Mode & Beauty alle pijlers

Weer n damesschoen....

26-06-2016 08:35 24 berichten
Ik heb dat vaker, wil ik n schoen kopen blijkt het een damessneaker (met andere soorten schoenen geen last van haha). En nu ook weer http://www.frontrunner.nl ... a-12823-1_rood_23702.html is er alleen in een damesmaat!! Irritant!
Alle reacties Link kopieren




Sneaker?
Ik moet helemaal niks!
Ja slecht topic. Ten eerste blijkt ie wel bij heren te staan maar tot maat 41..... Maar ik heb dat wel heul vaak met sneakers en nee dat is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag van de week een man met dames sandaaltjes lopen. Ik moest even goed kijken of het echt dames schoenen waren, hij had van die zwart glimmende plastic sandaaltjes met strass stenen. Het verbaasde me eigenlijk niet, deze man is overduidelijk gay, draagt zijn lange haren ook vaak opgestoken/ damesachtig.
Alle reacties Link kopieren
Die zijn wel erg fleurig, om niet jolig te zeggen. Mannen dragen meestal wat gedektere tinten om de schoonheid van hun vrouw beter uit te laten komen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Die staan jou vast ook bééldig, Badmeester. Gewoon kopen, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Dat ze fel van kleur zijn hoeft overigens niet te zeggen dat een man ze niet kan dragen als modegrapje, maar de rest van de outfit moet dan een stuk plechtiger.



Zelfs ik heb nog moeite met mijn roze schoenen omdat ze nergens écht goed bij passen. Persoonlijk zou ik de nadruk liever willen leggen op de kwaliteit van shirt, hemd of jasje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 26 juni 2016 @ 09:42:

Die zijn wel erg fleurig, om niet jolig te zeggen. Mannen dragen meestal wat gedektere tinten om de schoonheid van hun vrouw beter uit te laten komen.Ja dat klopt. Maar niet voor mij. T is dat ik geen foto's kan plaatsen anders zou ik je n foto sturen van mijn nieuwste schoenen-:)
volgens mij zijn het kindersandalen.

Ze zijn trouwens water-proof zodat je ze kunt gebruiken als watersandaal.



Nouja, je bent een badmeester of niet. Ik zou er ook van balen als ik jou was
Nieuwste aanwinst: http://journal.ubiqlife.c ... dy-ehsani-pump-omni-lite/
Alle reacties Link kopieren
.
quote:pamelacourson schreef op 26 juni 2016 @ 10:07:

.Que?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 juni 2016 @ 10:13:

[...]





Que?Speechless.....
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 juni 2016 @ 10:06:

Nieuwste aanwinst: http://journal.ubiqlife.c ... dy-ehsani-pump-omni-lite/



Leuk - ik ben alleen niet zo van dat gouden ding. Maar dat kan er zo te zien af.

En je bent niet de enige, mijn vriend staat in de buitensportwinkel ook altijd per ongeluk op de damesafdeling (al komt daar nu langzaam verandering in, niet alle herenkleding is er grijs, zwart of gedekt groen meer).
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik dacht even dat het merk Uggs was en zag later dat dat niet zo was. Maar ik vind ze prachtig hoor!
quote:pamelacourson schreef op 26 juni 2016 @ 10:20:

Nee, ik dacht even dat het merk Uggs was en zag later dat dat niet zo was. Maar ik vind ze prachtig hoor!En al vond je t niet. Ook prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 juni 2016 @ 10:23:

[...]





En al vond je t niet. Ook prima.Oh sorry dat ik zeg dat ik ze mooi vind.
quote:pamelacourson schreef op 26 juni 2016 @ 10:25:

[...]





Oh sorry dat ik zeg dat ik ze mooi vind.Zo was t niet bedoeld. Sorry.
Ik vind het raar dat er zoiets bestaat als dames- en herenschoen. Zeker als het om sneakers gaat.
Alle reacties Link kopieren
Meestal is het ook niet zo - bij een hoop sneakermerken zijn de damesschoenen gewoon kleinere herenschoenen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 juni 2016 @ 10:47:

Ik vind het raar dat er zoiets bestaat als dames- en herenschoen. Zeker als het om sneakers gaat.Damesvoeten zijn vaak kleiner en smaller, dus qua maatvoering slaat het wel ergens op. Wat het uiterlijk van de sneaker betreft heb je gelijk. Sommige merken maken dan ook een vrouwen- en herenvariant.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik heb het regelmatig andersom.

Maar die rode sneakers/sandalen dingen vind ik, ongeacht voor welk geslacht, afgrijselijk.

Buiten dat snap ik dat je er van baalt.
Nou ik vind het dus jammer, dat zoon uit de dames maten gegroeid is en echt zwemt in de herenschoenen, dat ze daar nog geen sneaker voor bedacht hebben vind ik stom. (Zoon is 11)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 26 juni 2016 @ 08:42:

[afbeelding]



Sneaker?Wat een gedrocht. Wees blij BM dat ze die niet hebben in jouw maat.
When they go low, we go high. (M.Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven