Paardendagen Driesum Wouterswoude

25-06-2016 22:19 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er hier wel eens geweest? Is het wat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:OoieMeeuwTor schreef op 26 juni 2016 @ 12:59:

Er zijn nog twee campings als het goed is. Boszicht heeft geen zondagsrust, maar weet niet zeker of die nog open is. Het is wel handig slim inderdaad om even contact te zoeken, een groot gedeelte van de deelnemers staat ook op 1 van de campings.



En daarbij moet ik ook nog iets huren want ga uiteraard geen tent meeslepen



Boszicht ga ik even googelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Boszicht kan ik idd niet vinden. Word iedere keer doorverwezen naar een site die niet meer bestaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je zou ze even kunnen bellen misschien? Het telefoonnummer staat nog wel online zag ik. Ze hadden altijd drie caravans die ze verhuurden, die staan nog wel op het terrein. Waarschijnlijk zijn ze met de paardendagen wel open.
Alle reacties Link kopieren
Nou de caravan is gehuurd hoor. Op naar Wâlterswâld
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yeeeh!

Ik wens jullie alvast heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven