EK 2016

10-06-2016 14:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
De uitslagen van de eerste ronde staan op pagina 72



1/8 Finale



25 juni

15.00 uur: Zwitserland - Polen 1-1 (4-5)

18.00 uur: Wales - Noord-Ierland 1-0

21.00 uur: Kroatië - Portugal 0-1



26 juni

15.00 uur: Frankrijk - Ierland 2-1

18.00 uur: Duitsland - Slowakije 3-0

21.00 uur: Hongarije - België 0-4



27 juni

18.00 uur: Italië - Spanje 2-0

21.00 uur: Engeland - IJsland 1-2
IJsland speelt echt goed, zo leuk!
Löw moet Podolski opstellen. En België Mertens.



Denk dat Duitsland wel doorgaat.
Mertens ja, elfje12! Prachtige speler.
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 11:44:

[...]





Tuurlijk
quote:strikjemetstippels schreef op 26 juni 2016 @ 12:19:

Denk ik ook, Dragisa. Frankrijk speelt echt niet goed, maar ja, of Ierland er dan eentje meer weet te scoren...



Wat denken we van Duitsland Slowaijke? Ook Duitsland speelt niet erg goed (voor Duitsland dan). Of zullen ze in eens als vanouds super spelen nu ze de poule fase uit zijn?Duitsland wordt steeds beter en uiteindelijk kampioen
quote:Isa_Bela schreef op 26 juni 2016 @ 12:47:

[...]





Duitsland wordt steeds beter en uiteindelijk kampioen Ik gok italië
quote:Corona67 schreef op 26 juni 2016 @ 13:01:

[...]



Ik gok italiëIk heb op Duitsland én Italië gewed. Italië geen kampioen maar 'speelt halve finale' of 'plek in top 4' en Duitsland 'speelt finale, wint en top 4'. België er uit in halve finale, Spanje ook. Dat laatste kan dus niet meer, ik ben wel voor Italië als ze tegen elkaar spelen morgen.
Weddenschappen waren overigens 2 maanden voor het EK begon al in gezet.
quote:Corona67 schreef op 26 juni 2016 @ 13:01:

[...]



Ik gok italiëDat zou ook heel goed kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Het spijt me straks voor Frankrijk, die mogen van mij ook best ver komen als organiserend land, maar ik juich zo voor Ierland! Wie schuift er aan op de groene tribune? Er is lekker bier en als de regenboog hier eindigt zijn er ook kabouters die er een pot met goud hebben geplant En we hebben zingende dronken mannen! Hoe lekker wijn en stokbrood ook is, ik denk dat we het hier beter hebben dan op de andere tribune!
Ik kies altijd voor de Ieren. Ik hou van ze.
Alle reacties Link kopieren
En het is prima weer voor een groot bord Irish stew. Past vandaag beter dan wijn en stokbrood.
Tjezus, wat vals
quote:Isa_Bela schreef op 26 juni 2016 @ 13:19:

[...]





Dat zou ook heel goed kunnen.Dus als je geld wil inzetten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 26 juni 2016 @ 14:24:

Het spijt me straks voor Frankrijk, die mogen van mij ook best ver komen als organiserend land, maar ik juich zo voor Ierland! Wie schuift er aan op de groene tribune? Er is lekker bier en als de regenboog hier eindigt zijn er ook kabouters die er een pot met goud hebben geplant En we hebben zingende dronken mannen! Hoe lekker wijn en stokbrood ook is, ik denk dat we het hier beter hebben dan op de andere tribune!Persoonlijk vind ik guinness echt niet te zuipen Maar alleen al als "wraak" voor de handsbal van Henry destijds hoop ik dat Ierland wint
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 juni 2016 @ 13:01:

[...]



Ik gok italiëIk zet in op Spanje. Ronaldo is goed man!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 26 juni 2016 @ 14:28:

En het is prima weer voor een groot bord Irish stew. Past vandaag beter dan wijn en stokbrood.



elke dag is goed voor wijn en stokbrood



Ik twijfel nogsteeds. De Ierse fans hebben wel mijn hart gestolen. Maar aan de andere kanT (mrsJack, dank u!)...tsja.

Ik ben voor allebei
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 26 juni 2016 @ 14:32:

[...]





elke dag is goed voor wijn en stokbrood



Ik twijfel nogsteeds. De Ierse fans hebben wel mijn hart gestolen. Maar aan de andere kand...tsja.

Ik ben voor allebei

Ja dat kennie



En ik zou niet 'kand' schrijven als Nouschi hier in de buurt rondloopt
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 14:30:

[...]





Ik zet in op Spanje. Ronaldo is goed man!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 26 juni 2016 @ 14:28:

En het is prima weer voor een groot bord Irish stew. Past vandaag beter dan wijn en stokbrood.



Steak and kidney pie!



Kwam er gister achter dat er onlangs bij mij in de buurt een Iers eetcafe is geopend, mochten ze de finale halen ga ik het zeker daar kijken! De kaart zag er in elk geval veruiterlijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik trouwens geen wijn, stokbrood, stew of Guinness vandaag. Lig met mijn dekbedje op de bank en laat mijn kinderen me bedienen, water en bouillon.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 26 juni 2016 @ 14:33:

[...]



Ja dat kennie



En ik zou niet 'kand' schrijven als Nouschi hier in de buurt rondloopt ik gooi het op mijn ziek zijn. Snel ongedaan gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 26 juni 2016 @ 14:34:

Ik trouwens geen wijn, stokbrood, stew of Guinness vandaag. Lig met mijn dekbedje op de bank en laat mijn kinderen me bedienen, water en bouillon. Beterschap! En wat lief van je kinderen
Alle reacties Link kopieren
In dit tempo hebben we straks trouwens een gloednieuw topic voor de finale
quote:Dormouse schreef op 26 juni 2016 @ 14:37:

In dit tempo hebben we straks trouwens een gloednieuw topic voor de finale Dat dacht ik vanmorgen ook al
quote:MevrouwJack schreef op 26 juni 2016 @ 14:33:

[...]



Ja dat kennie



En ik zou niet 'kand' schrijven als Nouschi hier in de buurt rondloopt Is dad fout dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven