinderen van 4 verschillende vaders. Bovendien eentje met een drugs/alcohol-probleem.Dat is niet waar. Ik woon in Israël en hier kennen ze Anouk ook. Vaak weten ze alleen niet dat ze een Nederlandse is.
Hakuna Matata
Je houdt ervan of niet, maar Anouk neemt iig geen blad voor d'r mond en zegt wat ze denkt.

Ik heb haar een keertje zijdelings meegemaakt en ik vond haar juist opvallend bescheiden. Ze wordt heel vaak verkeerd geïnterpreteerd en dat vind ik niet fair.

Maar goed, ik vind wel meer niet fair.

Haar enfant terrible imago bijv, waar ze maar niet vanaf komt bij sommigen (herkenbaar :-) )



Hoe dan ook, ik herken wel het een en ander van Anouk in mezelf. Behalve dan dat ik nog geen kinderliedje kan zingen zonder dat de ramen barsten

Een vrijgevochten vrouw die haar eigen ding doet. Soms hard kan zijn, maar van binnen heel onzeker. Een dikke muur omzich heen gemetseld maar continu op zoek naar bevestiging.

Maar ja, eerlijk is eerlijk, dat is wat ik ervan maak, on the end ken ik haar natuurlijk totaal niet. En miss zit ik er wel totaal naast.

Neemt niet weg dat ik Anouk bewonder en haar muziek ook best kan hebben. Tuurlijk trek ik wel eens een wenkbrauw op, zullen mensen bij mij ook hebben, met dat verschil dat ik niet bekend ben en derhalve niet elke scheet onder een vergrootglas terug zie.



Deze maand overigens in de Linda, ook vrouwen met meerdere kinderen van meerdere mannen.

Anouk is daar echt niet uniek in. Soms lopen dingen zo.

Anouk heeft zelf gezegd geen vader te zoeken maar zelf gewoon veel kinderen te willen en er ook zelf voor zorgt.

Ze houdt bij niemand haar handje op. Zeggen dat ze dit ook alleen maar kan doen omdát ze zingt is achterlijk.

Ze zou wellicht andere keuzes hebben gemaakt als ze putjesschepper zou zijn geworden, maar dat is ze niet.

Ze is artiest en kan daar zeer goed van leven.

Haar leven heeft ze er op aangepast. En die kinderen onderhoudt ze gewoon zelf.

Wat als, wat als...

Wat als de wereld plat was, zei mijn opa altijd.....



Waar je je al druk om maakt.

Anouk heeft al bewust een grote stap terug gedaan. Is al jaren haar echte wilde haren kwijt.

Laat die vrouw toch!!



En wel of geen superster is sowieso relatief. Ze is nog altijd een grotere superster dan jij :-)
Wat maakt het nu uit dat ze goed kan zingen? Ze heeft 6 kinderen van 4 mannen! Ze heeft iedere keer weer de liefde van haar leven gevonden en is dan weer binnen 3 tellen zwanger van hem. Bovendien introduceert ze al deze mannen ook binnen een tel aan al haar kinderen.



Open hier een topic over als gewone vrouw en de verwijten zijn niet van de lucht, maar bij Anouk is het dan opeens wel prima?
Dat klopt deels Iris.

Aan de andere kant. Een man met tig kinderen bij tig vrouwen, daar hoor je zelden iemand over.



Ik weet niet of zij elke man meteen weer in haar gezin opneemt.

En than again, hoeveel zijn het er nou helemaal?



Toen ik alleen was had ik wel wat meer vriendjes dan die 4 van haar.

Miss zijn dat de enige wel. Je weet t niet he?



Mijn beste vriendin, echt géén tokkie, heeft ook 6 kinderen van 4 mannen. Ik heb nog een handvol kenissen met meerdere kinderen van 2 of meer mannen.

Ze werken allemaal gewoon en zijn echt geen aso's. Het leven loopt soms zoals het loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 11:24:

Wat maakt het nu uit dat ze goed kan zingen? Ze heeft 6 kinderen van 4 mannen! Ze heeft iedere keer weer de liefde van haar leven gevonden en is dan weer binnen 3 tellen zwanger van hem. Bovendien introduceert ze al deze mannen ook binnen een tel aan al haar kinderen.



Open hier een topic over als gewone vrouw en de verwijten zijn niet van de lucht, maar bij Anouk is het dan opeens wel prima?

Maar Anouk opent hier zelf toch geen topic. Dat heeft een ander gedaan.

Zolang er goed voor de kinderen gezorgd wordt, ze veilig zijn en veilig opgroeien, gelukkig zijn en zich fijn kunnen ontwikkelen wat is dan het probleem?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2016 @ 11:24:

Wat maakt het nu uit dat ze goed kan zingen? Ze heeft 6 kinderen van 4 mannen! Ze heeft iedere keer weer de liefde van haar leven gevonden en is dan weer binnen 3 tellen zwanger van hem. Bovendien introduceert ze al deze mannen ook binnen een tel aan al haar kinderen.



Open hier een topic over als gewone vrouw en de verwijten zijn niet van de lucht, maar bij Anouk is het dan opeens wel prima? Ik ben het helemaal met je eens. Ze schijnt ook al weer aan nummer 7 te denken, terwijl ze eerst nog beweerde het bij 6 stuks te houden. Ik denk dat ze beter tijd kan besteden aan het verwerken van haar jeugdtrauma. Dat los je natuurlijk niet op door kind na kind op de wereld te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ja erg he, n vrouw die geen vent kan houden!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven