Relatie met iemand die genitale wratten heeft

07-07-2015 16:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben nu 3 jaar in een relatie met een hele lieve man. Hij heeft jaren geleden eens genitale wratten gehad (ik kende hem toen nog niet). Daarna heeft hij nooit meer iets gehad. Laatst zag ik echter voor het eerst een wratje op zijn piemel. Deze is aangestipt bij de huisarts en is nu weg.

Ik heb nog nooit genitale wratten gehad, maar ben sinds het zien van dat wratje erg bang en durf geen sex te hebben.



Heeft iemand ervaring om in een relatie te zitten met iemand met genitale wratten? Hoe pakken jullie dat aan?



Dankje!
quote:libertyke schreef op 10 juli 2015 @ 13:58:

Dan begin je nooit met niemand een relatie?

Want iedereen kan drager zijn van een soa....Nope. Niet van een zuiver seksueel overdraagbare aandoening. Daarvoor is toch echt seksueel contact nodig.
quote:beetjegek schreef op 10 juli 2015 @ 13:59:

[...]



Helaas kun je het niet aan iemands onschuldige snoetje zien...Inderdaad, helaas. Maar een relatie op basis van een onschuldig snoetje lijkt me ook wat oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lybertike,



Ik heb zeker wat vragen die ik je wil stellen. Maar ik kan je volgens mij geen privé bericht sturen (die optie moet je nog aanvinken). Of ik stuur je een mail.



Ik hoor heel graag van je en bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Hey aacaantiek, zoals in een andere post ook gezegd: ik denk dat je me nu een privé bericht kan sturen, dus je mag me altijd contacteren voor vragen!
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

Zow woensdag kreeg ik ook het nieuws dat ik gw had.. Ik gelijk overstuur en ging internet op.. Vet slechte verhalen enzz..

Paniek en ik bel de soalijn.. 



Nou weg paniek.. Bijna iedereen die meer dan 3 bedpartners heeft gehad heeft het virus.. Het is de meest voorkomende soa en de minst schadelijke.. Okwe het is geen fijn gezicht.. Ma dat is echt alles..



En dan de vraag hoe vertel je het je partner.. Nou ik was vier weken aan het date.. Ik had in begin verteld dat ik wilde dat hij een test deed.. Ik geen seks heb zonder condoom als er geen test word gedaan.. Ok nog nooit gedaan.. Wat blijkt.. Me ex was getest ma deze virus is niet te testen.. Dus ik kon naar vier weken mijn date vertellen dat ik de gene ben met een soa.. Ik belde hem met het slechte nieuws op en vertelde het gewoon eerlijk.. Zes uur na het bericht gelijk met mijn billen bloot.. Wachten veroorzaak stress... En de reactie was super cool.. Hij vond het eerder kut voor mij.. Nou we date nog steeds.. Dus het is allemaal niet zo erg..!! Het is geen ernstige soa en de halve seksende wereld heeft het.. Wij hebben de pech dat we een uitbarsting krijgen..



Owjahh kuurje Wartec en na drie keer stippen werd het al de helft minder.. Vergeet de vaseline niet want het is troep!! 



Geen stress kan iedereen overkomen..!!! En het eerlijk vertellen mensen.. Het is geen ernstige soa en geen schadelijke!! Vertel er gewoon bij dat het niet te testen is en dat de halve wereld het heeft.. Geen stress en lees niet te veel op internet.. De heftigste verhalen worden geschreven de rest is er zo van af en meld het niets eens...
Alle reacties Link kopieren
Ma zal wel opgelucht zijn dat dat alles was
Alle reacties Link kopieren
6 jaar geleden mijn huidige vriend leren kennen (intussen kind samen en zwanger van de 2de) die me aan het begin van onze relatie, voordat we seks kregen, heel eerlijk verteld heeft wat hij had. 't Was even schrikken maar 'k ben meteen gaan opzoeken wat dit allemaal inhoudt en wat je ertegen kan doen.



Blijkt dat je je ertegen kan inenten, via de vaccinatie tegen baarmoederhalskanker. Dat is namelijk een andere (veel ernstigere) variant van hetzelfde virus (HPV). Ik moest drie spuitjes krijgen, en we mochten zes maanden geen seks hebben (dat wil zeggen, geen orale of vaginale seks. We hebben ons zo goed mogelijk beholpen met handenwerk, al moet ik niet vertellen dat de drang soms enorm was Maar 't is ons wel gelukt!).



Maar volgens mij is die inenting voor jou te laat, wellicht heb je het virus intussen toch al ('t is een zeer besmettelijk virus). Enkel hopen dat het bij jou nooit doorbreekt en veruitwendigt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven